Cap tractor MAN TGS 18.400 Euro 6 / 694.857 KM ! / Holland Truck









































Dacă ați decis achiziționarea echipamentului la un preț mic, trebuie să fiți sigur că persoana cu care comunicați este un vânzător real. Aflați toate informațiile disponibile cu privire la proprietarul echipamentului. O metodă de înșelăciune este aceea de a se prezenta ca o societate existentă în mod real. În caz de îndoială, vă rugăm să luați legătura cu noi prin formularul de feedback, pentru alte controale.
Înainte de a decide o achiziție, examinați cu atenție diferite oferte de vânzare pentru a cunoaște costul mediu al modelului ales. Dacă prețul din oferta care vă place este mult mai mic față de alte oferte asemănătoare, gândiți-vă bine. O diferență de preț importantă poate indica defecte ascunse sau o tentativă a vânzătorului de a comite o înșelăciune.
Nu cumpărați produse care au prețuri mult diferite față de prețul mediu al altor produse asemănătoare
Nu dați acordul la plata unor cauțiuni suspecte sau plăți anticipate ale mărfurilor. În caz de îndoieli, clarificați amănuntele, solicitați mai multe fotografii și documente privind mașina, verificați autenticitatea documentelor, puneți întrebări.
Cel mai răspândit tip de înșelăciune. Vânzătorii necinstiți pot cere o anumită sumă din avans, pentru ”rezervarea” dreptului de achiziționare a mijlocului. În acest mod ei strâng o mare sumă de bani, după care dispar, fără a putea fi contactați.
- Transferul plății anticipate pe card
- Nu efectuați plata anticipată fără semnarea documentelor care să ateste procesul de transfer de bani, dacă în timpul tratativei vânzătorul are îndoieli.
- Transfer în contul ”curatorului”
- O astfel de solicitare trebuie să vă alarmeze, foarte probabil comunicați cu o persoană care urmărește să vă înșele.
- Transferul în contul societății cu un nume asemănător
- Atenție, persoanele rău intenționate se pot ascunde în spatele unor societăți renumite, aducând mici modificări numelui societății. Nu efectuați transfer de bani dacă numele societății este dubios.
- Înlocuirea propriilor date în factura societății reale
- Înainte de efectua transferul de bani, vă rugăm să verificați corectitudinea datelor bancare și dacă acestea aparțin societății indicate.
Contactează vânzătorul

















- Air horn
- Air suspension system
- Aluminium fuel tank
- Leaf spring suspension
- Passenger seat
- Roof spoiler
= More information =
General information
Bodywork: Standard tractor
Axle configuration
Tyre size: 315-70-22.5
Front axle: Steering; Tyre profile left: 50%; Tyre profile right: 50%
Rear axle: Tyre profile left inner: 30%; Tyre profile left outer: 30%; Tyre profile right outer: 30%; Tyre profile right outer: 30%
Maintenance
APK (MOT): tested until 09/2025
Condition
General condition: very good
Technical condition: very good
Visual appearance: very good
Damages: none
Additional information
Please contact Jan-Willem Keurentjes for more information
- Въздушно окачване
- Пневматичен клаксон
- Ресорно пружинно окачване
- Спойлер на покрива
- Odpružení listovými pružinami
- Střešní spoiler
- Vzduchová houkačka
- Vzduchové odpružení
- Aluminium-Kraftstofftank
- Blattfederung
- Dachspoiler
- Luftfederung
- Lufthorn
= Weitere Informationen =
Allgemeine Informationen
Aufbau: Standard-SZM
Achskonfiguration
Refenmaß: 315-70-22.5
Vorderachse: Gelenkt; Reifen Profil links: 50%; Reifen Profil rechts: 50%
Hinterachse: Reifen Profil links innnerhalb: 30%; Reifen Profil links außen: 30%; Reifen Profil rechts innerhalb: 30%; Reifen Profil rechts außen: 30%
Wartung
APK (Technische Hauptuntersuchung): geprüft bis 09.2025
Zustand
Allgemeiner Zustand: sehr gut
Technischer Zustand: sehr gut
Optischer Zustand: sehr gut
Schäden: keines
Weitere Informationen
Wenden Sie sich an Jan-Willem Keurentjes, um weitere Informationen zu erhalten.
- Aluminiumsbrændstoftank
- Bladaffjedring
- Luftaffjedring
- Tagspoiler
- Tryklufthorn
= Yderligere oplysninger =
Karosseri: Standardtrækker
Dækstørrelse: 315-70-22.5
Foraksel: Styretøj; Dækprofil venstre: 50%; Dækprofil højre: 50%
Bagaksel: Dækprofil venstre indvendige: 30%; Dækprofil venstre udvendige: 30%; Dækprofil højre udvendige: 30%; Dækprofil højre udvendige: 30%
APK (Bileftersyn): testet indtil sep. 2025
Overordnet stand: meget god
Teknisk stand: meget god
Visuelt udseende: meget god
- Αεροτομή οροφής
- Ανάρτηση φυλλοειδούς ελατηρίου
- Κόρνα αέρα
- Ρεζερβουάρ καυσίμου από αλουμίνιο
- Bocina de aire
- Spoiler para el techo
- Suspensión
- Suspensión neumática
- Tanque de combustible de aluminio
= Más información =
Carrocería: Tractor estándar
Tamaño del neumático: 315-70-22.5
Eje delantero: Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 50%; Dibujo del neumático derecha: 50%
Eje trasero: Dibujo del neumático izquierda interior: 30%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 30%; Dibujo del neumático derecha exterior: 30%; Dibujo del neumático derecha exterior: 30%
APK (ITV): inspeccionado hasta sept. 2025
Estado general: muy bueno
Estado técnico: muy bueno
Estado óptico: muy bueno
Daños: ninguno
- Ilmajousitus
- Kattospoileri
- Lehtijousitus
- Äänimerkki
- Corne de l'air
- Réservoir de carburant en aluminium
- Spoiler de toit
- Suspension de feuille
- Suspension pneumatique
= Plus d'informations =
Construction: Tracteur standard
Dimension des pneus: 315-70-22.5
Essieu avant: Direction; Sculptures des pneus gauche: 50%; Sculptures des pneus droite: 50%
Essieu arrière: Sculptures des pneus gauche interne: 30%; Sculptures des pneus gauche externe: 30%; Sculptures des pneus droit externe: 30%; Sculptures des pneus droit externe: 30%
APK (CT): valable jusqu'à sept. 2025
État général: très bon
État technique: très bon
État optique: très bon
Dommages: aucun
- Krovni spojler
- Lisnata opruga
- Zračna sirena
- Zračni ovjes
- Légkürt
- Légrugós felfüggesztés
- Rugós felfüggesztés
- Tetőlégterelő
- Rezervor de combustibil din aluminiu
- Spoiler pavilion
- Suspensie pe arcuri
- Suspensie pneumatică
- Serbatoio del carburante in alluminio
- Sospensione balestra
- Sospensioni pneumatiche
- Spoiler per il tetto
- Aluminium brandstoftank
- Bladvering
- Dakspoiler
- Luchthoorn
- Lucht veringsysteem
- Passagiersstoel
- Radio/cd/audio systeem
= Bijzonderheden =
Nederlandse registratie / Dutch documents
Koelkast
Airco
Zwaailampen
Verstralers
= Meer informatie =
Algemene informatie
Opbouw: Standaard trekker
Asconfiguratie
Bandenmaat: 315-70-22.5
Vooras: Meesturend; Bandenprofiel links: 50%; Bandenprofiel rechts: 50%
Achteras: Bandenprofiel linksbinnen: 30%; Bandenprofiel linksbuiten: 30%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 30%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 30%
Onderhoud
APK: gekeurd tot sep. 2025
Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Schade: schadevrij
Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Jan-Willem Keurentjes
- Drivstofftank i aluminium
- Luftfjæring
- Lufthorn
- Takspoiler
- Aluminiowy zbiornik na paliwo
- Resory
- Spoiler dachowy
- Sygnał dźwiękowy trąbkowy
- Zawieszenie pneumatyczne
= Więcej informacji =
Budowa: Standardowy ciągnik
Rozmiar opon: 315-70-22.5
Oś przednia: Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 50%; Profil opon prawa: 50%
Oś tylna: Profil opon lewa wewnętrzna: 30%; Profil opon lewa zewnętrzna: 30%; Profil opon prawa zewnętrzna: 30%; Profil opon prawa zewnętrzna: 30%
APK (Przegląd techniczny): zatwierdzone do sep. 2025
Stan ogólny: bardzo dobrze
Stan techniczny: bardzo dobrze
Stan wizualny: bardzo dobrze
Uszkodzenia: brak
- Buzina de ar comprimido
- Depósito de combustível em alumínio
- Spoiler de tejadilho
- Suspensão de molas
- Suspensão pneumática
= Mais informações =
Carroçaria: Unidade de tração standard
Tamanho dos pneus: 315-70-22.5
Eixo dianteiro: Direção; Perfil do pneu esquerda: 50%; Perfil do pneu direita: 50%
Eixo traseiro: Perfil do pneu interior esquerdo: 30%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 30%; Perfil do pneu exterior direito: 30%; Perfil do pneu exterior direito: 30%
APK (MOT): testado até sep. 2025
Estado geral: muito bom
Estado técnico: muito bom
Aspeto visual: muito bom
Danos: nenhum
- Алюминиевый топливный бак
- Пневматическая подвеска
- Пневматический звуковой сигнал
- Рессорная подвеска
- Спойлер на крыше
= Дополнительная информация =
Кузов: Стандартный седельный тягач
Размер шин: 315-70-22.5
Передний мост: Рулевое управление; Профиль шин слева: 50%; Профиль шин справа: 50%
Задний мост: Профиль шин левое внутреннее: 30%; Профиль шин левое внешнее: 30%; Профиль шин правое внешнее: 30%; Профиль шин правое внешнее: 30%
APK (TO): проверка пройдена до sep. 2025
Общее состояние: очень хорошее
Техническое состояние: очень хорошее
Внешнее состояние: очень хорошее
- Odpruženie listovými pružinami
- Strešný spojler
- Vzduchová húkačka
- Vzduchové odpruženie
- Bladfjäder
- Bränsletank av aluminium
- Luftfjädring
- Takspoiler
- Tyfon
= Ytterligare information =
Överbyggnad: Standardtraktor
Däckets storlek: 315-70-22.5
Framaxel: Styrning; Däckprofil vänster: 50%; Däckprofil rätt: 50%
Bakaxel: Däckprofil inuti vänster: 30%; Däckprofil lämnades utanför: 30%; Däckprofil innanför höger: 30%; Däckprofil utanför höger: 30%
MOT: besiktigat till sep. 2025
Allmänt tillstånd: mycket bra
Tekniskt tillstånd: mycket bra
Optiskt tillstånd: mycket bra
Skada på fordon: skadefri
- Havalı korna
- Havalı süspansiyon
- Tavan spoyleri
- Yaprak yaylı süspansiyon