Semiremorcă basculantă Fruehauf Kipper Cereals/ Getreide , 45 m3, Aluminum bucket,steel heavy du























Dacă ați decis achiziționarea echipamentului la un preț mic, trebuie să fiți sigur că persoana cu care comunicați este un vânzător real. Aflați toate informațiile disponibile cu privire la proprietarul echipamentului. O metodă de înșelăciune este aceea de a se prezenta ca o societate existentă în mod real. În caz de îndoială, vă rugăm să luați legătura cu noi prin formularul de feedback, pentru alte controale.
Înainte de a decide o achiziție, examinați cu atenție diferite oferte de vânzare pentru a cunoaște costul mediu al modelului ales. Dacă prețul din oferta care vă place este mult mai mic față de alte oferte asemănătoare, gândiți-vă bine. O diferență de preț importantă poate indica defecte ascunse sau o tentativă a vânzătorului de a comite o înșelăciune.
Nu cumpărați produse care au prețuri mult diferite față de prețul mediu al altor produse asemănătoare
Nu dați acordul la plata unor cauțiuni suspecte sau plăți anticipate ale mărfurilor. În caz de îndoieli, clarificați amănuntele, solicitați mai multe fotografii și documente privind mașina, verificați autenticitatea documentelor, puneți întrebări.
Cel mai răspândit tip de înșelăciune. Vânzătorii necinstiți pot cere o anumită sumă din avans, pentru ”rezervarea” dreptului de achiziționare a mijlocului. În acest mod ei strâng o mare sumă de bani, după care dispar, fără a putea fi contactați.
- Transferul plății anticipate pe card
- Nu efectuați plata anticipată fără semnarea documentelor care să ateste procesul de transfer de bani, dacă în timpul tratativei vânzătorul are îndoieli.
- Transfer în contul ”curatorului”
- O astfel de solicitare trebuie să vă alarmeze, foarte probabil comunicați cu o persoană care urmărește să vă înșele.
- Transferul în contul societății cu un nume asemănător
- Atenție, persoanele rău intenționate se pot ascunde în spatele unor societăți renumite, aducând mici modificări numelui societății. Nu efectuați transfer de bani dacă numele societății este dubios.
- Înlocuirea propriilor date în factura societății reale
- Înainte de efectua transferul de bani, vă rugăm să verificați corectitudinea datelor bancare și dacă acestea aparțin societății indicate.
Contactează vânzătorul



































- Air suspension
- barn doors
- Drum brakes
= Dealer information =
Homepage: arată contacte
No rights can be derived from read out mileages, specifications, stated sizes and weights.
= More information =
Brakes: drum brakes
Rear axle 1: Tyre profile left: 60%; Tyre profile right: 30%
Rear axle 2: Tyre profile left: 60%; Tyre profile right: 30%
Rear axle 3: Tyre profile left: 60%; Tyre profile right: 30%
Tipper: Back
General condition: average
Technical condition: good
Visual appearance: average
Please contact Rob Veldhuis or Arjan Kamsteeg for more information
- Задни врати
- Zadní dveře
- Hinter Ture
- Luftfederung
- Trommel Bremse
= Firmeninformationen =
Homepage: arată contacte
Zu die abgelesen Kilometerstaende, aufgegeben Massen, Spezifikationen und Gewichten koennen keine Rechten entliehen werden.
= Weitere Informationen =
Bremsen: Trommelbremsen
Hinterachse 1: Reifen Profil links: 60%; Reifen Profil rechts: 30%
Hinterachse 2: Reifen Profil links: 60%; Reifen Profil rechts: 30%
Hinterachse 3: Reifen Profil links: 60%; Reifen Profil rechts: 30%
Kipper: Hinten
Allgemeiner Zustand: durchschnittlich
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: durchschnittlich
Wenden Sie sich an Rob Veldhuis oder Arjan Kamsteeg, um weitere Informationen zu erhalten.
- Bagdøre
- Luftaffjedring
= Yderligere oplysninger =
Bremser: tromlebremser
Bagaksel 1: Dækprofil venstre: 60%; Dækprofil højre: 30%
Bagaksel 2: Dækprofil venstre: 60%; Dækprofil højre: 30%
Bagaksel 3: Dækprofil venstre: 60%; Dækprofil højre: 30%
Tiplad: Tilbage
Overordnet stand: gennemsnitlig
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: gennemsnitlig
Kontakt Rob Veldhuis eller Arjan Kamsteeg for yderligere oplysninger
- Πίσω πόρτες
- Puertas traseras
- Suspensión neumática
= Más información =
Frenos: frenos de tambor
Eje trasero 1: Dibujo del neumático izquierda: 60%; Dibujo del neumático derecha: 30%
Eje trasero 2: Dibujo del neumático izquierda: 60%; Dibujo del neumático derecha: 30%
Eje trasero 3: Dibujo del neumático izquierda: 60%; Dibujo del neumático derecha: 30%
Volquete: Trasera
Estado general: medio
Estado técnico: bueno
Estado óptico: medio
Póngase en contacto con Rob Veldhuis o Arjan Kamsteeg para obtener más información.
- Takaovet
- Frein a tambour
- Porte francaise
- Suspension pneumatique
= Plus d'informations =
Freins: freins à tambour
Essieu arrière 1: Sculptures des pneus gauche: 60%; Sculptures des pneus droite: 30%
Essieu arrière 2: Sculptures des pneus gauche: 60%; Sculptures des pneus droite: 30%
Essieu arrière 3: Sculptures des pneus gauche: 60%; Sculptures des pneus droite: 30%
Kipper: Arrière
État général: moyen
État technique: bon
État optique: moyen
Veuillez contacter Rob Veldhuis ou Arjan Kamsteeg pour plus d'informations
- Zračni ovjes
- Légrugós felfüggesztés
- Uși spate
- Sportelli posteriori
- Achter deuren
- Luchtvering
- Trommel remmen
= Bedrijfsinformatie =
Homepage: arată contacte
Aan afgelezen kilometerstanden, opgegeven maten, gewichten en specificaties kunnen geen rechten worden ontleend.
= Meer informatie =
Remmen: trommelremmen
Achteras 1: Bandenprofiel links: 60%; Bandenprofiel rechts: 30%
Achteras 2: Bandenprofiel links: 60%; Bandenprofiel rechts: 30%
Achteras 3: Bandenprofiel links: 60%; Bandenprofiel rechts: 30%
Kipper: Achter
Algemene staat: gemiddeld
Technische staat: goed
Optische staat: gemiddeld
Neem voor meer informatie contact op met Rob Veldhuis of Arjan Kamsteeg
- Luftfjæring
- Drzwi tylne
- Zawieszenie pneumatyczne
= Więcej informacji =
Hamulce: hamulce bębnowe
Oś tylna 1: Profil opon lewa: 60%; Profil opon prawa: 30%
Oś tylna 2: Profil opon lewa: 60%; Profil opon prawa: 30%
Oś tylna 3: Profil opon lewa: 60%; Profil opon prawa: 30%
Wywrotka: Tył
Stan ogólny: średnio
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: średnio
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Rob Veldhuis lub Arjan Kamsteeg
- Portas traseiras
- Suspensão pneumática
= Mais informações =
Travões: travões de tambor
Eixo traseiro 1: Perfil do pneu esquerda: 60%; Perfil do pneu direita: 30%
Eixo traseiro 2: Perfil do pneu esquerda: 60%; Perfil do pneu direita: 30%
Eixo traseiro 3: Perfil do pneu esquerda: 60%; Perfil do pneu direita: 30%
Camião basculante: Retroceder
Estado geral: média
Estado técnico: bom
Aspeto visual: média
Contacte Rob Veldhuis ou Arjan Kamsteeg para obter mais informações
- Baraban
- Задние двери
- Пневматическая подвеска
= Дополнительная информация =
Тормоза: барабанные тормоза
Задний мост 1: Профиль шин слева: 60%; Профиль шин справа: 30%
Задний мост 2: Профиль шин слева: 60%; Профиль шин справа: 30%
Задний мост 3: Профиль шин слева: 60%; Профиль шин справа: 30%
Самосвал: Сзади
Общее состояние: среднее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: среднее
Свяжитесь с Rob Veldhuis или Arjan Kamsteeg для получения дополнительной информации
- Zadné dvere
- Bakdörrar
- Luftfjädring
= Ytterligare information =
Bromsar: trumbromsar
Bakaxel 1: Däckprofil vänster: 60%; Däckprofil rätt: 30%
Bakaxel 2: Däckprofil vänster: 60%; Däckprofil rätt: 30%
Bakaxel 3: Däckprofil vänster: 60%; Däckprofil rätt: 30%
Tippbil: Bakom
Allmänt tillstånd: genomsnitt
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: genomsnitt
Kontakta Rob Veldhuis eller Arjan Kamsteeg för mer information
- Havalı süspansiyon