Semiremorcă basculantă Fruehauf 2 Axle Steel Tipper , Spring Suspension , Drum Brakes

PDF
Semiremorcă basculantă Fruehauf 2 Axle Steel Tipper , Spring Suspension , Drum Brakes - Autoline
Semiremorcă basculantă Fruehauf 2 Axle Steel Tipper , Spring Suspension , Drum Brakes | Imagine 1 - Autoline
Semiremorcă basculantă Fruehauf 2 Axle Steel Tipper , Spring Suspension , Drum Brakes | Imagine 2 - Autoline
Semiremorcă basculantă Fruehauf 2 Axle Steel Tipper , Spring Suspension , Drum Brakes | Imagine 3 - Autoline
Semiremorcă basculantă Fruehauf 2 Axle Steel Tipper , Spring Suspension , Drum Brakes | Imagine 4 - Autoline
Semiremorcă basculantă Fruehauf 2 Axle Steel Tipper , Spring Suspension , Drum Brakes | Imagine 5 - Autoline
Semiremorcă basculantă Fruehauf 2 Axle Steel Tipper , Spring Suspension , Drum Brakes | Imagine 6 - Autoline
Semiremorcă basculantă Fruehauf 2 Axle Steel Tipper , Spring Suspension , Drum Brakes | Imagine 7 - Autoline
Semiremorcă basculantă Fruehauf 2 Axle Steel Tipper , Spring Suspension , Drum Brakes | Imagine 8 - Autoline
Semiremorcă basculantă Fruehauf 2 Axle Steel Tipper , Spring Suspension , Drum Brakes | Imagine 9 - Autoline
Semiremorcă basculantă Fruehauf 2 Axle Steel Tipper , Spring Suspension , Drum Brakes | Imagine 10 - Autoline
Semiremorcă basculantă Fruehauf 2 Axle Steel Tipper , Spring Suspension , Drum Brakes | Imagine 11 - Autoline
Semiremorcă basculantă Fruehauf 2 Axle Steel Tipper , Spring Suspension , Drum Brakes | Imagine 12 - Autoline
Vă interesează anunțul?
1/12
PDF
5.500 EUR
Preţ net
≈ 27.780 RON
Luați legătura cu vânzătorul
Marca: Fruehauf
Modelul: 2 Axle Steel Tipper , Spring Suspension , Drum Brakes
Anul: 1998-10
Prima înmatriculare: 1998-10-15
Volum: 21 m³
Greutate cu încărcătura: 33.000 kg
Locul de amplasare: Țările de Jos Susteren6603 km to "United States/Columbus"
Numărul ID din stocul vânzătorului: NL1332+
Data publicării: mai mult de o lună
Descriere
Dimensiuni de gabarit: 8,7 m × 2,5 m × 3,1 m
Axe
Marca: SMB
Număr de axe: 2
Primul ax: 445/65R22.5
Al doilea ax: 445/65R22.5
Stare
Stare: second hand
Informaţie suplimentară
Culoare: galben

Informaţie suplimentară — Semiremorcă basculantă Fruehauf 2 Axle Steel Tipper , Spring Suspension , Drum Brakes

Engleză
Refenmaß: 445/65R22.5
Bremsen: Trommelbremsen
Federung: Blattfederung
Hinterachse 1: Max. Achslast: 10500 kg; Reifen Profil links: 60%; Reifen Profil rechts: 60%
Hinterachse 2: Max. Achslast: 10500 kg; Reifen Profil links: 80%; Reifen Profil rechts: 80%
Höhe der Ladefläche: 140 cm
Kipper: Hinten
Schäden: keines
Wenden Sie sich an Willem Zelissen, um weitere Informationen zu erhalten.
Dækstørrelse: 445/65R22.5
Bremser: tromlebremser
Affjedring: bladaffjedring
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 10500 kg; Dækprofil venstre: 60%; Dækprofil højre: 60%
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 10500 kg; Dækprofil venstre: 80%; Dækprofil højre: 80%
Gulvhøjde i lastrum: 140 cm
Tiplad: Tilbage
Tyre size: 445/65R22.5
Brakes: drum brakes
Suspension: leaf suspension
Rear axle 1: Max. axle load: 10500 kg; Tyre profile left: 60%; Tyre profile right: 60%
Rear axle 2: Max. axle load: 10500 kg; Tyre profile left: 80%; Tyre profile right: 80%
Height of cargo floor: 140 cm
Tipper: Back
Damages: none
Please contact Willem Zelissen for more information
Tamaño del neumático: 445/65R22.5
Frenos: frenos de tambor
Suspensión: suspensión de ballestas
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 10500 kg; Dibujo del neumático izquierda: 60%; Dibujo del neumático derecha: 60%
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 10500 kg; Dibujo del neumático izquierda: 80%; Dibujo del neumático derecha: 80%
Altura piso de carga: 140 cm
Volquete: Trasera
Daños: ninguno
Dimension des pneus: 445/65R22.5
Freins: freins à tambour
Suspension: suspension à lames
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 10500 kg; Sculptures des pneus gauche: 60%; Sculptures des pneus droite: 60%
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 10500 kg; Sculptures des pneus gauche: 80%; Sculptures des pneus droite: 80%
Hauteur du plancher de chargement: 140 cm
Kipper: Arrière
Dommages: aucun
Veuillez contacter Willem Zelissen pour plus d'informations
Binnenmaten : 785 x 220 x 120 cm

= Meer informatie =

Bandenmaat: 445/65R22.5
Remmen: trommelremmen
Vering: bladvering
Achteras 1: Max. aslast: 10500 kg; Bandenprofiel links: 60%; Bandenprofiel rechts: 60%
Achteras 2: Max. aslast: 10500 kg; Bandenprofiel links: 80%; Bandenprofiel rechts: 80%
Hoogte laadvloer: 140 cm
Kipper: Achter
Schade: schadevrij
Neem voor meer informatie contact op met Willem Zelissen
Rozmiar opon: 445/65R22.5
Hamulce: hamulce bębnowe
Zawieszenie: zawieszenie piórowe
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 10500 kg; Profil opon lewa: 60%; Profil opon prawa: 60%
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 10500 kg; Profil opon lewa: 80%; Profil opon prawa: 80%
Wysokość podłogi ładowni: 140 cm
Wywrotka: Tył
Uszkodzenia: brak
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Willem Zelissen
Tamanho dos pneus: 445/65R22.5
Travões: travões de tambor
Suspensão: suspensão de molas
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 10500 kg; Perfil do pneu esquerda: 60%; Perfil do pneu direita: 60%
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 10500 kg; Perfil do pneu esquerda: 80%; Perfil do pneu direita: 80%
Altura do piso da bagageira: 140 cm
Camião basculante: Retroceder
Danos: nenhum
Размер шин: 445/65R22.5
Тормоза: барабанные тормоза
Подвеска: рессорная подвеска
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 10500 kg; Профиль шин слева: 60%; Профиль шин справа: 60%
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 10500 kg; Профиль шин слева: 80%; Профиль шин справа: 80%
Высота грузового пола: 140 cm
Самосвал: Сзади
Däckets storlek: 445/65R22.5
Bromsar: trumbromsar
Fjädring: bladfjädring
Bakaxel 1: Max. axellast: 10500 kg; Däckprofil vänster: 60%; Däckprofil rätt: 60%
Bakaxel 2: Max. axellast: 10500 kg; Däckprofil vänster: 80%; Däckprofil rätt: 80%
Höjd på lastgolv: 140 cm
Tippbil: Bakom
Skada på fordon: skadefri
Important
Această ofertă are caracter orientativ. Informaţiile exacte trebuie solicitate vânzătorului.
Recomandări pentru achiziționare
Sugestii privind securitatea
Verificarea vânzătorului

Dacă ați decis achiziționarea echipamentului la un preț mic, trebuie să fiți sigur că persoana cu care comunicați este un vânzător real. Aflați toate informațiile disponibile cu privire la proprietarul echipamentului. O metodă de înșelăciune este aceea de a se prezenta ca o societate existentă în mod real. În caz de îndoială, vă rugăm să luați legătura cu noi prin formularul de feedback, pentru alte controale.

Verificarea prețului

Înainte de a decide o achiziție, examinați cu atenție diferite oferte de vânzare pentru a cunoaște costul mediu al modelului ales. Dacă prețul din oferta care vă place este mult mai mic față de alte oferte asemănătoare, gândiți-vă bine. O diferență de preț importantă poate indica defecte ascunse sau o tentativă a vânzătorului de a comite o înșelăciune.

Nu cumpărați produse care au prețuri mult diferite față de prețul mediu al altor produse asemănătoare

Nu dați acordul la plata unor cauțiuni suspecte sau plăți anticipate ale mărfurilor. În caz de îndoieli, clarificați amănuntele, solicitați mai multe fotografii și documente privind mașina, verificați autenticitatea documentelor, puneți întrebări.

Plată în avans îndoielnică

Cel mai răspândit tip de înșelăciune. Vânzătorii necinstiți pot cere o anumită sumă din avans, pentru ”rezervarea” dreptului de achiziționare a mijlocului. În acest mod ei strâng o mare sumă de bani, după care dispar, fără a putea fi contactați.

Variantele acestui tip de înșelăciune pot include:
  • Transferul plății anticipate pe card
  • Nu efectuați plata anticipată fără semnarea documentelor care să ateste procesul de transfer de bani, dacă în timpul tratativei vânzătorul are îndoieli.
  • Transfer în contul ”curatorului”
  • O astfel de solicitare trebuie să vă alarmeze, foarte probabil comunicați cu o persoană care urmărește să vă înșele.
  • Transferul în contul societății cu un nume asemănător
  • Atenție, persoanele rău intenționate se pot ascunde în spatele unor societăți renumite, aducând mici modificări numelui societății. Nu efectuați transfer de bani dacă numele societății este dubios.
  • Înlocuirea propriilor date în factura societății reale
  • Înainte de efectua transferul de bani, vă rugăm să verificați corectitudinea datelor bancare și dacă acestea aparțin societății indicate.
Ați întâlnit o înșelăciune?
Vă rugăm să ne anunțați
Sugestii privind securitatea
PDF
Vindeți utilaje sau vehicule?
Faceți-o cu noi!
Anunțuri asemănătoare
5.500 EUR ≈ 27.780 RON
1998
Capacitate de încărcare 25.760 kg Volum 20 m³ Greutate proprie 7.240 kg Număr de axe 2
Țările de Jos, Susteren
Luați legătura cu vânzătorul
5.500 EUR ≈ 27.780 RON
2000
Capacitate de încărcare 27.000 kg Greutate proprie 6.000 kg Număr de axe 2
Țările de Jos, Susteren
Luați legătura cu vânzătorul
5.500 EUR ≈ 27.780 RON
1982
Capacitate de încărcare 25.920 kg Greutate proprie 6.080 kg Număr de axe 2
Țările de Jos, Susteren
Luați legătura cu vânzătorul
5.750 EUR ≈ 29.040 RON
1997
Capacitate de încărcare 25.900 kg Volum 22 m³ Greutate proprie 7.100 kg Număr de axe 2
Țările de Jos, Susteren
Luați legătura cu vânzătorul
5.500 EUR ≈ 27.780 RON
1987
Capacitate de încărcare 24.750 kg Greutate proprie 7.250 kg Număr de axe 2
Țările de Jos, Susteren
Luați legătura cu vânzătorul
6.500 EUR ≈ 32.830 RON
1987
Capacitate de încărcare 27.640 kg Volum 19,8 m³ Greutate proprie 5.360 kg Număr de axe 2
Țările de Jos, Susteren
Luați legătura cu vânzătorul
5.000 EUR ≈ 25.260 RON
2000
Capacitate de încărcare 28.380 kg Greutate proprie 4.620 kg Număr de axe 2
Țările de Jos, Susteren
Luați legătura cu vânzătorul
6.500 EUR ≈ 32.830 RON
2001
Capacitate de încărcare 30.000 kg Greutate proprie 9.960 kg Număr de axe 3
Țările de Jos, Lamswaarde
Luați legătura cu vânzătorul
5.750 EUR ≈ 29.040 RON
2001
Capacitate de încărcare 27.020 kg Greutate proprie 5.980 kg Număr de axe 2
Țările de Jos, Susteren
Luați legătura cu vânzătorul
6.000 EUR ≈ 30.310 RON
2003
Capacitate de încărcare 27.660 kg Volum 20,4 m³ Greutate proprie 5.340 kg Număr de axe 2
Țările de Jos, Susteren
Luați legătura cu vânzătorul
5.250 EUR ≈ 26.520 RON
2004
Capacitate de încărcare 28.220 kg Greutate proprie 4.780 kg Număr de axe 2
Țările de Jos, Susteren
Luați legătura cu vânzătorul
5.750 EUR ≈ 29.040 RON
2004
Capacitate de încărcare 26.060 kg Greutate proprie 6.940 kg Număr de axe 2
Țările de Jos, Susteren
Luați legătura cu vânzătorul
5.750 EUR ≈ 29.040 RON
1987
Capacitate de încărcare 25.920 kg Greutate proprie 6.080 kg Număr de axe 2
Țările de Jos, Susteren
Luați legătura cu vânzătorul
Preț la cerere
1999
Greutate proprie 6.900 kg Număr de axe 3
Țările de Jos, Weert
Luați legătura cu vânzătorul
8.600 EUR ≈ 43.440 RON
1996
Capacitate de încărcare 34.000 kg Greutate proprie 6.000 kg Număr de axe 3
Țările de Jos, 's-Hertogenbosch
Luați legătura cu vânzătorul
5.750 EUR ≈ 29.040 RON
2005
Capacitate de încărcare 26.920 kg Volum 22,5 m³ Greutate proprie 6.080 kg Număr de axe 2
Țările de Jos, Susteren
Luați legătura cu vânzătorul
6.500 EUR ≈ 32.830 RON
1995
Volum 28 m³ Bară de suspensie pneumo/pneumo Greutate proprie 5.800 kg Număr de axe 3
Spania, Burgos
Luați legătura cu vânzătorul
semiremorcă basculantă ATM OKA 15/27 + POWERPACK semiremorcă basculantă ATM OKA 15/27 + POWERPACK semiremorcă basculantă ATM OKA 15/27 + POWERPACK
3
VIDEO
Preț la cerere
1996
Capacitate de încărcare 31.940 kg Greutate proprie 10.060 kg Număr de axe 3
Țările de Jos, Weert
Luați legătura cu vânzătorul