Camion transport auto Scania R560




















Dacă ați decis achiziționarea echipamentului la un preț mic, trebuie să fiți sigur că persoana cu care comunicați este un vânzător real. Aflați toate informațiile disponibile cu privire la proprietarul echipamentului. O metodă de înșelăciune este aceea de a se prezenta ca o societate existentă în mod real. În caz de îndoială, vă rugăm să luați legătura cu noi prin formularul de feedback, pentru alte controale.
Înainte de a decide o achiziție, examinați cu atenție diferite oferte de vânzare pentru a cunoaște costul mediu al modelului ales. Dacă prețul din oferta care vă place este mult mai mic față de alte oferte asemănătoare, gândiți-vă bine. O diferență de preț importantă poate indica defecte ascunse sau o tentativă a vânzătorului de a comite o înșelăciune.
Nu cumpărați produse care au prețuri mult diferite față de prețul mediu al altor produse asemănătoare
Nu dați acordul la plata unor cauțiuni suspecte sau plăți anticipate ale mărfurilor. În caz de îndoieli, clarificați amănuntele, solicitați mai multe fotografii și documente privind mașina, verificați autenticitatea documentelor, puneți întrebări.
Cel mai răspândit tip de înșelăciune. Vânzătorii necinstiți pot cere o anumită sumă din avans, pentru ”rezervarea” dreptului de achiziționare a mijlocului. În acest mod ei strâng o mare sumă de bani, după care dispar, fără a putea fi contactați.
- Transferul plății anticipate pe card
- Nu efectuați plata anticipată fără semnarea documentelor care să ateste procesul de transfer de bani, dacă în timpul tratativei vânzătorul are îndoieli.
- Transfer în contul ”curatorului”
- O astfel de solicitare trebuie să vă alarmeze, foarte probabil comunicați cu o persoană care urmărește să vă înșele.
- Transferul în contul societății cu un nume asemănător
- Atenție, persoanele rău intenționate se pot ascunde în spatele unor societăți renumite, aducând mici modificări numelui societății. Nu efectuați transfer de bani dacă numele societății este dubios.
- Înlocuirea propriilor date în factura societății reale
- Înainte de efectua transferul de bani, vă rugăm să verificați corectitudinea datelor bancare și dacă acestea aparțin societății indicate.
Contactează vânzătorul



















- Aluminium fuel tank
= More information =
Front axle: Max. axle load: 7500 kg; Steering
Max. rear axle load: 13000 kg
Make of bodywork: LOHR
- Hliníková palivová nádrž
= Další informace =
Přední náprava: Max. zatížení nápravy: 7500 kg; Řízení
Maximální zatížení zadní nápravy: 13000 kg
Značka karoserie: LOHR
- Aluminium-Kraftstofftank
= Weitere Informationen =
Vorderachse: Max. Achslast: 7500 kg; Gelenkt
Maximale Hinterachslast: 13000 kg
Marke des Aufbaus: LOHR
- Aluminiumsbrændstoftank
= Yderligere oplysninger =
Foraksel: Maks. akselbelastning: 7500 kg; Styretøj
Maks. bagakselbelastning: 13000 kg
Karosserifabrikat: LOHR
- Tanque de combustible de aluminio
= Más información =
Eje delantero: Carga máxima del eje: 7500 kg; Dirección
Carga máxima del eje trasero: 13000 kg
Marca carrocería: LOHR
- Réservoir de carburant en aluminium
= Plus d'informations =
Essieu avant: Charge maximale sur essieu: 7500 kg; Direction
Charge max. sur essieu arrière: 13000 kg
Marque de construction: LOHR
- Alumínium üzemanyagtartály
= További információk =
Első tengely: Maximális tengelyterhelés: 7500 kg; Kormányzás
Max. tengelyterhelés hátul: 13000 kg
Karosszéria gyártmánya: LOHR
- Serbatoio del carburante in alluminio
= Ulteriori informazioni =
Asse anteriore: Carico massimo per asse: 7500 kg; Sterzo
Carico massimo sull'asse posteriore: 13000 kg
Marca della carrozzeria: LOHR
- Aluminium brandstoftank
= Meer informatie =
Vooras: Max. aslast: 7500 kg; Meesturend
Max. aslast achter: 13000 kg
Merk opbouw: LOHR
- Aluminiowy zbiornik na paliwo
= Więcej informacji =
Oś przednia: Maksymalny nacisk na oś: 7500 kg; Układ kierowniczy
Maks. nośność osi tylnej: 13000 kg
Marka konstrukcji: LOHR
- Depósito de combustível em alumínio
= Mais informações =
Eixo dianteiro: Máx carga por eixo: 7500 kg; Direção
Carga máx. do eixo traseiro: 13000 kg
Marca da carroçaria: LOHR
- Алюминиевый топливный бак
= Дополнительная информация =
Передний мост: Макс. нагрузка на ось: 7500 kg; Рулевое управление
Макс. нагрузка на заднюю ось: 13000 kg
Марка кузова: LOHR
- Hliníková palivová nádrž
= Ďalšie informácie =
Predná náprava: Max. zaťaženie nápravy: 7500 kg; Riadenie
Maximálne zaťaženie zadnej nápravy: 13000 kg
Značka karosérie: LOHR
- Bränsletank av aluminium
= Ytterligare information =
Framaxel: Max. axellast: 7500 kg; Styrning
Max. axellast bak: 13000 kg
Fabrikat av karosseri: LOHR