Semiremorcă platforma Nooteboom OVB-73-04, 73 tons Ballast trailer, 4 axles, 3 hydraulic steerin























































































































Dacă ați decis achiziționarea echipamentului la un preț mic, trebuie să fiți sigur că persoana cu care comunicați este un vânzător real. Aflați toate informațiile disponibile cu privire la proprietarul echipamentului. O metodă de înșelăciune este aceea de a se prezenta ca o societate existentă în mod real. În caz de îndoială, vă rugăm să luați legătura cu noi prin formularul de feedback, pentru alte controale.
Înainte de a decide o achiziție, examinați cu atenție diferite oferte de vânzare pentru a cunoaște costul mediu al modelului ales. Dacă prețul din oferta care vă place este mult mai mic față de alte oferte asemănătoare, gândiți-vă bine. O diferență de preț importantă poate indica defecte ascunse sau o tentativă a vânzătorului de a comite o înșelăciune.
Nu cumpărați produse care au prețuri mult diferite față de prețul mediu al altor produse asemănătoare
Nu dați acordul la plata unor cauțiuni suspecte sau plăți anticipate ale mărfurilor. În caz de îndoieli, clarificați amănuntele, solicitați mai multe fotografii și documente privind mașina, verificați autenticitatea documentelor, puneți întrebări.
Cel mai răspândit tip de înșelăciune. Vânzătorii necinstiți pot cere o anumită sumă din avans, pentru ”rezervarea” dreptului de achiziționare a mijlocului. În acest mod ei strâng o mare sumă de bani, după care dispar, fără a putea fi contactați.
- Transferul plății anticipate pe card
- Nu efectuați plata anticipată fără semnarea documentelor care să ateste procesul de transfer de bani, dacă în timpul tratativei vânzătorul are îndoieli.
- Transfer în contul ”curatorului”
- O astfel de solicitare trebuie să vă alarmeze, foarte probabil comunicați cu o persoană care urmărește să vă înșele.
- Transferul în contul societății cu un nume asemănător
- Atenție, persoanele rău intenționate se pot ascunde în spatele unor societăți renumite, aducând mici modificări numelui societății. Nu efectuați transfer de bani dacă numele societății este dubios.
- Înlocuirea propriilor date în factura societății reale
- Înainte de efectua transferul de bani, vă rugăm să verificați corectitudinea datelor bancare și dacă acestea aparțin societății indicate.
Contactează vânzătorul






























- Air suspension
- BPW-axles
- Drumbrakes
= Remarks =
nice 2007 NOOTEBOOM OVB-73-04 BALLAST TRAILER, 4 axles, axles 2,3 and 4 are hydraulically steered, BPW axles with drum brakes, 2x 10 stake pockets + 13 stakes, 2x 5 lashing eyes, central lubrication, 3" kingpin, air suspension, empty weight: 11,620kg, GVW: 71,400kg, twin tires with 275/70 -R22.5 tires (L: 10/13, 13/13, 14/14, 7/7mm; R: 10/7, 14/14, 13/12, 11/12mm), Belgian registration with valid technical inspection until 25-03-2026
= More information =
Axle configuration
Tyre size: 275/70-R22.5
Brakes: drum brakes
Suspension: air suspension
Rear axle 1: Max. axle load: 11600 kg; Tyre profile left inner: 65%; Tyre profile left outer: 80%; Tyre profile right outer: 65%; Tyre profile right outer: 45%
Rear axle 2: Max. axle load: 11600 kg; Steering; Tyre profile left inner: 80%; Tyre profile left outer: 80%; Tyre profile right outer: 90%; Tyre profile right outer: 90%
Rear axle 3: Max. axle load: 11600 kg; Steering; Tyre profile left inner: 90%; Tyre profile left outer: 90%; Tyre profile right outer: 75%; Tyre profile right outer: 80%
Rear axle 4: Max. axle load: 11600 kg; Steering; Tyre profile left inner: 45%; Tyre profile left outer: 45%; Tyre profile right outer: 70%; Tyre profile right outer: 75%
Maintenance
APK (MOT): tested until 03/2026
Condition
General condition: good
Technical condition: very good
Visual appearance: average
- BPW-Achsen
- Luftfederung
- Trommelbremsen
= Anmerkungen =
schöner 2007 NOOTEBOOM OVB-73-04 4-Achsiger BALLASTAUFLIEGER, Achsen 2, 3 und 4 sind hydraulisch gelenkt, BPW-Achsen mit Trommelbremsen, 2 x 10 Rungentaschen + 13 Rungen, 2 x 5 Zurrösen, Zentralschmierung, 3" Königszapfen, Luftfederung, Leergewicht: 11.620 kg, zulässiges Gesamtgewicht: 71.400 kg, Doppelluft mit 275/70 -R22.5 Reifen (L: 10/13, 13/13, 14/14, 7/7mm; R: 10/7, 14/14, 13/12, 11/12mm), belgische Zulassung mit gültiger technischer Inspektion bis 25.03.2026
= Weitere Informationen =
Achskonfiguration
Refenmaß: 275/70-R22.5
Bremsen: Trommelbremsen
Hinterachse 1: Max. Achslast: 11600 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 65%; Reifen Profil links außen: 80%; Reifen Profil rechts innerhalb: 65%; Reifen Profil rechts außen: 45%
Hinterachse 2: Max. Achslast: 11600 kg; Gelenkt; Reifen Profil links innnerhalb: 80%; Reifen Profil links außen: 80%; Reifen Profil rechts innerhalb: 90%; Reifen Profil rechts außen: 90%
Hinterachse 3: Max. Achslast: 11600 kg; Gelenkt; Reifen Profil links innnerhalb: 90%; Reifen Profil links außen: 90%; Reifen Profil rechts innerhalb: 75%; Reifen Profil rechts außen: 80%
Hinterachse 4: Max. Achslast: 11600 kg; Gelenkt; Reifen Profil links innnerhalb: 45%; Reifen Profil links außen: 45%; Reifen Profil rechts innerhalb: 70%; Reifen Profil rechts außen: 75%
Wartung
APK (Technische Hauptuntersuchung): geprüft bis 03.2026
Zustand
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: sehr gut
Optischer Zustand: durchschnittlich
- Luftaffjedring
= Yderligere oplysninger =
Akselkonfiguration
Dækstørrelse: 275/70-R22.5
Bremser: tromlebremser
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 11600 kg; Dækprofil venstre indvendige: 65%; Dækprofil venstre udvendige: 80%; Dækprofil højre udvendige: 65%; Dækprofil højre udvendige: 45%
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 11600 kg; Styretøj; Dækprofil venstre indvendige: 80%; Dækprofil venstre udvendige: 80%; Dækprofil højre udvendige: 90%; Dækprofil højre udvendige: 90%
Bagaksel 3: Maks. akselbelastning: 11600 kg; Styretøj; Dækprofil venstre indvendige: 90%; Dækprofil venstre udvendige: 90%; Dækprofil højre udvendige: 75%; Dækprofil højre udvendige: 80%
Bagaksel 4: Maks. akselbelastning: 11600 kg; Styretøj; Dækprofil venstre indvendige: 45%; Dækprofil venstre udvendige: 45%; Dækprofil højre udvendige: 70%; Dækprofil højre udvendige: 75%
Vedligeholdelse
APK (Bileftersyn): testet indtil mrt. 2026
Stand
Overordnet stand: god
Teknisk stand: meget god
Visuelt udseende: gennemsnitlig
- Suspensión neumática
= Más información =
Configuración de ejes
Tamaño del neumático: 275/70-R22.5
Frenos: frenos de tambor
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 11600 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 65%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 80%; Dibujo del neumático derecha exterior: 65%; Dibujo del neumático derecha exterior: 45%
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 11600 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda interior: 80%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 80%; Dibujo del neumático derecha exterior: 90%; Dibujo del neumático derecha exterior: 90%
Eje trasero 3: Carga máxima del eje: 11600 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda interior: 90%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 90%; Dibujo del neumático derecha exterior: 75%; Dibujo del neumático derecha exterior: 80%
Eje trasero 4: Carga máxima del eje: 11600 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda interior: 45%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 45%; Dibujo del neumático derecha exterior: 70%; Dibujo del neumático derecha exterior: 75%
Mantenimiento
APK (ITV): inspeccionado hasta mar. 2026
Estado
Estado general: bueno
Estado técnico: muy bueno
Estado óptico: medio
- Suspension pneumatique
= Plus d'informations =
Configuration essieu
Dimension des pneus: 275/70-R22.5
Freins: freins à tambour
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 11600 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 65%; Sculptures des pneus gauche externe: 80%; Sculptures des pneus droit externe: 65%; Sculptures des pneus droit externe: 45%
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 11600 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche interne: 80%; Sculptures des pneus gauche externe: 80%; Sculptures des pneus droit externe: 90%; Sculptures des pneus droit externe: 90%
Essieu arrière 3: Charge maximale sur essieu: 11600 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche interne: 90%; Sculptures des pneus gauche externe: 90%; Sculptures des pneus droit externe: 75%; Sculptures des pneus droit externe: 80%
Essieu arrière 4: Charge maximale sur essieu: 11600 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche interne: 45%; Sculptures des pneus gauche externe: 45%; Sculptures des pneus droit externe: 70%; Sculptures des pneus droit externe: 75%
Entretien
APK (CT): valable jusqu'à mars 2026
Condition
État général: bon
État technique: très bon
État optique: moyen
- BPW-Assen
- Luchtvering
- Trommelremmen
= Bijzonderheden =
nette 2007 NOOTEBOOM OVB-73-04 4-assige BALLAST TRAILER, assen 2,3 en 4 zijn hydraulisch gestuurd, BPW assen met trommelremmen, 2x 10 rongpotten + 13 rongen, 2x 5 sjorogen, centrale smering, 3" kingpin, luchtvering, leeggewicht: 11.620kg, GVW: 71.400kg, dubbellucht met 275/70 -R22,5 banden (L: 10/13, 13/13, 14/14, 7/7mm; R: 10/7, 14/14, 13/12, 11/12mm), Belgische registratie met geldige technische keuring t/m 25-03-2026
= Meer informatie =
Asconfiguratie
Bandenmaat: 275/70-R22.5
Remmen: trommelremmen
Achteras 1: Max. aslast: 11600 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 65%; Bandenprofiel linksbuiten: 80%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 65%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 45%
Achteras 2: Max. aslast: 11600 kg; Meesturend; Bandenprofiel linksbinnen: 80%; Bandenprofiel linksbuiten: 80%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 90%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 90%
Achteras 3: Max. aslast: 11600 kg; Meesturend; Bandenprofiel linksbinnen: 90%; Bandenprofiel linksbuiten: 90%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 75%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 80%
Achteras 4: Max. aslast: 11600 kg; Meesturend; Bandenprofiel linksbinnen: 45%; Bandenprofiel linksbuiten: 45%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 70%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 75%
Onderhoud
APK: gekeurd tot mrt. 2026
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: gemiddeld
- Zawieszenie pneumatyczne
= Więcej informacji =
Konfiguracja osi
Rozmiar opon: 275/70-R22.5
Hamulce: hamulce bębnowe
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 11600 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 65%; Profil opon lewa zewnętrzna: 80%; Profil opon prawa zewnętrzna: 65%; Profil opon prawa zewnętrzna: 45%
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 11600 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa wewnętrzna: 80%; Profil opon lewa zewnętrzna: 80%; Profil opon prawa zewnętrzna: 90%; Profil opon prawa zewnętrzna: 90%
Oś tylna 3: Maksymalny nacisk na oś: 11600 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa wewnętrzna: 90%; Profil opon lewa zewnętrzna: 90%; Profil opon prawa zewnętrzna: 75%; Profil opon prawa zewnętrzna: 80%
Oś tylna 4: Maksymalny nacisk na oś: 11600 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa wewnętrzna: 45%; Profil opon lewa zewnętrzna: 45%; Profil opon prawa zewnętrzna: 70%; Profil opon prawa zewnętrzna: 75%
Obsługa serwisowa
APK (Przegląd techniczny): zatwierdzone do mrt. 2026
Stan
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: bardzo dobrze
Stan wizualny: średnio
- Suspensão pneumática
= Mais informações =
Configuração dos eixos
Tamanho dos pneus: 275/70-R22.5
Travões: travões de tambor
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 11600 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 65%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 80%; Perfil do pneu exterior direito: 65%; Perfil do pneu exterior direito: 45%
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 11600 kg; Direção; Perfil do pneu interior esquerdo: 80%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 80%; Perfil do pneu exterior direito: 90%; Perfil do pneu exterior direito: 90%
Eixo traseiro 3: Máx carga por eixo: 11600 kg; Direção; Perfil do pneu interior esquerdo: 90%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 90%; Perfil do pneu exterior direito: 75%; Perfil do pneu exterior direito: 80%
Eixo traseiro 4: Máx carga por eixo: 11600 kg; Direção; Perfil do pneu interior esquerdo: 45%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 45%; Perfil do pneu exterior direito: 70%; Perfil do pneu exterior direito: 75%
Manutenção
APK (MOT): testado até mrt. 2026
Estado
Estado geral: bom
Estado técnico: muito bom
Aspeto visual: média
- Пневматическая подвеска
= Дополнительная информация =
Конфигурация осей
Размер шин: 275/70-R22.5
Тормоза: барабанные тормоза
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 11600 kg; Профиль шин левое внутреннее: 65%; Профиль шин левое внешнее: 80%; Профиль шин правое внешнее: 65%; Профиль шин правое внешнее: 45%
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 11600 kg; Рулевое управление; Профиль шин левое внутреннее: 80%; Профиль шин левое внешнее: 80%; Профиль шин правое внешнее: 90%; Профиль шин правое внешнее: 90%
Задний мост 3: Макс. нагрузка на ось: 11600 kg; Рулевое управление; Профиль шин левое внутреннее: 90%; Профиль шин левое внешнее: 90%; Профиль шин правое внешнее: 75%; Профиль шин правое внешнее: 80%
Задний мост 4: Макс. нагрузка на ось: 11600 kg; Рулевое управление; Профиль шин левое внутреннее: 45%; Профиль шин левое внешнее: 45%; Профиль шин правое внешнее: 70%; Профиль шин правое внешнее: 75%
Техническое обслуживание
APK (TO): проверка пройдена до mrt. 2026
Состояние
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: очень хорошее
Внешнее состояние: среднее
- Luftfjädring
= Ytterligare information =
Konfiguration av axlar
Däckets storlek: 275/70-R22.5
Bromsar: trumbromsar
Bakaxel 1: Max. axellast: 11600 kg; Däckprofil inuti vänster: 65%; Däckprofil lämnades utanför: 80%; Däckprofil innanför höger: 65%; Däckprofil utanför höger: 45%
Bakaxel 2: Max. axellast: 11600 kg; Styrning; Däckprofil inuti vänster: 80%; Däckprofil lämnades utanför: 80%; Däckprofil innanför höger: 90%; Däckprofil utanför höger: 90%
Bakaxel 3: Max. axellast: 11600 kg; Styrning; Däckprofil inuti vänster: 90%; Däckprofil lämnades utanför: 90%; Däckprofil innanför höger: 75%; Däckprofil utanför höger: 80%
Bakaxel 4: Max. axellast: 11600 kg; Styrning; Däckprofil inuti vänster: 45%; Däckprofil lämnades utanför: 45%; Däckprofil innanför höger: 70%; Däckprofil utanför höger: 75%
Underhåll
MOT: besiktigat till mrt. 2026
Delstat
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: mycket bra
Optiskt tillstånd: genomsnitt