Camion cu cârlig Volvo FM 430 VDL 21 Ton haakarmsysteem













































Dacă ați decis achiziționarea echipamentului la un preț mic, trebuie să fiți sigur că persoana cu care comunicați este un vânzător real. Aflați toate informațiile disponibile cu privire la proprietarul echipamentului. O metodă de înșelăciune este aceea de a se prezenta ca o societate existentă în mod real. În caz de îndoială, vă rugăm să luați legătura cu noi prin formularul de feedback, pentru alte controale.
Înainte de a decide o achiziție, examinați cu atenție diferite oferte de vânzare pentru a cunoaște costul mediu al modelului ales. Dacă prețul din oferta care vă place este mult mai mic față de alte oferte asemănătoare, gândiți-vă bine. O diferență de preț importantă poate indica defecte ascunse sau o tentativă a vânzătorului de a comite o înșelăciune.
Nu cumpărați produse care au prețuri mult diferite față de prețul mediu al altor produse asemănătoare
Nu dați acordul la plata unor cauțiuni suspecte sau plăți anticipate ale mărfurilor. În caz de îndoieli, clarificați amănuntele, solicitați mai multe fotografii și documente privind mașina, verificați autenticitatea documentelor, puneți întrebări.
Cel mai răspândit tip de înșelăciune. Vânzătorii necinstiți pot cere o anumită sumă din avans, pentru ”rezervarea” dreptului de achiziționare a mijlocului. În acest mod ei strâng o mare sumă de bani, după care dispar, fără a putea fi contactați.
- Transferul plății anticipate pe card
- Nu efectuați plata anticipată fără semnarea documentelor care să ateste procesul de transfer de bani, dacă în timpul tratativei vânzătorul are îndoieli.
- Transfer în contul ”curatorului”
- O astfel de solicitare trebuie să vă alarmeze, foarte probabil comunicați cu o persoană care urmărește să vă înșele.
- Transferul în contul societății cu un nume asemănător
- Atenție, persoanele rău intenționate se pot ascunde în spatele unor societăți renumite, aducând mici modificări numelui societății. Nu efectuați transfer de bani dacă numele societății este dubios.
- Înlocuirea propriilor date în factura societății reale
- Înainte de efectua transferul de bani, vă rugăm să verificați corectitudinea datelor bancare și dacă acestea aparțin societății indicate.
Contactează vânzătorul















- Central armrest
- Coupling 40 mm
- Euro 6
- Liftable and steering axle
- Rental container truck
- Reversing camera
- Roof hatch
- Warning lights
= Remarks =
- VDL 21 Ton hooklift (type: S-21-6600)
- System length 660 cm
- Adjustable hook height
- Hydraulic container locking (manually reversible)
- Hydraulical extendable bumper
- Multifaster connection
- Stainless steel toolbox
- Coupling 40 mm
- 9 Ton front axle
= More information =
Cab: day
Front axle: Tyre size: 385/55 22.5; Max. axle load: 9000 kg; Steering
Rear axle 1: Tyre size: 315/70 22.5; Max. axle load: 11500 kg; Reduction: single reduction
Rear axle 2: Tyre size: 315/70 22.5; Max. axle load: 7500 kg; Steering
General condition: very good
Technical condition: very good
Visual appearance: very good
Registration number: 2DUH206
- Камера за заден ход
- Люк на тавана
- Централен подлакътник
- Kamera couvání
- Středová loketní opěrka
- Střešní okno
- AHK 40 mm
- Dachluke
- Euro 6
- Hebbare gelenk asche
- Mittelarmlehne
- Rückwärtsfahrkamera
- Vermietung abrollkipper
= Anmerkungen =
- VDL 21 Tonnen des Abrollkipper (Typ: S-21-6600)
- Systemlänge 660 cm
- Einstellbare Hakenhöhe
- Hydraulische Behälter verriegelung (manuell reversibel)
- Hydraulisch ausfahrbarer unterfahrschutz
- Multifaster Verbindung
- Aufbewahrungsbox aus Edelstahl
- AHK 40 mm
- 9 Tonnen Vorderachse
= Weitere Informationen =
Kabine: Tag
Vorderachse: Refenmaß: 385/55 22.5; Max. Achslast: 9000 kg; Gelenkt
Hinterachse 1: Refenmaß: 315/70 22.5; Max. Achslast: 11500 kg; Reduzierung: einfach reduziert
Hinterachse 2: Refenmaß: 315/70 22.5; Max. Achslast: 7500 kg; Gelenkt
Allgemeiner Zustand: sehr gut
Technischer Zustand: sehr gut
Optischer Zustand: sehr gut
Kennzeichen: 2DUH206
- Bakkamera
- Euro 6
- Midterarmlæn
- Taglem
= Yderligere oplysninger =
Førerhus: day cab
Foraksel: Dækstørrelse: 385/55 22.5; Maks. akselbelastning: 9000 kg; Styretøj
Bagaksel 1: Dækstørrelse: 315/70 22.5; Maks. akselbelastning: 11500 kg; Reduktion: enkeltreduktion
Bagaksel 2: Dækstørrelse: 315/70 22.5; Maks. akselbelastning: 7500 kg; Styretøj
Overordnet stand: meget god
Teknisk stand: meget god
Visuelt udseende: meget god
Registreringsnummer: 2DUH206
- Άνοιγμα οροφής
- Κάμερα οπισθοπορείας
- Κεντρικό μπράτσο
- Camión portacontenedores de alquiler
- Cámara de marcha atrás
- Eje trasero elevable y direccional
- Escotilla de techo
- Euro 6
- Reposabrazos central
= Comentarios =
- Sistema de elevación con gancho VDL 21 Ton (tipo: S-21-6600)
- Longitud del sistema 660 cm
- Altura del gancho ajustable
- Bloqueo hidráulico del contenedor (manualmente reversible)
- Parachoques extensible hidráulicamente
- Conexión multirápida
- Caja de almacenamiento de acero inoxidable
- Mordaza 40 mm
- Eje delantero de 9 toneladas
= Más información =
Cabina: día
Eje delantero: Tamaño del neumático: 385/55 22.5; Carga máxima del eje: 9000 kg; Dirección
Eje trasero 1: Tamaño del neumático: 315/70 22.5; Carga máxima del eje: 11500 kg; Reducción: reducción sencilla
Eje trasero 2: Tamaño del neumático: 315/70 22.5; Carga máxima del eje: 7500 kg; Dirección
Estado general: muy bueno
Estado técnico: muy bueno
Estado óptico: muy bueno
Matrícula: 2DUH206
- Kattoluukku
- Keskikäsinoja
- Peruutuskamera
- Camion porteconteneur à louer
- Caméra de recul
- Essieu derrière elevable et directionel
- Euro 6
- Support bras intermédiaire
- Trappe de toit
= Remarques =
- Système de levage à crochet VDL 21 tonnes (type : S-21-6600)
- Longueur du système 660 cm
- Hauteur du crochet réglable
- Verrouillage hydraulique du conteneur (réversible manuellement)
- Pare-chocs extensible hydrauliquement
- Connexion multi-rapide
- Boîte de rangement en acier inoxydable
- Mâchoire 40 mm
- Essieu avant 9 tonnes
= Plus d'informations =
Cabine: jour
Essieu avant: Dimension des pneus: 385/55 22.5; Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Direction
Essieu arrière 1: Dimension des pneus: 315/70 22.5; Charge maximale sur essieu: 11500 kg; Réduction: réduction simple
Essieu arrière 2: Dimension des pneus: 315/70 22.5; Charge maximale sur essieu: 7500 kg; Direction
État général: très bon
État technique: très bon
État optique: très bon
Numéro d'immatriculation: 2DUH206
- Kamera za vožnju unatrag
- Krovni otvor
- Središnji naslon za ruku
- Középső kartámasz
- Tetőablak
- Tolatókamera
- Cotieră centrală
- Euro 6
- Trapă de plafon
- Bracciolo centrale
- Euro 6
- Videocamera per retromarcia
Interieur
- Armsteun
- Dakluik
Veiligheid
- Achteruitrijcamera
Overige
- Euro 6
- Hefbare gestuurde naloopas
- Huur Container wagen
- Vangmuil 40 mm
- Zwaailampen
= Bijzonderheden =
- VDL 21 Ton haakarmsysteem (type: S-21-6600)
- Systeemlengte 660 cm
- Verstelbare haakhoogte
- Hydraulische containerborging (handmatig omkeerbaar)
- Hydraulisch uitschuifbare bumper
- Multifaster aansluiting
- RVS opbergkist
- Vangmuil 40 mm
- 9 Ton vooras
= Bedrijfsinformatie =
Alle genoemde prijzen zijn exclusief BTW. Aan de afgelezen kilometerstand, opgegeven maten, gewichten en specificaties kunnen geen rechten worden ontleend.
= Meer informatie =
Cabine: dag
Vooras: Bandenmaat: 385/55 22.5; Max. aslast: 9000 kg; Meesturend
Achteras 1: Bandenmaat: 315/70 22.5; Max. aslast: 11500 kg; Reductie: enkelvoudige reductie
Achteras 2: Bandenmaat: 315/70 22.5; Max. aslast: 7500 kg; Meesturend
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Kenteken: 2DUH206
- Midtre armlene
- Ryggekamera
- Takluke
- Euro 6
- Kamera do tyłu
- Luk dachowy
- Podłokietnik
= Więcej informacji =
Kabina: dzienna
Oś przednia: Rozmiar opon: 385/55 22.5; Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Układ kierowniczy
Oś tylna 1: Rozmiar opon: 315/70 22.5; Maksymalny nacisk na oś: 11500 kg; Redukcja: redukcja pojedyncza
Oś tylna 2: Rozmiar opon: 315/70 22.5; Maksymalny nacisk na oś: 7500 kg; Układ kierowniczy
Stan ogólny: bardzo dobrze
Stan techniczny: bardzo dobrze
Stan wizualny: bardzo dobrze
Numer rejestracyjny: 2DUH206
- Apoio de braço central
- Camara de marcha-atràs
- Escotilha do tejadilho
- Euro 6
= Mais informações =
Cabina: dia
Eixo dianteiro: Tamanho dos pneus: 385/55 22.5; Máx carga por eixo: 9000 kg; Direção
Eixo traseiro 1: Tamanho dos pneus: 315/70 22.5; Máx carga por eixo: 11500 kg; Redução: redução simples
Eixo traseiro 2: Tamanho dos pneus: 315/70 22.5; Máx carga por eixo: 7500 kg; Direção
Estado geral: muito bom
Estado técnico: muito bom
Aspeto visual: muito bom
Número de registo: 2DUH206
- Грузовик для аренды
- Евро 6
- Камера заднего хода
- Люк на крыше
- Подъемная и управляемая ось
- Сигнальные маяки
- Фаркоп 40 мм
- Центральный подлокотник
= Примечания =
- VDL 21 тонн (тип: S-21-6600)
- Длина системы 660 см
- Регулируемая высота захвата
- Гидравлическая блокировка контейнера
- Гидравлически выдвигаемый бампер
- Мультифастер гидравлический разъем
- Инструментальный ящик из нержавеющей стали
- Фаркоп 40 мм
- 9 тонный передний мост
= Дополнительная информация =
Кабина: кабина без спального места (day)
Передний мост: Размер шин: 385/55 22.5; Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Рулевое управление
Задний мост 1: Размер шин: 315/70 22.5; Макс. нагрузка на ось: 11500 kg; Редуктор: один редуктор
Задний мост 2: Размер шин: 315/70 22.5; Макс. нагрузка на ось: 7500 kg; Рулевое управление
Общее состояние: очень хорошее
Техническое состояние: очень хорошее
Внешнее состояние: очень хорошее
Регистрационный номер: 2DUH206
- Euro 6
- Stredová lakťová opierka
- Strešný otvor
- Armstöd i mitten
- Backkamera
- Euro 6
- Taklucka
= Ytterligare information =
Hytt: dag
Framaxel: Däckets storlek: 385/55 22.5; Max. axellast: 9000 kg; Styrning
Bakaxel 1: Däckets storlek: 315/70 22.5; Max. axellast: 11500 kg; Minskning: enda minskning
Bakaxel 2: Däckets storlek: 315/70 22.5; Max. axellast: 7500 kg; Styrning
Allmänt tillstånd: mycket bra
Tekniskt tillstånd: mycket bra
Optiskt tillstånd: mycket bra
Registreringsnummer: 2DUH206
- Geri vites kamerası
- Orta kol dayanağı
- Tavan kapağı