Semiremorcă platformă cu obloane Orthaus 2 ASSIGE STEERING AXEL MKG HLK 330 VG CRANE











































Dacă ați decis achiziționarea echipamentului la un preț mic, trebuie să fiți sigur că persoana cu care comunicați este un vânzător real. Aflați toate informațiile disponibile cu privire la proprietarul echipamentului. O metodă de înșelăciune este aceea de a se prezenta ca o societate existentă în mod real. În caz de îndoială, vă rugăm să luați legătura cu noi prin formularul de feedback, pentru alte controale.
Înainte de a decide o achiziție, examinați cu atenție diferite oferte de vânzare pentru a cunoaște costul mediu al modelului ales. Dacă prețul din oferta care vă place este mult mai mic față de alte oferte asemănătoare, gândiți-vă bine. O diferență de preț importantă poate indica defecte ascunse sau o tentativă a vânzătorului de a comite o înșelăciune.
Nu cumpărați produse care au prețuri mult diferite față de prețul mediu al altor produse asemănătoare
Nu dați acordul la plata unor cauțiuni suspecte sau plăți anticipate ale mărfurilor. În caz de îndoieli, clarificați amănuntele, solicitați mai multe fotografii și documente privind mașina, verificați autenticitatea documentelor, puneți întrebări.
Cel mai răspândit tip de înșelăciune. Vânzătorii necinstiți pot cere o anumită sumă din avans, pentru ”rezervarea” dreptului de achiziționare a mijlocului. În acest mod ei strâng o mare sumă de bani, după care dispar, fără a putea fi contactați.
- Transferul plății anticipate pe card
- Nu efectuați plata anticipată fără semnarea documentelor care să ateste procesul de transfer de bani, dacă în timpul tratativei vânzătorul are îndoieli.
- Transfer în contul ”curatorului”
- O astfel de solicitare trebuie să vă alarmeze, foarte probabil comunicați cu o persoană care urmărește să vă înșele.
- Transferul în contul societății cu un nume asemănător
- Atenție, persoanele rău intenționate se pot ascunde în spatele unor societăți renumite, aducând mici modificări numelui societății. Nu efectuați transfer de bani dacă numele societății este dubios.
- Înlocuirea propriilor date în factura societății reale
- Înainte de efectua transferul de bani, vă rugăm să verificați corectitudinea datelor bancare și dacă acestea aparțin societății indicate.
Contactează vânzătorul































Zavěšení: vzduchové odpružení
Zadní náprava 1: Profil pneumatiky vlevo: 40%; Profil pneumatiky vpravo: 40%
Zadní náprava 2: Řízení; Profil pneumatiky vlevo: 70%; Profil pneumatiky vpravo: 70%
Jeřáb: HLK 330 VG, rok výroby 1993
Federung: Luftfederung
Hinterachse 1: Reifen Profil links: 40%; Reifen Profil rechts: 40%
Hinterachse 2: Gelenkt; Reifen Profil links: 70%; Reifen Profil rechts: 70%
Kran: HLK 330 VG, Baujahr 1993
Affjedring: luftaffjedring
Bagaksel 1: Dækprofil venstre: 40%; Dækprofil højre: 40%
Bagaksel 2: Styretøj; Dækprofil venstre: 70%; Dækprofil højre: 70%
Kran: HLK 330 VG, produktionsår 1993
derived from the information on the website.
= More information =
Tyre size: 425X65X22.5
Suspension: air suspension
Rear axle 1: Tyre profile left: 40%; Tyre profile right: 40%
Rear axle 2: Steering; Tyre profile left: 70%; Tyre profile right: 70%
Crane: HLK 330 VG, year of manufacture 1993
Suspensión: suspensión neumática
Eje trasero 1: Dibujo del neumático izquierda: 40%; Dibujo del neumático derecha: 40%
Eje trasero 2: Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 70%; Dibujo del neumático derecha: 70%
Grúa: HLK 330 VG, año de fabricación 1993
Suspension: suspension pneumatique
Essieu arrière 1: Sculptures des pneus gauche: 40%; Sculptures des pneus droite: 40%
Essieu arrière 2: Direction; Sculptures des pneus gauche: 70%; Sculptures des pneus droite: 70%
Grue: HLK 330 VG, année de construction 1993
Felfüggesztés: légrugózás
Hátsó tengely 1: Gumiabroncs profilja balra: 40%; Gumiabroncs profilja jobbra: 40%
Hátsó tengely 2: Kormányzás; Gumiabroncs profilja balra: 70%; Gumiabroncs profilja jobbra: 70%
Daru: HLK 330 VG, építési év 1993
Sospensione: sospensione pneumatica
Asse posteriore 1: Profilo del pneumatico sinistra: 40%; Profilo del pneumatico destra: 40%
Asse posteriore 2: Sterzo; Profilo del pneumatico sinistra: 70%; Profilo del pneumatico destra: 70%
Gru: HLK 330 VG, anno di costruzione 1993
Ook kunnen wij voor u de financiering regelen binnen Nederland.
= Meer informatie =
Bandenmaat: 425X65X22.5
Vering: luchtvering
Achteras 1: Bandenprofiel links: 40%; Bandenprofiel rechts: 40%
Achteras 2: Meesturend; Bandenprofiel links: 70%; Bandenprofiel rechts: 70%
Kraan: HLK 330 VG, bouwjaar 1993
Zawieszenie: zawieszenie pneumatyczne
Oś tylna 1: Profil opon lewa: 40%; Profil opon prawa: 40%
Oś tylna 2: Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 70%; Profil opon prawa: 70%
Żuraw: HLK 330 VG, rok produkcji 1993
Suspensão: suspensão pneumática
Eixo traseiro 1: Perfil do pneu esquerda: 40%; Perfil do pneu direita: 40%
Eixo traseiro 2: Direção; Perfil do pneu esquerda: 70%; Perfil do pneu direita: 70%
Grua: HLK 330 VG, ano de fabrico 1993
Подвеска: пневматическая подвеска
Задний мост 1: Профиль шин слева: 40%; Профиль шин справа: 40%
Задний мост 2: Рулевое управление; Профиль шин слева: 70%; Профиль шин справа: 70%
Кран: HLK 330 VG, год выпуска 1993
Zavesenie: vzduchové odpruženie
Zadná náprava 1: Profil pneumatiky vľavo: 40%; Profil pneumatiky vpravo: 40%
Zadná náprava 2: Riadenie; Profil pneumatiky vľavo: 70%; Profil pneumatiky vpravo: 70%
Žeriav: HLK 330 VG, rok výroby 1993
Fjädring: luftfjädring
Bakaxel 1: Däckprofil vänster: 40%; Däckprofil rätt: 40%
Bakaxel 2: Styrning; Däckprofil vänster: 70%; Däckprofil rätt: 70%
Kran: HLK 330 VG, byggnadsår 1993