Semiremorcă basculantă Fruehauf 2 Axle Steel Tipper , 8 Tyres, Spring Suspension , Drum Brakes

PDF
Semiremorcă basculantă Fruehauf 2 Axle Steel Tipper , 8 Tyres, Spring Suspension , Drum Brakes - Autoline
Semiremorcă basculantă Fruehauf 2 Axle Steel Tipper , 8 Tyres, Spring Suspension , Drum Brakes | Imagine 1 - Autoline
Semiremorcă basculantă Fruehauf 2 Axle Steel Tipper , 8 Tyres, Spring Suspension , Drum Brakes | Imagine 2 - Autoline
Semiremorcă basculantă Fruehauf 2 Axle Steel Tipper , 8 Tyres, Spring Suspension , Drum Brakes | Imagine 3 - Autoline
Semiremorcă basculantă Fruehauf 2 Axle Steel Tipper , 8 Tyres, Spring Suspension , Drum Brakes | Imagine 4 - Autoline
Semiremorcă basculantă Fruehauf 2 Axle Steel Tipper , 8 Tyres, Spring Suspension , Drum Brakes | Imagine 5 - Autoline
Semiremorcă basculantă Fruehauf 2 Axle Steel Tipper , 8 Tyres, Spring Suspension , Drum Brakes | Imagine 6 - Autoline
Semiremorcă basculantă Fruehauf 2 Axle Steel Tipper , 8 Tyres, Spring Suspension , Drum Brakes | Imagine 7 - Autoline
Semiremorcă basculantă Fruehauf 2 Axle Steel Tipper , 8 Tyres, Spring Suspension , Drum Brakes | Imagine 8 - Autoline
Semiremorcă basculantă Fruehauf 2 Axle Steel Tipper , 8 Tyres, Spring Suspension , Drum Brakes | Imagine 9 - Autoline
Semiremorcă basculantă Fruehauf 2 Axle Steel Tipper , 8 Tyres, Spring Suspension , Drum Brakes | Imagine 10 - Autoline
Semiremorcă basculantă Fruehauf 2 Axle Steel Tipper , 8 Tyres, Spring Suspension , Drum Brakes | Imagine 11 - Autoline
Semiremorcă basculantă Fruehauf 2 Axle Steel Tipper , 8 Tyres, Spring Suspension , Drum Brakes | Imagine 12 - Autoline
Semiremorcă basculantă Fruehauf 2 Axle Steel Tipper , 8 Tyres, Spring Suspension , Drum Brakes | Imagine 13 - Autoline
Semiremorcă basculantă Fruehauf 2 Axle Steel Tipper , 8 Tyres, Spring Suspension , Drum Brakes | Imagine 14 - Autoline
Semiremorcă basculantă Fruehauf 2 Axle Steel Tipper , 8 Tyres, Spring Suspension , Drum Brakes | Imagine 15 - Autoline
Semiremorcă basculantă Fruehauf 2 Axle Steel Tipper , 8 Tyres, Spring Suspension , Drum Brakes | Imagine 16 - Autoline
Semiremorcă basculantă Fruehauf 2 Axle Steel Tipper , 8 Tyres, Spring Suspension , Drum Brakes | Imagine 17 - Autoline
Semiremorcă basculantă Fruehauf 2 Axle Steel Tipper , 8 Tyres, Spring Suspension , Drum Brakes | Imagine 18 - Autoline
Semiremorcă basculantă Fruehauf 2 Axle Steel Tipper , 8 Tyres, Spring Suspension , Drum Brakes | Imagine 19 - Autoline
Semiremorcă basculantă Fruehauf 2 Axle Steel Tipper , 8 Tyres, Spring Suspension , Drum Brakes | Imagine 20 - Autoline
Vă interesează anunțul?
1/20
PDF
5.750 EUR
Preţ net
≈ 29.040 RON
Luați legătura cu vânzătorul
Marca: Fruehauf
Modelul: 2 Axle Steel Tipper , 8 Tyres, Spring Suspension , Drum Brakes
Anul: 1997-12
Prima înmatriculare: 1997-12-11
Capacitatea de încărcare: 27.040 kg
Greutate proprie: 5.930 kg
Greutate cu încărcătura: 33.000 kg
Locul de amplasare: Țările de Jos Susteren6603 km to "United States/Columbus"
Numărul ID din stocul vânzătorului: +NL1289
Data publicării: mai mult de o lună
Descriere
Dimensiuni de gabarit: 8,5 m × 2,5 m × 2,95 m
Axe
Marca: SMB
Număr de axe: 2
Interaxă: 60 mm
Roţi duble
Primul ax: 275/80R22.5
Al doilea ax: 275/80R22.5
Stare
Stare: second hand
Informaţie suplimentară
Culoare: gri

Informaţie suplimentară — Semiremorcă basculantă Fruehauf 2 Axle Steel Tipper , 8 Tyres, Spring Suspension , Drum Brakes

Engleză
Refenmaß: 275/80R22.5
Bremsen: Trommelbremsen
Federung: Blattfederung
Hinterachse 1: Max. Achslast: 10500 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 20%; Reifen Profil links außen: 20%; Reifen Profil rechts innerhalb: 20%; Reifen Profil rechts außen: 20%
Hinterachse 2: Max. Achslast: 10500 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 30%; Reifen Profil links außen: 30%; Reifen Profil rechts innerhalb: 20%; Reifen Profil rechts außen: 20%
Höhe der Ladefläche: 147 cm
Kipper: Hinten
Wenden Sie sich an Willem Zelissen, Willem Zelissen oder Willem Zelissen, um weitere Informationen zu erhalten.
Dækstørrelse: 275/80R22.5
Bremser: tromlebremser
Affjedring: bladaffjedring
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 10500 kg; Dækprofil venstre indvendige: 20%; Dækprofil venstre udvendige: 20%; Dækprofil højre udvendige: 20%; Dækprofil højre udvendige: 20%
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 10500 kg; Dækprofil venstre indvendige: 30%; Dækprofil venstre udvendige: 30%; Dækprofil højre udvendige: 20%; Dækprofil højre udvendige: 20%
Gulvhøjde i lastrum: 147 cm
Tiplad: Tilbage
Kontakt Willem Zelissen eller Willem Zelissen for yderligere oplysninger
Tyre size: 275/80R22.5
Brakes: drum brakes
Suspension: leaf suspension
Rear axle 1: Max. axle load: 10500 kg; Tyre profile left inner: 20%; Tyre profile left outer: 20%; Tyre profile right outer: 20%; Tyre profile right outer: 20%
Rear axle 2: Max. axle load: 10500 kg; Tyre profile left inner: 30%; Tyre profile left outer: 30%; Tyre profile right outer: 20%; Tyre profile right outer: 20%
Height of cargo floor: 147 cm
Tipper: Back
Please contact Willem Zelissen, Willem Zelissen or Willem Zelissen for more information
Tamaño del neumático: 275/80R22.5
Frenos: frenos de tambor
Suspensión: suspensión de ballestas
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 10500 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 20%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 20%; Dibujo del neumático derecha exterior: 20%; Dibujo del neumático derecha exterior: 20%
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 10500 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 30%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 30%; Dibujo del neumático derecha exterior: 20%; Dibujo del neumático derecha exterior: 20%
Altura piso de carga: 147 cm
Volquete: Trasera
Póngase en contacto con Willem Zelissen o Willem Zelissen para obtener más información.
Dimension des pneus: 275/80R22.5
Freins: freins à tambour
Suspension: suspension à lames
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 10500 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 20%; Sculptures des pneus gauche externe: 20%; Sculptures des pneus droit externe: 20%; Sculptures des pneus droit externe: 20%
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 10500 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 30%; Sculptures des pneus gauche externe: 30%; Sculptures des pneus droit externe: 20%; Sculptures des pneus droit externe: 20%
Hauteur du plancher de chargement: 147 cm
Kipper: Arrière
Veuillez contacter Willem Zelissen, Willem Zelissen ou Willem Zelissen pour plus d'informations
Bandenmaat: 275/80R22.5
Remmen: trommelremmen
Vering: bladvering
Achteras 1: Max. aslast: 10500 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 20%; Bandenprofiel linksbuiten: 20%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 20%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 20%
Achteras 2: Max. aslast: 10500 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 30%; Bandenprofiel linksbuiten: 30%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 20%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 20%
Hoogte laadvloer: 147 cm
Kipper: Achter
Neem voor meer informatie contact op met Willem Zelissen, Willem Zelissen of Willem Zelissen
Rozmiar opon: 275/80R22.5
Hamulce: hamulce bębnowe
Zawieszenie: zawieszenie piórowe
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 10500 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 20%; Profil opon lewa zewnętrzna: 20%; Profil opon prawa zewnętrzna: 20%; Profil opon prawa zewnętrzna: 20%
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 10500 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 30%; Profil opon lewa zewnętrzna: 30%; Profil opon prawa zewnętrzna: 20%; Profil opon prawa zewnętrzna: 20%
Wysokość podłogi ładowni: 147 cm
Wywrotka: Tył
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Willem Zelissen, Willem Zelissen lub Willem Zelissen
Tamanho dos pneus: 275/80R22.5
Travões: travões de tambor
Suspensão: suspensão de molas
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 10500 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 20%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 20%; Perfil do pneu exterior direito: 20%; Perfil do pneu exterior direito: 20%
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 10500 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 30%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 30%; Perfil do pneu exterior direito: 20%; Perfil do pneu exterior direito: 20%
Altura do piso da bagageira: 147 cm
Camião basculante: Retroceder
Contacte Willem Zelissen ou Willem Zelissen para obter mais informações
Размер шин: 275/80R22.5
Тормоза: барабанные тормоза
Подвеска: рессорная подвеска
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 10500 kg; Профиль шин левое внутреннее: 20%; Профиль шин левое внешнее: 20%; Профиль шин правое внешнее: 20%; Профиль шин правое внешнее: 20%
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 10500 kg; Профиль шин левое внутреннее: 30%; Профиль шин левое внешнее: 30%; Профиль шин правое внешнее: 20%; Профиль шин правое внешнее: 20%
Высота грузового пола: 147 cm
Самосвал: Сзади
Свяжитесь с Willem Zelissen или Willem Zelissen для получения дополнительной информации
Däckets storlek: 275/80R22.5
Bromsar: trumbromsar
Fjädring: bladfjädring
Bakaxel 1: Max. axellast: 10500 kg; Däckprofil inuti vänster: 20%; Däckprofil lämnades utanför: 20%; Däckprofil innanför höger: 20%; Däckprofil utanför höger: 20%
Bakaxel 2: Max. axellast: 10500 kg; Däckprofil inuti vänster: 30%; Däckprofil lämnades utanför: 30%; Däckprofil innanför höger: 20%; Däckprofil utanför höger: 20%
Höjd på lastgolv: 147 cm
Tippbil: Bakom
Kontakta Willem Zelissen eller Willem Zelissen för mer information
Important
Această ofertă are caracter orientativ. Informaţiile exacte trebuie solicitate vânzătorului.
Recomandări pentru achiziționare
Sugestii privind securitatea
Verificarea vânzătorului

Dacă ați decis achiziționarea echipamentului la un preț mic, trebuie să fiți sigur că persoana cu care comunicați este un vânzător real. Aflați toate informațiile disponibile cu privire la proprietarul echipamentului. O metodă de înșelăciune este aceea de a se prezenta ca o societate existentă în mod real. În caz de îndoială, vă rugăm să luați legătura cu noi prin formularul de feedback, pentru alte controale.

Verificarea prețului

Înainte de a decide o achiziție, examinați cu atenție diferite oferte de vânzare pentru a cunoaște costul mediu al modelului ales. Dacă prețul din oferta care vă place este mult mai mic față de alte oferte asemănătoare, gândiți-vă bine. O diferență de preț importantă poate indica defecte ascunse sau o tentativă a vânzătorului de a comite o înșelăciune.

Nu cumpărați produse care au prețuri mult diferite față de prețul mediu al altor produse asemănătoare

Nu dați acordul la plata unor cauțiuni suspecte sau plăți anticipate ale mărfurilor. În caz de îndoieli, clarificați amănuntele, solicitați mai multe fotografii și documente privind mașina, verificați autenticitatea documentelor, puneți întrebări.

Plată în avans îndoielnică

Cel mai răspândit tip de înșelăciune. Vânzătorii necinstiți pot cere o anumită sumă din avans, pentru ”rezervarea” dreptului de achiziționare a mijlocului. În acest mod ei strâng o mare sumă de bani, după care dispar, fără a putea fi contactați.

Variantele acestui tip de înșelăciune pot include:
  • Transferul plății anticipate pe card
  • Nu efectuați plata anticipată fără semnarea documentelor care să ateste procesul de transfer de bani, dacă în timpul tratativei vânzătorul are îndoieli.
  • Transfer în contul ”curatorului”
  • O astfel de solicitare trebuie să vă alarmeze, foarte probabil comunicați cu o persoană care urmărește să vă înșele.
  • Transferul în contul societății cu un nume asemănător
  • Atenție, persoanele rău intenționate se pot ascunde în spatele unor societăți renumite, aducând mici modificări numelui societății. Nu efectuați transfer de bani dacă numele societății este dubios.
  • Înlocuirea propriilor date în factura societății reale
  • Înainte de efectua transferul de bani, vă rugăm să verificați corectitudinea datelor bancare și dacă acestea aparțin societății indicate.
Ați întâlnit o înșelăciune?
Vă rugăm să ne anunțați
Sugestii privind securitatea
PDF
Vindeți utilaje sau vehicule?
Faceți-o cu noi!
Anunțuri asemănătoare
5.500 EUR ≈ 27.780 RON
1998
Volum 21 m³ Număr de axe 2
Țările de Jos, Susteren
Luați legătura cu vânzătorul
5.500 EUR ≈ 27.780 RON
1998
Capacitate de încărcare 25.760 kg Volum 20 m³ Greutate proprie 7.240 kg Număr de axe 2
Țările de Jos, Susteren
Luați legătura cu vânzătorul
semiremorcă basculantă Fruehauf 3 asser luchtvering semiremorcă basculantă Fruehauf 3 asser luchtvering
2
7.500 EUR ≈ 37.880 RON
1997
Țările de Jos, schoondijke
Luați legătura cu vânzătorul
5.500 EUR ≈ 27.780 RON
2000
Capacitate de încărcare 27.000 kg Greutate proprie 6.000 kg Număr de axe 2
Țările de Jos, Susteren
Luați legătura cu vânzătorul
5.750 EUR ≈ 29.040 RON
1997
Capacitate de încărcare 25.900 kg Volum 22 m³ Greutate proprie 7.100 kg Număr de axe 2
Țările de Jos, Susteren
Luați legătura cu vânzătorul
5.500 EUR ≈ 27.780 RON
1982
Capacitate de încărcare 25.920 kg Greutate proprie 6.080 kg Număr de axe 2
Țările de Jos, Susteren
Luați legătura cu vânzătorul
5.500 EUR ≈ 27.780 RON
1999
Capacitate de încărcare 23.340 kg Greutate proprie 8.660 kg Număr de axe 2
Țările de Jos, Susteren
Luați legătura cu vânzătorul
5.750 EUR ≈ 29.040 RON
2001
Capacitate de încărcare 27.020 kg Greutate proprie 5.980 kg Număr de axe 2
Țările de Jos, Susteren
Luați legătura cu vânzătorul
6.500 EUR ≈ 32.830 RON
1987
Capacitate de încărcare 27.640 kg Volum 19,8 m³ Greutate proprie 5.360 kg Număr de axe 2
Țările de Jos, Susteren
Luați legătura cu vânzătorul
6.500 EUR ≈ 32.830 RON
1995
Volum 28 m³ Bară de suspensie pneumo/pneumo Greutate proprie 5.800 kg Număr de axe 3
Spania, Burgos
Luați legătura cu vânzătorul
5.000 EUR ≈ 25.260 RON
2000
Capacitate de încărcare 28.380 kg Greutate proprie 4.620 kg Număr de axe 2
Țările de Jos, Susteren
Luați legătura cu vânzătorul
5.500 EUR ≈ 27.780 RON
2001
Capacitate de încărcare 26.400 kg Volum 19,5 m³ Greutate proprie 6.600 kg Număr de axe 2
Țările de Jos, Susteren
Luați legătura cu vânzătorul
8.600 EUR ≈ 43.440 RON
1996
Capacitate de încărcare 34.000 kg Greutate proprie 6.000 kg Număr de axe 3
Țările de Jos, 's-Hertogenbosch
Luați legătura cu vânzătorul
7.900 EUR ≈ 39.900 RON
1995
Greutate proprie 5.940 kg Număr de axe 3
Țările de Jos, 's-Hertogenbosch
Luați legătura cu vânzătorul
6.000 EUR ≈ 30.310 RON
2008
Capacitate de încărcare 26.260 kg Greutate proprie 6.740 kg Număr de axe 2
Țările de Jos, Susteren
Luați legătura cu vânzătorul
semiremorcă basculantă ATM OKA 15/27 + POWERPACK semiremorcă basculantă ATM OKA 15/27 + POWERPACK semiremorcă basculantă ATM OKA 15/27 + POWERPACK
3
VIDEO
Preț la cerere
1996
Capacitate de încărcare 31.940 kg Greutate proprie 10.060 kg Număr de axe 3
Țările de Jos, Weert
Luați legătura cu vânzătorul
6.250 EUR ≈ 31.570 RON
2009
Capacitate de încărcare 27.000 kg Greutate proprie 6.000 kg Număr de axe 2
Țările de Jos, Susteren
Luați legătura cu vânzătorul