Camion cu cârlig MAN TGS 50.460 10X4-8 BLH MET VDL S-40-7200 HAAKARMSYSTEEM / ABROLLK







































Dacă ați decis achiziționarea echipamentului la un preț mic, trebuie să fiți sigur că persoana cu care comunicați este un vânzător real. Aflați toate informațiile disponibile cu privire la proprietarul echipamentului. O metodă de înșelăciune este aceea de a se prezenta ca o societate existentă în mod real. În caz de îndoială, vă rugăm să luați legătura cu noi prin formularul de feedback, pentru alte controale.
Înainte de a decide o achiziție, examinați cu atenție diferite oferte de vânzare pentru a cunoaște costul mediu al modelului ales. Dacă prețul din oferta care vă place este mult mai mic față de alte oferte asemănătoare, gândiți-vă bine. O diferență de preț importantă poate indica defecte ascunse sau o tentativă a vânzătorului de a comite o înșelăciune.
Nu cumpărați produse care au prețuri mult diferite față de prețul mediu al altor produse asemănătoare
Nu dați acordul la plata unor cauțiuni suspecte sau plăți anticipate ale mărfurilor. În caz de îndoieli, clarificați amănuntele, solicitați mai multe fotografii și documente privind mașina, verificați autenticitatea documentelor, puneți întrebări.
Cel mai răspândit tip de înșelăciune. Vânzătorii necinstiți pot cere o anumită sumă din avans, pentru ”rezervarea” dreptului de achiziționare a mijlocului. În acest mod ei strâng o mare sumă de bani, după care dispar, fără a putea fi contactați.
- Transferul plății anticipate pe card
- Nu efectuați plata anticipată fără semnarea documentelor care să ateste procesul de transfer de bani, dacă în timpul tratativei vânzătorul are îndoieli.
- Transfer în contul ”curatorului”
- O astfel de solicitare trebuie să vă alarmeze, foarte probabil comunicați cu o persoană care urmărește să vă înșele.
- Transferul în contul societății cu un nume asemănător
- Atenție, persoanele rău intenționate se pot ascunde în spatele unor societăți renumite, aducând mici modificări numelui societății. Nu efectuați transfer de bani dacă numele societății este dubios.
- Înlocuirea propriilor date în factura societății reale
- Înainte de efectua transferul de bani, vă rugăm să verificați corectitudinea datelor bancare și dacă acestea aparțin societății indicate.
Contactează vânzătorul





















- DAB Radio
- Differentialsperre
- Klimaanlage
- Lenkhilfe
- Luftgefederte Sitze
- Partikelfilter
- Rundumleuchte
- Standklimaanlage
= Weitere Informationen =
Allgemeine Informationen
Kabine: Tag
Kennzeichen: 31-BJT-1
Achskonfiguration
Vorderachse 1: Refenmaß: 385/65/22,5; Max. Achslast: 10000 kg; Gelenkt
Vorderachse 2: Refenmaß: 385/65/22,5; Max. Achslast: 10000 kg; Gelenkt
Hinterachse 1: Refenmaß: 385/65/22.5; Max. Achslast: 10000 kg; Gelenkt
Hinterachse 2: Refenmaß: 315/80/22,5; Max. Achslast: 11500 kg
Hinterachse 3: Refenmaß: 315/80/22,5; Max. Achslast: 11500 kg
Funktionell
Marke des Aufbaus: VDL S-40-7200
Zustand
Allgemeiner Zustand: sehr gut
Technischer Zustand: sehr gut
Optischer Zustand: sehr gut
MAN 50.460 10X4-8 BLH MIT VDL S-40-72000 ABROLLKIPPER
EURO 6 460 PS
ANTRIEB 10X4-8 BLH
RADSTAND 545 CM
BLATT / LUFTFEDERUNG
DIFF-SPERRE
AUTOMATIKGETRIEBE MIT MOTORBREMSE
TAGESKABINE MIT KLIMAANLAGE, KÜHLSCHRANK
27MC, RADIO, MEDIEN
RÜCKFAHRKAMERA
SEITENKAMERA
VDL S-40-7200 ABROLLKIPPER
HYDRAULISCHE CONTAINERVERRIEGELUNG
WERKZEUGKASTEN
arată contacte
WIR SPRECHEN DEUTSCH
WE SPEAK ENGLISH
HABLAMOS ESPANOL
- Air Suspension Seats
- Climate control
- DAB Radio
- Differential Lock
- Particulate filter
- Power steering
- Rotating beacon
- Stationary air conditioning
= More information =
General information
Cab: day
Registration number: 31-BJT-1
Axle configuration
Front axle 1: Tyre size: 385/65/22,5; Max. axle load: 10000 kg; Steering
Front axle 2: Tyre size: 385/65/22,5; Max. axle load: 10000 kg; Steering
Rear axle 1: Tyre size: 385/65/22.5; Max. axle load: 10000 kg; Steering
Rear axle 2: Tyre size: 315/80/22,5; Max. axle load: 11500 kg
Rear axle 3: Tyre size: 315/80/22,5; Max. axle load: 11500 kg
Functional
Make of bodywork: VDL S-40-7200
Condition
General condition: very good
Technical condition: very good
Visual appearance: very good
MAN 50.460 10X4-8 BLH WITH VDL S-40-72000 HOOKLIFT SYSTEM
EURO 6 460 HP
DRIVE 10X4-8 BLH
WHEELBASE 545 CM
STEEL / AIR SUSPENSION
DIFF LOCK
AUTOMATIC GEARBOX WITH ENGINE BRAKE
DAY CAB WITH AIR CONDITIONING, REFRIGERATOR
27MC, RADIO, MEDIA
REAR VIEW CAMERA
SIDE VIEW CAMERA (BLIND SPOT)
VDL S-40-7200 HOOKLIFT SYSTEM
HYDRAULIC CONTAINER LOCKING
TOOLBOX
arată contacte
WIR SPRECHEN DEUTSCH
WE SPEAK ENGLISH
HABLAMOS ESPANOL
- Climate control
- DAB
- Differentieelblokkering
- Luchtgeveerde stoelen
- Roetfilter
- Standairconditioning
- Stuurbekrachtiging
- Zendapparatuur
- Zwaailicht
= Meer informatie =
Algemene informatie
Cabine: dag
Kenteken: 31-BJT-1
Asconfiguratie
Vooras 1: Bandenmaat: 385/65/22,5; Max. aslast: 10000 kg; Meesturend
Vooras 2: Bandenmaat: 385/65/22,5; Max. aslast: 10000 kg; Meesturend
Achteras 1: Bandenmaat: 385/65/22.5; Max. aslast: 10000 kg; Meesturend
Achteras 2: Bandenmaat: 315/80/22,5; Max. aslast: 11500 kg
Achteras 3: Bandenmaat: 315/80/22,5; Max. aslast: 11500 kg
Functioneel
Merk opbouw: VDL S-40-7200
Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
MAN 50.460 10X4-8 BLH MET VDL S-40-72000 HAAKARMSYSTEEM
EURO 6 460 PK
AANDRIJVING 10X4-8 BLH
WIELBASIS 545 CM
BLAD / LUCHTGEVEERD
DIFF SPERRE
AUTOMAAT MET MOTORREM
DAGCABINE MET AIRCO, KOELKAST
27MC, RADIO, MEDIA
ACHTERUITRIJ CAMERA
ZIJZICHTCAMERA (DODEHOEK)
VDL S-40-7200 HAAKARMSYSTEEM
HYDRAULISCHE CONTAINER VERGRENDELING
GEREEDSCHAPSKIST
arată contacte
WIR SPRECHEN DEUTSCH
WE SPEAK ENGLISH
HABLAMOS ESPANOL