Cap tractor Volvo FL 7.260 FL7.260 42T - 1997 - Globetrotter rooftop























































































Dacă ați decis achiziționarea echipamentului la un preț mic, trebuie să fiți sigur că persoana cu care comunicați este un vânzător real. Aflați toate informațiile disponibile cu privire la proprietarul echipamentului. O metodă de înșelăciune este aceea de a se prezenta ca o societate existentă în mod real. În caz de îndoială, vă rugăm să luați legătura cu noi prin formularul de feedback, pentru alte controale.
Înainte de a decide o achiziție, examinați cu atenție diferite oferte de vânzare pentru a cunoaște costul mediu al modelului ales. Dacă prețul din oferta care vă place este mult mai mic față de alte oferte asemănătoare, gândiți-vă bine. O diferență de preț importantă poate indica defecte ascunse sau o tentativă a vânzătorului de a comite o înșelăciune.
Nu cumpărați produse care au prețuri mult diferite față de prețul mediu al altor produse asemănătoare
Nu dați acordul la plata unor cauțiuni suspecte sau plăți anticipate ale mărfurilor. În caz de îndoieli, clarificați amănuntele, solicitați mai multe fotografii și documente privind mașina, verificați autenticitatea documentelor, puneți întrebări.
Cel mai răspândit tip de înșelăciune. Vânzătorii necinstiți pot cere o anumită sumă din avans, pentru ”rezervarea” dreptului de achiziționare a mijlocului. În acest mod ei strâng o mare sumă de bani, după care dispar, fără a putea fi contactați.
- Transferul plății anticipate pe card
- Nu efectuați plata anticipată fără semnarea documentelor care să ateste procesul de transfer de bani, dacă în timpul tratativei vânzătorul are îndoieli.
- Transfer în contul ”curatorului”
- O astfel de solicitare trebuie să vă alarmeze, foarte probabil comunicați cu o persoană care urmărește să vă înșele.
- Transferul în contul societății cu un nume asemănător
- Atenție, persoanele rău intenționate se pot ascunde în spatele unor societăți renumite, aducând mici modificări numelui societății. Nu efectuați transfer de bani dacă numele societății este dubios.
- Înlocuirea propriilor date în factura societății reale
- Înainte de efectua transferul de bani, vă rugăm să verificați corectitudinea datelor bancare și dacă acestea aparțin societății indicate.
Contactează vânzătorul












- Air suspension
- Coupling
- Roof hatch
- Sleeper cab
- Spotlights
- Storage space
- Vehicle heater
= More information =
Bodywork: Standard tractor
Front axle: Tyre size: 385 55 22.5; Max. axle load: 6700 kg; Steering; Tyre profile left: 25%; Tyre profile right: 25%
Rear axle: Tyre size: 315 70 22.5; Max. axle load: 11500 kg; Tyre profile left inner: 60%; Tyre profile left outer: 60%; Tyre profile right outer: 60%; Tyre profile right outer: 60%; Reduction: single reduction
General condition: very good
Technical condition: very good
Please contact Bart Companjen, Giel Companjen, Bertus Companjen or kantoor, office, buro. for more information
- Люк на тавана
- Нагревател
- Нагревател на автомобила
- Прожектори
- Спална кабина
- Съединение
- Připojení
- Sleeper Cab (spací kabina)
- Střešní okno
- Topení
- Vyhřívání vozidla
- Vzduchové odpružení
- Dachluke
- Fernlicht
- größer Stauraum
- Luftfederung
- Schlafkabine
- Standheizung
- Zugmaul
= Weitere Informationen =
Aufbau: Standard-SZM
Vorderachse: Refenmaß: 385 55 22.5; Max. Achslast: 6700 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 25%; Reifen Profil rechts: 25%
Hinterachse: Refenmaß: 315 70 22.5; Max. Achslast: 11500 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 60%; Reifen Profil links außen: 60%; Reifen Profil rechts innerhalb: 60%; Reifen Profil rechts außen: 60%; Reduzierung: einfach reduziert
Allgemeiner Zustand: sehr gut
Technischer Zustand: sehr gut
Wenden Sie sich an Bart Companjen, Giel Companjen, Bertus Companjen oder kantoor, office, buro., um weitere Informationen zu erhalten.
- Kobling
- Luftaffjedring
- Projektører
- Sleeper Cab
- Taglem
- Varmeapparat
- Varmer
= Yderligere oplysninger =
Karosseri: Standardtrækker
Foraksel: Dækstørrelse: 385 55 22.5; Maks. akselbelastning: 6700 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 25%; Dækprofil højre: 25%
Bagaksel: Dækstørrelse: 315 70 22.5; Maks. akselbelastning: 11500 kg; Dækprofil venstre indvendige: 60%; Dækprofil venstre udvendige: 60%; Dækprofil højre udvendige: 60%; Dækprofil højre udvendige: 60%; Reduktion: enkeltreduktion
Overordnet stand: meget god
Teknisk stand: meget god
- Αερανάρτηση
- Καλοριφέρ
- Καλοριφέρ οχήματος
- Καμπίνα με κρεβάτι
- Κοτσαδόρος
- Προβολείς
- Cabina de dormir
- Calefacción auxiliar
- Estufa
- horquilla
- Luces brillantes
- Suspensión neumática
- Trampilla abatible
= Más información =
Carrocería: Tractor estándar
Eje delantero: Tamaño del neumático: 385 55 22.5; Carga máxima del eje: 6700 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 25%; Dibujo del neumático derecha: 25%
Eje trasero: Tamaño del neumático: 315 70 22.5; Carga máxima del eje: 11500 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 60%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 60%; Dibujo del neumático derecha exterior: 60%; Dibujo del neumático derecha exterior: 60%; Reducción: reducción sencilla
Estado general: muy bueno
Estado técnico: muy bueno
- Ilmajousitus
- Kattoluukku
- Kohdevalot
- Liitäntä
- Lämmitin
- Makuutilallinen ohjaamo
- Attraper taupe
- Cabine de couchage
- Chauffage
- Lumières vives
- Suspension pneumatique
- Trappe de toit
= Plus d'informations =
Construction: Tracteur standard
Essieu avant: Dimension des pneus: 385 55 22.5; Charge maximale sur essieu: 6700 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 25%; Sculptures des pneus droite: 25%
Essieu arrière: Dimension des pneus: 315 70 22.5; Charge maximale sur essieu: 11500 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 60%; Sculptures des pneus gauche externe: 60%; Sculptures des pneus droit externe: 60%; Sculptures des pneus droit externe: 60%; Réduction: réduction simple
État général: très bon
État technique: très bon
- Grijač vozila
- Krovni otvor
- Reflektori
- Spavaća kabina
- Spojnica
- Zračni ovjes
- Csatlakoztatás
- Fűtőberendezés
- Járműfűtés
- Légrugós felfüggesztés
- Sleeper Cab
- Spotlámpák
- Tetőablak
= További információk =
Felépítmény: Standard vontató
Első tengely: Gumiabroncs mérete: 385 55 22.5; Maximális tengelyterhelés: 6700 kg; Kormányzás; Gumiabroncs profilja balra: 25%; Gumiabroncs profilja jobbra: 25%
Hátsó tengely: Gumiabroncs mérete: 315 70 22.5; Maximális tengelyterhelés: 11500 kg; Gumiabroncs profilja belül balra: 60%; Gumiabroncs profilja kint maradt: 60%; Gumiabroncs profilja belül jobbra: 60%; Gumiabroncs profilja kívül jobbra: 60%; Csökkentés: egyszeres csökkentés
Általános állapot: nagyon jó
Műszaki állapot: nagyon jó
- Cabină de dormit
- Cuplă
- Proiectoare
- Suspensie pneumatică
- Trapă de plafon
- Încălzitor vehicul
- Fari di profondità
- Raccordo
- Riscaldamento
- Riscaldamento supplementare
- Sleeper Cab
- Sospensioni pneumatiche
- Dakluik
- Luchtvering
- Ruime kist
- Slaapcabine
- Standkachel
- Vangmuil
- Verstralers
= Bijzonderheden =
UNIEK FL7 MET GLOBETROTTER DAK
= Bedrijfsinformatie =
U bent van harte welkom bij Companjen Bedrijfswagen B.V. om de voertuig te bezichtigen. In overleg is dit ook in de avonden mogelijk. Belt u even van te voren om te voorkomen dat de voertuig van uw keuze niet gereserveerd of verkocht is?
Op al onze voertuigen geldt inruil en financiering mogelijk, voor meer informatie zijn wij te bereiken op arată contacte of arată contacte
Companjen Bedrijfswagens B.V.
Zonnekracht 12
7671RP Vriezenveen
Tel: arată contacte Buro/Kantoor
Tel: arată contacte Bertus Companjen
Tel:arată contacte Bart Companjen
Tel: arată contacte Giel Companjen
E-mail: arată contacte
Ondanks de zorg die besteed wordt aan een correcte invoer van de gegevens, kunnen wij niet verantwoordelijk
en/of aansprakelijk gehouden worden voor eventuele fouten in deze advertentie.
= Meer informatie =
Opbouw: Standaard trekker
Vooras: Bandenmaat: 385 55 22.5; Max. aslast: 6700 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 25%; Bandenprofiel rechts: 25%
Achteras: Bandenmaat: 315 70 22.5; Max. aslast: 11500 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 60%; Bandenprofiel linksbuiten: 60%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 60%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 60%; Reductie: enkelvoudige reductie
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Neem voor meer informatie contact op met Bart Companjen, Giel Companjen, Bertus Companjen of kantoor, office, buro.
- Kobling
- Luftfjæring
- Spotlights
- Takluke
- Varmeapparat
- Varmeapparat for kjøretøy
- Kabina sypialna
- Luk dachowy
- Ogrzewacz bloku cylindrów
- Piec
- Reflektory
- Sprzęg
- Zawieszenie pneumatyczne
= Więcej informacji =
Budowa: Standardowy ciągnik
Oś przednia: Rozmiar opon: 385 55 22.5; Maksymalny nacisk na oś: 6700 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 25%; Profil opon prawa: 25%
Oś tylna: Rozmiar opon: 315 70 22.5; Maksymalny nacisk na oś: 11500 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 60%; Profil opon lewa zewnętrzna: 60%; Profil opon prawa zewnętrzna: 60%; Profil opon prawa zewnętrzna: 60%; Redukcja: redukcja pojedyncza
Stan ogólny: bardzo dobrze
Stan techniczny: bardzo dobrze
- Acoplamento
- Aquecedor
- Cabina c/cama
- Escotilha do tejadilho
- Holofotes
- Sofagem de parque
- Suspensão pneumática
= Mais informações =
Carroçaria: Unidade de tração standard
Eixo dianteiro: Tamanho dos pneus: 385 55 22.5; Máx carga por eixo: 6700 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 25%; Perfil do pneu direita: 25%
Eixo traseiro: Tamanho dos pneus: 315 70 22.5; Máx carga por eixo: 11500 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 60%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 60%; Perfil do pneu exterior direito: 60%; Perfil do pneu exterior direito: 60%; Redução: redução simples
Estado geral: muito bom
Estado técnico: muito bom
- Кабина со спальным местом Sleeper Cab
- Люк крыши
- Обогреватель
- Обогреватель автомобиля
- Пневматическая подвеска
- Сцепление
- Точечные лампы
= Дополнительная информация =
Кузов: Стандартный седельный тягач
Передний мост: Размер шин: 385 55 22.5; Макс. нагрузка на ось: 6700 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 25%; Профиль шин справа: 25%
Задний мост: Размер шин: 315 70 22.5; Макс. нагрузка на ось: 11500 kg; Профиль шин левое внутреннее: 60%; Профиль шин левое внешнее: 60%; Профиль шин правое внешнее: 60%; Профиль шин правое внешнее: 60%; Редуктор: один редуктор
Общее состояние: очень хорошее
Техническое состояние: очень хорошее
- Kúrenie
- Reflektory
- Spojka
- Strešný otvor
- Vyhrievanie vozidla
- Vzduchové odpruženie
- Koppling
- Kupévärmare
- Luftfjädring
- Sovhytt
- Spotlights
- Taklucka
- Värmare
= Ytterligare information =
Överbyggnad: Standardtraktor
Framaxel: Däckets storlek: 385 55 22.5; Max. axellast: 6700 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 25%; Däckprofil rätt: 25%
Bakaxel: Däckets storlek: 315 70 22.5; Max. axellast: 11500 kg; Däckprofil inuti vänster: 60%; Däckprofil lämnades utanför: 60%; Däckprofil innanför höger: 60%; Däckprofil utanför höger: 60%; Minskning: enda minskning
Allmänt tillstånd: mycket bra
Tekniskt tillstånd: mycket bra
- Havalı süspansiyon
- Isıtıcı
- Kaplin
- Sleeper cab
- Spot lambaları
- Tavan kapağı