Cap tractor Mercedes-Benz Actros ACTROS 1942 BLUETEC EURO 6 GIGASPACE HOLLAND TRUCK
















Dacă ați decis achiziționarea echipamentului la un preț mic, trebuie să fiți sigur că persoana cu care comunicați este un vânzător real. Aflați toate informațiile disponibile cu privire la proprietarul echipamentului. O metodă de înșelăciune este aceea de a se prezenta ca o societate existentă în mod real. În caz de îndoială, vă rugăm să luați legătura cu noi prin formularul de feedback, pentru alte controale.
Înainte de a decide o achiziție, examinați cu atenție diferite oferte de vânzare pentru a cunoaște costul mediu al modelului ales. Dacă prețul din oferta care vă place este mult mai mic față de alte oferte asemănătoare, gândiți-vă bine. O diferență de preț importantă poate indica defecte ascunse sau o tentativă a vânzătorului de a comite o înșelăciune.
Nu cumpărați produse care au prețuri mult diferite față de prețul mediu al altor produse asemănătoare
Nu dați acordul la plata unor cauțiuni suspecte sau plăți anticipate ale mărfurilor. În caz de îndoieli, clarificați amănuntele, solicitați mai multe fotografii și documente privind mașina, verificați autenticitatea documentelor, puneți întrebări.
Cel mai răspândit tip de înșelăciune. Vânzătorii necinstiți pot cere o anumită sumă din avans, pentru ”rezervarea” dreptului de achiziționare a mijlocului. În acest mod ei strâng o mare sumă de bani, după care dispar, fără a putea fi contactați.
- Transferul plății anticipate pe card
- Nu efectuați plata anticipată fără semnarea documentelor care să ateste procesul de transfer de bani, dacă în timpul tratativei vânzătorul are îndoieli.
- Transfer în contul ”curatorului”
- O astfel de solicitare trebuie să vă alarmeze, foarte probabil comunicați cu o persoană care urmărește să vă înșele.
- Transferul în contul societății cu un nume asemănător
- Atenție, persoanele rău intenționate se pot ascunde în spatele unor societăți renumite, aducând mici modificări numelui societății. Nu efectuați transfer de bani dacă numele societății este dubios.
- Înlocuirea propriilor date în factura societății reale
- Înainte de efectua transferul de bani, vă rugăm să verificați corectitudinea datelor bancare și dacă acestea aparțin societății indicate.
Contactează vânzătorul




















- Aluminium-Kraftstofftank
- Dachspoiler
- Fernlicht
- Luftfederung
- Schlafkabine
- Stabilitätskontrolle
= Weitere Informationen =
Aufbau: Standard-SZM
Getriebe: MERCEDES, 12 Gänge, Automatik
Refenmaß: 315-70-22,5
Vorderachse: Max. Achslast: 7500 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 70%; Reifen Profil rechts: 70%
Hinterachse: Max. Achslast: 11500 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 70%; Reifen Profil links außen: 70%; Reifen Profil rechts innerhalb: 70%; Reifen Profil rechts außen: 70%; Reduzierung: einfach reduziert
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
Wenden Sie sich an FRANS HELMERICH oder Frans, um weitere Informationen zu erhalten.
- Air suspension
- Aluminium fuel tank
- Roof spoiler
- Sleeper cab
- Spotlights
- Stability control
= More information =
Bodywork: Standard tractor
Transmission: MERCEDES, 12 gears, Automatic
Tyre size: 315-70-22,5
Front axle: Max. axle load: 7500 kg; Steering; Tyre profile left: 70%; Tyre profile right: 70%
Rear axle: Max. axle load: 11500 kg; Tyre profile left inner: 70%; Tyre profile left outer: 70%; Tyre profile right outer: 70%; Tyre profile right outer: 70%; Reduction: single reduction
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
Please contact FRANS HELMERICH or Frans for more information
- Aluminium brandstoftank
- BTW voertuig
- Dakspoiler
- Luchtvering
- Slaapcabine
- Stabiliteitscontrole
- Verstralers
= Bijzonderheden =
WDB9634031L767862 1.029.525 KM SLAAPCABINE DAKSPOILER SIDEFENDERS AUTOMAAT LUCHTGEVEERD AIRCO CRUISECONTROL ELECKTRIESERAMEN CENTRAALOCK KOELKAST NEDERLANDSE TRUCK DEALER ONDERHOUDEN ZO UIT HET WERK arată contacte
= Meer informatie =
Opbouw: Standaard trekker
Transmissie: MERCEDES, 12 versnellingen, Automaat
Bandenmaat: 315-70-22,5
Vooras: Max. aslast: 7500 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 70%; Bandenprofiel rechts: 70%
Achteras: Max. aslast: 11500 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 70%; Bandenprofiel linksbuiten: 70%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 70%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 70%; Reductie: enkelvoudige reductie
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Neem voor meer informatie contact op met FRANS HELMERICH, Frans of Emilia Helmerich