Cap tractor Mercedes-Benz Actros 1943






Dacă ați decis achiziționarea echipamentului la un preț mic, trebuie să fiți sigur că persoana cu care comunicați este un vânzător real. Aflați toate informațiile disponibile cu privire la proprietarul echipamentului. O metodă de înșelăciune este aceea de a se prezenta ca o societate existentă în mod real. În caz de îndoială, vă rugăm să luați legătura cu noi prin formularul de feedback, pentru alte controale.
Înainte de a decide o achiziție, examinați cu atenție diferite oferte de vânzare pentru a cunoaște costul mediu al modelului ales. Dacă prețul din oferta care vă place este mult mai mic față de alte oferte asemănătoare, gândiți-vă bine. O diferență de preț importantă poate indica defecte ascunse sau o tentativă a vânzătorului de a comite o înșelăciune.
Nu cumpărați produse care au prețuri mult diferite față de prețul mediu al altor produse asemănătoare
Nu dați acordul la plata unor cauțiuni suspecte sau plăți anticipate ale mărfurilor. În caz de îndoieli, clarificați amănuntele, solicitați mai multe fotografii și documente privind mașina, verificați autenticitatea documentelor, puneți întrebări.
Cel mai răspândit tip de înșelăciune. Vânzătorii necinstiți pot cere o anumită sumă din avans, pentru ”rezervarea” dreptului de achiziționare a mijlocului. În acest mod ei strâng o mare sumă de bani, după care dispar, fără a putea fi contactați.
- Transferul plății anticipate pe card
- Nu efectuați plata anticipată fără semnarea documentelor care să ateste procesul de transfer de bani, dacă în timpul tratativei vânzătorul are îndoieli.
- Transfer în contul ”curatorului”
- O astfel de solicitare trebuie să vă alarmeze, foarte probabil comunicați cu o persoană care urmărește să vă înșele.
- Transferul în contul societății cu un nume asemănător
- Atenție, persoanele rău intenționate se pot ascunde în spatele unor societăți renumite, aducând mici modificări numelui societății. Nu efectuați transfer de bani dacă numele societății este dubios.
- Înlocuirea propriilor date în factura societății reale
- Înainte de efectua transferul de bani, vă rugăm să verificați corectitudinea datelor bancare și dacă acestea aparțin societății indicate.
Contactează vânzătorul




















Maximální zatížení nápravy pro: 7500 kg
Maximální zatížení zadní nápravy: 11500 kg
Obecný stav: dobrý
Technický stav: dobrý
Optický stav: dobrý
Maximale Vorderachslast: 7500 kg
Maximale Hinterachslast: 11500 kg
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
Maks. frontakselbelastning: 7500 kg
Maks. bagakselbelastning: 11500 kg
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
Max. front axle load: 7500 kg
Max. rear axle load: 11500 kg
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
Please contact Peter Netten for more information
Carga máxima del eje delantero: 7500 kg
Carga máxima del eje trasero: 11500 kg
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
Charge max. sur essieu avant: 7500 kg
Charge max. sur essieu arrière: 11500 kg
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
Veuillez contacter Peter Netten pour plus d'informations
Max. tengelyterhelés: 7500 kg
Max. tengelyterhelés hátul: 11500 kg
Általános állapot: jó
Műszaki állapot: jó
Optikai állapot: jó
Carico massimo per asse per: 7500 kg
Carico massimo sull'asse posteriore: 11500 kg
Stato generale: buono
Stato tecnico: buono
Stato ottico: buono
Max. aslast voor: 7500 kg
Max. aslast achter: 11500 kg
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Neem voor meer informatie contact op met Peter Netten
Maks. nośność osi przedniej: 7500 kg
Maks. nośność osi tylnej: 11500 kg
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
Carga máx. do eixo dianteiro: 7500 kg
Carga máx. do eixo traseiro: 11500 kg
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
Макс. нагрузка на переднюю ось: 7500 kg
Макс. нагрузка на заднюю ось: 11500 kg
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
Maximálne zaťaženie nápravy pre: 7500 kg
Maximálne zaťaženie zadnej nápravy: 11500 kg
Všeobecný stav: dobré
Technický stav: dobré
Optický stav: dobré
Max. axellast för: 7500 kg
Max. axellast bak: 11500 kg
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra