Semiremorcă izoterma Schmitz Cargobull Carrier 1850, multi dual Trennwand BPW Drum, 260 Hoch, ALuminium











































Dacă ați decis achiziționarea echipamentului la un preț mic, trebuie să fiți sigur că persoana cu care comunicați este un vânzător real. Aflați toate informațiile disponibile cu privire la proprietarul echipamentului. O metodă de înșelăciune este aceea de a se prezenta ca o societate existentă în mod real. În caz de îndoială, vă rugăm să luați legătura cu noi prin formularul de feedback, pentru alte controale.
Înainte de a decide o achiziție, examinați cu atenție diferite oferte de vânzare pentru a cunoaște costul mediu al modelului ales. Dacă prețul din oferta care vă place este mult mai mic față de alte oferte asemănătoare, gândiți-vă bine. O diferență de preț importantă poate indica defecte ascunse sau o tentativă a vânzătorului de a comite o înșelăciune.
Nu cumpărați produse care au prețuri mult diferite față de prețul mediu al altor produse asemănătoare
Nu dați acordul la plata unor cauțiuni suspecte sau plăți anticipate ale mărfurilor. În caz de îndoieli, clarificați amănuntele, solicitați mai multe fotografii și documente privind mașina, verificați autenticitatea documentelor, puneți întrebări.
Cel mai răspândit tip de înșelăciune. Vânzătorii necinstiți pot cere o anumită sumă din avans, pentru ”rezervarea” dreptului de achiziționare a mijlocului. În acest mod ei strâng o mare sumă de bani, după care dispar, fără a putea fi contactați.
- Transferul plății anticipate pe card
- Nu efectuați plata anticipată fără semnarea documentelor care să ateste procesul de transfer de bani, dacă în timpul tratativei vânzătorul are îndoieli.
- Transfer în contul ”curatorului”
- O astfel de solicitare trebuie să vă alarmeze, foarte probabil comunicați cu o persoană care urmărește să vă înșele.
- Transferul în contul societății cu un nume asemănător
- Atenție, persoanele rău intenționate se pot ascunde în spatele unor societăți renumite, aducând mici modificări numelui societății. Nu efectuați transfer de bani dacă numele societății este dubios.
- Înlocuirea propriilor date în factura societății reale
- Înainte de efectua transferul de bani, vă rugăm să verificați corectitudinea datelor bancare și dacă acestea aparțin societății indicate.
Contactează vânzătorul





































- Air suspension
- Carrier Vector
- Drum brakes
- Mono temp/ single temp
- Sliding separation wall
= Remarks =
Cool unit brand: Carrier
= Dealer information =
Homepage: arată contacte
No rights can be derived from read out mileages, specifications, stated sizes and weights.
= More information =
Axle configuration
Tyre size: 385 65 R 22,5
Brakes: drum brakes
Suspension: air suspension
Rear axle 1: Tyre profile left: 30%; Tyre profile right: 30%
Rear axle 2: Tyre profile left: 30%; Tyre profile right: 30%
Rear axle 3: Tyre profile left: 30%; Tyre profile right: 30%
Functional
Cooling: -30 °C to 30 °C
Cooling engine: diesel and electric (19622 operating hours diesel; 1234 electric)
Wall thickness: 65 mm
Condition
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
Other information
Cool unit make: Carrier
Additional information
Please contact Rob Veldhuis or Arjan Kamsteeg for more information
- Въздушно окачване
- Преграда
- Příčka
- Vzduchové odpružení
- Carrier Vector
- Luftfederung
- Mono temp/ single temp
- Trennwand
- Trommel Bremse
= Anmerkungen =
Kühlgerät Marke: Carrier
= Firmeninformationen =
Homepage: arată contacte
Zu die abgelesen Kilometerstaende, aufgegeben Massen, Spezifikationen und Gewichten koennen keine Rechten entliehen werden.
= Weitere Informationen =
Achskonfiguration
Refenmaß: 385 65 R 22,5
Bremsen: Trommelbremsen
Hinterachse 1: Reifen Profil links: 30%; Reifen Profil rechts: 30%
Hinterachse 2: Reifen Profil links: 30%; Reifen Profil rechts: 30%
Hinterachse 3: Reifen Profil links: 30%; Reifen Profil rechts: 30%
Funktionell
Kühlung: -30 °C bis 30 °C
Kühlmotor: Diesel und elektrisch (19622 Betriebsstunden Diesel; 1234 elektrisch)
Wandstärke: 65 mm
Zustand
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
Weitere Informationen
Wenden Sie sich an Rob Veldhuis oder Arjan Kamsteeg, um weitere Informationen zu erhalten.
- Luftaffjedring
- Skillevæg
= Yderligere oplysninger =
Akselkonfiguration
Dækstørrelse: 385 65 R 22,5
Bremser: tromlebremser
Bagaksel 1: Dækprofil venstre: 30%; Dækprofil højre: 30%
Bagaksel 2: Dækprofil venstre: 30%; Dækprofil højre: 30%
Bagaksel 3: Dækprofil venstre: 30%; Dækprofil højre: 30%
Funktionelle
Køling: -30 °C til 30 °C
Afkøling af motor: diesel og elektrisk (19622 driftstimer diesel; 1234 elektrisk)
Vægtykkelse: 65 mm
Stand
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
Yderligere oplysninger
Kontakt Rob Veldhuis eller Arjan Kamsteeg for yderligere oplysninger
- Mono temp/ single temp
- Αερανάρτηση
- Διαχωριστικό
- Carrier Vector
- Mampara de separación
- Mono temp/ single temp
- Suspensión neumática
= Comentarios =
Marca de unidad de frío: Carrier
= Más información =
Configuración de ejes
Tamaño del neumático: 385 65 R 22,5
Frenos: frenos de tambor
Eje trasero 1: Dibujo del neumático izquierda: 30%; Dibujo del neumático derecha: 30%
Eje trasero 2: Dibujo del neumático izquierda: 30%; Dibujo del neumático derecha: 30%
Eje trasero 3: Dibujo del neumático izquierda: 30%; Dibujo del neumático derecha: 30%
Funcional
Refrigeración: -30 °C hasta 30 °C
Motor de refrigeración: diésel y eléctrico (19622 horas de funcionamiento diésel; 1234 eléctrico)
Grosor del tabique: 65 mm
Estado
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
Información complementaria
Póngase en contacto con Rob Veldhuis o Arjan Kamsteeg para obtener más información.
- Väliseinä
- Carrier Vector
- Frein a tambour
- Mono temp/ single temp
- Porte de separation roulante
- Suspension pneumatique
= Remarques =
Marque d'unité froide: Carrier
= Plus d'informations =
Configuration essieu
Dimension des pneus: 385 65 R 22,5
Freins: freins à tambour
Essieu arrière 1: Sculptures des pneus gauche: 30%; Sculptures des pneus droite: 30%
Essieu arrière 2: Sculptures des pneus gauche: 30%; Sculptures des pneus droite: 30%
Essieu arrière 3: Sculptures des pneus gauche: 30%; Sculptures des pneus droite: 30%
Pratique
Refroidissement: -30 °C jusqu'au 30 °C
Moteur frigorifique: diesel et électrique (19622 heures de fonctionnement diesel; 1234 électrique)
Épaisseur de paroi: 65 mm
Condition
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
Informations complémentaires
Veuillez contacter Rob Veldhuis ou Arjan Kamsteeg pour plus d'informations
- Pregrada
- Zračni ovjes
- Elválasztó
- Légrugós felfüggesztés
- Perete despărțitor
- Suspensie pneumatică
- Mono temp/ single temp
- Partizione
- Sospensioni pneumatiche
- Carrier Vector
- Luchtvering
- Mono temp/ single temp
- Scheidingswand hangend
- Trommel remmen
= Bijzonderheden =
Merk koel unit: Carrier
= Bedrijfsinformatie =
Homepage: arată contacte
Aan afgelezen kilometerstanden, opgegeven maten, gewichten en specificaties kunnen geen rechten worden ontleend.
= Meer informatie =
Asconfiguratie
Bandenmaat: 385 65 R 22,5
Remmen: trommelremmen
Achteras 1: Bandenprofiel links: 30%; Bandenprofiel rechts: 30%
Achteras 2: Bandenprofiel links: 30%; Bandenprofiel rechts: 30%
Achteras 3: Bandenprofiel links: 30%; Bandenprofiel rechts: 30%
Functioneel
Koeling: -30 °C tot 30 °C
Koelmotor: diesel en elektrisch (19622 draaiuren diesel; 1234 elektrisch)
Wanddikte: 65 mm
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Overige informatie
Merk koeleenheid: Carrier
Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Rob Veldhuis of Arjan Kamsteeg
- Skillevegg
- Carrier Vector
- Mono temp/ single temp
- Zawieszenie pneumatyczne
- Ścianka grodziowa
= Więcej informacji =
Konfiguracja osi
Rozmiar opon: 385 65 R 22,5
Hamulce: hamulce bębnowe
Oś tylna 1: Profil opon lewa: 30%; Profil opon prawa: 30%
Oś tylna 2: Profil opon lewa: 30%; Profil opon prawa: 30%
Oś tylna 3: Profil opon lewa: 30%; Profil opon prawa: 30%
Funkcjonalność
Chłodzenie: -30 °C do 30 °C
Chłodzenie silnika: olej napędowy i elektryczny (19622 godziny pracy olej napędowy; 1234 elektryczny)
Grubość ściany: 65 mm
Stan
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
Informacje dodatkowe
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Rob Veldhuis lub Arjan Kamsteeg
- Carrier Vector
- Divisória
- Mono temp/ single temp
- Suspensão pneumática
= Mais informações =
Configuração dos eixos
Tamanho dos pneus: 385 65 R 22,5
Travões: travões de tambor
Eixo traseiro 1: Perfil do pneu esquerda: 30%; Perfil do pneu direita: 30%
Eixo traseiro 2: Perfil do pneu esquerda: 30%; Perfil do pneu direita: 30%
Eixo traseiro 3: Perfil do pneu esquerda: 30%; Perfil do pneu direita: 30%
Funcional
Arrefecimento: -30 °C para 30 °C
Motor de refrigeração: diesel e elétrico (19622 horas de funcionamento diesel; 1234 elétrico)
Espessura da parede: 65 mm
Estado
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
Informações adicionais
Contacte Rob Veldhuis ou Arjan Kamsteeg para obter mais informações
- Baraban
- Carrier Vector
- Перегородка
- Пневматическая подвеска
= Дополнительная информация =
Конфигурация осей
Размер шин: 385 65 R 22,5
Тормоза: барабанные тормоза
Задний мост 1: Профиль шин слева: 30%; Профиль шин справа: 30%
Задний мост 2: Профиль шин слева: 30%; Профиль шин справа: 30%
Задний мост 3: Профиль шин слева: 30%; Профиль шин справа: 30%
Функциональность
Охлаждение: -30 °C к 30 °C
Охлаждение двигателя: дизельный и электрический (19622 часы работы дизельное топливо; 1234 электрический)
Толщина стенки: 65 mm
Состояние
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
Дополнительная информация
Свяжитесь с Rob Veldhuis или Arjan Kamsteeg для получения дополнительной информации
- Vzduchové odpruženie
- Luftfjädring
- Skiljevägg
= Ytterligare information =
Konfiguration av axlar
Däckets storlek: 385 65 R 22,5
Bromsar: trumbromsar
Bakaxel 1: Däckprofil vänster: 30%; Däckprofil rätt: 30%
Bakaxel 2: Däckprofil vänster: 30%; Däckprofil rätt: 30%
Bakaxel 3: Däckprofil vänster: 30%; Däckprofil rätt: 30%
Funktionell
Kylning: -30 °C till 30 °C
Motor för kylning: diesel och el (19622 körtimmar diesel; 1234 elektriska)
Väggtjocklek: 65 mm
Delstat
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra
Ytterligare information
Kontakta Rob Veldhuis eller Arjan Kamsteeg för mer information
- Havalı süspansiyon