Semiremorcă transport animale Finkl Livestock 1/2/3 stock type 2









































Dacă ați decis achiziționarea echipamentului la un preț mic, trebuie să fiți sigur că persoana cu care comunicați este un vânzător real. Aflați toate informațiile disponibile cu privire la proprietarul echipamentului. O metodă de înșelăciune este aceea de a se prezenta ca o societate existentă în mod real. În caz de îndoială, vă rugăm să luați legătura cu noi prin formularul de feedback, pentru alte controale.
Înainte de a decide o achiziție, examinați cu atenție diferite oferte de vânzare pentru a cunoaște costul mediu al modelului ales. Dacă prețul din oferta care vă place este mult mai mic față de alte oferte asemănătoare, gândiți-vă bine. O diferență de preț importantă poate indica defecte ascunse sau o tentativă a vânzătorului de a comite o înșelăciune.
Nu cumpărați produse care au prețuri mult diferite față de prețul mediu al altor produse asemănătoare
Nu dați acordul la plata unor cauțiuni suspecte sau plăți anticipate ale mărfurilor. În caz de îndoieli, clarificați amănuntele, solicitați mai multe fotografii și documente privind mașina, verificați autenticitatea documentelor, puneți întrebări.
Cel mai răspândit tip de înșelăciune. Vânzătorii necinstiți pot cere o anumită sumă din avans, pentru ”rezervarea” dreptului de achiziționare a mijlocului. În acest mod ei strâng o mare sumă de bani, după care dispar, fără a putea fi contactați.
- Transferul plății anticipate pe card
- Nu efectuați plata anticipată fără semnarea documentelor care să ateste procesul de transfer de bani, dacă în timpul tratativei vânzătorul are îndoieli.
- Transfer în contul ”curatorului”
- O astfel de solicitare trebuie să vă alarmeze, foarte probabil comunicați cu o persoană care urmărește să vă înșele.
- Transferul în contul societății cu un nume asemănător
- Atenție, persoanele rău intenționate se pot ascunde în spatele unor societăți renumite, aducând mici modificări numelui societății. Nu efectuați transfer de bani dacă numele societății este dubios.
- Înlocuirea propriilor date în factura societății reale
- Înainte de efectua transferul de bani, vă rugăm să verificați corectitudinea datelor bancare și dacă acestea aparțin societății indicate.
Contactează vânzătorul
































Zavěšení: vzduchové odpružení
Zadní náprava 1: Max. zatížení nápravy: 8000 kg; Profil pneumatiky vlevo: 75%; Profil pneumatiky vpravo: 75%
Zadní náprava 2: Max. zatížení nápravy: 8000 kg; Profil pneumatiky vlevo: 75%; Profil pneumatiky vpravo: 75%
Zadní náprava 3: Max. zatížení nápravy: 8000 kg; Profil pneumatiky vlevo: 75%; Profil pneumatiky vpravo: 75%
Obecný stav: dobrý
Technický stav: dobrý
Optický stav: dobrý
Selbstandig functionieren
Lenkachse
= Weitere Informationen =
Refenmaß: 385/55/22.5
Federung: Luftfederung
Hinterachse 1: Max. Achslast: 8000 kg; Reifen Profil links: 75%; Reifen Profil rechts: 75%
Hinterachse 2: Max. Achslast: 8000 kg; Reifen Profil links: 75%; Reifen Profil rechts: 75%
Hinterachse 3: Max. Achslast: 8000 kg; Reifen Profil links: 75%; Reifen Profil rechts: 75%
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
Wenden Sie sich an Maarten Busser oder Niels Busser, um weitere Informationen zu erhalten.
Affjedring: luftaffjedring
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 8000 kg; Dækprofil venstre: 75%; Dækprofil højre: 75%
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 8000 kg; Dækprofil venstre: 75%; Dækprofil højre: 75%
Bagaksel 3: Maks. akselbelastning: 8000 kg; Dækprofil venstre: 75%; Dækprofil højre: 75%
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
Kontakt Maarten Busser eller Niels Busser for yderligere oplysninger
Self working
= More information =
Tyre size: 385/55/22.5
Suspension: air suspension
Rear axle 1: Max. axle load: 8000 kg; Tyre profile left: 75%; Tyre profile right: 75%
Rear axle 2: Max. axle load: 8000 kg; Tyre profile left: 75%; Tyre profile right: 75%
Rear axle 3: Max. axle load: 8000 kg; Tyre profile left: 75%; Tyre profile right: 75%
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
Please contact Maarten Busser or Niels Busser for more information
Suspensión: suspensión neumática
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 8000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 75%; Dibujo del neumático derecha: 75%
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 8000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 75%; Dibujo del neumático derecha: 75%
Eje trasero 3: Carga máxima del eje: 8000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 75%; Dibujo del neumático derecha: 75%
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
Póngase en contacto con Maarten Busser o Niels Busser para obtener más información.
Suspension: suspension pneumatique
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 8000 kg; Sculptures des pneus gauche: 75%; Sculptures des pneus droite: 75%
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 8000 kg; Sculptures des pneus gauche: 75%; Sculptures des pneus droite: 75%
Essieu arrière 3: Charge maximale sur essieu: 8000 kg; Sculptures des pneus gauche: 75%; Sculptures des pneus droite: 75%
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
Veuillez contacter Maarten Busser ou Niels Busser pour plus d'informations
Felfüggesztés: légrugózás
Hátsó tengely 1: Maximális tengelyterhelés: 8000 kg; Gumiabroncs profilja balra: 75%; Gumiabroncs profilja jobbra: 75%
Hátsó tengely 2: Maximális tengelyterhelés: 8000 kg; Gumiabroncs profilja balra: 75%; Gumiabroncs profilja jobbra: 75%
Hátsó tengely 3: Maximális tengelyterhelés: 8000 kg; Gumiabroncs profilja balra: 75%; Gumiabroncs profilja jobbra: 75%
Általános állapot: jó
Műszaki állapot: jó
Optikai állapot: jó
További információért kérjük, vegye fel a kapcsolatot Maarten Busser vagy Niels Busser-vel
Sospensione: sospensione pneumatica
Asse posteriore 1: Carico massimo per asse: 8000 kg; Profilo del pneumatico sinistra: 75%; Profilo del pneumatico destra: 75%
Asse posteriore 2: Carico massimo per asse: 8000 kg; Profilo del pneumatico sinistra: 75%; Profilo del pneumatico destra: 75%
Asse posteriore 3: Carico massimo per asse: 8000 kg; Profilo del pneumatico sinistra: 75%; Profilo del pneumatico destra: 75%
Stato generale: buono
Stato tecnico: buono
Stato ottico: buono
Eigen hydrauliek
Stuuras
= Meer informatie =
Bandenmaat: 385/55/22.5
Vering: luchtvering
Achteras 1: Max. aslast: 8000 kg; Bandenprofiel links: 75%; Bandenprofiel rechts: 75%
Achteras 2: Max. aslast: 8000 kg; Bandenprofiel links: 75%; Bandenprofiel rechts: 75%
Achteras 3: Max. aslast: 8000 kg; Bandenprofiel links: 75%; Bandenprofiel rechts: 75%
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Neem voor meer informatie contact op met Maarten Busser of Niels Busser
Zawieszenie: zawieszenie pneumatyczne
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 8000 kg; Profil opon lewa: 75%; Profil opon prawa: 75%
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 8000 kg; Profil opon lewa: 75%; Profil opon prawa: 75%
Oś tylna 3: Maksymalny nacisk na oś: 8000 kg; Profil opon lewa: 75%; Profil opon prawa: 75%
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Maarten Busser lub Niels Busser
Suspensão: suspensão pneumática
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 8000 kg; Perfil do pneu esquerda: 75%; Perfil do pneu direita: 75%
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 8000 kg; Perfil do pneu esquerda: 75%; Perfil do pneu direita: 75%
Eixo traseiro 3: Máx carga por eixo: 8000 kg; Perfil do pneu esquerda: 75%; Perfil do pneu direita: 75%
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
Contacte Maarten Busser ou Niels Busser para obter mais informações
Подвеска: пневматическая подвеска
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 8000 kg; Профиль шин слева: 75%; Профиль шин справа: 75%
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 8000 kg; Профиль шин слева: 75%; Профиль шин справа: 75%
Задний мост 3: Макс. нагрузка на ось: 8000 kg; Профиль шин слева: 75%; Профиль шин справа: 75%
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
Свяжитесь с Maarten Busser или Niels Busser для получения дополнительной информации
Zavesenie: vzduchové odpruženie
Zadná náprava 1: Max. zaťaženie nápravy: 8000 kg; Profil pneumatiky vľavo: 75%; Profil pneumatiky vpravo: 75%
Zadná náprava 2: Max. zaťaženie nápravy: 8000 kg; Profil pneumatiky vľavo: 75%; Profil pneumatiky vpravo: 75%
Zadná náprava 3: Max. zaťaženie nápravy: 8000 kg; Profil pneumatiky vľavo: 75%; Profil pneumatiky vpravo: 75%
Všeobecný stav: dobré
Technický stav: dobré
Optický stav: dobré
Fjädring: luftfjädring
Bakaxel 1: Max. axellast: 8000 kg; Däckprofil vänster: 75%; Däckprofil rätt: 75%
Bakaxel 2: Max. axellast: 8000 kg; Däckprofil vänster: 75%; Däckprofil rätt: 75%
Bakaxel 3: Max. axellast: 8000 kg; Däckprofil vänster: 75%; Däckprofil rätt: 75%
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra
Kontakta Maarten Busser eller Niels Busser för mer information