Semiremorcă izoterma Krone Thermo king SLX300e/ 260 Hoch/Cool Liner/BPW Drum/Full Chassis/A

PDF
Semiremorcă izoterma Krone Thermo king SLX300e/ 260 Hoch/Cool Liner/BPW Drum/Full Chassis/A - Autoline
Semiremorcă izoterma Krone Thermo king SLX300e/ 260 Hoch/Cool Liner/BPW Drum/Full Chassis/A | Imagine 1 - Autoline
Semiremorcă izoterma Krone Thermo king SLX300e/ 260 Hoch/Cool Liner/BPW Drum/Full Chassis/A | Imagine 2 - Autoline
Semiremorcă izoterma Krone Thermo king SLX300e/ 260 Hoch/Cool Liner/BPW Drum/Full Chassis/A | Imagine 3 - Autoline
Semiremorcă izoterma Krone Thermo king SLX300e/ 260 Hoch/Cool Liner/BPW Drum/Full Chassis/A | Imagine 4 - Autoline
Semiremorcă izoterma Krone Thermo king SLX300e/ 260 Hoch/Cool Liner/BPW Drum/Full Chassis/A | Imagine 5 - Autoline
Semiremorcă izoterma Krone Thermo king SLX300e/ 260 Hoch/Cool Liner/BPW Drum/Full Chassis/A | Imagine 6 - Autoline
Semiremorcă izoterma Krone Thermo king SLX300e/ 260 Hoch/Cool Liner/BPW Drum/Full Chassis/A | Imagine 7 - Autoline
Semiremorcă izoterma Krone Thermo king SLX300e/ 260 Hoch/Cool Liner/BPW Drum/Full Chassis/A | Imagine 8 - Autoline
Semiremorcă izoterma Krone Thermo king SLX300e/ 260 Hoch/Cool Liner/BPW Drum/Full Chassis/A | Imagine 9 - Autoline
Semiremorcă izoterma Krone Thermo king SLX300e/ 260 Hoch/Cool Liner/BPW Drum/Full Chassis/A | Imagine 10 - Autoline
Semiremorcă izoterma Krone Thermo king SLX300e/ 260 Hoch/Cool Liner/BPW Drum/Full Chassis/A | Imagine 11 - Autoline
Semiremorcă izoterma Krone Thermo king SLX300e/ 260 Hoch/Cool Liner/BPW Drum/Full Chassis/A | Imagine 12 - Autoline
Semiremorcă izoterma Krone Thermo king SLX300e/ 260 Hoch/Cool Liner/BPW Drum/Full Chassis/A | Imagine 13 - Autoline
Semiremorcă izoterma Krone Thermo king SLX300e/ 260 Hoch/Cool Liner/BPW Drum/Full Chassis/A | Imagine 14 - Autoline
Semiremorcă izoterma Krone Thermo king SLX300e/ 260 Hoch/Cool Liner/BPW Drum/Full Chassis/A | Imagine 15 - Autoline
Semiremorcă izoterma Krone Thermo king SLX300e/ 260 Hoch/Cool Liner/BPW Drum/Full Chassis/A | Imagine 16 - Autoline
Semiremorcă izoterma Krone Thermo king SLX300e/ 260 Hoch/Cool Liner/BPW Drum/Full Chassis/A | Imagine 17 - Autoline
Semiremorcă izoterma Krone Thermo king SLX300e/ 260 Hoch/Cool Liner/BPW Drum/Full Chassis/A | Imagine 18 - Autoline
Semiremorcă izoterma Krone Thermo king SLX300e/ 260 Hoch/Cool Liner/BPW Drum/Full Chassis/A | Imagine 19 - Autoline
Vă interesează anunțul?
1/19
PDF
13.950 EUR
Preţ net
≈ 70.830 RON
Luați legătura cu vânzătorul
Marca: Krone
Modelul: Thermo king SLX300e/ 260 Hoch/Cool Liner/BPW Drum/Full Chassis/A
Anul: 2016-10
Prima înmatriculare: 2016-10-01
Capacitatea de încărcare: 30.250 kg
Greutate proprie: 8.750 kg
Greutate cu încărcătura: 39.000 kg
Locul de amplasare: Țările de Jos SLIEDRECHT6501 km to "United States/Columbus"
Numărul ID din stocul vânzătorului: 21071
Data publicării: mai mult de o lună
Caroserie
Dimensiunile caroseriei: 13,4 m × 2,5 m × 2,6 m
Uşi din spate
Axe
Marca: BPW
Număr de axe: 3
Primul ax: 385 65 R 22,5
Al doilea ax: 385 65 R 22,5
Al treilea ax: 385 65 R 22,5
Frâne
ABS
Stare
Stare: second hand
Informaţie suplimentară
Culoare: alb

Informaţie suplimentară — Semiremorcă izoterma Krone Thermo king SLX300e/ 260 Hoch/Cool Liner/BPW Drum/Full Chassis/A

Engleză
= Weitere Optionen und Zubehör =

- Mono temp/ single temp
- Thermoking
- Trommel Bremse

= Anmerkungen =

Kühlgerät Marke: Thermo King

= Firmeninformationen =

Homepage: arată contacte
Zu die abgelesen Kilometerstaende, aufgegeben Massen, Spezifikationen und Gewichten koennen keine Rechten entliehen werden.

= Weitere Informationen =

Achskonfiguration
Refenmaß: 385 65 R 22,5
Bremsen: Trommelbremsen
Federung: Luftfederung
Hinterachse 1: Reifen Profil links: 70%; Reifen Profil rechts: 70%
Hinterachse 2: Reifen Profil links: 70%; Reifen Profil rechts: 70%
Hinterachse 3: Reifen Profil links: 40%; Reifen Profil rechts: 40%

Funktionell
Kühlung: -30 °C bis 30 °C
Kühlmotor: Diesel und elektrisch (15558 Betriebsstunden Diesel; 980 elektrisch)
Wandstärke: 5 mm

Zustand
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut

Weitere Informationen
Wenden Sie sich an Rob Veldhuis oder Arjan Kamsteeg, um weitere Informationen zu erhalten.
Akselkonfiguration
Dækstørrelse: 385 65 R 22,5
Bremser: tromlebremser
Affjedring: luftaffjedring
Bagaksel 1: Dækprofil venstre: 70%; Dækprofil højre: 70%
Bagaksel 2: Dækprofil venstre: 70%; Dækprofil højre: 70%
Bagaksel 3: Dækprofil venstre: 40%; Dækprofil højre: 40%

Funktionelle
Køling: -30 °C til 30 °C
Afkøling af motor: diesel og elektrisk (15558 driftstimer diesel; 980 elektrisk)
Vægtykkelse: 5 mm

Stand
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god

Yderligere oplysninger
Kontakt Rob Veldhuis eller Arjan Kamsteeg for yderligere oplysninger
- Mono temp/ single temp
= Additional options and accessories =

- Drum brakes
- Mono temp/ single temp
- Thermoking

= Remarks =

Krone SD Reefer
October 2016
BPW Drum axle
Good tyres
MOT
Thermo King Single Temp
Alu FLoor

Very nice condition
10x Pieces on stock !!!

Cool unit brand: Thermo King

= Dealer information =

Homepage: arată contacte
No rights can be derived from read out mileages, specifications, stated sizes and weights.

= More information =

Axle configuration
Tyre size: 385 65 R 22,5
Brakes: drum brakes
Suspension: air suspension
Rear axle 1: Tyre profile left: 70%; Tyre profile right: 70%
Rear axle 2: Tyre profile left: 70%; Tyre profile right: 70%
Rear axle 3: Tyre profile left: 40%; Tyre profile right: 40%

Functional
Cooling: -30 °C to 30 °C
Cooling engine: diesel and electric (15558 operating hours diesel; 980 electric)
Wall thickness: 5 mm

Condition
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good

Other information
Cool unit make: Thermo King

Additional information
Please contact Rob Veldhuis or Arjan Kamsteeg for more information
Afișează tot comentariul
= Más opciones y accesorios =

- Mono temp/ single temp
- Thermoking

= Comentarios =

Marca de unidad de frío: Thermo King

= Más información =

Configuración de ejes
Tamaño del neumático: 385 65 R 22,5
Frenos: frenos de tambor
Suspensión: suspensión neumática
Eje trasero 1: Dibujo del neumático izquierda: 70%; Dibujo del neumático derecha: 70%
Eje trasero 2: Dibujo del neumático izquierda: 70%; Dibujo del neumático derecha: 70%
Eje trasero 3: Dibujo del neumático izquierda: 40%; Dibujo del neumático derecha: 40%

Funcional
Refrigeración: -30 °C hasta 30 °C
Motor de refrigeración: diésel y eléctrico (15558 horas de funcionamiento diésel; 980 eléctrico)
Grosor del tabique: 5 mm

Estado
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno

Información complementaria
Póngase en contacto con Rob Veldhuis o Arjan Kamsteeg para obtener más información.
= Plus d'options et d'accessoires =

- Frein a tambour
- Mono temp/ single temp
- Thermoking

= Remarques =

Marque d'unité froide: Thermo King

= Plus d'informations =

Configuration essieu
Dimension des pneus: 385 65 R 22,5
Freins: freins à tambour
Suspension: suspension pneumatique
Essieu arrière 1: Sculptures des pneus gauche: 70%; Sculptures des pneus droite: 70%
Essieu arrière 2: Sculptures des pneus gauche: 70%; Sculptures des pneus droite: 70%
Essieu arrière 3: Sculptures des pneus gauche: 40%; Sculptures des pneus droite: 40%

Pratique
Refroidissement: -30 °C jusqu'au 30 °C
Moteur frigorifique: diesel et électrique (15558 heures de fonctionnement diesel; 980 électrique)
Épaisseur de paroi: 5 mm

Condition
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon

Informations complémentaires
Veuillez contacter Rob Veldhuis ou Arjan Kamsteeg pour plus d'informations
- Mono temp/ single temp
- Thermoking
= Aanvullende opties en accessoires =

- Mono temp/ single temp
- Thermoking
- Trommel remmen

= Bijzonderheden =

Merk koel unit: Thermo King

= Bedrijfsinformatie =

Homepage: arată contacte
Aan afgelezen kilometerstanden, opgegeven maten, gewichten en specificaties kunnen geen rechten worden ontleend.

= Meer informatie =

Asconfiguratie
Bandenmaat: 385 65 R 22,5
Remmen: trommelremmen
Vering: luchtvering
Achteras 1: Bandenprofiel links: 70%; Bandenprofiel rechts: 70%
Achteras 2: Bandenprofiel links: 70%; Bandenprofiel rechts: 70%
Achteras 3: Bandenprofiel links: 40%; Bandenprofiel rechts: 40%

Functioneel
Koeling: -30 °C tot 30 °C
Koelmotor: diesel en elektrisch (15558 draaiuren diesel; 980 elektrisch)
Wanddikte: 5 mm

Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed

Overige informatie
Merk koeleenheid: Thermo King

Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Rob Veldhuis of Arjan Kamsteeg
= Więcej opcji i akcesoriów =

- Mono temp/ single temp

= Więcej informacji =

Konfiguracja osi
Rozmiar opon: 385 65 R 22,5
Hamulce: hamulce bębnowe
Zawieszenie: zawieszenie pneumatyczne
Oś tylna 1: Profil opon lewa: 70%; Profil opon prawa: 70%
Oś tylna 2: Profil opon lewa: 70%; Profil opon prawa: 70%
Oś tylna 3: Profil opon lewa: 40%; Profil opon prawa: 40%

Funkcjonalność
Chłodzenie: -30 °C do 30 °C
Chłodzenie silnika: olej napędowy i elektryczny (15558 godziny pracy olej napędowy; 980 elektryczny)
Grubość ściany: 5 mm

Stan
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze

Informacje dodatkowe
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Rob Veldhuis lub Arjan Kamsteeg
= Opções e acessórios adicionais =

- Mono temp/ single temp
- Thermoking

= Mais informações =

Configuração dos eixos
Tamanho dos pneus: 385 65 R 22,5
Travões: travões de tambor
Suspensão: suspensão pneumática
Eixo traseiro 1: Perfil do pneu esquerda: 70%; Perfil do pneu direita: 70%
Eixo traseiro 2: Perfil do pneu esquerda: 70%; Perfil do pneu direita: 70%
Eixo traseiro 3: Perfil do pneu esquerda: 40%; Perfil do pneu direita: 40%

Funcional
Arrefecimento: -30 °C para 30 °C
Motor de refrigeração: diesel e elétrico (15558 horas de funcionamento diesel; 980 elétrico)
Espessura da parede: 5 mm

Estado
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom

Informações adicionais
Contacte Rob Veldhuis ou Arjan Kamsteeg para obter mais informações
= Дополнительные опции и оборудование =

- Baraban

= Дополнительная информация =

Конфигурация осей
Размер шин: 385 65 R 22,5
Тормоза: барабанные тормоза
Подвеска: пневматическая подвеска
Задний мост 1: Профиль шин слева: 70%; Профиль шин справа: 70%
Задний мост 2: Профиль шин слева: 70%; Профиль шин справа: 70%
Задний мост 3: Профиль шин слева: 40%; Профиль шин справа: 40%

Функциональность
Охлаждение: -30 °C к 30 °C
Охлаждение двигателя: дизельный и электрический (15558 часы работы дизельное топливо; 980 электрический)
Толщина стенки: 5 mm

Состояние
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее

Дополнительная информация
Свяжитесь с Rob Veldhuis или Arjan Kamsteeg для получения дополнительной информации
Konfiguration av axlar
Däckets storlek: 385 65 R 22,5
Bromsar: trumbromsar
Fjädring: luftfjädring
Bakaxel 1: Däckprofil vänster: 70%; Däckprofil rätt: 70%
Bakaxel 2: Däckprofil vänster: 70%; Däckprofil rätt: 70%
Bakaxel 3: Däckprofil vänster: 40%; Däckprofil rätt: 40%

Funktionell
Kylning: -30 °C till 30 °C
Motor för kylning: diesel och el (15558 körtimmar diesel; 980 elektriska)
Väggtjocklek: 5 mm

Delstat
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra

Ytterligare information
Kontakta Rob Veldhuis eller Arjan Kamsteeg för mer information
Important
Această ofertă are caracter orientativ. Informaţiile exacte trebuie solicitate vânzătorului.
Recomandări pentru achiziționare
Sugestii privind securitatea
Verificarea vânzătorului

Dacă ați decis achiziționarea echipamentului la un preț mic, trebuie să fiți sigur că persoana cu care comunicați este un vânzător real. Aflați toate informațiile disponibile cu privire la proprietarul echipamentului. O metodă de înșelăciune este aceea de a se prezenta ca o societate existentă în mod real. În caz de îndoială, vă rugăm să luați legătura cu noi prin formularul de feedback, pentru alte controale.

Verificarea prețului

Înainte de a decide o achiziție, examinați cu atenție diferite oferte de vânzare pentru a cunoaște costul mediu al modelului ales. Dacă prețul din oferta care vă place este mult mai mic față de alte oferte asemănătoare, gândiți-vă bine. O diferență de preț importantă poate indica defecte ascunse sau o tentativă a vânzătorului de a comite o înșelăciune.

Nu cumpărați produse care au prețuri mult diferite față de prețul mediu al altor produse asemănătoare

Nu dați acordul la plata unor cauțiuni suspecte sau plăți anticipate ale mărfurilor. În caz de îndoieli, clarificați amănuntele, solicitați mai multe fotografii și documente privind mașina, verificați autenticitatea documentelor, puneți întrebări.

Plată în avans îndoielnică

Cel mai răspândit tip de înșelăciune. Vânzătorii necinstiți pot cere o anumită sumă din avans, pentru ”rezervarea” dreptului de achiziționare a mijlocului. În acest mod ei strâng o mare sumă de bani, după care dispar, fără a putea fi contactați.

Variantele acestui tip de înșelăciune pot include:
  • Transferul plății anticipate pe card
  • Nu efectuați plata anticipată fără semnarea documentelor care să ateste procesul de transfer de bani, dacă în timpul tratativei vânzătorul are îndoieli.
  • Transfer în contul ”curatorului”
  • O astfel de solicitare trebuie să vă alarmeze, foarte probabil comunicați cu o persoană care urmărește să vă înșele.
  • Transferul în contul societății cu un nume asemănător
  • Atenție, persoanele rău intenționate se pot ascunde în spatele unor societăți renumite, aducând mici modificări numelui societății. Nu efectuați transfer de bani dacă numele societății este dubios.
  • Înlocuirea propriilor date în factura societății reale
  • Înainte de efectua transferul de bani, vă rugăm să verificați corectitudinea datelor bancare și dacă acestea aparțin societății indicate.
Ați întâlnit o înșelăciune?
Vă rugăm să ne anunțați
Sugestii privind securitatea
PDF
Vindeți utilaje sau vehicule?
Faceți-o cu noi!
Anunțuri asemănătoare
13.950 EUR ≈ 70.830 RON
2016
Capacitate de încărcare 30.250 kg Greutate proprie 8.750 kg Număr de axe 3
Țările de Jos, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
20 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
13.950 EUR ≈ 70.830 RON
2016
Capacitate de încărcare 30.250 kg Greutate proprie 8.750 kg Număr de axe 3
Țările de Jos, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
20 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
12.950 EUR ≈ 65.750 RON
2016
Capacitate de încărcare 30.000 kg Greutate proprie 9.000 kg Număr de axe 3
Țările de Jos, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
20 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
12.950 EUR ≈ 65.750 RON
2015
Capacitate de încărcare 32.876 kg Greutate proprie 9.124 kg Număr de axe 3
Țările de Jos, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
20 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
15.950 EUR ≈ 80.980 RON
2017
Capacitate de încărcare 33.324 kg Greutate proprie 9.600 kg Număr de axe 3
Țările de Jos, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
20 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
14.950 EUR ≈ 75.900 RON
2013
Capacitate de încărcare 32.457 kg Greutate proprie 9.543 kg Număr de axe 3
Țările de Jos, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
20 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
11.950 EUR ≈ 60.670 RON
2013
Capacitate de încărcare 30.000 kg Greutate proprie 9.000 kg Număr de axe 3
Țările de Jos, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
20 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
11.950 EUR ≈ 60.670 RON
2013
Capacitate de încărcare 29.050 kg Greutate proprie 8.950 kg Număr de axe 3
Țările de Jos, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
20 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
10.950 EUR ≈ 55.600 RON
2012
Capacitate de încărcare 30.400 kg Greutate proprie 8.600 kg Număr de axe 3
Țările de Jos, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
20 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
10.950 EUR ≈ 55.600 RON
2013
Capacitate de încărcare 30.000 kg Greutate proprie 9.000 kg Număr de axe 3
Țările de Jos, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
20 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
9.450 EUR ≈ 47.980 RON
2012
Capacitate de încărcare 30.000 kg Greutate proprie 9.000 kg Număr de axe 3
Țările de Jos, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
20 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
10.450 EUR ≈ 53.060 RON
2013
Capacitate de încărcare 30.000 kg Greutate proprie 9.000 kg Număr de axe 3
Țările de Jos, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
20 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
8.950 EUR ≈ 45.440 RON
2014
Capacitate de încărcare 30.000 kg Greutate proprie 9.000 kg Număr de axe 3
Țările de Jos, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
20 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
10.950 EUR ≈ 55.600 RON
2013
Capacitate de încărcare 30.000 kg Greutate proprie 9.000 kg Număr de axe 3
Țările de Jos, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
20 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
9.950 EUR ≈ 50.520 RON
2013
Capacitate de încărcare 30.000 kg Greutate proprie 9.000 kg Număr de axe 3
Țările de Jos, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
20 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
9.950 EUR ≈ 50.520 RON
2012
Capacitate de încărcare 30.000 kg Greutate proprie 9.000 kg Număr de axe 3
Țările de Jos, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
20 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
7.950 EUR ≈ 40.360 RON
2013
Capacitate de încărcare 30.000 kg Greutate proprie 9.000 kg Număr de axe 3
Țările de Jos, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
20 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
7.950 EUR ≈ 40.360 RON
2012
Capacitate de încărcare 30.000 kg Greutate proprie 9.000 kg Număr de axe 3
Țările de Jos, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
20 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
8.950 EUR ≈ 45.440 RON
2012
Capacitate de încărcare 30.000 kg Greutate proprie 9.000 kg Număr de axe 3
Țările de Jos, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
20 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
8.950 EUR ≈ 45.440 RON
2012
Capacitate de încărcare 30.000 kg Greutate proprie 9.000 kg Număr de axe 3
Țările de Jos, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
20 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul