Camion transport auto Scania 94.220






Dacă ați decis achiziționarea echipamentului la un preț mic, trebuie să fiți sigur că persoana cu care comunicați este un vânzător real. Aflați toate informațiile disponibile cu privire la proprietarul echipamentului. O metodă de înșelăciune este aceea de a se prezenta ca o societate existentă în mod real. În caz de îndoială, vă rugăm să luați legătura cu noi prin formularul de feedback, pentru alte controale.
Înainte de a decide o achiziție, examinați cu atenție diferite oferte de vânzare pentru a cunoaște costul mediu al modelului ales. Dacă prețul din oferta care vă place este mult mai mic față de alte oferte asemănătoare, gândiți-vă bine. O diferență de preț importantă poate indica defecte ascunse sau o tentativă a vânzătorului de a comite o înșelăciune.
Nu cumpărați produse care au prețuri mult diferite față de prețul mediu al altor produse asemănătoare
Nu dați acordul la plata unor cauțiuni suspecte sau plăți anticipate ale mărfurilor. În caz de îndoieli, clarificați amănuntele, solicitați mai multe fotografii și documente privind mașina, verificați autenticitatea documentelor, puneți întrebări.
Cel mai răspândit tip de înșelăciune. Vânzătorii necinstiți pot cere o anumită sumă din avans, pentru ”rezervarea” dreptului de achiziționare a mijlocului. În acest mod ei strâng o mare sumă de bani, după care dispar, fără a putea fi contactați.
- Transferul plății anticipate pe card
- Nu efectuați plata anticipată fără semnarea documentelor care să ateste procesul de transfer de bani, dacă în timpul tratativei vânzătorul are îndoieli.
- Transfer în contul ”curatorului”
- O astfel de solicitare trebuie să vă alarmeze, foarte probabil comunicați cu o persoană care urmărește să vă înșele.
- Transferul în contul societății cu un nume asemănător
- Atenție, persoanele rău intenționate se pot ascunde în spatele unor societăți renumite, aducând mici modificări numelui societății. Nu efectuați transfer de bani dacă numele societății este dubios.
- Înlocuirea propriilor date în factura societății reale
- Înainte de efectua transferul de bani, vă rugăm să verificați corectitudinea datelor bancare și dacă acestea aparțin societății indicate.
Contactează vânzătorul




















Maximální zatížení nápravy pro: 7100 kg
Maximální zatížení zadní nápravy: 11500 kg
Poškození: bez poškození
Maximale Vorderachslast: 7100 kg
Maximale Hinterachslast: 11500 kg
Schäden: keines
Maks. frontakselbelastning: 7100 kg
Maks. bagakselbelastning: 11500 kg
Skade: fri for skader
Max. front axle load: 7100 kg
Max. rear axle load: 11500 kg
Damages: none
Please contact Peter Netten for more information
Carga máxima del eje delantero: 7100 kg
Carga máxima del eje trasero: 11500 kg
Daños: ninguno
Charge max. sur essieu avant: 7100 kg
Charge max. sur essieu arrière: 11500 kg
Dommages: aucun
Veuillez contacter Peter Netten pour plus d'informations
Max. tengelyterhelés: 7100 kg
Max. tengelyterhelés hátul: 11500 kg
Kár: sérülésmentes
Carico massimo per asse per: 7100 kg
Carico massimo sull'asse posteriore: 11500 kg
Danni: senza danni
Max. aslast voor: 7100 kg
Max. aslast achter: 11500 kg
Schade: schadevrij
Neem voor meer informatie contact op met Peter Netten
Maks. nośność osi przedniej: 7100 kg
Maks. nośność osi tylnej: 11500 kg
Uszkodzenia: brak
Carga máx. do eixo dianteiro: 7100 kg
Carga máx. do eixo traseiro: 11500 kg
Danos: nenhum
Макс. нагрузка на переднюю ось: 7100 kg
Макс. нагрузка на заднюю ось: 11500 kg
Повреждения: без повреждений
Maximálne zaťaženie nápravy pre: 7100 kg
Maximálne zaťaženie zadnej nápravy: 11500 kg
Poškodenie: bez poškodenia
Max. axellast för: 7100 kg
Max. axellast bak: 11500 kg
Skada på fordon: skadefri