Dropside camion Volvo FM 9.340 6X2 EURO 5 HIAB 211 EP3 + REMOTE CONTROL























Dacă ați decis achiziționarea echipamentului la un preț mic, trebuie să fiți sigur că persoana cu care comunicați este un vânzător real. Aflați toate informațiile disponibile cu privire la proprietarul echipamentului. O metodă de înșelăciune este aceea de a se prezenta ca o societate existentă în mod real. În caz de îndoială, vă rugăm să luați legătura cu noi prin formularul de feedback, pentru alte controale.
Înainte de a decide o achiziție, examinați cu atenție diferite oferte de vânzare pentru a cunoaște costul mediu al modelului ales. Dacă prețul din oferta care vă place este mult mai mic față de alte oferte asemănătoare, gândiți-vă bine. O diferență de preț importantă poate indica defecte ascunse sau o tentativă a vânzătorului de a comite o înșelăciune.
Nu cumpărați produse care au prețuri mult diferite față de prețul mediu al altor produse asemănătoare
Nu dați acordul la plata unor cauțiuni suspecte sau plăți anticipate ale mărfurilor. În caz de îndoieli, clarificați amănuntele, solicitați mai multe fotografii și documente privind mașina, verificați autenticitatea documentelor, puneți întrebări.
Cel mai răspândit tip de înșelăciune. Vânzătorii necinstiți pot cere o anumită sumă din avans, pentru ”rezervarea” dreptului de achiziționare a mijlocului. În acest mod ei strâng o mare sumă de bani, după care dispar, fără a putea fi contactați.
- Transferul plății anticipate pe card
- Nu efectuați plata anticipată fără semnarea documentelor care să ateste procesul de transfer de bani, dacă în timpul tratativei vânzătorul are îndoieli.
- Transfer în contul ”curatorului”
- O astfel de solicitare trebuie să vă alarmeze, foarte probabil comunicați cu o persoană care urmărește să vă înșele.
- Transferul în contul societății cu un nume asemănător
- Atenție, persoanele rău intenționate se pot ascunde în spatele unor societăți renumite, aducând mici modificări numelui societății. Nu efectuați transfer de bani dacă numele societății este dubios.
- Înlocuirea propriilor date în factura societății reale
- Înainte de efectua transferul de bani, vă rugăm să verificați corectitudinea datelor bancare și dacă acestea aparțin societății indicate.
Contactează vânzătorul




















- Air horn
- Aluminium fuel tank
- Heavy duty engine brake
- Remote central locking
- Rotating beacon
- Sleeper cab
- Spotlights
= Remarks =
VIDEO AVAILABLE
= Dealer information =
we'll do our best to get the right in information on the website but their can be no rights
derived from the information on the website.
= More information =
Front axle: Max. axle load: 9000 kg; Steering; Tyre profile left: 20%; Tyre profile right: 20%
Rear axle 1: Max. axle load: 11500 kg; Tyre profile left inner: 20%; Tyre profile left outer: 20%; Tyre profile right outer: 20%; Tyre profile right outer: 20%; Reduction: single reduction
Rear axle 2: Max. axle load: 7500 kg; Tyre profile left: 20%; Tyre profile right: 20%
Crane: HIAB 211 EP-3 HIDUO, year of manufacture 2008, behind the cab
APK (MOT): tested until 01/2026
Registration number: BV-SJ-12
Please contact Frank de Jong, Rene Jerphanion or Sven Rommens for more information
- Дистанционно централно заключване
- Моторна спирачка-забавител в тежки условия
- Пневматичен клаксон
- Прожектори
- Спална кабина
- Bodové reflektory
- Centrální zamykání s dálkovým ovládáním
- Hliníková palivová nádrž
- Robustní motorová brzda
- Sleeper Cab (spací kabina)
- Vzduchová houkačka
= Další informace =
Přední náprava: Max. zatížení nápravy: 9000 kg; Řízení; Profil pneumatiky vlevo: 20%; Profil pneumatiky vpravo: 20%
Zadní náprava 1: Max. zatížení nápravy: 11500 kg; Profil pneumatiky uvnitř vlevo: 20%; Profil pneumatiky ponecháno venku: 20%; Profil pneumatiky uvnitř vpravo: 20%; Profil pneumatiky vpravo venku: 20%; Redukce: jednoduchá redukce
Zadní náprava 2: Max. zatížení nápravy: 7500 kg; Profil pneumatiky vlevo: 20%; Profil pneumatiky vpravo: 20%
Jeřáb: HIAB 211 EP-3 HIDUO, rok výroby 2008, za kabinou
MOT: zkontrolováno do jan. 2026
Registrační číslo: BV-SJ-12
- Aluminium-Kraftstofftank
- Bremskraftverstärker
- Fernbediente Zentralverriegelung
- Fernlicht
- Lufthorn
- Rundumleuchte
- Schlafkabine
= Anmerkungen =
VIDEO AVAILABLE
= Weitere Informationen =
Vorderachse: Max. Achslast: 9000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 20%; Reifen Profil rechts: 20%
Hinterachse 1: Max. Achslast: 11500 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 20%; Reifen Profil links außen: 20%; Reifen Profil rechts innerhalb: 20%; Reifen Profil rechts außen: 20%; Reduzierung: einfach reduziert
Hinterachse 2: Max. Achslast: 7500 kg; Reifen Profil links: 20%; Reifen Profil rechts: 20%
Kran: HIAB 211 EP-3 HIDUO, Baujahr 2008, hinter der Kabine
APK (Technische Hauptuntersuchung): geprüft bis 01.2026
Kennzeichen: BV-SJ-12
Wenden Sie sich an Frank de Jong, Rene Jerphanion oder Sven Rommens, um weitere Informationen zu erhalten.
- Aluminiumsbrændstoftank
- Fjernlåsning
- Kraftig motorbremse
- Projektører
- Sleeper Cab
- Tryklufthorn
= Yderligere oplysninger =
Foraksel: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 20%; Dækprofil højre: 20%
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 11500 kg; Dækprofil venstre indvendige: 20%; Dækprofil venstre udvendige: 20%; Dækprofil højre udvendige: 20%; Dækprofil højre udvendige: 20%; Reduktion: enkeltreduktion
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 7500 kg; Dækprofil venstre: 20%; Dækprofil højre: 20%
Kran: HIAB 211 EP-3 HIDUO, produktionsår 2008, bag førerhuset
APK (Bileftersyn): testet indtil jan. 2026
Registreringsnummer: BV-SJ-12
- Κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό
- Κόρνα αέρα
- Προβολείς
- Ρεζερβουάρ καυσίμου από αλουμίνιο
- Φρένο κινητήρα βαρέος τύπου
- Bloqueo centralizado a distancia
- Bocina de aire
- Cabina de dormir
- Freno de motor reforzado
- Luces brillantes
- Tanque de combustible de aluminio
= Comentarios =
VIDEO AVAILABLE
= Más información =
Eje delantero: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 20%; Dibujo del neumático derecha: 20%
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 11500 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 20%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 20%; Dibujo del neumático derecha exterior: 20%; Dibujo del neumático derecha exterior: 20%; Reducción: reducción sencilla
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 7500 kg; Dibujo del neumático izquierda: 20%; Dibujo del neumático derecha: 20%
Grúa: HIAB 211 EP-3 HIDUO, año de fabricación 2008, detrás de la cabina
APK (ITV): inspeccionado hasta ene. 2026
Matrícula: BV-SJ-12
- Etäkeskuslukitus
- Kohdevalot
- Makuutilallinen ohjaamo
- Raskaan käytön moottorijarru
- Äänimerkki
- Cabine de couchage
- Corne de l'air
- Frein moteur renforcé
- Lumières vives
- Phare arrière
- Réservoir de carburant en aluminium
- Verrouillage centralisé à distance
= Remarques =
VIDEO AVAILABLE
= Plus d'informations =
Essieu avant: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 20%; Sculptures des pneus droite: 20%
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 11500 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 20%; Sculptures des pneus gauche externe: 20%; Sculptures des pneus droit externe: 20%; Sculptures des pneus droit externe: 20%; Réduction: réduction simple
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 7500 kg; Sculptures des pneus gauche: 20%; Sculptures des pneus droite: 20%
Grue: HIAB 211 EP-3 HIDUO, année de construction 2008, derrière la cabine
APK (CT): valable jusqu'à janv. 2026
Numéro d'immatriculation: BV-SJ-12
- Daljinsko središnje zaključavanje
- Reflektori
- Snažna kočnica motora
- Spavaća kabina
- Zračna sirena
- Alumínium üzemanyagtartály
- Légkürt
- Nagy teljesítményű motorfék
- Sleeper Cab
- Spotlámpák
- Távirányításos központi zár
= További információk =
Első tengely: Maximális tengelyterhelés: 9000 kg; Kormányzás; Gumiabroncs profilja balra: 20%; Gumiabroncs profilja jobbra: 20%
Hátsó tengely 1: Maximális tengelyterhelés: 11500 kg; Gumiabroncs profilja belül balra: 20%; Gumiabroncs profilja kint maradt: 20%; Gumiabroncs profilja belül jobbra: 20%; Gumiabroncs profilja kívül jobbra: 20%; Csökkentés: egyszeres csökkentés
Hátsó tengely 2: Maximális tengelyterhelés: 7500 kg; Gumiabroncs profilja balra: 20%; Gumiabroncs profilja jobbra: 20%
Daru: HIAB 211 EP-3 HIDUO, építési év 2008, a vezetőfülke mögött
MOT: vizsgálták, amíg jan. 2026
Rendszám: BV-SJ-12
- Claxon pneumatic
- Frână de motor heavy-duty
- Proiectoare
- Rezervor de combustibil din aluminiu
- Închidere centralizată de la distanță
- Avvisatore acustico pneumatico
- Bloccaggio centralizzato con telecomando
- Fari di profondità
- Freno motore per impieghi gravosi
- Serbatoio del carburante in alluminio
- Sleeper Cab
= Ulteriori informazioni =
Asse anteriore: Carico massimo per asse: 9000 kg; Sterzo; Profilo del pneumatico sinistra: 20%; Profilo del pneumatico destra: 20%
Asse posteriore 1: Carico massimo per asse: 11500 kg; Profilo del pneumatico interno sinistro: 20%; Profilo del pneumatico lasciato all'esterno: 20%; Profilo del pneumatico interno destro: 20%; Profilo del pneumatico esterno destro: 20%; Riduzione: riduzione singola
Asse posteriore 2: Carico massimo per asse: 7500 kg; Profilo del pneumatico sinistra: 20%; Profilo del pneumatico destra: 20%
Gru: HIAB 211 EP-3 HIDUO, anno di costruzione 2008, dietro la cabina
MOT: ispezionato fino a gen 2026
Numero di immatricolazione: BV-SJ-12
- Aluminium brandstoftank
- Centrale deurvergrendeling afstandbediend
- Luchthoorn
- Slaapcabine
- Versterkte motorrem
- Verstralers
- Zwaailicht
= Bijzonderheden =
VIDEO AVAILABLE
= Bedrijfsinformatie =
Wij doen ons best om de gegevens zo accuraat mogelijk weer te geven toch kunnen er geen rechten ontleent worden aan deze gegevens
Ook kunnen wij voor u de financiering regelen binnen Nederland.
= Meer informatie =
Vooras: Max. aslast: 9000 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 20%; Bandenprofiel rechts: 20%
Achteras 1: Max. aslast: 11500 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 20%; Bandenprofiel linksbuiten: 20%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 20%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 20%; Reductie: enkelvoudige reductie
Achteras 2: Max. aslast: 7500 kg; Bandenprofiel links: 20%; Bandenprofiel rechts: 20%
Kraan: HIAB 211 EP-3 HIDUO, bouwjaar 2008, achter de cabine
APK: gekeurd tot jan. 2026
Kenteken: BV-SJ-12
Neem voor meer informatie contact op met Frank de Jong, Rene Jerphanion of Sven Rommens
- Fjernstyrt sentrallås
- Førerhus med soveplass
- Kraftig motorbrems
- Lufthorn
- Spotlights
- Aluminiowy zbiornik na paliwo
- Kabina sypialna
- Pilot do zamka centralnego
- Reflektory
- Sygnał dźwiękowy trąbkowy
- Wzmocnione hamowanie silnikiem
= Więcej informacji =
Oś przednia: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 20%; Profil opon prawa: 20%
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 11500 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 20%; Profil opon lewa zewnętrzna: 20%; Profil opon prawa zewnętrzna: 20%; Profil opon prawa zewnętrzna: 20%; Redukcja: redukcja pojedyncza
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 7500 kg; Profil opon lewa: 20%; Profil opon prawa: 20%
Żuraw: HIAB 211 EP-3 HIDUO, rok produkcji 2008, z tyłu kabiny
APK (Przegląd techniczny): zatwierdzone do jan. 2026
Numer rejestracyjny: BV-SJ-12
- Buzina de ar comprimido
- Cabina c/cama
- Depósito de combustível em alumínio
- Fecho centralizado remoto
- Holofotes
- Travão do motor reforçado
= Mais informações =
Eixo dianteiro: Máx carga por eixo: 9000 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 20%; Perfil do pneu direita: 20%
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 11500 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 20%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 20%; Perfil do pneu exterior direito: 20%; Perfil do pneu exterior direito: 20%; Redução: redução simples
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 7500 kg; Perfil do pneu esquerda: 20%; Perfil do pneu direita: 20%
Grua: HIAB 211 EP-3 HIDUO, ano de fabrico 2008, atrás da cabina
APK (MOT): testado até jan. 2026
Número de registo: BV-SJ-12
- Алюминиевый топливный бак
- Кабина со спальным местом Sleeper Cab
- Моторный тормоз для тяжелых условий работы
- Пневматический звуковой сигнал
- Пульт дистанционного управления центральным замком
- Точечные лампы
= Дополнительная информация =
Передний мост: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 20%; Профиль шин справа: 20%
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 11500 kg; Профиль шин левое внутреннее: 20%; Профиль шин левое внешнее: 20%; Профиль шин правое внешнее: 20%; Профиль шин правое внешнее: 20%; Редуктор: один редуктор
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 7500 kg; Профиль шин слева: 20%; Профиль шин справа: 20%
Кран: HIAB 211 EP-3 HIDUO, год выпуска 2008, сзади кабины
APK (TO): проверка пройдена до jan. 2026
Регистрационный номер: BV-SJ-12
- Diaľkové centrálne zamykanie
- Hliníková palivová nádrž
- Kabína na spanie
- Reflektory
- Vysokovýkonná motorová brzda
- Vzduchová húkačka
= Ďalšie informácie =
Predná náprava: Max. zaťaženie nápravy: 9000 kg; Riadenie; Profil pneumatiky vľavo: 20%; Profil pneumatiky vpravo: 20%
Zadná náprava 1: Max. zaťaženie nápravy: 11500 kg; Profil pneumatiky vnútri vľavo: 20%; Profil pneumatiky ponechané vonku: 20%; Profil pneumatiky vnútri vpravo: 20%; Profil pneumatiky mimo pravej strany: 20%; Redukcia: jednoduchá redukcia
Zadná náprava 2: Max. zaťaženie nápravy: 7500 kg; Profil pneumatiky vľavo: 20%; Profil pneumatiky vpravo: 20%
Žeriav: HIAB 211 EP-3 HIDUO, rok výroby 2008, za kabínou
MOT: skontrolované do jan. 2026
Registračné číslo: BV-SJ-12
- Bränsletank av aluminium
- Centralt fjärrlås
- Extra kraftig motorbroms
- Sovhytt
- Spotlights
- Tyfon
= Ytterligare information =
Framaxel: Max. axellast: 9000 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 20%; Däckprofil rätt: 20%
Bakaxel 1: Max. axellast: 11500 kg; Däckprofil inuti vänster: 20%; Däckprofil lämnades utanför: 20%; Däckprofil innanför höger: 20%; Däckprofil utanför höger: 20%; Minskning: enkelreduktion
Bakaxel 2: Max. axellast: 7500 kg; Däckprofil vänster: 20%; Däckprofil rätt: 20%
Kran: HIAB 211 EP-3 HIDUO, byggnadsår 2008, bakom kabinen
MOT: besiktigat till jan. 2026
Registreringsnummer: BV-SJ-12
- Ağır hizmet tipi motor freni
- Havalı korna
- Sleeper cab
- Spot lambaları
- Uzaktan merkezi kilitleme