Camion cu cârlig Volvo FMX 460 8X4 + PALFINGER 22 TON HOOKLIFT

PDF
Camion cu cârlig Volvo FMX 460 8X4 + PALFINGER 22 TON HOOKLIFT - Autoline
Camion cu cârlig Volvo FMX 460 8X4 + PALFINGER 22 TON HOOKLIFT | Imagine 1 - Autoline
Camion cu cârlig Volvo FMX 460 8X4 + PALFINGER 22 TON HOOKLIFT | Imagine 2 - Autoline
Camion cu cârlig Volvo FMX 460 8X4 + PALFINGER 22 TON HOOKLIFT | Imagine 3 - Autoline
Camion cu cârlig Volvo FMX 460 8X4 + PALFINGER 22 TON HOOKLIFT | Imagine 4 - Autoline
Camion cu cârlig Volvo FMX 460 8X4 + PALFINGER 22 TON HOOKLIFT | Imagine 5 - Autoline
Camion cu cârlig Volvo FMX 460 8X4 + PALFINGER 22 TON HOOKLIFT | Imagine 6 - Autoline
Camion cu cârlig Volvo FMX 460 8X4 + PALFINGER 22 TON HOOKLIFT | Imagine 7 - Autoline
Camion cu cârlig Volvo FMX 460 8X4 + PALFINGER 22 TON HOOKLIFT | Imagine 8 - Autoline
Camion cu cârlig Volvo FMX 460 8X4 + PALFINGER 22 TON HOOKLIFT | Imagine 9 - Autoline
Camion cu cârlig Volvo FMX 460 8X4 + PALFINGER 22 TON HOOKLIFT | Imagine 10 - Autoline
Camion cu cârlig Volvo FMX 460 8X4 + PALFINGER 22 TON HOOKLIFT | Imagine 11 - Autoline
Camion cu cârlig Volvo FMX 460 8X4 + PALFINGER 22 TON HOOKLIFT | Imagine 12 - Autoline
Camion cu cârlig Volvo FMX 460 8X4 + PALFINGER 22 TON HOOKLIFT | Imagine 13 - Autoline
Camion cu cârlig Volvo FMX 460 8X4 + PALFINGER 22 TON HOOKLIFT | Imagine 14 - Autoline
Camion cu cârlig Volvo FMX 460 8X4 + PALFINGER 22 TON HOOKLIFT | Imagine 15 - Autoline
Camion cu cârlig Volvo FMX 460 8X4 + PALFINGER 22 TON HOOKLIFT | Imagine 16 - Autoline
Camion cu cârlig Volvo FMX 460 8X4 + PALFINGER 22 TON HOOKLIFT | Imagine 17 - Autoline
Camion cu cârlig Volvo FMX 460 8X4 + PALFINGER 22 TON HOOKLIFT | Imagine 18 - Autoline
Camion cu cârlig Volvo FMX 460 8X4 + PALFINGER 22 TON HOOKLIFT | Imagine 19 - Autoline
Camion cu cârlig Volvo FMX 460 8X4 + PALFINGER 22 TON HOOKLIFT | Imagine 20 - Autoline
Camion cu cârlig Volvo FMX 460 8X4 + PALFINGER 22 TON HOOKLIFT | Imagine 21 - Autoline
Camion cu cârlig Volvo FMX 460 8X4 + PALFINGER 22 TON HOOKLIFT | Imagine 22 - Autoline
Camion cu cârlig Volvo FMX 460 8X4 + PALFINGER 22 TON HOOKLIFT | Imagine 23 - Autoline
Camion cu cârlig Volvo FMX 460 8X4 + PALFINGER 22 TON HOOKLIFT | Imagine 24 - Autoline
Camion cu cârlig Volvo FMX 460 8X4 + PALFINGER 22 TON HOOKLIFT | Imagine 25 - Autoline
Vă interesează anunțul?
1/25
PDF
21.950 EUR
Preţ net
≈ 111.000 RON
Luați legătura cu vânzătorul
Marca: Volvo
Anul: 2012-10
Prima înmatriculare: 2012-10
Kilometraj: 681.231 km
Capacitatea de încărcare: 18.110 kg
Greutate proprie: 13.890 kg
Greutate cu încărcătura: 32.000 kg
Locul de amplasare: Țările de Jos Groot-Ammers6498 km to "United States/Columbus"
Numărul ID din stocul vânzătorului: VO736390
Data publicării: 21 aug. 2025
Motor
Forţă: 469 c.p. (345 kW)
Combustibil: diesel
Volum: 12.777 cm³
Euro: Euro 5
Cutie de viteze
Tip: automat
Axe
Număr de axe: 4
Formula roţilor: 8x4
Bară de suspensie: pneumo/pneumo
Roţi duble
Primul ax: 385/65R22.5
Al doilea ax: 315/80R22.5
Al treilea ax: 315/80R22.5
A patra axă: 385/65R22.5
Frâne
ABS
Frînă de motor
Interior și confort
Cruiz control
Oglinzi cu reglaj electric
Parasolar
Cabină
Cuşetă de dormit
Opțiuni suplimentare
Aer conditionat
Sisteme de încălzire
Elevator geamuri electric
Multimedia
Autoradio: CD
Funcții de siguranță
Inchidere centralizată
Blocare diferenţialului
Optică
Faruri anticeaţă
Completare adăugătoare
PTO
Rezervor AdBlue
Echipamente suplimentare
Cutie pentru instrumente
Stare
Stare: second hand
Informaţie suplimentară
Culoare: roşu

Informaţie suplimentară — Camion cu cârlig Volvo FMX 460 8X4 + PALFINGER 22 TON HOOKLIFT

Română
= Additional options and accessories =

- Air suspension
- Aluminium fuel tank
- Heavy duty engine brake
- Rotating beacon
- Sleeper cab
- Vehicle heater

= Dealer information =

we'll do our best to get the right in information on the website but their can be no rights
derived from the information on the website.

= More information =

Front axle 1: Tyre size: 385/65R22.5; Max. axle load: 8000 kg; Steering; Tyre profile left: 70%; Tyre profile right: 70%
Front axle 2: Tyre size: 315/80R22.5; Max. axle load: 8250 kg; Tyre profile left inner: 40%; Tyre profile left outer: 40%; Tyre profile right outer: 40%; Tyre profile right outer: 40%; Reduction: single reduction
Rear axle 1: Tyre size: 315/80R22.5; Max. axle load: 8250 kg; Tyre profile left inner: 40%; Tyre profile left outer: 40%; Tyre profile right outer: 40%; Tyre profile right outer: 40%; Reduction: single reduction
Rear axle 2: Tyre size: 385/65R22.5; Max. axle load: 7500 kg; Steering; Tyre profile left: 80%; Tyre profile right: 80%
Pump: Yes
Please contact Frank de Jong, Rene Jerphanion or Sven Rommens for more information
- Алуминиев горивен резервоар
- Въздушно окачване
- Моторна спирачка-забавител в тежки условия
- Нагревател
- Нагревател на автомобила
- Спална кабина
- Hliníková palivová nádrž
- Robustní motorová brzda
- Sleeper Cab (spací kabina)
- Topení
- Vyhřívání vozidla
- Vzduchové odpružení
= Weitere Optionen und Zubehör =

- Aluminium-Kraftstofftank
- Bremskraftverstärker
- Luftfederung
- Rundumleuchte
- Schlafkabine
- Standheizung

= Weitere Informationen =

Vorderachse 1: Refenmaß: 385/65R22.5; Max. Achslast: 8000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 70%; Reifen Profil rechts: 70%
Vorderachse 2: Refenmaß: 315/80R22.5; Max. Achslast: 8250 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 40%; Reifen Profil links außen: 40%; Reifen Profil rechts innerhalb: 40%; Reifen Profil rechts außen: 40%; Reduzierung: einfach reduziert
Hinterachse 1: Refenmaß: 315/80R22.5; Max. Achslast: 8250 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 40%; Reifen Profil links außen: 40%; Reifen Profil rechts innerhalb: 40%; Reifen Profil rechts außen: 40%; Reduzierung: einfach reduziert
Hinterachse 2: Refenmaß: 385/65R22.5; Max. Achslast: 7500 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 80%; Reifen Profil rechts: 80%
Pumpe: Ja
Wenden Sie sich an Frank de Jong, Rene Jerphanion oder Sven Rommens, um weitere Informationen zu erhalten.
= Flere valgmuligheder og mere tilbehør =

- Aluminiumsbrændstoftank
- Kraftig motorbremse
- Luftaffjedring
- Sleeper Cab
- Varmeapparat
- Varmer

= Yderligere oplysninger =

Foraksel 1: Dækstørrelse: 385/65R22.5; Maks. akselbelastning: 8000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 70%; Dækprofil højre: 70%
Foraksel 2: Dækstørrelse: 315/80R22.5; Maks. akselbelastning: 8250 kg; Dækprofil venstre indvendige: 40%; Dækprofil venstre udvendige: 40%; Dækprofil højre udvendige: 40%; Dækprofil højre udvendige: 40%; Reduktion: enkeltreduktion
Bagaksel 1: Dækstørrelse: 315/80R22.5; Maks. akselbelastning: 8250 kg; Dækprofil venstre indvendige: 40%; Dækprofil venstre udvendige: 40%; Dækprofil højre udvendige: 40%; Dækprofil højre udvendige: 40%; Reduktion: enkeltreduktion
Bagaksel 2: Dækstørrelse: 385/65R22.5; Maks. akselbelastning: 7500 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 80%; Dækprofil højre: 80%
Pumpe: Ja
- Αερανάρτηση
- Καλοριφέρ
- Καλοριφέρ οχήματος
- Καμπίνα με κρεβάτι
- Ρεζερβουάρ καυσίμου από αλουμίνιο
- Φρένο κινητήρα βαρέος τύπου
= Más opciones y accesorios =

- Cabina de dormir
- Calefacción auxiliar
- Estufa
- Freno de motor reforzado
- Suspensión neumática
- Tanque de combustible de aluminio

= Más información =

Eje delantero 1: Tamaño del neumático: 385/65R22.5; Carga máxima del eje: 8000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 70%; Dibujo del neumático derecha: 70%
Eje delantero 2: Tamaño del neumático: 315/80R22.5; Carga máxima del eje: 8250 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 40%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 40%; Dibujo del neumático derecha exterior: 40%; Dibujo del neumático derecha exterior: 40%; Reducción: reducción sencilla
Eje trasero 1: Tamaño del neumático: 315/80R22.5; Carga máxima del eje: 8250 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 40%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 40%; Dibujo del neumático derecha exterior: 40%; Dibujo del neumático derecha exterior: 40%; Reducción: reducción sencilla
Eje trasero 2: Tamaño del neumático: 385/65R22.5; Carga máxima del eje: 7500 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 80%; Dibujo del neumático derecha: 80%
Bomba: Sí
- Ajoneuvon lämmitin
- Alumiininen polttoainesäiliö
- Ilmajousitus
- Lämmitin
- Makuutilallinen ohjaamo
- Raskaan käytön moottorijarru
= Plus d'options et d'accessoires =

- Cabine de couchage
- Chauffage
- Frein moteur renforcé
- Phare arrière
- Réservoir de carburant en aluminium
- Suspension pneumatique

= Plus d'informations =

Essieu avant 1: Dimension des pneus: 385/65R22.5; Charge maximale sur essieu: 8000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 70%; Sculptures des pneus droite: 70%
Essieu avant 2: Dimension des pneus: 315/80R22.5; Charge maximale sur essieu: 8250 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 40%; Sculptures des pneus gauche externe: 40%; Sculptures des pneus droit externe: 40%; Sculptures des pneus droit externe: 40%; Réduction: réduction simple
Essieu arrière 1: Dimension des pneus: 315/80R22.5; Charge maximale sur essieu: 8250 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 40%; Sculptures des pneus gauche externe: 40%; Sculptures des pneus droit externe: 40%; Sculptures des pneus droit externe: 40%; Réduction: réduction simple
Essieu arrière 2: Dimension des pneus: 385/65R22.5; Charge maximale sur essieu: 7500 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 80%; Sculptures des pneus droite: 80%
Pompe: Oui
- Aluminijski spremnik goriva
- Grijač
- Grijač vozila
- Snažna kočnica motora
- Spavaća kabina
- Zračni ovjes
= További opciók és tartozékok =

- Alumínium üzemanyagtartály
- Fűtőberendezés
- Járműfűtés
- Légrugós felfüggesztés
- Nagy teljesítményű motorfék
- Sleeper Cab

= További információk =

Első tengely 1: Gumiabroncs mérete: 385/65R22.5; Maximális tengelyterhelés: 8000 kg; Kormányzás; Gumiabroncs profilja balra: 70%; Gumiabroncs profilja jobbra: 70%
Első tengely 2: Gumiabroncs mérete: 315/80R22.5; Maximális tengelyterhelés: 8250 kg; Gumiabroncs profilja belül balra: 40%; Gumiabroncs profilja kint maradt: 40%; Gumiabroncs profilja belül jobbra: 40%; Gumiabroncs profilja kívül jobbra: 40%; Csökkentés: egyszeres csökkentés
Hátsó tengely 1: Gumiabroncs mérete: 315/80R22.5; Maximális tengelyterhelés: 8250 kg; Gumiabroncs profilja belül balra: 40%; Gumiabroncs profilja kint maradt: 40%; Gumiabroncs profilja belül jobbra: 40%; Gumiabroncs profilja kívül jobbra: 40%; Csökkentés: egyszeres csökkentés
Hátsó tengely 2: Gumiabroncs mérete: 385/65R22.5; Maximális tengelyterhelés: 7500 kg; Kormányzás; Gumiabroncs profilja balra: 80%; Gumiabroncs profilja jobbra: 80%
Szivattyú: Igen
- Aerotermă
- Cabină de dormit
- Frână de motor heavy-duty
- Rezervor de combustibil din aluminiu
- Suspensie pneumatică
- Încălzitor vehicul
- Freno motore per impieghi gravosi
- Riscaldamento
- Riscaldamento supplementare
- Serbatoio del carburante in alluminio
- Sleeper Cab
- Sospensioni pneumatiche
= Aanvullende opties en accessoires =

- Aluminium brandstoftank
- Luchtvering
- Slaapcabine
- Standkachel
- Versterkte motorrem
- Zwaailicht

= Bedrijfsinformatie =

Wij doen ons best om de gegevens zo accuraat mogelijk weer te geven toch kunnen er geen rechten ontleent worden aan deze gegevens
Ook kunnen wij voor u de financiering regelen binnen Nederland.

= Meer informatie =

Vooras 1: Bandenmaat: 385/65R22.5; Max. aslast: 8000 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 70%; Bandenprofiel rechts: 70%
Vooras 2: Bandenmaat: 315/80R22.5; Max. aslast: 8250 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 40%; Bandenprofiel linksbuiten: 40%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 40%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 40%; Reductie: enkelvoudige reductie
Achteras 1: Bandenmaat: 315/80R22.5; Max. aslast: 8250 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 40%; Bandenprofiel linksbuiten: 40%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 40%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 40%; Reductie: enkelvoudige reductie
Achteras 2: Bandenmaat: 385/65R22.5; Max. aslast: 7500 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 80%; Bandenprofiel rechts: 80%
Pomp: Ja
Neem voor meer informatie contact op met Frank de Jong, Rene Jerphanion of Sven Rommens
- Drivstofftank i aluminium
- Førerhus med soveplass
- Kraftig motorbrems
- Luftfjæring
- Varmeapparat
- Varmeapparat for kjøretøy
= Więcej opcji i akcesoriów =

- Aluminiowy zbiornik na paliwo
- Kabina sypialna
- Ogrzewacz bloku cylindrów
- Piec
- Wzmocnione hamowanie silnikiem
- Zawieszenie pneumatyczne

= Więcej informacji =

Oś przednia 1: Rozmiar opon: 385/65R22.5; Maksymalny nacisk na oś: 8000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 70%; Profil opon prawa: 70%
Oś przednia 2: Rozmiar opon: 315/80R22.5; Maksymalny nacisk na oś: 8250 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 40%; Profil opon lewa zewnętrzna: 40%; Profil opon prawa zewnętrzna: 40%; Profil opon prawa zewnętrzna: 40%; Redukcja: redukcja pojedyncza
Oś tylna 1: Rozmiar opon: 315/80R22.5; Maksymalny nacisk na oś: 8250 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 40%; Profil opon lewa zewnętrzna: 40%; Profil opon prawa zewnętrzna: 40%; Profil opon prawa zewnętrzna: 40%; Redukcja: redukcja pojedyncza
Oś tylna 2: Rozmiar opon: 385/65R22.5; Maksymalny nacisk na oś: 7500 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 80%; Profil opon prawa: 80%
Pompa: Tak
= Opções e acessórios adicionais =

- Aquecedor
- Cabina c/cama
- Depósito de combustível em alumínio
- Sofagem de parque
- Suspensão pneumática
- Travão do motor reforçado

= Mais informações =

Eixo dianteiro 1: Tamanho dos pneus: 385/65R22.5; Máx carga por eixo: 8000 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 70%; Perfil do pneu direita: 70%
Eixo dianteiro 2: Tamanho dos pneus: 315/80R22.5; Máx carga por eixo: 8250 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 40%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 40%; Perfil do pneu exterior direito: 40%; Perfil do pneu exterior direito: 40%; Redução: redução simples
Eixo traseiro 1: Tamanho dos pneus: 315/80R22.5; Máx carga por eixo: 8250 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 40%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 40%; Perfil do pneu exterior direito: 40%; Perfil do pneu exterior direito: 40%; Redução: redução simples
Eixo traseiro 2: Tamanho dos pneus: 385/65R22.5; Máx carga por eixo: 7500 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 80%; Perfil do pneu direita: 80%
Bomba: Sim
= Дополнительные опции и оборудование =

- Алюминиевый топливный бак
- Кабина со спальным местом Sleeper Cab
- Моторный тормоз для тяжелых условий работы
- Обогреватель
- Обогреватель автомобиля
- Пневматическая подвеска

= Дополнительная информация =

Передний мост 1: Размер шин: 385/65R22.5; Макс. нагрузка на ось: 8000 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 70%; Профиль шин справа: 70%
Передний мост 2: Размер шин: 315/80R22.5; Макс. нагрузка на ось: 8250 kg; Профиль шин левое внутреннее: 40%; Профиль шин левое внешнее: 40%; Профиль шин правое внешнее: 40%; Профиль шин правое внешнее: 40%; Редуктор: один редуктор
Задний мост 1: Размер шин: 315/80R22.5; Макс. нагрузка на ось: 8250 kg; Профиль шин левое внутреннее: 40%; Профиль шин левое внешнее: 40%; Профиль шин правое внешнее: 40%; Профиль шин правое внешнее: 40%; Редуктор: один редуктор
Задний мост 2: Размер шин: 385/65R22.5; Макс. нагрузка на ось: 7500 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 80%; Профиль шин справа: 80%
Насос: Да
- Hliníková palivová nádrž
- Kabína na spanie
- Kúrenie
- Vyhrievanie vozidla
- Vysokovýkonná motorová brzda
- Vzduchové odpruženie
= Extra tillval och tillbehör =

- Bränsletank av aluminium
- Extra kraftig motorbroms
- Kupévärmare
- Luftfjädring
- Sovhytt
- Värmare

= Ytterligare information =

Framaxel 1: Däckets storlek: 385/65R22.5; Max. axellast: 8000 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 70%; Däckprofil rätt: 70%
Framaxel 2: Däckets storlek: 315/80R22.5; Max. axellast: 8250 kg; Däckprofil inuti vänster: 40%; Däckprofil lämnades utanför: 40%; Däckprofil innanför höger: 40%; Däckprofil utanför höger: 40%; Minskning: enda minskning
Bakaxel 1: Däckets storlek: 315/80R22.5; Max. axellast: 8250 kg; Däckprofil inuti vänster: 40%; Däckprofil lämnades utanför: 40%; Däckprofil innanför höger: 40%; Däckprofil utanför höger: 40%; Minskning: enda minskning
Bakaxel 2: Däckets storlek: 385/65R22.5; Max. axellast: 7500 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 80%; Däckprofil rätt: 80%
Pump: Ja
- Alüminyum yakıt deposu
- Araç ısıtıcısı
- Ağır hizmet tipi motor freni
- Havalı süspansiyon
- Isıtıcı
- Sleeper cab
Important
Această ofertă are caracter orientativ. Informaţiile exacte trebuie solicitate vânzătorului.
Recomandări pentru achiziționare
Sugestii privind securitatea
Verificarea vânzătorului

Dacă ați decis achiziționarea echipamentului la un preț mic, trebuie să fiți sigur că persoana cu care comunicați este un vânzător real. Aflați toate informațiile disponibile cu privire la proprietarul echipamentului. O metodă de înșelăciune este aceea de a se prezenta ca o societate existentă în mod real. În caz de îndoială, vă rugăm să luați legătura cu noi prin formularul de feedback, pentru alte controale.

Verificarea prețului

Înainte de a decide o achiziție, examinați cu atenție diferite oferte de vânzare pentru a cunoaște costul mediu al modelului ales. Dacă prețul din oferta care vă place este mult mai mic față de alte oferte asemănătoare, gândiți-vă bine. O diferență de preț importantă poate indica defecte ascunse sau o tentativă a vânzătorului de a comite o înșelăciune.

Nu cumpărați produse care au prețuri mult diferite față de prețul mediu al altor produse asemănătoare

Nu dați acordul la plata unor cauțiuni suspecte sau plăți anticipate ale mărfurilor. În caz de îndoieli, clarificați amănuntele, solicitați mai multe fotografii și documente privind mașina, verificați autenticitatea documentelor, puneți întrebări.

Plată în avans îndoielnică

Cel mai răspândit tip de înșelăciune. Vânzătorii necinstiți pot cere o anumită sumă din avans, pentru ”rezervarea” dreptului de achiziționare a mijlocului. În acest mod ei strâng o mare sumă de bani, după care dispar, fără a putea fi contactați.

Variantele acestui tip de înșelăciune pot include:
  • Transferul plății anticipate pe card
  • Nu efectuați plata anticipată fără semnarea documentelor care să ateste procesul de transfer de bani, dacă în timpul tratativei vânzătorul are îndoieli.
  • Transfer în contul ”curatorului”
  • O astfel de solicitare trebuie să vă alarmeze, foarte probabil comunicați cu o persoană care urmărește să vă înșele.
  • Transferul în contul societății cu un nume asemănător
  • Atenție, persoanele rău intenționate se pot ascunde în spatele unor societăți renumite, aducând mici modificări numelui societății. Nu efectuați transfer de bani dacă numele societății este dubios.
  • Înlocuirea propriilor date în factura societății reale
  • Înainte de efectua transferul de bani, vă rugăm să verificați corectitudinea datelor bancare și dacă acestea aparțin societății indicate.
Ați întâlnit o înșelăciune?
Vă rugăm să ne anunțați
Sugestii privind securitatea
PDF
Vindeți utilaje sau vehicule?
Faceți-o cu noi!
Anunțuri asemănătoare
27.950 EUR ≈ 141.300 RON
2014
937.771 km
Forţă 510 c.p. (375 kW) Euro Euro 6 Combustibil diesel Capacitate de încărcare 25.800 kg Formula roţilor 8x2
Țările de Jos, Groot-Ammers
RH Trucks BV
10 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
26.500 EUR ≈ 134.000 RON
2013
785.687 km
Forţă 419 c.p. (308 kW) Euro Euro 5 Combustibil diesel Capacitate de încărcare 15.100 kg Formula roţilor 6x2 Bară de suspensie resort/pneumo
Țările de Jos, Andelst
CLEANMAT
14 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
26.500 EUR ≈ 134.000 RON
2013
740.455 km
Forţă 419 c.p. (308 kW) Euro Euro 5 Combustibil diesel Capacitate de încărcare 14.710 kg Formula roţilor 6x2 Bară de suspensie resort/pneumo
Țările de Jos, Andelst
CLEANMAT
14 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
24.900 EUR ≈ 125.900 RON
2014
815.395 km
Forţă 460 c.p. (338 kW) Euro Euro 6 Combustibil diesel Formula roţilor 6x2
Țările de Jos, Vuren
Luați legătura cu vânzătorul
29.900 EUR ≈ 151.200 RON
2012
358.682 km
Forţă 700 c.p. (515 kW) Euro Euro 5 Combustibil diesel Capacitate de încărcare 13.445 kg Formula roţilor 6x2 Bară de suspensie resort/pneumo
Țările de Jos, Ravenstein
Vaex Truck Trading B.V
18 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
27.400 EUR ≈ 138.500 RON
2013
599.427 km
Forţă 700 c.p. (515 kW) Euro Euro 5 Combustibil diesel Capacitate de încărcare 16.595 kg Formula roţilor 6x4
Țările de Jos, Veghel
Luați legătura cu vânzătorul
25.900 EUR ≈ 130.900 RON
2014
840.887 km
Forţă 510 c.p. (375 kW) Euro Euro 5 Combustibil diesel Capacitate de încărcare 16.273 kg Formula roţilor 6x2
Țările de Jos, Vuren
Luați legătura cu vânzătorul
37.950 EUR ≈ 191.900 RON
2012
366.898 km
Forţă 419 c.p. (308 kW) Euro Euro 5 Combustibil diesel Capacitate de încărcare 16.550 kg Formula roţilor 8x4 Bară de suspensie resort/resort
Țările de Jos, Oud Gastel
Gema Trading B.V.
9 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
19.950 EUR ≈ 100.900 RON
2013
797.188 km
Forţă 540 c.p. (397 kW) Euro Euro 5 Combustibil diesel Formula roţilor 8x4 Bară de suspensie pneumo/pneumo
Țările de Jos, Groot-Ammers
RH Trucks BV
10 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
Preț la cerere
2012
1.158.635 km
Forţă 378 c.p. (278 kW) Euro Euro 5 Combustibil diesel Capacitate de încărcare 16.570 kg Formula roţilor 6x2 Bară de suspensie pneumo/pneumo
Țările de Jos, Oirschot
Eddie Ducker Trucks and Parts v.o.f.
9 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
17.950 EUR ≈ 90.740 RON
2012
625.348 km
Forţă 360 c.p. (265 kW) Euro Euro 5 Combustibil diesel Capacitate de încărcare 16.045 kg Formula roţilor 6x2 Bară de suspensie resort/pneumo
Țările de Jos, Groot-Ammers
RH Trucks BV
10 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
23.900 EUR ≈ 120.800 RON
2008
834.640 km
Forţă 440 c.p. (323 kW) Euro Euro 5 Combustibil diesel Capacitate de încărcare 23.490 kg Formula roţilor 8x4 Bară de suspensie pneumo/pneumo
Țările de Jos, Landhorst
Bart Straatman Landhorst
5 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
31.950 EUR ≈ 161.500 RON
2014
903.292 km
Forţă 509 c.p. (374 kW) Euro Euro 6 Combustibil diesel Capacitate de încărcare 16.010 kg Formula roţilor 6x2 Bară de suspensie resort/pneumo
Țările de Jos, Zaltbommel
Van Hemert Trucks BV
5 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
19.900 EUR ≈ 100.600 RON
2012
417.597 km
Forţă 360 c.p. (265 kW) Combustibil diesel Capacitate de încărcare 16.200 kg Formula roţilor 6x2
Țările de Jos, Veghel
Luați legătura cu vânzătorul
Preț la cerere
2014
730.989 km
Forţă 460 c.p. (338 kW) Euro Euro 6 Combustibil diesel Capacitate de încărcare 13.750 kg Formula roţilor 6x2 Bară de suspensie resort/pneumo
Țările de Jos, Deventer
Haverhoek Trucks B.V.
7 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
32.950 EUR ≈ 166.600 RON
2017
716.543 km
Forţă 419 c.p. (308 kW) Euro Euro 6 Combustibil diesel Capacitate de încărcare 16.940 kg Formula roţilor 6x2 Bară de suspensie resort/pneumo
Țările de Jos, Groot-Ammers
RH Trucks BV
10 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
Preț la cerere
2014
498.896 km
Forţă 460 c.p. (338 kW) Euro Euro 6 Combustibil diesel Capacitate de încărcare 21.100 kg Formula roţilor 8x4 Bară de suspensie resort/pneumo
Țările de Jos, Gilze
Versteijnen Trucks B.V.
7 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
25.950 EUR ≈ 131.200 RON
2014
1.024.454 km
Forţă 666 c.p. (490 kW) Euro Euro 6 Combustibil diesel Formula roţilor 8x4 Bară de suspensie pneumo/pneumo
Țările de Jos, Groot-Ammers
RH Trucks BV
10 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
28.000 EUR ≈ 141.600 RON
2015
829.852 km
Euro Euro 6 Combustibil diesel Capacitate de încărcare 16.805 kg Formula roţilor 6x2 Bară de suspensie resort/pneumo
Țările de Jos, Velddriel
Vos Trucks
11 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
32.950 EUR ≈ 166.600 RON
2017
757.149 km
Forţă 419 c.p. (308 kW) Euro Euro 6 Combustibil diesel Capacitate de încărcare 16.945 kg Formula roţilor 6x2 Bară de suspensie resort/pneumo
Țările de Jos, Groot-Ammers
RH Trucks BV
10 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul