Semiremorcă izoterma Schmitz Cargobull Carrier 1850, multi dual Trennwand BPW Drum, 260 Hoch, ALuminium

PDF
Semiremorcă izoterma Schmitz Cargobull Carrier 1850, multi dual Trennwand BPW Drum, 260 Hoch, ALuminium - Autoline
Semiremorcă izoterma Schmitz Cargobull Carrier 1850, multi dual Trennwand BPW Drum, 260 Hoch, ALuminium | Imagine 1 - Autoline
Semiremorcă izoterma Schmitz Cargobull Carrier 1850, multi dual Trennwand BPW Drum, 260 Hoch, ALuminium | Imagine 2 - Autoline
Semiremorcă izoterma Schmitz Cargobull Carrier 1850, multi dual Trennwand BPW Drum, 260 Hoch, ALuminium | Imagine 3 - Autoline
Semiremorcă izoterma Schmitz Cargobull Carrier 1850, multi dual Trennwand BPW Drum, 260 Hoch, ALuminium | Imagine 4 - Autoline
Semiremorcă izoterma Schmitz Cargobull Carrier 1850, multi dual Trennwand BPW Drum, 260 Hoch, ALuminium | Imagine 5 - Autoline
Semiremorcă izoterma Schmitz Cargobull Carrier 1850, multi dual Trennwand BPW Drum, 260 Hoch, ALuminium | Imagine 6 - Autoline
Semiremorcă izoterma Schmitz Cargobull Carrier 1850, multi dual Trennwand BPW Drum, 260 Hoch, ALuminium | Imagine 7 - Autoline
Semiremorcă izoterma Schmitz Cargobull Carrier 1850, multi dual Trennwand BPW Drum, 260 Hoch, ALuminium | Imagine 8 - Autoline
Semiremorcă izoterma Schmitz Cargobull Carrier 1850, multi dual Trennwand BPW Drum, 260 Hoch, ALuminium | Imagine 9 - Autoline
Semiremorcă izoterma Schmitz Cargobull Carrier 1850, multi dual Trennwand BPW Drum, 260 Hoch, ALuminium | Imagine 10 - Autoline
Semiremorcă izoterma Schmitz Cargobull Carrier 1850, multi dual Trennwand BPW Drum, 260 Hoch, ALuminium | Imagine 11 - Autoline
Semiremorcă izoterma Schmitz Cargobull Carrier 1850, multi dual Trennwand BPW Drum, 260 Hoch, ALuminium | Imagine 12 - Autoline
Semiremorcă izoterma Schmitz Cargobull Carrier 1850, multi dual Trennwand BPW Drum, 260 Hoch, ALuminium | Imagine 13 - Autoline
Semiremorcă izoterma Schmitz Cargobull Carrier 1850, multi dual Trennwand BPW Drum, 260 Hoch, ALuminium | Imagine 14 - Autoline
Semiremorcă izoterma Schmitz Cargobull Carrier 1850, multi dual Trennwand BPW Drum, 260 Hoch, ALuminium | Imagine 15 - Autoline
Semiremorcă izoterma Schmitz Cargobull Carrier 1850, multi dual Trennwand BPW Drum, 260 Hoch, ALuminium | Imagine 16 - Autoline
Semiremorcă izoterma Schmitz Cargobull Carrier 1850, multi dual Trennwand BPW Drum, 260 Hoch, ALuminium | Imagine 17 - Autoline
Semiremorcă izoterma Schmitz Cargobull Carrier 1850, multi dual Trennwand BPW Drum, 260 Hoch, ALuminium | Imagine 18 - Autoline
Semiremorcă izoterma Schmitz Cargobull Carrier 1850, multi dual Trennwand BPW Drum, 260 Hoch, ALuminium | Imagine 19 - Autoline
Semiremorcă izoterma Schmitz Cargobull Carrier 1850, multi dual Trennwand BPW Drum, 260 Hoch, ALuminium | Imagine 20 - Autoline
Semiremorcă izoterma Schmitz Cargobull Carrier 1850, multi dual Trennwand BPW Drum, 260 Hoch, ALuminium | Imagine 21 - Autoline
Vă interesează anunțul?
1/21
PDF
10.450 EUR
Preţ net
≈ 53.010 RON
Luați legătura cu vânzătorul
Modelul: Carrier 1850, multi dual Trennwand BPW Drum, 260 Hoch, ALuminium
Anul: 2013-11
Prima înmatriculare: 2013-11-01
Capacitatea de încărcare: 30.000 kg
Greutate proprie: 9.000 kg
Greutate cu încărcătura: 39.000 kg
Locul de amplasare: Țările de Jos SLIEDRECHT6501 km to "United States/Columbus"
Numărul ID din stocul vânzătorului: 21197
Data publicării: 26 iul. 2025
Descriere
Dimensiuni de gabarit: 14 m × 2,6 m × 4 m
Caroserie
Dimensiunile caroseriei: 13,4 m × 2,5 m × 2,6 m
Uşi din spate
Axe
Marca: BPW
Număr de axe: 3
Primul ax: 385 65 R 22,5
Al doilea ax: 385 65 R 22,5
Al treilea ax: 385 65 R 22,5
Frâne
ABS
Stare
Stare: second hand

Informaţie suplimentară — Semiremorcă izoterma Schmitz Cargobull Carrier 1850, multi dual Trennwand BPW Drum, 260 Hoch, ALuminium

Română
= Additional options and accessories =

- Air suspension
- Carrier Vector
- Drum brakes
- Mono temp/ single temp
- Sliding separation wall

= Remarks =

Cool unit brand: Carrier

= Dealer information =

Homepage: arată contacte
No rights can be derived from read out mileages, specifications, stated sizes and weights.

= More information =

Axle configuration
Tyre size: 385 65 R 22,5
Brakes: drum brakes
Suspension: air suspension
Rear axle 1: Tyre profile left: 30%; Tyre profile right: 30%
Rear axle 2: Tyre profile left: 30%; Tyre profile right: 30%
Rear axle 3: Tyre profile left: 30%; Tyre profile right: 30%

Functional
Cooling: -30 °C to 30 °C
Cooling engine: diesel and electric (19622 operating hours diesel; 1234 electric)
Wall thickness: 65 mm

Condition
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good

Other information
Cool unit make: Carrier

Additional information
Please contact Rob Veldhuis or Arjan Kamsteeg for more information
- Carrier Vector
- Въздушно окачване
- Преграда
- Carrier Vector
- Příčka
- Vzduchové odpružení
= Weitere Optionen und Zubehör =

- Carrier Vector
- Luftfederung
- Mono temp/ single temp
- Trennwand
- Trommel Bremse

= Anmerkungen =

Kühlgerät Marke: Carrier

= Firmeninformationen =

Homepage: arată contacte
Zu die abgelesen Kilometerstaende, aufgegeben Massen, Spezifikationen und Gewichten koennen keine Rechten entliehen werden.

= Weitere Informationen =

Achskonfiguration
Refenmaß: 385 65 R 22,5
Bremsen: Trommelbremsen
Hinterachse 1: Reifen Profil links: 30%; Reifen Profil rechts: 30%
Hinterachse 2: Reifen Profil links: 30%; Reifen Profil rechts: 30%
Hinterachse 3: Reifen Profil links: 30%; Reifen Profil rechts: 30%

Funktionell
Kühlung: -30 °C bis 30 °C
Kühlmotor: Diesel und elektrisch (19622 Betriebsstunden Diesel; 1234 elektrisch)
Wandstärke: 65 mm

Zustand
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut

Weitere Informationen
Wenden Sie sich an Rob Veldhuis oder Arjan Kamsteeg, um weitere Informationen zu erhalten.
= Flere valgmuligheder og mere tilbehør =

- Luftaffjedring
- Skillevæg

= Yderligere oplysninger =

Akselkonfiguration
Dækstørrelse: 385 65 R 22,5
Bremser: tromlebremser
Bagaksel 1: Dækprofil venstre: 30%; Dækprofil højre: 30%
Bagaksel 2: Dækprofil venstre: 30%; Dækprofil højre: 30%
Bagaksel 3: Dækprofil venstre: 30%; Dækprofil højre: 30%

Funktionelle
Køling: -30 °C til 30 °C
Afkøling af motor: diesel og elektrisk (19622 driftstimer diesel; 1234 elektrisk)
Vægtykkelse: 65 mm

Stand
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god

Yderligere oplysninger
Kontakt Rob Veldhuis eller Arjan Kamsteeg for yderligere oplysninger
- Carrier Vector
- Mono temp/ single temp
- Αερανάρτηση
- Διαχωριστικό
= Más opciones y accesorios =

- Carrier Vector
- Mampara de separación
- Mono temp/ single temp
- Suspensión neumática

= Comentarios =

Marca de unidad de frío: Carrier

= Más información =

Configuración de ejes
Tamaño del neumático: 385 65 R 22,5
Frenos: frenos de tambor
Eje trasero 1: Dibujo del neumático izquierda: 30%; Dibujo del neumático derecha: 30%
Eje trasero 2: Dibujo del neumático izquierda: 30%; Dibujo del neumático derecha: 30%
Eje trasero 3: Dibujo del neumático izquierda: 30%; Dibujo del neumático derecha: 30%

Funcional
Refrigeración: -30 °C hasta 30 °C
Motor de refrigeración: diésel y eléctrico (19622 horas de funcionamiento diésel; 1234 eléctrico)
Grosor del tabique: 65 mm

Estado
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno

Información complementaria
Póngase en contacto con Rob Veldhuis o Arjan Kamsteeg para obtener más información.
- Ilmajousitus
- Väliseinä
= Plus d'options et d'accessoires =

- Carrier Vector
- Frein a tambour
- Mono temp/ single temp
- Porte de separation roulante
- Suspension pneumatique

= Remarques =

Marque d'unité froide: Carrier

= Plus d'informations =

Configuration essieu
Dimension des pneus: 385 65 R 22,5
Freins: freins à tambour
Essieu arrière 1: Sculptures des pneus gauche: 30%; Sculptures des pneus droite: 30%
Essieu arrière 2: Sculptures des pneus gauche: 30%; Sculptures des pneus droite: 30%
Essieu arrière 3: Sculptures des pneus gauche: 30%; Sculptures des pneus droite: 30%

Pratique
Refroidissement: -30 °C jusqu'au 30 °C
Moteur frigorifique: diesel et électrique (19622 heures de fonctionnement diesel; 1234 électrique)
Épaisseur de paroi: 65 mm

Condition
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon

Informations complémentaires
Veuillez contacter Rob Veldhuis ou Arjan Kamsteeg pour plus d'informations
- Carrier Vector
- Pregrada
- Zračni ovjes
- Carrier Vector
- Elválasztó
- Légrugós felfüggesztés
- Carrier Vector
- Perete despărțitor
- Suspensie pneumatică
- Carrier Vector
- Mono temp/ single temp
- Partizione
- Sospensioni pneumatiche
= Aanvullende opties en accessoires =

- Carrier Vector
- Luchtvering
- Mono temp/ single temp
- Scheidingswand hangend
- Trommel remmen

= Bijzonderheden =

Merk koel unit: Carrier

= Bedrijfsinformatie =

Homepage: arată contacte
Aan afgelezen kilometerstanden, opgegeven maten, gewichten en specificaties kunnen geen rechten worden ontleend.

= Meer informatie =

Asconfiguratie
Bandenmaat: 385 65 R 22,5
Remmen: trommelremmen
Achteras 1: Bandenprofiel links: 30%; Bandenprofiel rechts: 30%
Achteras 2: Bandenprofiel links: 30%; Bandenprofiel rechts: 30%
Achteras 3: Bandenprofiel links: 30%; Bandenprofiel rechts: 30%

Functioneel
Koeling: -30 °C tot 30 °C
Koelmotor: diesel en elektrisch (19622 draaiuren diesel; 1234 elektrisch)
Wanddikte: 65 mm

Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed

Overige informatie
Merk koeleenheid: Carrier

Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Rob Veldhuis of Arjan Kamsteeg
- Luftfjæring
- Skillevegg
= Więcej opcji i akcesoriów =

- Carrier Vector
- Mono temp/ single temp
- Zawieszenie pneumatyczne
- Ścianka grodziowa

= Więcej informacji =

Konfiguracja osi
Rozmiar opon: 385 65 R 22,5
Hamulce: hamulce bębnowe
Oś tylna 1: Profil opon lewa: 30%; Profil opon prawa: 30%
Oś tylna 2: Profil opon lewa: 30%; Profil opon prawa: 30%
Oś tylna 3: Profil opon lewa: 30%; Profil opon prawa: 30%

Funkcjonalność
Chłodzenie: -30 °C do 30 °C
Chłodzenie silnika: olej napędowy i elektryczny (19622 godziny pracy olej napędowy; 1234 elektryczny)
Grubość ściany: 65 mm

Stan
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze

Informacje dodatkowe
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Rob Veldhuis lub Arjan Kamsteeg
= Opções e acessórios adicionais =

- Carrier Vector
- Divisória
- Mono temp/ single temp
- Suspensão pneumática

= Mais informações =

Configuração dos eixos
Tamanho dos pneus: 385 65 R 22,5
Travões: travões de tambor
Eixo traseiro 1: Perfil do pneu esquerda: 30%; Perfil do pneu direita: 30%
Eixo traseiro 2: Perfil do pneu esquerda: 30%; Perfil do pneu direita: 30%
Eixo traseiro 3: Perfil do pneu esquerda: 30%; Perfil do pneu direita: 30%

Funcional
Arrefecimento: -30 °C para 30 °C
Motor de refrigeração: diesel e elétrico (19622 horas de funcionamento diesel; 1234 elétrico)
Espessura da parede: 65 mm

Estado
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom

Informações adicionais
Contacte Rob Veldhuis ou Arjan Kamsteeg para obter mais informações
= Дополнительные опции и оборудование =

- Baraban
- Carrier Vector
- Перегородка
- Пневматическая подвеска

= Дополнительная информация =

Конфигурация осей
Размер шин: 385 65 R 22,5
Тормоза: барабанные тормоза
Задний мост 1: Профиль шин слева: 30%; Профиль шин справа: 30%
Задний мост 2: Профиль шин слева: 30%; Профиль шин справа: 30%
Задний мост 3: Профиль шин слева: 30%; Профиль шин справа: 30%

Функциональность
Охлаждение: -30 °C к 30 °C
Охлаждение двигателя: дизельный и электрический (19622 часы работы дизельное топливо; 1234 электрический)
Толщина стенки: 65 mm

Состояние
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее

Дополнительная информация
Свяжитесь с Rob Veldhuis или Arjan Kamsteeg для получения дополнительной информации
- Priečka
- Vzduchové odpruženie
= Extra tillval och tillbehör =

- Luftfjädring
- Skiljevägg

= Ytterligare information =

Konfiguration av axlar
Däckets storlek: 385 65 R 22,5
Bromsar: trumbromsar
Bakaxel 1: Däckprofil vänster: 30%; Däckprofil rätt: 30%
Bakaxel 2: Däckprofil vänster: 30%; Däckprofil rätt: 30%
Bakaxel 3: Däckprofil vänster: 30%; Däckprofil rätt: 30%

Funktionell
Kylning: -30 °C till 30 °C
Motor för kylning: diesel och el (19622 körtimmar diesel; 1234 elektriska)
Väggtjocklek: 65 mm

Delstat
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra

Ytterligare information
Kontakta Rob Veldhuis eller Arjan Kamsteeg för mer information
- Bölme
- Havalı süspansiyon
Important
Această ofertă are caracter orientativ. Informaţiile exacte trebuie solicitate vânzătorului.
Recomandări pentru achiziționare
Sugestii privind securitatea
Verificarea vânzătorului

Dacă ați decis achiziționarea echipamentului la un preț mic, trebuie să fiți sigur că persoana cu care comunicați este un vânzător real. Aflați toate informațiile disponibile cu privire la proprietarul echipamentului. O metodă de înșelăciune este aceea de a se prezenta ca o societate existentă în mod real. În caz de îndoială, vă rugăm să luați legătura cu noi prin formularul de feedback, pentru alte controale.

Verificarea prețului

Înainte de a decide o achiziție, examinați cu atenție diferite oferte de vânzare pentru a cunoaște costul mediu al modelului ales. Dacă prețul din oferta care vă place este mult mai mic față de alte oferte asemănătoare, gândiți-vă bine. O diferență de preț importantă poate indica defecte ascunse sau o tentativă a vânzătorului de a comite o înșelăciune.

Nu cumpărați produse care au prețuri mult diferite față de prețul mediu al altor produse asemănătoare

Nu dați acordul la plata unor cauțiuni suspecte sau plăți anticipate ale mărfurilor. În caz de îndoieli, clarificați amănuntele, solicitați mai multe fotografii și documente privind mașina, verificați autenticitatea documentelor, puneți întrebări.

Plată în avans îndoielnică

Cel mai răspândit tip de înșelăciune. Vânzătorii necinstiți pot cere o anumită sumă din avans, pentru ”rezervarea” dreptului de achiziționare a mijlocului. În acest mod ei strâng o mare sumă de bani, după care dispar, fără a putea fi contactați.

Variantele acestui tip de înșelăciune pot include:
  • Transferul plății anticipate pe card
  • Nu efectuați plata anticipată fără semnarea documentelor care să ateste procesul de transfer de bani, dacă în timpul tratativei vânzătorul are îndoieli.
  • Transfer în contul ”curatorului”
  • O astfel de solicitare trebuie să vă alarmeze, foarte probabil comunicați cu o persoană care urmărește să vă înșele.
  • Transferul în contul societății cu un nume asemănător
  • Atenție, persoanele rău intenționate se pot ascunde în spatele unor societăți renumite, aducând mici modificări numelui societății. Nu efectuați transfer de bani dacă numele societății este dubios.
  • Înlocuirea propriilor date în factura societății reale
  • Înainte de efectua transferul de bani, vă rugăm să verificați corectitudinea datelor bancare și dacă acestea aparțin societății indicate.
Ați întâlnit o înșelăciune?
Vă rugăm să ne anunțați
Sugestii privind securitatea
PDF
Vindeți utilaje sau vehicule?
Faceți-o cu noi!
Anunțuri asemănătoare
10.950 EUR ≈ 55.550 RON
2013
Capacitate de încărcare 30.000 kg Greutate proprie 9.000 kg Număr de axe 3
Țările de Jos, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
20 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
14.950 EUR ≈ 75.840 RON
2013
Capacitate de încărcare 32.457 kg Greutate proprie 9.543 kg Număr de axe 3
Țările de Jos, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
20 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
10.950 EUR ≈ 55.550 RON
2012
Capacitate de încărcare 30.400 kg Greutate proprie 8.600 kg Număr de axe 3
Țările de Jos, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
20 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
8.950 EUR ≈ 45.400 RON
2011
Capacitate de încărcare 32.457 kg Greutate proprie 9.543 kg Număr de axe 3
Țările de Jos, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
20 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
12.950 EUR ≈ 65.700 RON
2015
Capacitate de încărcare 32.876 kg Greutate proprie 9.124 kg Număr de axe 3
Țările de Jos, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
20 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
10.950 EUR ≈ 55.550 RON
2013
Capacitate de încărcare 30.000 kg Greutate proprie 9.000 kg Număr de axe 3
Țările de Jos, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
20 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
9.950 EUR ≈ 50.480 RON
2013
Capacitate de încărcare 30.000 kg Greutate proprie 9.000 kg Număr de axe 3
Țările de Jos, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
20 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
11.950 EUR ≈ 60.620 RON
2013
Capacitate de încărcare 30.000 kg Greutate proprie 9.000 kg Număr de axe 3
Țările de Jos, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
20 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
9.950 EUR ≈ 50.480 RON
2012
Capacitate de încărcare 30.000 kg Greutate proprie 9.000 kg Număr de axe 3
Țările de Jos, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
20 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
7.950 EUR ≈ 40.330 RON
2012
Capacitate de încărcare 30.000 kg Greutate proprie 9.000 kg Număr de axe 3
Țările de Jos, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
20 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
11.950 EUR ≈ 60.620 RON
2013
Capacitate de încărcare 29.050 kg Greutate proprie 8.950 kg Număr de axe 3
Țările de Jos, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
20 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
8.950 EUR ≈ 45.400 RON
2014
Capacitate de încărcare 30.000 kg Greutate proprie 9.000 kg Număr de axe 3
Țările de Jos, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
20 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
9.450 EUR ≈ 47.940 RON
2012
Capacitate de încărcare 30.000 kg Greutate proprie 9.000 kg Număr de axe 3
Țările de Jos, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
20 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
15.950 EUR ≈ 80.920 RON
2017
Capacitate de încărcare 33.324 kg Greutate proprie 9.600 kg Număr de axe 3
Țările de Jos, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
20 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
8.950 EUR ≈ 45.400 RON
2012
Capacitate de încărcare 30.000 kg Greutate proprie 9.000 kg Număr de axe 3
Țările de Jos, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
20 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
7.950 EUR ≈ 40.330 RON
2013
Capacitate de încărcare 30.000 kg Greutate proprie 9.000 kg Număr de axe 3
Țările de Jos, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
20 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
12.950 EUR ≈ 65.700 RON
2016
Capacitate de încărcare 30.000 kg Greutate proprie 9.000 kg Număr de axe 3
Țările de Jos, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
20 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
6.950 EUR ≈ 35.260 RON
2010
Greutate proprie 8.950 kg Număr de axe 3
Țările de Jos, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
20 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
6.950 EUR ≈ 35.260 RON
2010
Greutate proprie 8.950 kg Număr de axe 3
Țările de Jos, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
20 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
16.170 EUR 69.000 PLN ≈ 82.030 RON
2013
Număr de axe 3
Polonia, ŁYSOMICE
GRAND TRUCK
7 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul