Cap tractor DAF XF 460 FTP H4GN3

PDF
Cap tractor DAF XF 460 FTP H4GN3 - Autoline
Cap tractor DAF XF 460 FTP H4GN3 | Imagine 1 - Autoline
Cap tractor DAF XF 460 FTP H4GN3 | Imagine 2 - Autoline
Cap tractor DAF XF 460 FTP H4GN3 | Imagine 3 - Autoline
Cap tractor DAF XF 460 FTP H4GN3 | Imagine 4 - Autoline
Cap tractor DAF XF 460 FTP H4GN3 | Imagine 5 - Autoline
Cap tractor DAF XF 460 FTP H4GN3 | Imagine 6 - Autoline
Vă interesează anunțul?
1/6
PDF
14.750 EUR
Preţ net
≈ 74.160 RON
Luați legătura cu vânzătorul
Marca: DAF
Modelul: XF 460 FTP H4GN3
Anul: 2016-12
Prima înmatriculare: 2016-12-08
Kilometraj: 849.464 km
Greutate proprie: 8.531 kg
Locul de amplasare: Țările de Jos 's-Hertogenbosch6535 km to "United States/Columbus"
Numărul ID din stocul vânzătorului: T6259
Data publicării: 11 iun. 2025
Descriere
Dimensiuni de gabarit: lungimea - 6,41 m, lăţimea - 2,55 m
Rezervor de combustibil: 675 l
Motor
Forţă: 462 c.p. (340 kW)
Combustibil: diesel
Volum: 12.902 cm³
Numărul cilindrilor: 6
Euro: Euro 6
Filtru de particule
Cutie de viteze
Marca: DAF
Tip: automat
Axe
Marca: DAF
Număr de axe: 3
Interaxă: 4.050 mm
Primul ax: 315/70x22,5, frâne - cu discuri
Al doilea ax: 245/17x17,5, frâne - cu discuri
Al treilea ax: 315/70X22'5, frâne - cu discuri
Frâne
ABS
Interior și confort
Cruiz control
Parasolar
Cabină
Cuşetă de dormit
Opțiuni suplimentare
Aer conditionat
Elevator geamuri electric
Multimedia
Autoradio: CD
Funcții de siguranță
Inchidere centralizată
Limitator de viteză
Blocare diferenţialului
ESP
Optică
Faruri anticeaţă
Stare
Stare: second hand
Informaţie suplimentară
VIN: XLRTGH4300G132527
Culoare: alb

Informaţie suplimentară — Cap tractor DAF XF 460 FTP H4GN3

Română
= Additional options and accessories =

- (Roof) spoiler
- Air horn
- Aluminum fuel tank
- beacon
- Climate Control
- Digital tacho
- Electr. adjustable windows
- Particulate filter
- Sleeping cabin
- Spotlights
- Stationary air conditioners
- Transmission equipment

= More information =

General information
Bodywork: Standard tractor
Cab: single
Registration number: 74-BHT-8

Transmission
Transmission: Daf zf, Automatic

Axle configuration
Front axle: Tyre size: 315/70x22,5; Max. axle load: 8000 kg; Tyre profile left: 25%; Tyre profile right: 30%; Suspension: parabolic suspension
Rear axle 1: Tyre size: 245/17x17,5; Max. axle load: 4400 kg; Steering; Tyre profile left: 35%; Tyre profile right: 35%; Suspension: air suspension
Rear axle 2: Tyre size: 315/70X22'5; Max. axle load: 11500 kg; Tyre profile left: 50%; Tyre profile right: 50%; Reduction: single reduction; Suspension: air suspension

Maintenance
APK (MOT): tested until 02/2026

Condition
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
Damages: none
- Алуминиев горивен резервоар
- Пневматичен клаксон
- Прожектори
- Регулиране на температурата
- Спална кабина
- Стационарна климатизация
- Филтър за твърди частици
- Филтър за частици
- Bodové reflektory
- Hliníková palivová nádrž
- Ovládání klimatizace
- Sleeper Cab (spací kabina)
- Stacionární klimatizace
- Vzduchová houkačka
- Částicový filtr
- Částicový filtr
= Weitere Optionen und Zubehör =

- (Dach-)Spoiler
- Aluminium-Kraftstofftank
- Climate control
- Leuchtfeuer
- Liegeplatz
- Lufthupe
- Rußfilter
- Seitenspiegel mit elektr. Regulierungsmöglichkeit
- Sendegeräte
- Standklimaanlage
- Tacho digital
- Verstrahler

= Weitere Informationen =

Allgemeine Informationen
Aufbau: Standard-SZM
Kabine: einfach
Kennzeichen: 74-BHT-8

Getriebe
Getriebe: Daf zf, Automatik

Achskonfiguration
Vorderachse: Refenmaß: 315/70x22,5; Max. Achslast: 8000 kg; Reifen Profil links: 25%; Reifen Profil rechts: 30%; Federung: Parabelfederung
Hinterachse 1: Refenmaß: 245/17x17,5; Max. Achslast: 4400 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 35%; Reifen Profil rechts: 35%; Federung: Luftfederung
Hinterachse 2: Refenmaß: 315/70X22'5; Max. Achslast: 11500 kg; Reifen Profil links: 50%; Reifen Profil rechts: 50%; Reduzierung: einfach reduziert; Federung: Luftfederung

Wartung
APK (Technische Hauptuntersuchung): geprüft bis 02.2026

Zustand
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
Schäden: keines
= Flere valgmuligheder og mere tilbehør =

- Aluminiumsbrændstoftank
- Klimaanlæg
- Partikelfilter
- Partikelfilter
- Projektører
- Sleeper Cab
- Stationært airconditionanlæg
- Tryklufthorn

= Yderligere oplysninger =

Generelle oplysninger
Karosseri: Standardtrækker
Førerhus: enkeltseng
Registreringsnummer: 74-BHT-8

Transmission
Transmission: Daf zf, Automatisk

Akselkonfiguration
Foraksel: Dækstørrelse: 315/70x22,5; Maks. akselbelastning: 8000 kg; Dækprofil venstre: 25%; Dækprofil højre: 30%; Affjedring: parabelaffjedring
Bagaksel 1: Dækstørrelse: 245/17x17,5; Maks. akselbelastning: 4400 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 35%; Dækprofil højre: 35%; Affjedring: luftaffjedring
Bagaksel 2: Dækstørrelse: 315/70X22'5; Maks. akselbelastning: 11500 kg; Dækprofil venstre: 50%; Dækprofil højre: 50%; Reduktion: enkeltreduktion; Affjedring: luftaffjedring

Vedligeholdelse
APK (Bileftersyn): testet indtil feb. 2026

Stand
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
- Καμπίνα με κρεβάτι
- Κόρνα αέρα
- Προβολείς
- Ρεζερβουάρ καυσίμου από αλουμίνιο
- Σταθερό σύστημα κλιματισμού
- Σύστημα ελέγχου κλιματισμού
- Φίλτρο σωματιδίων
- Φίλτρο σωματιδίων ντίζελ
= Más opciones y accesorios =

- Bocina de aire
- Cabina litera
- Climatizador
- Depósito de combustible de aluminio
- Filtro de partículas
- Filtro de partículas
- Reflectores
- Sistema fija de aire acondicionado

= Más información =

Información general
Carrocería: Tractor estándar
Cabina: simple
Matrícula: 74-BHT-8

Transmisión
Transmisión: Daf zf, Automático

Configuración de ejes
Eje delantero: Tamaño del neumático: 315/70x22,5; Carga máxima del eje: 8000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 25%; Dibujo del neumático derecha: 30%; Suspensión: suspensión parabólica
Eje trasero 1: Tamaño del neumático: 245/17x17,5; Carga máxima del eje: 4400 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 35%; Dibujo del neumático derecha: 35%; Suspensión: suspensión neumática
Eje trasero 2: Tamaño del neumático: 315/70X22'5; Carga máxima del eje: 11500 kg; Dibujo del neumático izquierda: 50%; Dibujo del neumático derecha: 50%; Reducción: reducción sencilla; Suspensión: suspensión neumática

Mantenimiento
APK (ITV): inspeccionado hasta feb. 2026

Estado
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
Daños: ninguno
- Alumiininen polttoainesäiliö
- Dieselhiukkassuodatin
- Hiukkassuodatin
- Ilmastointi
- Kohdevalot
- Makuutilallinen ohjaamo
- Paikallaan toimiva ilmastointi
- Äänimerkki
= Plus d'options et d'accessoires =

- Cabine couchette
- Climate control
- Corne à air
- Filtre de suie
- Filtre à particules
- Phares longue portée
- Réservoir de carburant en aluminium
- État clim

= Plus d'informations =

Informations générales
Construction: Tracteur standard
Cabine: simple
Numéro d'immatriculation: 74-BHT-8

Transmission
Transmission: Daf zf, Automatique

Configuration essieu
Essieu avant: Dimension des pneus: 315/70x22,5; Charge maximale sur essieu: 8000 kg; Sculptures des pneus gauche: 25%; Sculptures des pneus droite: 30%; Suspension: suspension parabolique
Essieu arrière 1: Dimension des pneus: 245/17x17,5; Charge maximale sur essieu: 4400 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 35%; Sculptures des pneus droite: 35%; Suspension: suspension pneumatique
Essieu arrière 2: Dimension des pneus: 315/70X22'5; Charge maximale sur essieu: 11500 kg; Sculptures des pneus gauche: 50%; Sculptures des pneus droite: 50%; Réduction: réduction simple; Suspension: suspension pneumatique

Entretien
APK (CT): valable jusqu'à févr. 2026

Condition
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
Dommages: aucun
- Aluminijski spremnik goriva
- Filtar krutih čestica
- Filtar krutih čestica
- Reflektori
- Spavaća kabina
- Stacionarni klima-uređaj
- Upravljanje klimatizacijom
- Zračna sirena
- Alumínium üzemanyagtartály
- Klímavezérlés
- Légkürt
- Részecskeszűrő
- Részecskeszűrő
- Sleeper Cab
- Spotlámpák
- Álló helyzetű légkondicionálás
- Aer condiționat în staționare
- Cabină de dormit
- Claxon pneumatic
- Climatizare
- Filtru de particule
- Filtru de particule diesel
- Proiectoare
- Rezervor de combustibil din aluminiu
- Avvisatore acustico pneumatico
- Fari di profondità
- Filtro antiparticolato
- Filtro antiparticolato
- Impianto di climatizzazione a veicolo fermo
- Quadro di comando climatizzatore
- Serbatoio del carburante in alluminio
- Sleeper Cab
= Aanvullende opties en accessoires =

- (Dak) Spoiler
- Alu. Brandstoftank
- Climate Control
- Elektr. Verst. Buitenspiegels
- Luchthoorn
- Roetfilter
- Slaapcabine
- Standairconditioning
- Tacho Digitaal
- Verstralers
- Zendapparatuur
- Zwaailamp

= Meer informatie =

Algemene informatie
Opbouw: Standaard trekker
Cabine: enkel
Kenteken: 74-BHT-8

Transmissie
Transmissie: Daf zf, Automaat

Asconfiguratie
Vooras: Bandenmaat: 315/70x22,5; Max. aslast: 8000 kg; Bandenprofiel links: 25%; Bandenprofiel rechts: 30%; Vering: paraboolvering
Achteras 1: Bandenmaat: 245/17x17,5; Max. aslast: 4400 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 35%; Bandenprofiel rechts: 35%; Vering: luchtvering
Achteras 2: Bandenmaat: 315/70X22'5; Max. aslast: 11500 kg; Bandenprofiel links: 50%; Bandenprofiel rechts: 50%; Reductie: enkelvoudige reductie; Vering: luchtvering

Onderhoud
APK: gekeurd tot feb. 2026

Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Schade: schadevrij
axel_formula: DAF
- Dieselpartikkelfilter
- Drivstofftank i aluminium
- Førerhus med soveplass
- Klimaanlegg
- Lufthorn
- Partikkelfilter
- Spotlights
- Stasjonært klimaanlegg
= Więcej opcji i akcesoriów =

- Aluminiowy zbiornik na paliwo
- Filtr cząstek stałych
- Filtr cząstek stałych
- HVAC
- Kabina sypialna
- Klimatyzator
- Reflektory
- Sygnał dźwiękowy trąbkowy

= Więcej informacji =

Informacje ogólne
Budowa: Standardowy ciągnik
Kabina: pojedynczy
Numer rejestracyjny: 74-BHT-8

Skrzynia biegów
Pędnia: Daf zf, Automat

Konfiguracja osi
Oś przednia: Rozmiar opon: 315/70x22,5; Maksymalny nacisk na oś: 8000 kg; Profil opon lewa: 25%; Profil opon prawa: 30%; Zawieszenie: zawieszenie paraboliczne
Oś tylna 1: Rozmiar opon: 245/17x17,5; Maksymalny nacisk na oś: 4400 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 35%; Profil opon prawa: 35%; Zawieszenie: zawieszenie pneumatyczne
Oś tylna 2: Rozmiar opon: 315/70X22'5; Maksymalny nacisk na oś: 11500 kg; Profil opon lewa: 50%; Profil opon prawa: 50%; Redukcja: redukcja pojedyncza; Zawieszenie: zawieszenie pneumatyczne

Obsługa serwisowa
APK (Przegląd techniczny): zatwierdzone do feb. 2026

Stan
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
Uszkodzenia: brak
= Opções e acessórios adicionais =

- Ar condicionado fixo
- Buzina de ar comprimido
- Cabina c/cama
- Controlo da climatização
- Depósito de combustível em alumínio
- Filtro de partículas
- Filtro de partículas de diesel
- Holofotes

= Mais informações =

Informações gerais
Carroçaria: Unidade de tração standard
Cabina: simples
Número de registo: 74-BHT-8

Transmissão
Transmissão: Daf zf, Automática

Configuração dos eixos
Eixo dianteiro: Tamanho dos pneus: 315/70x22,5; Máx carga por eixo: 8000 kg; Perfil do pneu esquerda: 25%; Perfil do pneu direita: 30%; Suspensão: suspensão parabólica
Eixo traseiro 1: Tamanho dos pneus: 245/17x17,5; Máx carga por eixo: 4400 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 35%; Perfil do pneu direita: 35%; Suspensão: suspensão pneumática
Eixo traseiro 2: Tamanho dos pneus: 315/70X22'5; Máx carga por eixo: 11500 kg; Perfil do pneu esquerda: 50%; Perfil do pneu direita: 50%; Redução: redução simples; Suspensão: suspensão pneumática

Manutenção
APK (MOT): testado até feb. 2026

Estado
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
Danos: nenhum
= Дополнительные опции и оборудование =

- Алюминиевый топливный бак
- Кабина со спальным местом Sleeper Cab
- Климат-контроль
- Пневматический звуковой сигнал
- Противосажевый фильтр
- Сажевый фильтр
- Стационарная система кондиционирования воздуха
- Точечные лампы

= Дополнительная информация =

Общая информация
Кузов: Стандартный седельный тягач
Кабина: односпальная
Регистрационный номер: 74-BHT-8

Трансмиссия
Трансмиссия: Daf zf, Автоматическая

Конфигурация осей
Передний мост: Размер шин: 315/70x22,5; Макс. нагрузка на ось: 8000 kg; Профиль шин слева: 25%; Профиль шин справа: 30%; Подвеска: параболическая подвеска
Задний мост 1: Размер шин: 245/17x17,5; Макс. нагрузка на ось: 4400 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 35%; Профиль шин справа: 35%; Подвеска: пневматическая подвеска
Задний мост 2: Размер шин: 315/70X22'5; Макс. нагрузка на ось: 11500 kg; Профиль шин слева: 50%; Профиль шин справа: 50%; Редуктор: один редуктор; Подвеска: пневматическая подвеска

Техническое обслуживание
APK (TO): проверка пройдена до feb. 2026

Состояние
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
- Filter pevných častíc
- Filter pevných častíc
- Hliníková palivová nádrž
- Kabína na spanie
- Ovládanie klimatizácie
- Reflektory
- Stacionárna klimatizácia
- Vzduchová húkačka
= Extra tillval och tillbehör =

- Bränsletank av aluminium
- Dieselpartikelfilter
- Klimatanläggning
- Partikelfilter
- Sovhytt
- Spotlights
- Stationär luftkonditionering
- Tyfon

= Ytterligare information =

Allmän information
Överbyggnad: Standardtraktor
Hytt: endast
Registreringsnummer: 74-BHT-8

Transmission
Transmission: Daf zf, Automatisk

Konfiguration av axlar
Framaxel: Däckets storlek: 315/70x22,5; Max. axellast: 8000 kg; Däckprofil vänster: 25%; Däckprofil rätt: 30%; Fjädring: parabolisk upphängning
Bakaxel 1: Däckets storlek: 245/17x17,5; Max. axellast: 4400 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 35%; Däckprofil rätt: 35%; Fjädring: luftfjädring
Bakaxel 2: Däckets storlek: 315/70X22'5; Max. axellast: 11500 kg; Däckprofil vänster: 50%; Däckprofil rätt: 50%; Minskning: enda minskning; Fjädring: luftfjädring

Underhåll
MOT: besiktigat till feb. 2026

Delstat
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra
Skada på fordon: skadefri
- Alüminyum yakıt deposu
- Havalı korna
- Klima kontrolü
- Partikül filtresi
- Parçacık filtresi
- Sabit klima
- Sleeper cab
- Spot lambaları
Important
Această ofertă are caracter orientativ. Informaţiile exacte trebuie solicitate vânzătorului.
Recomandări pentru achiziționare
Sugestii privind securitatea
Verificarea vânzătorului

Dacă ați decis achiziționarea echipamentului la un preț mic, trebuie să fiți sigur că persoana cu care comunicați este un vânzător real. Aflați toate informațiile disponibile cu privire la proprietarul echipamentului. O metodă de înșelăciune este aceea de a se prezenta ca o societate existentă în mod real. În caz de îndoială, vă rugăm să luați legătura cu noi prin formularul de feedback, pentru alte controale.

Verificarea prețului

Înainte de a decide o achiziție, examinați cu atenție diferite oferte de vânzare pentru a cunoaște costul mediu al modelului ales. Dacă prețul din oferta care vă place este mult mai mic față de alte oferte asemănătoare, gândiți-vă bine. O diferență de preț importantă poate indica defecte ascunse sau o tentativă a vânzătorului de a comite o înșelăciune.

Nu cumpărați produse care au prețuri mult diferite față de prețul mediu al altor produse asemănătoare

Nu dați acordul la plata unor cauțiuni suspecte sau plăți anticipate ale mărfurilor. În caz de îndoieli, clarificați amănuntele, solicitați mai multe fotografii și documente privind mașina, verificați autenticitatea documentelor, puneți întrebări.

Plată în avans îndoielnică

Cel mai răspândit tip de înșelăciune. Vânzătorii necinstiți pot cere o anumită sumă din avans, pentru ”rezervarea” dreptului de achiziționare a mijlocului. În acest mod ei strâng o mare sumă de bani, după care dispar, fără a putea fi contactați.

Variantele acestui tip de înșelăciune pot include:
  • Transferul plății anticipate pe card
  • Nu efectuați plata anticipată fără semnarea documentelor care să ateste procesul de transfer de bani, dacă în timpul tratativei vânzătorul are îndoieli.
  • Transfer în contul ”curatorului”
  • O astfel de solicitare trebuie să vă alarmeze, foarte probabil comunicați cu o persoană care urmărește să vă înșele.
  • Transferul în contul societății cu un nume asemănător
  • Atenție, persoanele rău intenționate se pot ascunde în spatele unor societăți renumite, aducând mici modificări numelui societății. Nu efectuați transfer de bani dacă numele societății este dubios.
  • Înlocuirea propriilor date în factura societății reale
  • Înainte de efectua transferul de bani, vă rugăm să verificați corectitudinea datelor bancare și dacă acestea aparțin societății indicate.
Ați întâlnit o înșelăciune?
Vă rugăm să ne anunțați
Sugestii privind securitatea
PDF
Vindeți utilaje sau vehicule?
Faceți-o cu noi!
Anunțuri asemănătoare
12.750 EUR ≈ 64.110 RON
2014
671.000 km
Forţă 435 c.p. (320 kW) Euro Euro 6 Combustibil diesel
Țările de Jos, 's-Hertogenbosch
Luați legătura cu vânzătorul
15.400 EUR ≈ 77.430 RON
2016
1.123.000 km
Forţă 462 c.p. (340 kW) Euro Euro 6 Combustibil diesel Capacitate de încărcare 12.423 kg Formula roţilor 4x2
Țările de Jos, Oss
Luați legătura cu vânzătorul
10.500 EUR ≈ 52.790 RON
2016
619.225 km
Euro Euro 6 Combustibil diesel Capacitate de încărcare 11.528 kg Formula roţilor 4x2
Țările de Jos, Swifterbant
Luați legătura cu vânzătorul
12.899 EUR ≈ 64.860 RON
2016
708.691 km
Forţă 435 c.p. (320 kW) Euro Euro 6 Combustibil diesel Capacitate de încărcare 12.593 kg Formula roţilor 4x2
Țările de Jos, Wijchen
Luați legătura cu vânzătorul
13.950 EUR ≈ 70.140 RON
2016
959.086 km
Forţă 462 c.p. (340 kW) Euro Euro 6 Combustibil diesel Capacitate de încărcare 11.120 kg Formula roţilor 4x2
Țările de Jos, Nieuwerbrug a/d Rijn
Luați legătura cu vânzătorul
14.800 EUR ≈ 74.410 RON
2016
971.610 km
Forţă 460 c.p. (338 kW) Euro Euro 6
Țările de Jos, Rijnsburg
Luați legătura cu vânzătorul
13.999 EUR ≈ 70.390 RON
2016
963.143 km
Forţă 462 c.p. (340 kW) Euro Euro 6 Combustibil diesel Capacitate de încărcare 12.138 kg Formula roţilor 4x2
Țările de Jos, Nijmegen
Luați legătura cu vânzătorul
14.950 EUR ≈ 75.170 RON
2016
521.998 km
Forţă 435 c.p. (320 kW) Euro Euro 6 Combustibil diesel Capacitate de încărcare 13.104 kg Formula roţilor 4x2
Țările de Jos, Etten-Leur
Trucks Roosendaal B.V.
10 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
15.950 EUR ≈ 80.200 RON
2016
1.019.755 km
Forţă 462 c.p. (340 kW) Euro Euro 6 Combustibil diesel Formula roţilor 4x2
Țările de Jos, Nieuwerbrug a/d Rijn
Luați legătura cu vânzătorul
13.950 EUR ≈ 70.140 RON
2016
976.000 km
Forţă 462 c.p. (340 kW) Euro Euro 6 Combustibil diesel Capacitate de încărcare 12.120 kg Formula roţilor 4x2 Bară de suspensie pneumo/pneumo
Țările de Jos, MAASDIJK
Luați legătura cu vânzătorul
11.750 EUR ≈ 59.080 RON
2015
685.564 km
Forţă 409 c.p. (301 kW) Euro Euro 6 Combustibil diesel Bară de suspensie resort/pneumo
Țările de Jos, 's-Hertogenbosch
Luați legătura cu vânzătorul
13.500 EUR ≈ 67.880 RON
2016
683.700 km
Forţă 435 c.p. (320 kW) Euro Euro 6 Combustibil diesel Capacitate de încărcare 13.190 kg Formula roţilor 4x2 Bară de suspensie resort/pneumo
Țările de Jos, Saasveld
Luați legătura cu vânzătorul
9.750 EUR ≈ 49.020 RON
2016
1.316.966 km
Forţă 435 c.p. (320 kW) Euro Euro 6 Combustibil diesel Formula roţilor 4x2 Bară de suspensie resort/pneumo
Țările de Jos, 's-Hertogenbosch
Luați legătura cu vânzătorul
12.750 EUR ≈ 64.110 RON
2016
1.037.391 km
Forţă 440 c.p. (323 kW) Euro Euro 6 Formula roţilor 4x2
Țările de Jos, Alkmaar
Luați legătura cu vânzătorul
17.500 EUR ≈ 87.990 RON
2016
806.000 km
Forţă 460 c.p. (338 kW) Euro Euro 6 Capacitate de încărcare 11.053 kg
Țările de Jos, Hoogerheide
DINGEMANSE TRUCKS & TRAILERS
20 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
14.250 EUR ≈ 71.650 RON
2017
1.090.806 km
Forţă 462 c.p. (340 kW) Euro Euro 6 Combustibil diesel Capacitate de încărcare 11.100 kg Formula roţilor 4x2 Bară de suspensie resort/pneumo
Țările de Jos, Nieuwerbrug a/d Rijn
Luați legătura cu vânzătorul
13.800 EUR ≈ 69.390 RON
2017
906.610 km
Forţă 483 c.p. (355 kW) Euro Euro 6 Combustibil diesel Formula roţilor 4x2 Bară de suspensie resort/pneumo
Țările de Jos, Tilburg
Luați legătura cu vânzătorul
13.500 EUR ≈ 67.880 RON
2015
868.425 km
Forţă 440 c.p. (323 kW) Euro Euro 6 Combustibil diesel Formula roţilor 4x2
Țările de Jos, Oss
Luați legătura cu vânzătorul