Camion cu cârlig Scania R400 6X2 - EURO 5 + MULTILIFT HOOK + LIFTING AXLE

PDF
Camion cu cârlig Scania R400 6X2 - EURO 5 + MULTILIFT HOOK + LIFTING AXLE - Autoline
Camion cu cârlig Scania R400 6X2 - EURO 5 + MULTILIFT HOOK + LIFTING AXLE | Imagine 1 - Autoline
Camion cu cârlig Scania R400 6X2 - EURO 5 + MULTILIFT HOOK + LIFTING AXLE | Imagine 2 - Autoline
Camion cu cârlig Scania R400 6X2 - EURO 5 + MULTILIFT HOOK + LIFTING AXLE | Imagine 3 - Autoline
Camion cu cârlig Scania R400 6X2 - EURO 5 + MULTILIFT HOOK + LIFTING AXLE | Imagine 4 - Autoline
Camion cu cârlig Scania R400 6X2 - EURO 5 + MULTILIFT HOOK + LIFTING AXLE | Imagine 5 - Autoline
Camion cu cârlig Scania R400 6X2 - EURO 5 + MULTILIFT HOOK + LIFTING AXLE | Imagine 6 - Autoline
Camion cu cârlig Scania R400 6X2 - EURO 5 + MULTILIFT HOOK + LIFTING AXLE | Imagine 7 - Autoline
Camion cu cârlig Scania R400 6X2 - EURO 5 + MULTILIFT HOOK + LIFTING AXLE | Imagine 8 - Autoline
Camion cu cârlig Scania R400 6X2 - EURO 5 + MULTILIFT HOOK + LIFTING AXLE | Imagine 9 - Autoline
Camion cu cârlig Scania R400 6X2 - EURO 5 + MULTILIFT HOOK + LIFTING AXLE | Imagine 10 - Autoline
Camion cu cârlig Scania R400 6X2 - EURO 5 + MULTILIFT HOOK + LIFTING AXLE | Imagine 11 - Autoline
Camion cu cârlig Scania R400 6X2 - EURO 5 + MULTILIFT HOOK + LIFTING AXLE | Imagine 12 - Autoline
Camion cu cârlig Scania R400 6X2 - EURO 5 + MULTILIFT HOOK + LIFTING AXLE | Imagine 13 - Autoline
Camion cu cârlig Scania R400 6X2 - EURO 5 + MULTILIFT HOOK + LIFTING AXLE | Imagine 14 - Autoline
Camion cu cârlig Scania R400 6X2 - EURO 5 + MULTILIFT HOOK + LIFTING AXLE | Imagine 15 - Autoline
Camion cu cârlig Scania R400 6X2 - EURO 5 + MULTILIFT HOOK + LIFTING AXLE | Imagine 16 - Autoline
Camion cu cârlig Scania R400 6X2 - EURO 5 + MULTILIFT HOOK + LIFTING AXLE | Imagine 17 - Autoline
Camion cu cârlig Scania R400 6X2 - EURO 5 + MULTILIFT HOOK + LIFTING AXLE | Imagine 18 - Autoline
Camion cu cârlig Scania R400 6X2 - EURO 5 + MULTILIFT HOOK + LIFTING AXLE | Imagine 19 - Autoline
Vă interesează anunțul?
1/19
PDF
13.950 EUR
Preţ net
≈ 71.170 RON
Luați legătura cu vânzătorul
Marca: Scania
Anul: 2009-02
Prima înmatriculare: 2009-02-10
Kilometraj: 744.403 km
Capacitatea de încărcare: 15.800 kg
Greutate proprie: 11.700 kg
Greutate cu încărcătura: 27.500 kg
Locul de amplasare: Țările de Jos Meerkerk6508 km to "United States/Columbus"
Numărul ID din stocul vânzătorului: SC224022
Data publicării: mai mult de o lună
Descriere
Dimensiuni de gabarit: lungimea - 8,62 m, lăţimea - 2,5 m
Motor
Forţă: 400 c.p. (294 kW)
Combustibil: diesel
Volum: 12.740 cm³
Numărul cilindrilor: 6
Euro: Euro 5
Cutie de viteze
Tip: automat
Axe
Număr de axe: 3
Formula roţilor: 6x2
Bară de suspensie: resort/pneumo
Interaxă: 6.060 mm
Roţi duble
Primul ax: 385/65R22.5, frâne - cu discuri
Al doilea ax: 295/80R22.5, frâne - cu discuri
Al treilea ax: 295/80R22.5, frâne - cu discuri
Frâne
ABS
Frînă de motor
Interior și confort
Cruiz control
Oglinzi cu reglaj electric
Spoileruri
Parasolar
Opțiuni suplimentare
Aer conditionat
Elevator geamuri electric
Multimedia
Autoradio: CD
Funcții de siguranță
Inchidere centralizată
Blocare diferenţialului
Optică
Faruri anticeaţă
Completare adăugătoare
PTO
Echipamente suplimentare
Cutie pentru instrumente
Cuplare
Stare
Stare: second hand
Informaţie suplimentară
Culoare: argintiu
Publicitate

Informaţie suplimentară — Camion cu cârlig Scania R400 6X2 - EURO 5 + MULTILIFT HOOK + LIFTING AXLE

Română
= Additional options and accessories =

- Aluminium fuel tank
- Coupling
- Heavy duty engine brake
- Remote central locking
- Roof spoiler
- Spoilers
- Spotlights

= Remarks =

VIDEO AVAILABLE

= Dealer information =

we'll do our best to get the right in information on the website but their can be no rights
derived from the information on the website.

= More information =

Cab: day
Front axle: Tyre size: 385/65R22.5; Max. axle load: 8500 kg; Steering; Tyre profile left: 10%; Tyre profile right: 10%
Rear axle 1: Tyre size: 295/80R22.5; Max. axle load: 11500 kg; Tyre profile left inner: 70%; Tyre profile left outer: 70%; Tyre profile right outer: 70%; Tyre profile right outer: 70%; Reduction: single reduction
Rear axle 2: Tyre size: 295/80R22.5; Max. axle load: 7500 kg; Tyre profile left inner: 50%; Tyre profile left outer: 50%; Tyre profile right outer: 50%; Tyre profile right outer: 50%
Registration number: BV-TL-50
Please contact Rene Jerphanion, Sven Rommens or Stephan Witzier for more information
- Алуминиев горивен резервоар
- Дистанционно централно заключване
- Моторна спирачка-забавител в тежки условия
- Прожектори
- Спойлер на покрива
- Съединение
- Bodové reflektory
- Centrální zamykání s dálkovým ovládáním
- Hliníková palivová nádrž
- Připojení
- Robustní motorová brzda
- Střešní spoiler
= Weitere Optionen und Zubehör =

- Aluminium-Kraftstofftank
- Bremskraftverstärker
- Dachspoiler
- Fernbediente Zentralverriegelung
- Fernlicht
- Zugmaul

= Anmerkungen =

VIDEO AVAILABLE

= Weitere Informationen =

Kabine: Tag
Vorderachse: Refenmaß: 385/65R22.5; Max. Achslast: 8500 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 10%; Reifen Profil rechts: 10%
Hinterachse 1: Refenmaß: 295/80R22.5; Max. Achslast: 11500 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 70%; Reifen Profil links außen: 70%; Reifen Profil rechts innerhalb: 70%; Reifen Profil rechts außen: 70%; Reduzierung: einfach reduziert
Hinterachse 2: Refenmaß: 295/80R22.5; Max. Achslast: 7500 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 50%; Reifen Profil links außen: 50%; Reifen Profil rechts innerhalb: 50%; Reifen Profil rechts außen: 50%
Kennzeichen: BV-TL-50
Wenden Sie sich an Rene Jerphanion oder Sven Rommens, um weitere Informationen zu erhalten.
= Flere valgmuligheder og mere tilbehør =

- Aluminiumsbrændstoftank
- Fjernlåsning
- Kobling
- Kraftig motorbremse
- Projektører
- Tagspoiler

= Yderligere oplysninger =

Førerhus: day cab
Foraksel: Dækstørrelse: 385/65R22.5; Maks. akselbelastning: 8500 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 10%; Dækprofil højre: 10%
Bagaksel 1: Dækstørrelse: 295/80R22.5; Maks. akselbelastning: 11500 kg; Dækprofil venstre indvendige: 70%; Dækprofil venstre udvendige: 70%; Dækprofil højre udvendige: 70%; Dækprofil højre udvendige: 70%; Reduktion: enkeltreduktion
Bagaksel 2: Dækstørrelse: 295/80R22.5; Maks. akselbelastning: 7500 kg; Dækprofil venstre indvendige: 50%; Dækprofil venstre udvendige: 50%; Dækprofil højre udvendige: 50%; Dækprofil højre udvendige: 50%
Registreringsnummer: BV-TL-50
- Αεροτομή οροφής
- Κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό
- Κοτσαδόρος
- Προβολείς
- Ρεζερβουάρ καυσίμου από αλουμίνιο
- Φρένο κινητήρα βαρέος τύπου
= Más opciones y accesorios =

- Bloqueo centralizado a distancia
- Freno de motor reforzado
- horquilla
- Luces brillantes
- Spoiler para el techo
- Tanque de combustible de aluminio

= Comentarios =

VIDEO AVAILABLE

= Más información =

Cabina: día
Eje delantero: Tamaño del neumático: 385/65R22.5; Carga máxima del eje: 8500 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 10%; Dibujo del neumático derecha: 10%
Eje trasero 1: Tamaño del neumático: 295/80R22.5; Carga máxima del eje: 11500 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 70%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 70%; Dibujo del neumático derecha exterior: 70%; Dibujo del neumático derecha exterior: 70%; Reducción: reducción sencilla
Eje trasero 2: Tamaño del neumático: 295/80R22.5; Carga máxima del eje: 7500 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 50%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 50%; Dibujo del neumático derecha exterior: 50%; Dibujo del neumático derecha exterior: 50%
Matrícula: BV-TL-50
- Alumiininen polttoainesäiliö
- Etäkeskuslukitus
- Kattospoileri
- Kohdevalot
- Liitäntä
- Raskaan käytön moottorijarru
= Plus d'options et d'accessoires =

- Attraper taupe
- Frein moteur renforcé
- Lumières vives
- Réservoir de carburant en aluminium
- Spoiler de toit
- Spoilers
- Verrouillage centralisé à distance

= Remarques =

VIDEO AVAILABLE

= Plus d'informations =

Cabine: jour
Essieu avant: Dimension des pneus: 385/65R22.5; Charge maximale sur essieu: 8500 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 10%; Sculptures des pneus droite: 10%
Essieu arrière 1: Dimension des pneus: 295/80R22.5; Charge maximale sur essieu: 11500 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 70%; Sculptures des pneus gauche externe: 70%; Sculptures des pneus droit externe: 70%; Sculptures des pneus droit externe: 70%; Réduction: réduction simple
Essieu arrière 2: Dimension des pneus: 295/80R22.5; Charge maximale sur essieu: 7500 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 50%; Sculptures des pneus gauche externe: 50%; Sculptures des pneus droit externe: 50%; Sculptures des pneus droit externe: 50%
Numéro d'immatriculation: BV-TL-50
- Aluminijski spremnik goriva
- Daljinsko središnje zaključavanje
- Krovni spojler
- Reflektori
- Snažna kočnica motora
- Spojnica
- Alumínium üzemanyagtartály
- Csatlakoztatás
- Nagy teljesítményű motorfék
- Spotlámpák
- Tetőlégterelő
- Távirányításos központi zár
- Cuplă
- Frână de motor heavy-duty
- Proiectoare
- Rezervor de combustibil din aluminiu
- Spoiler pavilion
- Închidere centralizată de la distanță
- Bloccaggio centralizzato con telecomando
- Fari di profondità
- Freno motore per impieghi gravosi
- Raccordo
- Serbatoio del carburante in alluminio
- Spoiler per il tetto
= Aanvullende opties en accessoires =

- Aluminium brandstoftank
- Centrale deurvergrendeling afstandbediend
- Dakspoiler
- Spoilers
- Vangmuil
- Versterkte motorrem
- Verstralers

= Bijzonderheden =

VIDEO AVAILABLE

= Bedrijfsinformatie =

Wij doen ons best om de gegevens zo accuraat mogelijk weer te geven toch kunnen er geen rechten ontleent worden aan deze gegevens
Ook kunnen wij voor u de financiering regelen binnen Nederland.

= Meer informatie =

Cabine: dag
Vooras: Bandenmaat: 385/65R22.5; Max. aslast: 8500 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 10%; Bandenprofiel rechts: 10%
Achteras 1: Bandenmaat: 295/80R22.5; Max. aslast: 11500 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 70%; Bandenprofiel linksbuiten: 70%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 70%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 70%; Reductie: enkelvoudige reductie
Achteras 2: Bandenmaat: 295/80R22.5; Max. aslast: 7500 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 50%; Bandenprofiel linksbuiten: 50%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 50%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 50%
Kenteken: BV-TL-50
Neem voor meer informatie contact op met Rene Jerphanion, Sven Rommens of Stephan Witzier
- Drivstofftank i aluminium
- Fjernstyrt sentrallås
- Kobling
- Kraftig motorbrems
- Spotlights
- Takspoiler
= Więcej opcji i akcesoriów =

- Aluminiowy zbiornik na paliwo
- Pilot do zamka centralnego
- Reflektory
- Spoiler dachowy
- Sprzęg
- Wzmocnione hamowanie silnikiem

= Więcej informacji =

Kabina: dzienna
Oś przednia: Rozmiar opon: 385/65R22.5; Maksymalny nacisk na oś: 8500 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 10%; Profil opon prawa: 10%
Oś tylna 1: Rozmiar opon: 295/80R22.5; Maksymalny nacisk na oś: 11500 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 70%; Profil opon lewa zewnętrzna: 70%; Profil opon prawa zewnętrzna: 70%; Profil opon prawa zewnętrzna: 70%; Redukcja: redukcja pojedyncza
Oś tylna 2: Rozmiar opon: 295/80R22.5; Maksymalny nacisk na oś: 7500 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 50%; Profil opon lewa zewnętrzna: 50%; Profil opon prawa zewnętrzna: 50%; Profil opon prawa zewnętrzna: 50%
Numer rejestracyjny: BV-TL-50
= Opções e acessórios adicionais =

- Acoplamento
- Depósito de combustível em alumínio
- Fecho centralizado remoto
- Holofotes
- Spoiler de tejadilho
- Travão do motor reforçado

= Mais informações =

Cabina: dia
Eixo dianteiro: Tamanho dos pneus: 385/65R22.5; Máx carga por eixo: 8500 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 10%; Perfil do pneu direita: 10%
Eixo traseiro 1: Tamanho dos pneus: 295/80R22.5; Máx carga por eixo: 11500 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 70%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 70%; Perfil do pneu exterior direito: 70%; Perfil do pneu exterior direito: 70%; Redução: redução simples
Eixo traseiro 2: Tamanho dos pneus: 295/80R22.5; Máx carga por eixo: 7500 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 50%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 50%; Perfil do pneu exterior direito: 50%; Perfil do pneu exterior direito: 50%
Número de registo: BV-TL-50
= Дополнительные опции и оборудование =

- Алюминиевый топливный бак
- Моторный тормоз для тяжелых условий работы
- Пульт дистанционного управления центральным замком
- Спойлер на крыше
- Сцепление
- Точечные лампы

= Дополнительная информация =

Кабина: кабина без спального места (day)
Передний мост: Размер шин: 385/65R22.5; Макс. нагрузка на ось: 8500 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 10%; Профиль шин справа: 10%
Задний мост 1: Размер шин: 295/80R22.5; Макс. нагрузка на ось: 11500 kg; Профиль шин левое внутреннее: 70%; Профиль шин левое внешнее: 70%; Профиль шин правое внешнее: 70%; Профиль шин правое внешнее: 70%; Редуктор: один редуктор
Задний мост 2: Размер шин: 295/80R22.5; Макс. нагрузка на ось: 7500 kg; Профиль шин левое внутреннее: 50%; Профиль шин левое внешнее: 50%; Профиль шин правое внешнее: 50%; Профиль шин правое внешнее: 50%
Регистрационный номер: BV-TL-50
- Diaľkové centrálne zamykanie
- Hliníková palivová nádrž
- Reflektory
- Spojka
- Strešný spojler
- Vysokovýkonná motorová brzda
= Extra tillval och tillbehör =

- Bränsletank av aluminium
- Centralt fjärrlås
- Extra kraftig motorbroms
- Koppling
- Spotlights
- Takspoiler

= Ytterligare information =

Hytt: dag
Framaxel: Däckets storlek: 385/65R22.5; Max. axellast: 8500 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 10%; Däckprofil rätt: 10%
Bakaxel 1: Däckets storlek: 295/80R22.5; Max. axellast: 11500 kg; Däckprofil inuti vänster: 70%; Däckprofil lämnades utanför: 70%; Däckprofil innanför höger: 70%; Däckprofil utanför höger: 70%; Minskning: enda minskning
Bakaxel 2: Däckets storlek: 295/80R22.5; Max. axellast: 7500 kg; Däckprofil inuti vänster: 50%; Däckprofil lämnades utanför: 50%; Däckprofil innanför höger: 50%; Däckprofil utanför höger: 50%
Registreringsnummer: BV-TL-50
- Alüminyum yakıt deposu
- Ağır hizmet tipi motor freni
- Kaplin
- Spot lambaları
- Tavan spoyleri
- Uzaktan merkezi kilitleme
Important
Această ofertă are caracter orientativ. Informaţiile exacte trebuie solicitate vânzătorului.
Recomandări pentru achiziționare
Sugestii privind securitatea
Verificarea vânzătorului

Dacă ați decis achiziționarea echipamentului la un preț mic, trebuie să fiți sigur că persoana cu care comunicați este un vânzător real. Aflați toate informațiile disponibile cu privire la proprietarul echipamentului. O metodă de înșelăciune este aceea de a se prezenta ca o societate existentă în mod real. În caz de îndoială, vă rugăm să luați legătura cu noi prin formularul de feedback, pentru alte controale.

Verificarea prețului

Înainte de a decide o achiziție, examinați cu atenție diferite oferte de vânzare pentru a cunoaște costul mediu al modelului ales. Dacă prețul din oferta care vă place este mult mai mic față de alte oferte asemănătoare, gândiți-vă bine. O diferență de preț importantă poate indica defecte ascunse sau o tentativă a vânzătorului de a comite o înșelăciune.

Nu cumpărați produse care au prețuri mult diferite față de prețul mediu al altor produse asemănătoare

Nu dați acordul la plata unor cauțiuni suspecte sau plăți anticipate ale mărfurilor. În caz de îndoieli, clarificați amănuntele, solicitați mai multe fotografii și documente privind mașina, verificați autenticitatea documentelor, puneți întrebări.

Plată în avans îndoielnică

Cel mai răspândit tip de înșelăciune. Vânzătorii necinstiți pot cere o anumită sumă din avans, pentru ”rezervarea” dreptului de achiziționare a mijlocului. În acest mod ei strâng o mare sumă de bani, după care dispar, fără a putea fi contactați.

Variantele acestui tip de înșelăciune pot include:
  • Transferul plății anticipate pe card
  • Nu efectuați plata anticipată fără semnarea documentelor care să ateste procesul de transfer de bani, dacă în timpul tratativei vânzătorul are îndoieli.
  • Transfer în contul ”curatorului”
  • O astfel de solicitare trebuie să vă alarmeze, foarte probabil comunicați cu o persoană care urmărește să vă înșele.
  • Transferul în contul societății cu un nume asemănător
  • Atenție, persoanele rău intenționate se pot ascunde în spatele unor societăți renumite, aducând mici modificări numelui societății. Nu efectuați transfer de bani dacă numele societății este dubios.
  • Înlocuirea propriilor date în factura societății reale
  • Înainte de efectua transferul de bani, vă rugăm să verificați corectitudinea datelor bancare și dacă acestea aparțin societății indicate.
Ați întâlnit o înșelăciune?
Vă rugăm să ne anunțați
Sugestii privind securitatea
PDF
Vindeți utilaje sau vehicule?
Faceți-o cu noi!
Anunțuri asemănătoare
11.950 EUR ≈ 60.970 RON
2008
933.249 km
Forţă 480 c.p. (353 kW) Combustibil diesel Formula roţilor 6x2
Țările de Jos, 's-Hertogenbosch
Luați legătura cu vânzătorul
12.800 EUR ≈ 65.310 RON
2012
301.891 km
Forţă 310 c.p. (228 kW) Euro Euro 6 Capacitate de încărcare 15.590 kg Formula roţilor 6x2
Țările de Jos, Veghel
BAS World
21 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
15.950 EUR ≈ 81.380 RON
2012
1.154.742 km
Forţă 441 c.p. (324 kW) Euro Euro 5 Combustibil diesel Capacitate de încărcare 15.560 kg Formula roţilor 6x2
Țările de Jos, Vuren
Kleyn Trucks
21 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
39.750 EUR ≈ 202.800 RON
2013
476.338 km
Forţă 320 c.p. (235 kW) Euro Euro 6 Combustibil diesel Capacitate de încărcare 10.685 kg Formula roţilor 6x2
Țările de Jos, Meerkerk
Luați legătura cu vânzătorul
39.950 EUR ≈ 203.800 RON
2014
385.411 km
Forţă 320 c.p. (235 kW) Euro Euro 6 Combustibil diesel Capacitate de încărcare 12.685 kg Formula roţilor 6x2
Țările de Jos, Meerkerk
Luați legătura cu vânzătorul
39.950 EUR ≈ 203.800 RON
2014
437.137 km
Forţă 320 c.p. (235 kW) Euro Euro 6 Combustibil diesel Capacitate de încărcare 10.685 kg Formula roţilor 6x2 Bară de suspensie pneumo/pneumo
Țările de Jos, Meerkerk
Luați legătura cu vânzătorul
26.950 EUR ≈ 137.500 RON
2014
1.024.454 km
Forţă 666 c.p. (490 kW) Euro Euro 6 Combustibil diesel Formula roţilor 8x4 Bară de suspensie pneumo/pneumo
Țările de Jos, Meerkerk
Luați legătura cu vânzătorul
13.750 EUR ≈ 70.150 RON
2009
1.058.336 km
Forţă 462 c.p. (340 kW) Euro Euro 5 Combustibil diesel Capacitate de încărcare 15.220 kg Formula roţilor 6x2
Țările de Jos, Oss
Luați legătura cu vânzătorul
8.950 EUR ≈ 45.660 RON
2008
601.049 km
Combustibil diesel Formula roţilor 6x2 Bară de suspensie resort/pneumo
Țările de Jos, Meerkerk
Luați legătura cu vânzătorul
19.900 EUR ≈ 101.500 RON
2009
963.630 km
Forţă 409 c.p. (301 kW) Euro Euro 5 Combustibil diesel Capacitate de încărcare 15.390 kg Formula roţilor 6x2
Țările de Jos, Vuren
Kleyn Trucks
21 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
18.500 EUR ≈ 94.390 RON
2009
554.173 km
Forţă 380 c.p. (279 kW) Euro Euro 5 Formula roţilor 6x2 Bară de suspensie resort/pneumo
Belgia, Wingene
Luați legătura cu vânzătorul
19.750 EUR ≈ 100.800 RON
2009
769.725 km
Euro Euro 4 Combustibil diesel Capacitate de încărcare 12.550 kg Formula roţilor 6x4 Bară de suspensie resort/pneumo
Țările de Jos, Etten-Leur
Trucks Roosendaal B.V.
10 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
16.500 EUR ≈ 84.180 RON
2008
737.104 km
Forţă 480 c.p. (353 kW) Euro Euro 4 Combustibil diesel Capacitate de încărcare 18.050 kg Formula roţilor 8x4 Bară de suspensie pneumo/pneumo Marca de constructie Multilift
Estonia, Sauga vald
Luați legătura cu vânzătorul
26.950 EUR ≈ 137.500 RON
2013
1.142.566 km
Euro Euro 5 Combustibil diesel Capacitate de încărcare 15.940 kg Formula roţilor 6x2
Țările de Jos, Etten-Leur
Trucks Roosendaal B.V.
10 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul