Semiremorcă basculantă Stas 2 Axle Alu Tipper , Spring Suspension , Drum Brakes





























Dacă ați decis achiziționarea echipamentului la un preț mic, trebuie să fiți sigur că persoana cu care comunicați este un vânzător real. Aflați toate informațiile disponibile cu privire la proprietarul echipamentului. O metodă de înșelăciune este aceea de a se prezenta ca o societate existentă în mod real. În caz de îndoială, vă rugăm să luați legătura cu noi prin formularul de feedback, pentru alte controale.
Înainte de a decide o achiziție, examinați cu atenție diferite oferte de vânzare pentru a cunoaște costul mediu al modelului ales. Dacă prețul din oferta care vă place este mult mai mic față de alte oferte asemănătoare, gândiți-vă bine. O diferență de preț importantă poate indica defecte ascunse sau o tentativă a vânzătorului de a comite o înșelăciune.
Nu cumpărați produse care au prețuri mult diferite față de prețul mediu al altor produse asemănătoare
Nu dați acordul la plata unor cauțiuni suspecte sau plăți anticipate ale mărfurilor. În caz de îndoieli, clarificați amănuntele, solicitați mai multe fotografii și documente privind mașina, verificați autenticitatea documentelor, puneți întrebări.
Cel mai răspândit tip de înșelăciune. Vânzătorii necinstiți pot cere o anumită sumă din avans, pentru ”rezervarea” dreptului de achiziționare a mijlocului. În acest mod ei strâng o mare sumă de bani, după care dispar, fără a putea fi contactați.
- Transferul plății anticipate pe card
- Nu efectuați plata anticipată fără semnarea documentelor care să ateste procesul de transfer de bani, dacă în timpul tratativei vânzătorul are îndoieli.
- Transfer în contul ”curatorului”
- O astfel de solicitare trebuie să vă alarmeze, foarte probabil comunicați cu o persoană care urmărește să vă înșele.
- Transferul în contul societății cu un nume asemănător
- Atenție, persoanele rău intenționate se pot ascunde în spatele unor societăți renumite, aducând mici modificări numelui societății. Nu efectuați transfer de bani dacă numele societății este dubios.
- Înlocuirea propriilor date în factura societății reale
- Înainte de efectua transferul de bani, vă rugăm să verificați corectitudinea datelor bancare și dacă acestea aparțin societății indicate.
Contactează vânzătorul







































Bremsen: Trommelbremsen
Federung: Blattfederung
Hinterachse 1: Max. Achslast: 10300 kg; Reifen Profil links: 30%; Reifen Profil rechts: 30%
Hinterachse 2: Max. Achslast: 10300 kg; Reifen Profil links: 30%; Reifen Profil rechts: 30%
Höhe der Ladefläche: 145 cm
Kipper: Hinten
Wenden Sie sich an Willem Zelissen, Willem Zelissen oder Willem Zelissen, um weitere Informationen zu erhalten.
Bremser: tromlebremser
Affjedring: bladaffjedring
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 10300 kg; Dækprofil venstre: 30%; Dækprofil højre: 30%
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 10300 kg; Dækprofil venstre: 30%; Dækprofil højre: 30%
Gulvhøjde i lastrum: 145 cm
Tiplad: Tilbage
Kontakt Willem Zelissen eller Willem Zelissen for yderligere oplysninger
Brakes: drum brakes
Suspension: leaf suspension
Rear axle 1: Max. axle load: 10300 kg; Tyre profile left: 30%; Tyre profile right: 30%
Rear axle 2: Max. axle load: 10300 kg; Tyre profile left: 30%; Tyre profile right: 30%
Height of cargo floor: 145 cm
Tipper: Back
Please contact Willem Zelissen, Willem Zelissen or Willem Zelissen for more information
Frenos: frenos de tambor
Suspensión: suspensión de ballestas
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 10300 kg; Dibujo del neumático izquierda: 30%; Dibujo del neumático derecha: 30%
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 10300 kg; Dibujo del neumático izquierda: 30%; Dibujo del neumático derecha: 30%
Altura piso de carga: 145 cm
Volquete: Trasera
Póngase en contacto con Willem Zelissen o Willem Zelissen para obtener más información.
Freins: freins à tambour
Suspension: suspension à lames
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 10300 kg; Sculptures des pneus gauche: 30%; Sculptures des pneus droite: 30%
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 10300 kg; Sculptures des pneus gauche: 30%; Sculptures des pneus droite: 30%
Hauteur du plancher de chargement: 145 cm
Kipper: Arrière
Veuillez contacter Willem Zelissen, Willem Zelissen ou Willem Zelissen pour plus d'informations
= Meer informatie =
Bandenmaat: 445/65R/22.5
Remmen: trommelremmen
Vering: bladvering
Achteras 1: Max. aslast: 10300 kg; Bandenprofiel links: 30%; Bandenprofiel rechts: 30%
Achteras 2: Max. aslast: 10300 kg; Bandenprofiel links: 30%; Bandenprofiel rechts: 30%
Hoogte laadvloer: 145 cm
Kipper: Achter
Neem voor meer informatie contact op met Willem Zelissen, Willem Zelissen of Willem Zelissen
Hamulce: hamulce bębnowe
Zawieszenie: zawieszenie piórowe
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 10300 kg; Profil opon lewa: 30%; Profil opon prawa: 30%
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 10300 kg; Profil opon lewa: 30%; Profil opon prawa: 30%
Wysokość podłogi ładowni: 145 cm
Wywrotka: Tył
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Willem Zelissen, Willem Zelissen lub Willem Zelissen
Travões: travões de tambor
Suspensão: suspensão de molas
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 10300 kg; Perfil do pneu esquerda: 30%; Perfil do pneu direita: 30%
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 10300 kg; Perfil do pneu esquerda: 30%; Perfil do pneu direita: 30%
Altura do piso da bagageira: 145 cm
Camião basculante: Retroceder
Contacte Willem Zelissen ou Willem Zelissen para obter mais informações
Тормоза: барабанные тормоза
Подвеска: рессорная подвеска
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 10300 kg; Профиль шин слева: 30%; Профиль шин справа: 30%
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 10300 kg; Профиль шин слева: 30%; Профиль шин справа: 30%
Высота грузового пола: 145 cm
Самосвал: Сзади
Свяжитесь с Willem Zelissen или Willem Zelissen для получения дополнительной информации
Bromsar: trumbromsar
Fjädring: bladfjädring
Bakaxel 1: Max. axellast: 10300 kg; Däckprofil vänster: 30%; Däckprofil rätt: 30%
Bakaxel 2: Max. axellast: 10300 kg; Däckprofil vänster: 30%; Däckprofil rätt: 30%
Höjd på lastgolv: 145 cm
Tippbil: Bakom
Kontakta Willem Zelissen eller Willem Zelissen för mer information