Semiremorcă izoterma Schmitz Cargobull SKO24 Thermo King SLX 400/Disc/270 cm hoog/Palletkist/NL Trailer









































Dacă ați decis achiziționarea echipamentului la un preț mic, trebuie să fiți sigur că persoana cu care comunicați este un vânzător real. Aflați toate informațiile disponibile cu privire la proprietarul echipamentului. O metodă de înșelăciune este aceea de a se prezenta ca o societate existentă în mod real. În caz de îndoială, vă rugăm să luați legătura cu noi prin formularul de feedback, pentru alte controale.
Înainte de a decide o achiziție, examinați cu atenție diferite oferte de vânzare pentru a cunoaște costul mediu al modelului ales. Dacă prețul din oferta care vă place este mult mai mic față de alte oferte asemănătoare, gândiți-vă bine. O diferență de preț importantă poate indica defecte ascunse sau o tentativă a vânzătorului de a comite o înșelăciune.
Nu cumpărați produse care au prețuri mult diferite față de prețul mediu al altor produse asemănătoare
Nu dați acordul la plata unor cauțiuni suspecte sau plăți anticipate ale mărfurilor. În caz de îndoieli, clarificați amănuntele, solicitați mai multe fotografii și documente privind mașina, verificați autenticitatea documentelor, puneți întrebări.
Cel mai răspândit tip de înșelăciune. Vânzătorii necinstiți pot cere o anumită sumă din avans, pentru ”rezervarea” dreptului de achiziționare a mijlocului. În acest mod ei strâng o mare sumă de bani, după care dispar, fără a putea fi contactați.
- Transferul plății anticipate pe card
- Nu efectuați plata anticipată fără semnarea documentelor care să ateste procesul de transfer de bani, dacă în timpul tratativei vânzătorul are îndoieli.
- Transfer în contul ”curatorului”
- O astfel de solicitare trebuie să vă alarmeze, foarte probabil comunicați cu o persoană care urmărește să vă înșele.
- Transferul în contul societății cu un nume asemănător
- Atenție, persoanele rău intenționate se pot ascunde în spatele unor societăți renumite, aducând mici modificări numelui societății. Nu efectuați transfer de bani dacă numele societății este dubios.
- Înlocuirea propriilor date în factura societății reale
- Înainte de efectua transferul de bani, vă rugăm să verificați corectitudinea datelor bancare și dacă acestea aparțin societății indicate.
Contactează vânzătorul































- Air suspension
- Air suspension system
- Disc brakes
- Multi / Dual temp
- Palletbox
= Remarks =
NL/Dutch Trailer
Flowerwidth
270 hoog
SAF assen
New Disc and Brakes (feb 2024)
3x Rails in roof
Palletbox
Cool unit brand: Thermo King
= Dealer information =
Homepage: arată contacte
No rights can be derived from read out mileages, specifications, stated sizes and weights.
= More information =
Axle configuration
Tyre size: 385 65 R 22,5
Brakes: disc brakes
Rear axle 1: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 30%; Tyre profile right: 30%; Suspension: air suspension
Rear axle 2: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 50%; Tyre profile right: 50%; Suspension: air suspension
Rear axle 3: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 60%; Tyre profile right: 60%; Suspension: hydraulic suspension
Functional
Cooling: -30 °C to 30 °C
Cooling engine: diesel and electric (16640 operating hours diesel; 2190 electric)
Wall thickness: 5 mm
Condition
General condition: good
Technical condition: very good
Visual appearance: good
Identification
Registration number: ON-89-PY
Other information
Cool unit make: Thermo King
Additional information
Please contact Rob Veldhuis or Arjan Kamsteeg for more information
- Дискови спирачки
- Vzduchové odpružení
- Luftfederung
- Multi / Dual temp
- Paletten Kiste
- Scheibenbremsen
= Anmerkungen =
Kühlgerät Marke: Thermo King
= Firmeninformationen =
Homepage: arată contacte
Zu die abgelesen Kilometerstaende, aufgegeben Massen, Spezifikationen und Gewichten koennen keine Rechten entliehen werden.
= Weitere Informationen =
Achskonfiguration
Refenmaß: 385 65 R 22,5
Hinterachse 1: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 30%; Reifen Profil rechts: 30%
Hinterachse 2: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 50%; Reifen Profil rechts: 50%
Hinterachse 3: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 60%; Reifen Profil rechts: 60%
Funktionell
Kühlung: -30 °C bis 30 °C
Kühlmotor: Diesel und elektrisch (16640 Betriebsstunden Diesel; 2190 elektrisch)
Wandstärke: 5 mm
Zustand
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: sehr gut
Optischer Zustand: gut
Identifikation
Kennzeichen: ON-89-PY
Weitere Informationen
Wenden Sie sich an Rob Veldhuis oder Arjan Kamsteeg, um weitere Informationen zu erhalten.
- Luftaffjedring
- Skivebremser
= Yderligere oplysninger =
Akselkonfiguration
Dækstørrelse: 385 65 R 22,5
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 30%; Dækprofil højre: 30%
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 50%; Dækprofil højre: 50%
Bagaksel 3: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 60%; Dækprofil højre: 60%
Funktionelle
Køling: -30 °C til 30 °C
Afkøling af motor: diesel og elektrisk (16640 driftstimer diesel; 2190 elektrisk)
Vægtykkelse: 5 mm
Stand
Overordnet stand: god
Teknisk stand: meget god
Visuelt udseende: god
Identifikation
Registreringsnummer: ON-89-PY
Yderligere oplysninger
Kontakt Rob Veldhuis eller Arjan Kamsteeg for yderligere oplysninger
- Αερανάρτηση
- Δισκόφρενα
- Frenos de disco
- Multi / Dual temp
- Suspensión neumática
= Comentarios =
Marca de unidad de frío: Thermo King
= Más información =
Configuración de ejes
Tamaño del neumático: 385 65 R 22,5
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 30%; Dibujo del neumático derecha: 30%
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 50%; Dibujo del neumático derecha: 50%
Eje trasero 3: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 60%; Dibujo del neumático derecha: 60%
Funcional
Refrigeración: -30 °C hasta 30 °C
Motor de refrigeración: diésel y eléctrico (16640 horas de funcionamiento diésel; 2190 eléctrico)
Grosor del tabique: 5 mm
Estado
Estado general: bueno
Estado técnico: muy bueno
Estado óptico: bueno
Identificación
Matrícula: ON-89-PY
Información complementaria
Póngase en contacto con Rob Veldhuis o Arjan Kamsteeg para obtener más información.
- Levyjarrut
- Freins à disque
- Multi / Dual temp
- porte pallette
- Suspension pneumatique
= Remarques =
Marque d'unité froide: Thermo King
= Plus d'informations =
Configuration essieu
Dimension des pneus: 385 65 R 22,5
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 30%; Sculptures des pneus droite: 30%
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 50%; Sculptures des pneus droite: 50%
Essieu arrière 3: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 60%; Sculptures des pneus droite: 60%
Pratique
Refroidissement: -30 °C jusqu'au 30 °C
Moteur frigorifique: diesel et électrique (16640 heures de fonctionnement diesel; 2190 électrique)
Épaisseur de paroi: 5 mm
Condition
État général: bon
État technique: très bon
État optique: bon
Identification
Numéro d'immatriculation: ON-89-PY
Informations complémentaires
Veuillez contacter Rob Veldhuis ou Arjan Kamsteeg pour plus d'informations
- Zračni ovjes
- Tárcsafékek
- Suspensie pneumatică
- Multi / Dual temp
- Sospensioni pneumatiche
- Luchtvering
- Lucht veringsysteem
- Multi / Dual temp
- Palletbox
- Schijfremmen
= Bijzonderheden =
Merk koel unit: Thermo King
= Bedrijfsinformatie =
Homepage: arată contacte
Aan afgelezen kilometerstanden, opgegeven maten, gewichten en specificaties kunnen geen rechten worden ontleend.
= Meer informatie =
Asconfiguratie
Bandenmaat: 385 65 R 22,5
Achteras 1: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 30%; Bandenprofiel rechts: 30%
Achteras 2: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 50%; Bandenprofiel rechts: 50%
Achteras 3: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 60%; Bandenprofiel rechts: 60%
Functioneel
Koeling: -30 °C tot 30 °C
Koelmotor: diesel en elektrisch (16640 draaiuren diesel; 2190 elektrisch)
Wanddikte: 5 mm
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: goed
Identificatie
Kenteken: ON-89-PY
Overige informatie
Merk koeleenheid: Thermo King
Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Rob Veldhuis of Arjan Kamsteeg
- Skivebremser
- Hamulce tarczowe
- Zawieszenie pneumatyczne
= Więcej informacji =
Konfiguracja osi
Rozmiar opon: 385 65 R 22,5
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 30%; Profil opon prawa: 30%
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 50%; Profil opon prawa: 50%
Oś tylna 3: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 60%; Profil opon prawa: 60%
Funkcjonalność
Chłodzenie: -30 °C do 30 °C
Chłodzenie silnika: olej napędowy i elektryczny (16640 godziny pracy olej napędowy; 2190 elektryczny)
Grubość ściany: 5 mm
Stan
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: bardzo dobrze
Stan wizualny: dobrze
Identyfikacja
Numer rejestracyjny: ON-89-PY
Informacje dodatkowe
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Rob Veldhuis lub Arjan Kamsteeg
- Multi / Dual temp
- Suspensão pneumática
- Travão de discos
= Mais informações =
Configuração dos eixos
Tamanho dos pneus: 385 65 R 22,5
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 30%; Perfil do pneu direita: 30%
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 50%; Perfil do pneu direita: 50%
Eixo traseiro 3: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 60%; Perfil do pneu direita: 60%
Funcional
Arrefecimento: -30 °C para 30 °C
Motor de refrigeração: diesel e elétrico (16640 horas de funcionamento diesel; 2190 elétrico)
Espessura da parede: 5 mm
Estado
Estado geral: bom
Estado técnico: muito bom
Aspeto visual: bom
Identificação
Número de registo: ON-89-PY
Informações adicionais
Contacte Rob Veldhuis ou Arjan Kamsteeg para obter mais informações
- Дисковые тормоза
- Пневматическая подвеска
= Дополнительная информация =
Конфигурация осей
Размер шин: 385 65 R 22,5
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 30%; Профиль шин справа: 30%
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 50%; Профиль шин справа: 50%
Задний мост 3: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 60%; Профиль шин справа: 60%
Функциональность
Охлаждение: -30 °C к 30 °C
Охлаждение двигателя: дизельный и электрический (16640 часы работы дизельное топливо; 2190 электрический)
Толщина стенки: 5 mm
Состояние
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: очень хорошее
Внешнее состояние: хорошее
Идентификация
Регистрационный номер: ON-89-PY
Дополнительная информация
Свяжитесь с Rob Veldhuis или Arjan Kamsteeg для получения дополнительной информации
- Vzduchové odpruženie
- Luftfjädring
- Skivbromsar
= Ytterligare information =
Konfiguration av axlar
Däckets storlek: 385 65 R 22,5
Bakaxel 1: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 30%; Däckprofil rätt: 30%
Bakaxel 2: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 50%; Däckprofil rätt: 50%
Bakaxel 3: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 60%; Däckprofil rätt: 60%
Funktionell
Kylning: -30 °C till 30 °C
Motor för kylning: diesel och el (16640 körtimmar diesel; 2190 elektriska)
Väggtjocklek: 5 mm
Delstat
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: mycket bra
Optiskt tillstånd: bra
Identifiering
Registreringsnummer: ON-89-PY
Ytterligare information
Kontakta Rob Veldhuis eller Arjan Kamsteeg för mer information
- Havalı süspansiyon