Semiremorcă platformă cu obloane Nooteboom uitschuifbaar / 19 mtr / Nooteboom Remote














Dacă ați decis achiziționarea echipamentului la un preț mic, trebuie să fiți sigur că persoana cu care comunicați este un vânzător real. Aflați toate informațiile disponibile cu privire la proprietarul echipamentului. O metodă de înșelăciune este aceea de a se prezenta ca o societate existentă în mod real. În caz de îndoială, vă rugăm să luați legătura cu noi prin formularul de feedback, pentru alte controale.
Înainte de a decide o achiziție, examinați cu atenție diferite oferte de vânzare pentru a cunoaște costul mediu al modelului ales. Dacă prețul din oferta care vă place este mult mai mic față de alte oferte asemănătoare, gândiți-vă bine. O diferență de preț importantă poate indica defecte ascunse sau o tentativă a vânzătorului de a comite o înșelăciune.
Nu cumpărați produse care au prețuri mult diferite față de prețul mediu al altor produse asemănătoare
Nu dați acordul la plata unor cauțiuni suspecte sau plăți anticipate ale mărfurilor. În caz de îndoieli, clarificați amănuntele, solicitați mai multe fotografii și documente privind mașina, verificați autenticitatea documentelor, puneți întrebări.
Cel mai răspândit tip de înșelăciune. Vânzătorii necinstiți pot cere o anumită sumă din avans, pentru ”rezervarea” dreptului de achiziționare a mijlocului. În acest mod ei strâng o mare sumă de bani, după care dispar, fără a putea fi contactați.
- Transferul plății anticipate pe card
- Nu efectuați plata anticipată fără semnarea documentelor care să ateste procesul de transfer de bani, dacă în timpul tratativei vânzătorul are îndoieli.
- Transfer în contul ”curatorului”
- O astfel de solicitare trebuie să vă alarmeze, foarte probabil comunicați cu o persoană care urmărește să vă înșele.
- Transferul în contul societății cu un nume asemănător
- Atenție, persoanele rău intenționate se pot ascunde în spatele unor societăți renumite, aducând mici modificări numelui societății. Nu efectuați transfer de bani dacă numele societății este dubios.
- Înlocuirea propriilor date în factura societății reale
- Înainte de efectua transferul de bani, vă rugăm să verificați corectitudinea datelor bancare și dacă acestea aparțin societății indicate.
Contactează vânzătorul




















Zadní náprava 1: Max. zatížení nápravy: 9000 kg; Řízení
Zadní náprava 2: Max. zatížení nápravy: 9000 kg; Řízení
Zadní náprava 3: Max. zatížení nápravy: 9000 kg; Řízení
Technický stav: průměr
Optický stav: průměr
Registrační číslo: OF-15-RD
Hinterachse 1: Max. Achslast: 9000 kg; Gelenkt
Hinterachse 2: Max. Achslast: 9000 kg; Gelenkt
Hinterachse 3: Max. Achslast: 9000 kg; Gelenkt
Technischer Zustand: durchschnittlich
Optischer Zustand: durchschnittlich
Kennzeichen: OF-15-RD
Wenden Sie sich an Martijn Schuiling, Arno De Leeuw oder Algemeen, um weitere Informationen zu erhalten.
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Styretøj
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Styretøj
Bagaksel 3: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Styretøj
Teknisk stand: gennemsnitlig
Visuelt udseende: gennemsnitlig
Registreringsnummer: OF-15-RD
Kontakt Algemeen for yderligere oplysninger
Rear axle 1: Max. axle load: 9000 kg; Steering
Rear axle 2: Max. axle load: 9000 kg; Steering
Rear axle 3: Max. axle load: 9000 kg; Steering
Technical condition: average
Visual appearance: average
Registration number: OF-15-RD
Please contact Martijn Schuiling, Arno De Leeuw or Algemeen for more information
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dirección
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dirección
Eje trasero 3: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dirección
Estado técnico: medio
Estado óptico: medio
Matrícula: OF-15-RD
Póngase en contacto con Algemeen para obtener más información.
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Direction
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Direction
Essieu arrière 3: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Direction
État technique: moyen
État optique: moyen
Numéro d'immatriculation: OF-15-RD
Veuillez contacter Algemeen pour plus d'informations
Hátsó tengely 1: Maximális tengelyterhelés: 9000 kg; Kormányzás
Hátsó tengely 2: Maximális tengelyterhelés: 9000 kg; Kormányzás
Hátsó tengely 3: Maximális tengelyterhelés: 9000 kg; Kormányzás
Műszaki állapot: átlagos
Optikai állapot: átlagos
Rendszám: OF-15-RD
További információért kérjük, vegye fel a kapcsolatot Algemeen-vel
Asse posteriore 1: Carico massimo per asse: 9000 kg; Sterzo
Asse posteriore 2: Carico massimo per asse: 9000 kg; Sterzo
Asse posteriore 3: Carico massimo per asse: 9000 kg; Sterzo
Stato tecnico: media
Stato ottico: media
Numero di immatricolazione: OF-15-RD
Achteras 1: Max. aslast: 9000 kg; Meesturend
Achteras 2: Max. aslast: 9000 kg; Meesturend
Achteras 3: Max. aslast: 9000 kg; Meesturend
Technische staat: gemiddeld
Optische staat: gemiddeld
Kenteken: OF-15-RD
Neem voor meer informatie contact op met Algemeen
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Układ kierowniczy
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Układ kierowniczy
Oś tylna 3: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Układ kierowniczy
Stan techniczny: średnio
Stan wizualny: średnio
Numer rejestracyjny: OF-15-RD
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Algemeen
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 9000 kg; Direção
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 9000 kg; Direção
Eixo traseiro 3: Máx carga por eixo: 9000 kg; Direção
Estado técnico: média
Aspeto visual: média
Número de registo: OF-15-RD
Contacte Algemeen para obter mais informações
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Рулевое управление
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Рулевое управление
Задний мост 3: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Рулевое управление
Техническое состояние: среднее
Внешнее состояние: среднее
Регистрационный номер: OF-15-RD
Свяжитесь с Algemeen для получения дополнительной информации
Zadná náprava 1: Max. zaťaženie nápravy: 9000 kg; Riadenie
Zadná náprava 2: Max. zaťaženie nápravy: 9000 kg; Riadenie
Zadná náprava 3: Max. zaťaženie nápravy: 9000 kg; Riadenie
Technický stav: priemer
Optický stav: priemer
Registračné číslo: OF-15-RD
Bakaxel 1: Max. axellast: 9000 kg; Styrning
Bakaxel 2: Max. axellast: 9000 kg; Styrning
Bakaxel 3: Max. axellast: 9000 kg; Styrning
Tekniskt tillstånd: genomsnitt
Optiskt tillstånd: genomsnitt
Registreringsnummer: OF-15-RD
Kontakta Algemeen för mer information