Semiremorcă izoterma Montracon Thermo king SLX 200 SAF axles, 6 cm walls,260 cm heigth,full cha

PDF
Semiremorcă izoterma Montracon Thermo king SLX 200 SAF axles, 6 cm walls,260 cm heigth,full cha - Autoline
Semiremorcă izoterma Montracon Thermo king SLX 200 SAF axles, 6 cm walls,260 cm heigth,full cha | Imagine 1 - Autoline
Semiremorcă izoterma Montracon Thermo king SLX 200 SAF axles, 6 cm walls,260 cm heigth,full cha | Imagine 2 - Autoline
Semiremorcă izoterma Montracon Thermo king SLX 200 SAF axles, 6 cm walls,260 cm heigth,full cha | Imagine 3 - Autoline
Semiremorcă izoterma Montracon Thermo king SLX 200 SAF axles, 6 cm walls,260 cm heigth,full cha | Imagine 4 - Autoline
Semiremorcă izoterma Montracon Thermo king SLX 200 SAF axles, 6 cm walls,260 cm heigth,full cha | Imagine 5 - Autoline
Semiremorcă izoterma Montracon Thermo king SLX 200 SAF axles, 6 cm walls,260 cm heigth,full cha | Imagine 6 - Autoline
Semiremorcă izoterma Montracon Thermo king SLX 200 SAF axles, 6 cm walls,260 cm heigth,full cha | Imagine 7 - Autoline
Semiremorcă izoterma Montracon Thermo king SLX 200 SAF axles, 6 cm walls,260 cm heigth,full cha | Imagine 8 - Autoline
Semiremorcă izoterma Montracon Thermo king SLX 200 SAF axles, 6 cm walls,260 cm heigth,full cha | Imagine 9 - Autoline
Semiremorcă izoterma Montracon Thermo king SLX 200 SAF axles, 6 cm walls,260 cm heigth,full cha | Imagine 10 - Autoline
Semiremorcă izoterma Montracon Thermo king SLX 200 SAF axles, 6 cm walls,260 cm heigth,full cha | Imagine 11 - Autoline
Semiremorcă izoterma Montracon Thermo king SLX 200 SAF axles, 6 cm walls,260 cm heigth,full cha | Imagine 12 - Autoline
Semiremorcă izoterma Montracon Thermo king SLX 200 SAF axles, 6 cm walls,260 cm heigth,full cha | Imagine 13 - Autoline
Semiremorcă izoterma Montracon Thermo king SLX 200 SAF axles, 6 cm walls,260 cm heigth,full cha | Imagine 14 - Autoline
Semiremorcă izoterma Montracon Thermo king SLX 200 SAF axles, 6 cm walls,260 cm heigth,full cha | Imagine 15 - Autoline
Semiremorcă izoterma Montracon Thermo king SLX 200 SAF axles, 6 cm walls,260 cm heigth,full cha | Imagine 16 - Autoline
Semiremorcă izoterma Montracon Thermo king SLX 200 SAF axles, 6 cm walls,260 cm heigth,full cha | Imagine 17 - Autoline
Semiremorcă izoterma Montracon Thermo king SLX 200 SAF axles, 6 cm walls,260 cm heigth,full cha | Imagine 18 - Autoline
Semiremorcă izoterma Montracon Thermo king SLX 200 SAF axles, 6 cm walls,260 cm heigth,full cha | Imagine 19 - Autoline
Semiremorcă izoterma Montracon Thermo king SLX 200 SAF axles, 6 cm walls,260 cm heigth,full cha | Imagine 20 - Autoline
Semiremorcă izoterma Montracon Thermo king SLX 200 SAF axles, 6 cm walls,260 cm heigth,full cha | Imagine 21 - Autoline
Semiremorcă izoterma Montracon Thermo king SLX 200 SAF axles, 6 cm walls,260 cm heigth,full cha | Imagine 22 - Autoline
Vă interesează anunțul?
1/22
PDF
11.950 EUR
Preţ net
≈ 60.580 RON
Luați legătura cu vânzătorul
Marca: Montracon
Modelul: Thermo king SLX 200 SAF axles, 6 cm walls,260 cm heigth,full cha
Anul: 2013-06
Prima înmatriculare: 2013-06
Capacitatea de încărcare: 29.050 kg
Greutate proprie: 8.950 kg
Greutate cu încărcătura: 38.000 kg
Locul de amplasare: Țările de Jos SLIEDRECHT6501 km to "United States/Columbus"
Numărul ID din stocul vânzătorului: 21160
Data publicării: mai mult de o lună
Caroserie
Dimensiunile caroseriei: 13,4 m × 2,48 m × 2,6 m
Uşi din spate
Axe
Marca: SAF
Număr de axe: 3
Primul ax: 385/65R22.5
Al doilea ax: 385/65R22.5
Al treilea ax: 385/65R22.5
Frâne
ABS
Stare
Stare: second hand
Informaţie suplimentară
Culoare: alb

Informaţie suplimentară — Semiremorcă izoterma Montracon Thermo king SLX 200 SAF axles, 6 cm walls,260 cm heigth,full cha

Română
= Additional options and accessories =

- Air suspension
- Drum brakes
- Mono temp/ single temp
- Thermoking

= Remarks =

Cool unit brand: Thermo King

= Dealer information =

Homepage: arată contacte
No rights can be derived from read out mileages, specifications, stated sizes and weights.

= More information =

Axle configuration
Tyre size: 385/65R22.5
Brakes: drum brakes
Suspension: air suspension
Rear axle 1: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 80%; Tyre profile right: 80%
Rear axle 2: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 80%; Tyre profile right: 80%
Rear axle 3: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 30%; Tyre profile right: 30%

Functional
Cooling: -30 °C to 30 °C
Make of bodywork: Thermo king SLX 200
Cooling engine: diesel and electric (29808 operating hours diesel; 492 electric)
Wall thickness: 6 mm

Condition
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good

Other information
Cool unit make: Thermo King

Additional information
Please contact Rob Veldhuis or Arjan Kamsteeg for more information
- Въздушно окачване
- Vzduchové odpružení
= Weitere Optionen und Zubehör =

- Luftfederung
- Mono temp/ single temp
- Thermoking
- Trommel Bremse

= Anmerkungen =

Kühlgerät Marke: Thermo King

= Firmeninformationen =

Homepage: arată contacte
Zu die abgelesen Kilometerstaende, aufgegeben Massen, Spezifikationen und Gewichten koennen keine Rechten entliehen werden.

= Weitere Informationen =

Achskonfiguration
Refenmaß: 385/65R22.5
Bremsen: Trommelbremsen
Hinterachse 1: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 80%; Reifen Profil rechts: 80%
Hinterachse 2: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 80%; Reifen Profil rechts: 80%
Hinterachse 3: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 30%; Reifen Profil rechts: 30%

Funktionell
Kühlung: -30 °C bis 30 °C
Marke des Aufbaus: Thermo king SLX 200
Kühlmotor: Diesel und elektrisch (29808 Betriebsstunden Diesel; 492 elektrisch)
Wandstärke: 6 mm

Zustand
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut

Weitere Informationen
Wenden Sie sich an Rob Veldhuis oder Arjan Kamsteeg, um weitere Informationen zu erhalten.
= Flere valgmuligheder og mere tilbehør =

- Luftaffjedring

= Yderligere oplysninger =

Akselkonfiguration
Dækstørrelse: 385/65R22.5
Bremser: tromlebremser
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 80%; Dækprofil højre: 80%
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 80%; Dækprofil højre: 80%
Bagaksel 3: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 30%; Dækprofil højre: 30%

Funktionelle
Køling: -30 °C til 30 °C
Karosserifabrikat: Thermo king SLX 200
Afkøling af motor: diesel og elektrisk (29808 driftstimer diesel; 492 elektrisk)
Vægtykkelse: 6 mm

Stand
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god

Yderligere oplysninger
Kontakt Rob Veldhuis eller Arjan Kamsteeg for yderligere oplysninger
- Mono temp/ single temp
- Αερανάρτηση
= Más opciones y accesorios =

- Mono temp/ single temp
- Suspensión neumática
- Thermoking

= Comentarios =

Marca de unidad de frío: Thermo King

= Más información =

Configuración de ejes
Tamaño del neumático: 385/65R22.5
Frenos: frenos de tambor
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 80%; Dibujo del neumático derecha: 80%
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 80%; Dibujo del neumático derecha: 80%
Eje trasero 3: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 30%; Dibujo del neumático derecha: 30%

Funcional
Refrigeración: -30 °C hasta 30 °C
Marca carrocería: Thermo king SLX 200
Motor de refrigeración: diésel y eléctrico (29808 horas de funcionamiento diésel; 492 eléctrico)
Grosor del tabique: 6 mm

Estado
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno

Información complementaria
Póngase en contacto con Rob Veldhuis o Arjan Kamsteeg para obtener más información.
- Ilmajousitus
= Plus d'options et d'accessoires =

- Frein a tambour
- Mono temp/ single temp
- Suspension pneumatique
- Thermoking

= Remarques =

Marque d'unité froide: Thermo King

= Plus d'informations =

Configuration essieu
Dimension des pneus: 385/65R22.5
Freins: freins à tambour
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 80%; Sculptures des pneus droite: 80%
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 80%; Sculptures des pneus droite: 80%
Essieu arrière 3: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 30%; Sculptures des pneus droite: 30%

Pratique
Refroidissement: -30 °C jusqu'au 30 °C
Marque de construction: Thermo king SLX 200
Moteur frigorifique: diesel et électrique (29808 heures de fonctionnement diesel; 492 électrique)
Épaisseur de paroi: 6 mm

Condition
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon

Informations complémentaires
Veuillez contacter Rob Veldhuis ou Arjan Kamsteeg pour plus d'informations
- Zračni ovjes
= További opciók és tartozékok =

- Légrugós felfüggesztés

= További információk =

Tengelykonfiguráció
Gumiabroncs mérete: 385/65R22.5
Fékek: dobfékek
Hátsó tengely 1: Maximális tengelyterhelés: 9000 kg; Gumiabroncs profilja balra: 80%; Gumiabroncs profilja jobbra: 80%
Hátsó tengely 2: Maximális tengelyterhelés: 9000 kg; Gumiabroncs profilja balra: 80%; Gumiabroncs profilja jobbra: 80%
Hátsó tengely 3: Maximális tengelyterhelés: 9000 kg; Gumiabroncs profilja balra: 30%; Gumiabroncs profilja jobbra: 30%

Funkcionális
Hűtés: -30 °C a címre 30 °C
Karosszéria gyártmánya: Thermo king SLX 200
Hűtőmotor: dízel és elektromos (29808 üzemóra dízel; 492 elektromos)
Falvastagság: 6 mm

Állam
Általános állapot: jó
Műszaki állapot: jó
Optikai állapot: jó

További információk
További információért kérjük, vegye fel a kapcsolatot Rob Veldhuis vagy Arjan Kamsteeg-vel
- Suspensie pneumatică
- Mono temp/ single temp
- Sospensioni pneumatiche
- Thermoking
= Aanvullende opties en accessoires =

- Luchtvering
- Mono temp/ single temp
- Thermoking
- Trommel remmen

= Bijzonderheden =

Merk koel unit: Thermo King

= Bedrijfsinformatie =

Homepage: arată contacte
Aan afgelezen kilometerstanden, opgegeven maten, gewichten en specificaties kunnen geen rechten worden ontleend.

= Meer informatie =

Asconfiguratie
Bandenmaat: 385/65R22.5
Remmen: trommelremmen
Achteras 1: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 80%; Bandenprofiel rechts: 80%
Achteras 2: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 80%; Bandenprofiel rechts: 80%
Achteras 3: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 30%; Bandenprofiel rechts: 30%

Functioneel
Koeling: -30 °C tot 30 °C
Merk opbouw: Thermo king SLX 200
Koelmotor: diesel en elektrisch (29808 draaiuren diesel; 492 elektrisch)
Wanddikte: 6 mm

Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed

Overige informatie
Merk koeleenheid: Thermo King

Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Rob Veldhuis of Arjan Kamsteeg
- Luftfjæring
= Więcej opcji i akcesoriów =

- Mono temp/ single temp
- Zawieszenie pneumatyczne

= Więcej informacji =

Konfiguracja osi
Rozmiar opon: 385/65R22.5
Hamulce: hamulce bębnowe
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 80%; Profil opon prawa: 80%
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 80%; Profil opon prawa: 80%
Oś tylna 3: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 30%; Profil opon prawa: 30%

Funkcjonalność
Chłodzenie: -30 °C do 30 °C
Marka konstrukcji: Thermo king SLX 200
Chłodzenie silnika: olej napędowy i elektryczny (29808 godziny pracy olej napędowy; 492 elektryczny)
Grubość ściany: 6 mm

Stan
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze

Informacje dodatkowe
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Rob Veldhuis lub Arjan Kamsteeg
= Opções e acessórios adicionais =

- Mono temp/ single temp
- Suspensão pneumática
- Thermoking

= Mais informações =

Configuração dos eixos
Tamanho dos pneus: 385/65R22.5
Travões: travões de tambor
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 80%; Perfil do pneu direita: 80%
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 80%; Perfil do pneu direita: 80%
Eixo traseiro 3: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 30%; Perfil do pneu direita: 30%

Funcional
Arrefecimento: -30 °C para 30 °C
Marca da carroçaria: Thermo king SLX 200
Motor de refrigeração: diesel e elétrico (29808 horas de funcionamento diesel; 492 elétrico)
Espessura da parede: 6 mm

Estado
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom

Informações adicionais
Contacte Rob Veldhuis ou Arjan Kamsteeg para obter mais informações
= Дополнительные опции и оборудование =

- Baraban
- Пневматическая подвеска

= Дополнительная информация =

Конфигурация осей
Размер шин: 385/65R22.5
Тормоза: барабанные тормоза
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 80%; Профиль шин справа: 80%
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 80%; Профиль шин справа: 80%
Задний мост 3: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 30%; Профиль шин справа: 30%

Функциональность
Охлаждение: -30 °C к 30 °C
Марка кузова: Thermo king SLX 200
Охлаждение двигателя: дизельный и электрический (29808 часы работы дизельное топливо; 492 электрический)
Толщина стенки: 6 mm

Состояние
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее

Дополнительная информация
Свяжитесь с Rob Veldhuis или Arjan Kamsteeg для получения дополнительной информации
- Vzduchové odpruženie
= Extra tillval och tillbehör =

- Luftfjädring

= Ytterligare information =

Konfiguration av axlar
Däckets storlek: 385/65R22.5
Bromsar: trumbromsar
Bakaxel 1: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 80%; Däckprofil rätt: 80%
Bakaxel 2: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 80%; Däckprofil rätt: 80%
Bakaxel 3: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 30%; Däckprofil rätt: 30%

Funktionell
Kylning: -30 °C till 30 °C
Fabrikat av karosseri: Thermo king SLX 200
Motor för kylning: diesel och el (29808 körtimmar diesel; 492 elektriska)
Väggtjocklek: 6 mm

Delstat
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra

Ytterligare information
Kontakta Rob Veldhuis eller Arjan Kamsteeg för mer information
- Havalı süspansiyon
Important
Această ofertă are caracter orientativ. Informaţiile exacte trebuie solicitate vânzătorului.
Recomandări pentru achiziționare
Sugestii privind securitatea
Verificarea vânzătorului

Dacă ați decis achiziționarea echipamentului la un preț mic, trebuie să fiți sigur că persoana cu care comunicați este un vânzător real. Aflați toate informațiile disponibile cu privire la proprietarul echipamentului. O metodă de înșelăciune este aceea de a se prezenta ca o societate existentă în mod real. În caz de îndoială, vă rugăm să luați legătura cu noi prin formularul de feedback, pentru alte controale.

Verificarea prețului

Înainte de a decide o achiziție, examinați cu atenție diferite oferte de vânzare pentru a cunoaște costul mediu al modelului ales. Dacă prețul din oferta care vă place este mult mai mic față de alte oferte asemănătoare, gândiți-vă bine. O diferență de preț importantă poate indica defecte ascunse sau o tentativă a vânzătorului de a comite o înșelăciune.

Nu cumpărați produse care au prețuri mult diferite față de prețul mediu al altor produse asemănătoare

Nu dați acordul la plata unor cauțiuni suspecte sau plăți anticipate ale mărfurilor. În caz de îndoieli, clarificați amănuntele, solicitați mai multe fotografii și documente privind mașina, verificați autenticitatea documentelor, puneți întrebări.

Plată în avans îndoielnică

Cel mai răspândit tip de înșelăciune. Vânzătorii necinstiți pot cere o anumită sumă din avans, pentru ”rezervarea” dreptului de achiziționare a mijlocului. În acest mod ei strâng o mare sumă de bani, după care dispar, fără a putea fi contactați.

Variantele acestui tip de înșelăciune pot include:
  • Transferul plății anticipate pe card
  • Nu efectuați plata anticipată fără semnarea documentelor care să ateste procesul de transfer de bani, dacă în timpul tratativei vânzătorul are îndoieli.
  • Transfer în contul ”curatorului”
  • O astfel de solicitare trebuie să vă alarmeze, foarte probabil comunicați cu o persoană care urmărește să vă înșele.
  • Transferul în contul societății cu un nume asemănător
  • Atenție, persoanele rău intenționate se pot ascunde în spatele unor societăți renumite, aducând mici modificări numelui societății. Nu efectuați transfer de bani dacă numele societății este dubios.
  • Înlocuirea propriilor date în factura societății reale
  • Înainte de efectua transferul de bani, vă rugăm să verificați corectitudinea datelor bancare și dacă acestea aparțin societății indicate.
Ați întâlnit o înșelăciune?
Vă rugăm să ne anunțați
Sugestii privind securitatea
PDF
Vindeți utilaje sau vehicule?
Faceți-o cu noi!
Anunțuri asemănătoare
11.950 EUR ≈ 60.580 RON
2013
Capacitate de încărcare 30.000 kg Greutate proprie 9.000 kg Număr de axe 3
Țările de Jos, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
20 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
7.950 EUR ≈ 40.300 RON
2013
Capacitate de încărcare 30.000 kg Greutate proprie 9.000 kg Număr de axe 3
Țările de Jos, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
20 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
8.950 EUR ≈ 45.370 RON
2014
Capacitate de încărcare 30.000 kg Greutate proprie 9.000 kg Număr de axe 3
Țările de Jos, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
20 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
14.950 EUR ≈ 75.790 RON
2013
Capacitate de încărcare 32.457 kg Greutate proprie 9.543 kg Număr de axe 3
Țările de Jos, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
20 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
12.950 EUR ≈ 65.650 RON
2016
Capacitate de încărcare 30.000 kg Greutate proprie 9.000 kg Număr de axe 3
Țările de Jos, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
20 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
8.950 EUR ≈ 45.370 RON
2012
Capacitate de încărcare 30.000 kg Greutate proprie 9.000 kg Număr de axe 3
Țările de Jos, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
20 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
11.270 EUR 47.970 PLN ≈ 57.120 RON
2012
Volum 92,79 m³ Număr de axe 3
Polonia, ŁYSOMICE
GRAND TRUCK
7 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
15.950 EUR ≈ 80.860 RON
2017
Capacitate de încărcare 33.324 kg Greutate proprie 9.600 kg Număr de axe 3
Țările de Jos, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
20 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
5.950 EUR ≈ 30.160 RON
2005
Capacitate de încărcare 30.000 kg Greutate proprie 9.000 kg Număr de axe 3
Țările de Jos, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
20 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
13.270 EUR 56.500 PLN ≈ 67.280 RON
2015
Capacitate de încărcare 30.410 kg Bară de suspensie pneumo/pneumo Greutate proprie 7.595 kg Număr de axe 3
Polonia, Jastrzębie Zdrój
P.H.U. FRANC-MAX
11 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
16.210 EUR 69.000 PLN ≈ 82.160 RON
2013
Număr de axe 3
Polonia, ŁYSOMICE
GRAND TRUCK
7 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
Preț la cerere
2006
Capacitate de încărcare 27.800 kg Greutate proprie 11.200 kg Număr de axe 3
Țările de Jos, Zevenhuizen
van der Eijk Trading
10 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
4.000 EUR ≈ 20.280 RON
2012
Capacitate de încărcare 24.000 kg Volum 102,4 m³ Bară de suspensie resort/pneumo Greutate proprie 7.500 kg Număr de axe 3
Lituania, Panevėžys
Dajurema, UAB
5 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
41.100 EUR 175.000 PLN ≈ 208.400 RON
2011
Număr de axe 3
Polonia, Niwy
TRUCK POLAND
12 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
3.500 EUR ≈ 17.740 RON
2015
Număr de axe 3
Polonia, Podrzewie
MP-SPED
7 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
15.240 EUR 64.900 PLN ≈ 77.280 RON
2017
Bară de suspensie pneumo/pneumo Număr de axe 3 Înălţimea de şa 1.150 mm
Polonia, Słotwina
MASTER-CAR MARCIN KALEMBA
1 an pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul