Maşina de gunoi Mercedes-Benz Atego 2528 L 6X2 + Geesink Waste collector - Müllwagen

PDF
Maşina de gunoi Mercedes-Benz Atego 2528 L 6X2 + Geesink Waste collector - Müllwagen - Autoline
Maşina de gunoi Mercedes-Benz Atego 2528 L 6X2 + Geesink Waste collector - Müllwagen | Imagine 1 - Autoline
Maşina de gunoi Mercedes-Benz Atego 2528 L 6X2 + Geesink Waste collector - Müllwagen | Imagine 2 - Autoline
Maşina de gunoi Mercedes-Benz Atego 2528 L 6X2 + Geesink Waste collector - Müllwagen | Imagine 3 - Autoline
Maşina de gunoi Mercedes-Benz Atego 2528 L 6X2 + Geesink Waste collector - Müllwagen | Imagine 4 - Autoline
Maşina de gunoi Mercedes-Benz Atego 2528 L 6X2 + Geesink Waste collector - Müllwagen | Imagine 5 - Autoline
Maşina de gunoi Mercedes-Benz Atego 2528 L 6X2 + Geesink Waste collector - Müllwagen | Imagine 6 - Autoline
Maşina de gunoi Mercedes-Benz Atego 2528 L 6X2 + Geesink Waste collector - Müllwagen | Imagine 7 - Autoline
Maşina de gunoi Mercedes-Benz Atego 2528 L 6X2 + Geesink Waste collector - Müllwagen | Imagine 8 - Autoline
Maşina de gunoi Mercedes-Benz Atego 2528 L 6X2 + Geesink Waste collector - Müllwagen | Imagine 9 - Autoline
Maşina de gunoi Mercedes-Benz Atego 2528 L 6X2 + Geesink Waste collector - Müllwagen | Imagine 10 - Autoline
Maşina de gunoi Mercedes-Benz Atego 2528 L 6X2 + Geesink Waste collector - Müllwagen | Imagine 11 - Autoline
Maşina de gunoi Mercedes-Benz Atego 2528 L 6X2 + Geesink Waste collector - Müllwagen | Imagine 12 - Autoline
Maşina de gunoi Mercedes-Benz Atego 2528 L 6X2 + Geesink Waste collector - Müllwagen | Imagine 13 - Autoline
Maşina de gunoi Mercedes-Benz Atego 2528 L 6X2 + Geesink Waste collector - Müllwagen | Imagine 14 - Autoline
Maşina de gunoi Mercedes-Benz Atego 2528 L 6X2 + Geesink Waste collector - Müllwagen | Imagine 15 - Autoline
Maşina de gunoi Mercedes-Benz Atego 2528 L 6X2 + Geesink Waste collector - Müllwagen | Imagine 16 - Autoline
Maşina de gunoi Mercedes-Benz Atego 2528 L 6X2 + Geesink Waste collector - Müllwagen | Imagine 17 - Autoline
Maşina de gunoi Mercedes-Benz Atego 2528 L 6X2 + Geesink Waste collector - Müllwagen | Imagine 18 - Autoline
Maşina de gunoi Mercedes-Benz Atego 2528 L 6X2 + Geesink Waste collector - Müllwagen | Imagine 19 - Autoline
Maşina de gunoi Mercedes-Benz Atego 2528 L 6X2 + Geesink Waste collector - Müllwagen | Imagine 20 - Autoline
Maşina de gunoi Mercedes-Benz Atego 2528 L 6X2 + Geesink Waste collector - Müllwagen | Imagine 21 - Autoline
Maşina de gunoi Mercedes-Benz Atego 2528 L 6X2 + Geesink Waste collector - Müllwagen | Imagine 22 - Autoline
Maşina de gunoi Mercedes-Benz Atego 2528 L 6X2 + Geesink Waste collector - Müllwagen | Imagine 23 - Autoline
Maşina de gunoi Mercedes-Benz Atego 2528 L 6X2 + Geesink Waste collector - Müllwagen | Imagine 24 - Autoline
Maşina de gunoi Mercedes-Benz Atego 2528 L 6X2 + Geesink Waste collector - Müllwagen | Imagine 25 - Autoline
Maşina de gunoi Mercedes-Benz Atego 2528 L 6X2 + Geesink Waste collector - Müllwagen | Imagine 26 - Autoline
Maşina de gunoi Mercedes-Benz Atego 2528 L 6X2 + Geesink Waste collector - Müllwagen | Imagine 27 - Autoline
Maşina de gunoi Mercedes-Benz Atego 2528 L 6X2 + Geesink Waste collector - Müllwagen | Imagine 28 - Autoline
Maşina de gunoi Mercedes-Benz Atego 2528 L 6X2 + Geesink Waste collector - Müllwagen | Imagine 29 - Autoline
Vă interesează anunțul?
1/29
PDF
12.750 EUR
Preţ net
≈ 63.470 RON
Luați legătura cu vânzătorul
Marca: Mercedes-Benz
Anul: 2003-10
Prima înmatriculare: 2003-10-21
Kilometraj: 425.643 km
Capacitatea de încărcare: 11.025 kg
Greutate proprie: 14.975 kg
Greutate cu încărcătura: 26.000 kg
Locul de amplasare: Belgia Gistel (West-Vlaanderen)6418 km to "United States/Columbus"
Numărul ID din stocul vânzătorului: 10020
Data publicării: 28 apr. 2025
Descriere
Modelul: GPM IIe - 2225 HH / GCB 1000 containerloader
Dimensiuni de gabarit: 9,65 m × 2,55 m × 3,58 m
Rezervor de combustibil: 400 l
Motor
Combustibil: diesel
Volum: 6.374 cm³
Numărul cilindrilor: 6
Euro: Euro 2
Cutie de viteze
Tip: semiautomat
Axe
Număr de axe: 3
Formula roţilor: 6x2
Bară de suspensie: resort/pneumo
Interaxă: 3.750 mm
Roţi duble
Primul ax: 315/80r22.5
Al doilea ax: 315/80r22.5
Al treilea ax: 315/80r22.5
Frâne
ABS
Frînă de motor
Interior și confort
Cruiz control
Oglinzi cu reglaj electric
Parasolar
Funcții de siguranță
Blocare diferenţialului
Echipamente suplimentare
Cutie pentru instrumente
Stare
Stare: second hand
Informaţie suplimentară
Culoare: alb

Informaţie suplimentară — Maşina de gunoi Mercedes-Benz Atego 2528 L 6X2 + Geesink Waste collector - Müllwagen

Română
= Additional options and accessories =

- Air suspension
- Double passenger seat
- Heavy duty engine brake
- PTO
- PTO Hydraulics

= More information =

General information
Cab: day

Transmission
Transmission: EPS, Semi-automatic

Axle configuration
Tyre size: 315/80r22.5
Front axle: Max. axle load: 7500 kg; Steering; Tyre profile left: 60%; Tyre profile right: 60%
Rear axle 1: Max. axle load: 11500 kg; Tyre profile left inner: 40%; Tyre profile left outer: 40%; Tyre profile right outer: 40%; Tyre profile right outer: 40%
Rear axle 2: Max. axle load: 7500 kg; Steering; Tyre profile left: 30%; Tyre profile right: 30%

Functional
Make of bodywork: GEESINK GPM IIe - 2225 HH / GCB 1000 containerloader
Pump: Yes

Condition
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: average

Additional information
Please contact Frederik Viaene for more information
- PTO
- Въздушно окачване
- Моторна спирачка-забавител в тежки условия
- PTO
- Robustní motorová brzda
- Vzduchové odpružení
= Weitere Optionen und Zubehör =

- Bremskraftverstärker
- Doppel Beifahrer sitz
- Luftfederung
- PTO Hydraulik
- Zapfwelle (PTO)

= Weitere Informationen =

Allgemeine Informationen
Kabine: Tag

Getriebe
Getriebe: EPS, Halbautomatisches Getriebe

Achskonfiguration
Refenmaß: 315/80r22.5
Vorderachse: Max. Achslast: 7500 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 60%; Reifen Profil rechts: 60%
Hinterachse 1: Max. Achslast: 11500 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 40%; Reifen Profil links außen: 40%; Reifen Profil rechts innerhalb: 40%; Reifen Profil rechts außen: 40%
Hinterachse 2: Max. Achslast: 7500 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 30%; Reifen Profil rechts: 30%

Funktionell
Marke des Aufbaus: GEESINK GPM IIe - 2225 HH / GCB 1000 containerloader
Pumpe: Ja

Zustand
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: durchschnittlich

Weitere Informationen
Wenden Sie sich an Frederik Viaene, um weitere Informationen zu erhalten.
= Flere valgmuligheder og mere tilbehør =

- Kraftig motorbremse
- Kraftudtag
- Luftaffjedring

= Yderligere oplysninger =

Generelle oplysninger
Førerhus: day cab

Transmission
Transmission: EPS, Halvautomatisk

Akselkonfiguration
Dækstørrelse: 315/80r22.5
Foraksel: Maks. akselbelastning: 7500 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 60%; Dækprofil højre: 60%
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 11500 kg; Dækprofil venstre indvendige: 40%; Dækprofil venstre udvendige: 40%; Dækprofil højre udvendige: 40%; Dækprofil højre udvendige: 40%
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 7500 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 30%; Dækprofil højre: 30%

Funktionelle
Karosserifabrikat: GEESINK GPM IIe - 2225 HH / GCB 1000 containerloader
Pumpe: Ja

Stand
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: gennemsnitlig

Yderligere oplysninger
Kontakt Frederik Viaene for yderligere oplysninger
- PTO
- Αερανάρτηση
- Φρένο κινητήρα βαρέος τύπου
= Más opciones y accesorios =

- Freno de motor reforzado
- PTO
- Suspensión neumática

= Más información =

Información general
Cabina: día

Transmisión
Transmisión: EPS, Semiautomático

Configuración de ejes
Tamaño del neumático: 315/80r22.5
Eje delantero: Carga máxima del eje: 7500 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 60%; Dibujo del neumático derecha: 60%
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 11500 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 40%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 40%; Dibujo del neumático derecha exterior: 40%; Dibujo del neumático derecha exterior: 40%
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 7500 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 30%; Dibujo del neumático derecha: 30%

Funcional
Marca carrocería: GEESINK GPM IIe - 2225 HH / GCB 1000 containerloader
Bomba: Sí

Estado
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: medio

Información complementaria
Póngase en contacto con Frederik Viaene para obtener más información.
- Ilmajousitus
- Raskaan käytön moottorijarru
- Voimanotto
= Plus d'options et d'accessoires =

- Frein moteur renforcé
- Prise de force
- PTO Hydraulique
- Siege double passager
- Suspension pneumatique

= Plus d'informations =

Informations générales
Cabine: jour

Transmission
Transmission: EPS, Semi-automatique

Configuration essieu
Dimension des pneus: 315/80r22.5
Essieu avant: Charge maximale sur essieu: 7500 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 60%; Sculptures des pneus droite: 60%
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 11500 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 40%; Sculptures des pneus gauche externe: 40%; Sculptures des pneus droit externe: 40%; Sculptures des pneus droit externe: 40%
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 7500 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 30%; Sculptures des pneus droite: 30%

Pratique
Marque de construction: GEESINK GPM IIe - 2225 HH / GCB 1000 containerloader
Pompe: Oui

Condition
État général: bon
État technique: bon
État optique: moyen

Informations complémentaires
Veuillez contacter Frederik Viaene pour plus d'informations
- Priključno vratilo
- Snažna kočnica motora
- Zračni ovjes
- Kihajtás
- Légrugós felfüggesztés
- Nagy teljesítményű motorfék
- Decuplare motor
- Frână de motor heavy-duty
- Suspensie pneumatică
- Freno motore per impieghi gravosi
- Presa di forsa
- Sospensioni pneumatiche
= Aanvullende opties en accessoires =

- Dubbele bijrijderstoel
- Luchtvering
- PTO
- PTO
- PTO Hydrauliek
- Versterkte motorrem

= Meer informatie =

Algemene informatie
Cabine: dag

Transmissie
Transmissie: EPS, Semi-automaat

Asconfiguratie
Bandenmaat: 315/80r22.5
Vooras: Max. aslast: 7500 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 60%; Bandenprofiel rechts: 60%
Achteras 1: Max. aslast: 11500 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 40%; Bandenprofiel linksbuiten: 40%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 40%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 40%
Achteras 2: Max. aslast: 7500 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 30%; Bandenprofiel rechts: 30%

Functioneel
Merk opbouw: GEESINK GPM IIe - 2225 HH / GCB 1000 containerloader
Pomp: Ja

Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: gemiddeld

Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Frederik Viaene
- Kraftig motorbrems
- Kraftuttak
- Luftfjæring
= Więcej opcji i akcesoriów =

- Wał odbioru mocy
- Wzmocnione hamowanie silnikiem
- Zawieszenie pneumatyczne

= Więcej informacji =

Informacje ogólne
Kabina: dzienna

Skrzynia biegów
Pędnia: EPS, Półautomat

Konfiguracja osi
Rozmiar opon: 315/80r22.5
Oś przednia: Maksymalny nacisk na oś: 7500 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 60%; Profil opon prawa: 60%
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 11500 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 40%; Profil opon lewa zewnętrzna: 40%; Profil opon prawa zewnętrzna: 40%; Profil opon prawa zewnętrzna: 40%
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 7500 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 30%; Profil opon prawa: 30%

Funkcjonalność
Marka konstrukcji: GEESINK GPM IIe - 2225 HH / GCB 1000 containerloader
Pompa: Tak

Stan
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: średnio

Informacje dodatkowe
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Frederik Viaene
= Opções e acessórios adicionais =

- Suspensão pneumática
- Tomada da força
- Travão do motor reforçado

= Mais informações =

Informações gerais
Cabina: dia

Transmissão
Transmissão: EPS, Semiautomática

Configuração dos eixos
Tamanho dos pneus: 315/80r22.5
Eixo dianteiro: Máx carga por eixo: 7500 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 60%; Perfil do pneu direita: 60%
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 11500 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 40%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 40%; Perfil do pneu exterior direito: 40%; Perfil do pneu exterior direito: 40%
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 7500 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 30%; Perfil do pneu direita: 30%

Funcional
Marca da carroçaria: GEESINK GPM IIe - 2225 HH / GCB 1000 containerloader
Bomba: Sim

Estado
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: média

Informações adicionais
Contacte Frederik Viaene para obter mais informações
= Дополнительные опции и оборудование =

- PTO
- Моторный тормоз для тяжелых условий работы
- Пневматическая подвеска

= Дополнительная информация =

Общая информация
Кабина: кабина без спального места (day)

Трансмиссия
Трансмиссия: EPS, Полуавтоматическая

Конфигурация осей
Размер шин: 315/80r22.5
Передний мост: Макс. нагрузка на ось: 7500 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 60%; Профиль шин справа: 60%
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 11500 kg; Профиль шин левое внутреннее: 40%; Профиль шин левое внешнее: 40%; Профиль шин правое внешнее: 40%; Профиль шин правое внешнее: 40%
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 7500 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 30%; Профиль шин справа: 30%

Функциональность
Марка кузова: GEESINK GPM IIe - 2225 HH / GCB 1000 containerloader
Насос: Да

Состояние
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: среднее

Дополнительная информация
Свяжитесь с Frederik Viaene для получения дополнительной информации
- PTO
- Vysokovýkonná motorová brzda
- Vzduchové odpruženie
= Extra tillval och tillbehör =

- Extra kraftig motorbroms
- Luftfjädring
- PTO

= Ytterligare information =

Allmän information
Hytt: dag

Transmission
Transmission: EPS, Halvautomatisk

Konfiguration av axlar
Däckets storlek: 315/80r22.5
Framaxel: Max. axellast: 7500 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 60%; Däckprofil rätt: 60%
Bakaxel 1: Max. axellast: 11500 kg; Däckprofil inuti vänster: 40%; Däckprofil lämnades utanför: 40%; Däckprofil innanför höger: 40%; Däckprofil utanför höger: 40%
Bakaxel 2: Max. axellast: 7500 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 30%; Däckprofil rätt: 30%

Funktionell
Fabrikat av karosseri: GEESINK GPM IIe - 2225 HH / GCB 1000 containerloader
Pump: Ja

Delstat
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: genomsnitt

Ytterligare information
Kontakta Frederik Viaene för mer information
- Ağır hizmet tipi motor freni
- Havalı süspansiyon
- PTO
Important
Această ofertă are caracter orientativ. Informaţiile exacte trebuie solicitate vânzătorului.
Recomandări pentru achiziționare
Sugestii privind securitatea
Verificarea vânzătorului

Dacă ați decis achiziționarea echipamentului la un preț mic, trebuie să fiți sigur că persoana cu care comunicați este un vânzător real. Aflați toate informațiile disponibile cu privire la proprietarul echipamentului. O metodă de înșelăciune este aceea de a se prezenta ca o societate existentă în mod real. În caz de îndoială, vă rugăm să luați legătura cu noi prin formularul de feedback, pentru alte controale.

Verificarea prețului

Înainte de a decide o achiziție, examinați cu atenție diferite oferte de vânzare pentru a cunoaște costul mediu al modelului ales. Dacă prețul din oferta care vă place este mult mai mic față de alte oferte asemănătoare, gândiți-vă bine. O diferență de preț importantă poate indica defecte ascunse sau o tentativă a vânzătorului de a comite o înșelăciune.

Nu cumpărați produse care au prețuri mult diferite față de prețul mediu al altor produse asemănătoare

Nu dați acordul la plata unor cauțiuni suspecte sau plăți anticipate ale mărfurilor. În caz de îndoieli, clarificați amănuntele, solicitați mai multe fotografii și documente privind mașina, verificați autenticitatea documentelor, puneți întrebări.

Plată în avans îndoielnică

Cel mai răspândit tip de înșelăciune. Vânzătorii necinstiți pot cere o anumită sumă din avans, pentru ”rezervarea” dreptului de achiziționare a mijlocului. În acest mod ei strâng o mare sumă de bani, după care dispar, fără a putea fi contactați.

Variantele acestui tip de înșelăciune pot include:
  • Transferul plății anticipate pe card
  • Nu efectuați plata anticipată fără semnarea documentelor care să ateste procesul de transfer de bani, dacă în timpul tratativei vânzătorul are îndoieli.
  • Transfer în contul ”curatorului”
  • O astfel de solicitare trebuie să vă alarmeze, foarte probabil comunicați cu o persoană care urmărește să vă înșele.
  • Transferul în contul societății cu un nume asemănător
  • Atenție, persoanele rău intenționate se pot ascunde în spatele unor societăți renumite, aducând mici modificări numelui societății. Nu efectuați transfer de bani dacă numele societății este dubios.
  • Înlocuirea propriilor date în factura societății reale
  • Înainte de efectua transferul de bani, vă rugăm să verificați corectitudinea datelor bancare și dacă acestea aparțin societății indicate.
Ați întâlnit o înșelăciune?
Vă rugăm să ne anunțați
Sugestii privind securitatea
PDF
Vindeți utilaje sau vehicule?
Faceți-o cu noi!
Anunțuri asemănătoare
9.300 EUR ≈ 46.300 RON
2006
393.459 km
Forţă 270 c.p. (198 kW) Euro Euro 3 Capacitate de încărcare 17.950 kg Bară de suspensie resort/pneumo
Belgia, Bree
Luați legătura cu vânzătorul
6.784 EUR 29.000 PLN ≈ 33.770 RON
2003
227.553 km
Forţă 279 c.p. (205 kW) Euro Euro 4 Combustibil diesel Volum 21 m³ Marca de constructie Schörling Modalitate de descărcare din spate
Polonia, Sokołów Podlaski
Luați legătura cu vânzătorul
7.490 EUR ≈ 37.290 RON
2004
218.000 km
Forţă 280 c.p. (206 kW) Combustibil diesel Capacitate de încărcare 8.400 kg Formula roţilor 4x2 Bară de suspensie resort/pneumo
Ungaria, Budapest
Luați legătura cu vânzătorul
7.900 EUR ≈ 39.330 RON
2003
145.000 km
Forţă 280 c.p. (206 kW) Euro Euro 3 Combustibil diesel Capacitate de încărcare 11.620 kg Formula roţilor 6x2 Bară de suspensie pneumo/pneumo
Germania, Bovenden
Luați legătura cu vânzătorul
10.740 EUR 45.910 PLN ≈ 53.460 RON
2004
170.000 km
Forţă 280 c.p. (206 kW) Euro Euro 3 Combustibil diesel Capacitate de încărcare 14.990 kg Formula roţilor 6x2 Bară de suspensie resort/pneumo Marca de constructie Zoeller Modalitate de descărcare din spate
Ungaria, Budapest
Luați legătura cu vânzătorul
4.900 EUR ≈ 24.390 RON
2003
327.169 km
Forţă 108.84 c.p. (80 kW) Euro Euro 3 Combustibil diesel Volum 3,5 m³ Formula roţilor 4x2 Bară de suspensie resort/resort Modalitate de descărcare lateral
Germania, Wendelstein
Luați legătura cu vânzătorul
14.900 EUR ≈ 74.180 RON
2006
153.760 km
Forţă 326 c.p. (240 kW) Euro Euro 4 Combustibil diesel Capacitate de încărcare 10.940 kg Formula roţilor 6x2 Bară de suspensie pneumo/pneumo
Germania, Bovenden
Luați legătura cu vânzătorul
7.500 EUR ≈ 37.340 RON
2002
370.000 km
Forţă 279 c.p. (205 kW) Combustibil diesel Capacitate de încărcare 12.600 kg Formula roţilor 6x2
Lituania, Dievogala
Luați legătura cu vânzătorul
9.240 EUR 39.500 PLN ≈ 46.000 RON
2004
170.000 km
Forţă 280 c.p. (206 kW) Euro Euro 3 Combustibil diesel Capacitate de încărcare 14.990 kg Formula roţilor 6x2 Bară de suspensie resort/pneumo Marca de constructie Zoeller Modalitate de descărcare din spate
Polonia, Bralin k/Kępna
Luați legătura cu vânzătorul
13.900 EUR ≈ 69.200 RON
2007
273.250 km
Forţă 326 c.p. (240 kW) Euro Euro 4 Combustibil diesel
Germania, Haßfurt
Luați legătura cu vânzătorul
9.999 EUR ≈ 49.780 RON
2005
248.927 km
Forţă 280 c.p. (206 kW) Combustibil diesel Formula roţilor 6x2 Bară de suspensie resort/pneumo
Polonia, Przodkowo
Luați legătura cu vânzătorul
9.900 EUR ≈ 49.280 RON
2005
227.900 km
Forţă 279 c.p. (205 kW) Euro Euro 3 Combustibil diesel Capacitate de încărcare 10.800 kg Formula roţilor 6x2 Bară de suspensie pneumo/pneumo Marca de constructie Schörling
Germania, Bovenden
Luați legătura cu vânzătorul
14.500 EUR ≈ 72.180 RON
2007
446.000 km
Forţă 401 c.p. (295 kW) Euro Euro 3 Combustibil diesel Formula roţilor 6x2
Germania, Lübbecke
Luați legătura cu vânzătorul
15.500 EUR ≈ 77.160 RON
2007
222.459 km
Forţă 326 c.p. (240 kW) Euro Euro 4 Combustibil diesel Capacitate de încărcare 11.760 kg Formula roţilor 6x2 Bară de suspensie pneumo/pneumo
Germania, Selm
Luați legătura cu vânzătorul
6.900 EUR ≈ 34.350 RON
2001
179.000 km
Forţă 280 c.p. (206 kW) Euro Euro 3 Combustibil diesel Capacitate de încărcare 11.200 kg Formula roţilor 6x2 Bară de suspensie pneumo/pneumo
Germania, Bovenden
Luați legătura cu vânzătorul