Camion cu cârlig MAN 19.314 F2000 4x2 Steel suspens - manual











































Dacă ați decis achiziționarea echipamentului la un preț mic, trebuie să fiți sigur că persoana cu care comunicați este un vânzător real. Aflați toate informațiile disponibile cu privire la proprietarul echipamentului. O metodă de înșelăciune este aceea de a se prezenta ca o societate existentă în mod real. În caz de îndoială, vă rugăm să luați legătura cu noi prin formularul de feedback, pentru alte controale.
Înainte de a decide o achiziție, examinați cu atenție diferite oferte de vânzare pentru a cunoaște costul mediu al modelului ales. Dacă prețul din oferta care vă place este mult mai mic față de alte oferte asemănătoare, gândiți-vă bine. O diferență de preț importantă poate indica defecte ascunse sau o tentativă a vânzătorului de a comite o înșelăciune.
Nu cumpărați produse care au prețuri mult diferite față de prețul mediu al altor produse asemănătoare
Nu dați acordul la plata unor cauțiuni suspecte sau plăți anticipate ale mărfurilor. În caz de îndoieli, clarificați amănuntele, solicitați mai multe fotografii și documente privind mașina, verificați autenticitatea documentelor, puneți întrebări.
Cel mai răspândit tip de înșelăciune. Vânzătorii necinstiți pot cere o anumită sumă din avans, pentru ”rezervarea” dreptului de achiziționare a mijlocului. În acest mod ei strâng o mare sumă de bani, după care dispar, fără a putea fi contactați.
- Transferul plății anticipate pe card
- Nu efectuați plata anticipată fără semnarea documentelor care să ateste procesul de transfer de bani, dacă în timpul tratativei vânzătorul are îndoieli.
- Transfer în contul ”curatorului”
- O astfel de solicitare trebuie să vă alarmeze, foarte probabil comunicați cu o persoană care urmărește să vă înșele.
- Transferul în contul societății cu un nume asemănător
- Atenție, persoanele rău intenționate se pot ascunde în spatele unor societăți renumite, aducând mici modificări numelui societății. Nu efectuați transfer de bani dacă numele societății este dubios.
- Înlocuirea propriilor date în factura societății reale
- Înainte de efectua transferul de bani, vă rugăm să verificați corectitudinea datelor bancare și dacă acestea aparțin societății indicate.
Contactează vânzătorul







- Leaf spring suspension
= More information =
General information
Cab: day
Axle configuration
Tyre size: 315/80R22.5
Front axle: Max. axle load: 7500 kg; Steering; Tyre profile left: 90%; Tyre profile right: 90%
Rear axle: Max. axle load: 13000 kg; Tyre profile left inner: 85%; Tyre profile left outer: 85%; Tyre profile right outer: 25%; Tyre profile right outer: 50%
Functional
Height of cargo floor: 140 cm
Condition
General condition: very good
Technical condition: very good
Visual appearance: very good
Damages: none
Additional information
Please contact Frederik Vos for more information
- Blattfederung
= Anmerkungen =
Fahrgestellnummer: WMAT31ZZZYM300131
Datum der 1. Registrierung: 19.05.2000
Kilometerstand: 527.661 km
Motor: 314 PS
Getriebe: Manuell
Leergewicht 9.500 kg
Zulässige Höchstmasse: 19.000 kg
Tragfähigkeit 9.500 kg
1. Achse: 7.500 kg
2. Achse: 13.000 kg
Länge: 7400 mm
Aufhängung: Blatt / Blatt
Radstand 4.500 mm
Reifen
315/80R22.5
1. Achse: L 90 % R 90 %
2. Achse: L 85–85 % R 50–25 %
Tageskabine, Markise, offenes Dach, Blinklichter, Arbeitsscheinwerfer, Materialkasten, Planenkasten,
Luftgefederter Fahrersitz, Radio-CD, Toter-Winkel-Spiegel, Sitzheizung, Zapfwelle, Sperrdifferenzial
Containersystem
Länge: 4,50 m (5,0 m bis zur Stoßstange)
In sehr gutem Zustand
Das Fahrzeug kann besichtigt werden unter: 3980 Tessenderlo, Kanaalweg 79
= Weitere Informationen =
Allgemeine Informationen
Kabine: Tag
Achskonfiguration
Refenmaß: 315/80R22.5
Vorderachse: Max. Achslast: 7500 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 90%; Reifen Profil rechts: 90%
Hinterachse: Max. Achslast: 13000 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 85%; Reifen Profil links außen: 85%; Reifen Profil rechts innerhalb: 25%; Reifen Profil rechts außen: 50%
Funktionell
Höhe der Ladefläche: 140 cm
Zustand
Allgemeiner Zustand: sehr gut
Technischer Zustand: sehr gut
Optischer Zustand: sehr gut
Schäden: keines
Weitere Informationen
Wenden Sie sich an Frederik Vos, um weitere Informationen zu erhalten.
- Bladaffjedring
= Yderligere oplysninger =
Førerhus: day cab
Dækstørrelse: 315/80R22.5
Foraksel: Maks. akselbelastning: 7500 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 90%; Dækprofil højre: 90%
Bagaksel: Maks. akselbelastning: 13000 kg; Dækprofil venstre indvendige: 85%; Dækprofil venstre udvendige: 85%; Dækprofil højre udvendige: 25%; Dækprofil højre udvendige: 50%
Gulvhøjde i lastrum: 140 cm
Overordnet stand: meget god
Teknisk stand: meget god
Visuelt udseende: meget god
Kontakt Frederik Vos for yderligere oplysninger
- Suspensión
= Más información =
Información general
Cabina: día
Configuración de ejes
Tamaño del neumático: 315/80R22.5
Eje delantero: Carga máxima del eje: 7500 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 90%; Dibujo del neumático derecha: 90%
Eje trasero: Carga máxima del eje: 13000 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 85%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 85%; Dibujo del neumático derecha exterior: 25%; Dibujo del neumático derecha exterior: 50%
Funcional
Altura piso de carga: 140 cm
Estado
Estado general: muy bueno
Estado técnico: muy bueno
Estado óptico: muy bueno
Daños: ninguno
Información complementaria
Póngase en contacto con Frederik Vos para obtener más información.
- Suspension de feuille
= Plus d'informations =
Informations générales
Cabine: jour
Configuration essieu
Dimension des pneus: 315/80R22.5
Essieu avant: Charge maximale sur essieu: 7500 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 90%; Sculptures des pneus droite: 90%
Essieu arrière: Charge maximale sur essieu: 13000 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 85%; Sculptures des pneus gauche externe: 85%; Sculptures des pneus droit externe: 25%; Sculptures des pneus droit externe: 50%
Pratique
Hauteur du plancher de chargement: 140 cm
Condition
État général: très bon
État technique: très bon
État optique: très bon
Dommages: aucun
Informations complémentaires
Veuillez contacter Frederik Vos pour plus d'informations
- Bladvering
= Bijzonderheden =
Chassis-nr: WMAT31ZZZYM300131
Datum 1e inschrijving: 19/05/2000
Km-stand: 527.661 km
Motor : 314 PK
Versnellingsbak : Manueel
Leeg gewicht 9.500 kg
Maximaal toegelaten massa: 19.000 kg
Laadvermogen 9.500 kg
1e as: 7.500 kg
2e as: 13.000 kg
Lengte: 7400 mm
Vering : Blad / Blad
Wielbasis 4.500 mm
Banden
315/80R22.5
1e as: L 90% R 90%
2e as: L 85-85% R 50-25%
Dagcabine, zonnescherm, open dak, zwaailichten, werklampen, materiaalbak, zeilbak,
Luchtgeveerde bestuurdersstoel, radio-CD, dode hoek spiegels, zetelverwarming, PTO, sperdifferentieel
Containersysteem
Lengte: 4m50 (5,0m tot aan bumper)
In zeer goede staat
Het voertuig is te bezichtigen te : 3980 Tessenderlo , Kanaalweg 79
= Meer informatie =
Algemene informatie
Cabine: dag
Asconfiguratie
Bandenmaat: 315/80R22.5
Vooras: Max. aslast: 7500 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 90%; Bandenprofiel rechts: 90%
Achteras: Max. aslast: 13000 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 85%; Bandenprofiel linksbuiten: 85%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 25%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 50%
Functioneel
Hoogte laadvloer: 140 cm
Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Schade: schadevrij
Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Frederik Vos
- Resory
= Więcej informacji =
Informacje ogólne
Kabina: dzienna
Konfiguracja osi
Rozmiar opon: 315/80R22.5
Oś przednia: Maksymalny nacisk na oś: 7500 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 90%; Profil opon prawa: 90%
Oś tylna: Maksymalny nacisk na oś: 13000 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 85%; Profil opon lewa zewnętrzna: 85%; Profil opon prawa zewnętrzna: 25%; Profil opon prawa zewnętrzna: 50%
Funkcjonalność
Wysokość podłogi ładowni: 140 cm
Stan
Stan ogólny: bardzo dobrze
Stan techniczny: bardzo dobrze
Stan wizualny: bardzo dobrze
Uszkodzenia: brak
Informacje dodatkowe
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Frederik Vos
- Suspensão de molas
= Mais informações =
Informações gerais
Cabina: dia
Configuração dos eixos
Tamanho dos pneus: 315/80R22.5
Eixo dianteiro: Máx carga por eixo: 7500 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 90%; Perfil do pneu direita: 90%
Eixo traseiro: Máx carga por eixo: 13000 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 85%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 85%; Perfil do pneu exterior direito: 25%; Perfil do pneu exterior direito: 50%
Funcional
Altura do piso da bagageira: 140 cm
Estado
Estado geral: muito bom
Estado técnico: muito bom
Aspeto visual: muito bom
Danos: nenhum
Informações adicionais
Contacte Frederik Vos para obter mais informações
- Рессорная подвеска
= Дополнительная информация =
Кабина: кабина без спального места (day)
Размер шин: 315/80R22.5
Передний мост: Макс. нагрузка на ось: 7500 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 90%; Профиль шин справа: 90%
Задний мост: Макс. нагрузка на ось: 13000 kg; Профиль шин левое внутреннее: 85%; Профиль шин левое внешнее: 85%; Профиль шин правое внешнее: 25%; Профиль шин правое внешнее: 50%
Высота грузового пола: 140 cm
Общее состояние: очень хорошее
Техническое состояние: очень хорошее
Внешнее состояние: очень хорошее
Свяжитесь с Frederik Vos для получения дополнительной информации
- Bladfjäder
= Ytterligare information =
Allmän information
Hytt: dag
Konfiguration av axlar
Däckets storlek: 315/80R22.5
Framaxel: Max. axellast: 7500 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 90%; Däckprofil rätt: 90%
Bakaxel: Max. axellast: 13000 kg; Däckprofil inuti vänster: 85%; Däckprofil lämnades utanför: 85%; Däckprofil innanför höger: 25%; Däckprofil utanför höger: 50%
Funktionell
Höjd på lastgolv: 140 cm
Delstat
Allmänt tillstånd: mycket bra
Tekniskt tillstånd: mycket bra
Optiskt tillstånd: mycket bra
Skada på fordon: skadefri
Ytterligare information
Kontakta Frederik Vos för mer information