Dropside camion Mercedes-Benz Vario 816D













Dacă ați decis achiziționarea echipamentului la un preț mic, trebuie să fiți sigur că persoana cu care comunicați este un vânzător real. Aflați toate informațiile disponibile cu privire la proprietarul echipamentului. O metodă de înșelăciune este aceea de a se prezenta ca o societate existentă în mod real. În caz de îndoială, vă rugăm să luați legătura cu noi prin formularul de feedback, pentru alte controale.
Înainte de a decide o achiziție, examinați cu atenție diferite oferte de vânzare pentru a cunoaște costul mediu al modelului ales. Dacă prețul din oferta care vă place este mult mai mic față de alte oferte asemănătoare, gândiți-vă bine. O diferență de preț importantă poate indica defecte ascunse sau o tentativă a vânzătorului de a comite o înșelăciune.
Nu cumpărați produse care au prețuri mult diferite față de prețul mediu al altor produse asemănătoare
Nu dați acordul la plata unor cauțiuni suspecte sau plăți anticipate ale mărfurilor. În caz de îndoieli, clarificați amănuntele, solicitați mai multe fotografii și documente privind mașina, verificați autenticitatea documentelor, puneți întrebări.
Cel mai răspândit tip de înșelăciune. Vânzătorii necinstiți pot cere o anumită sumă din avans, pentru ”rezervarea” dreptului de achiziționare a mijlocului. În acest mod ei strâng o mare sumă de bani, după care dispar, fără a putea fi contactați.
- Transferul plății anticipate pe card
- Nu efectuați plata anticipată fără semnarea documentelor care să ateste procesul de transfer de bani, dacă în timpul tratativei vânzătorul are îndoieli.
- Transfer în contul ”curatorului”
- O astfel de solicitare trebuie să vă alarmeze, foarte probabil comunicați cu o persoană care urmărește să vă înșele.
- Transferul în contul societății cu un nume asemănător
- Atenție, persoanele rău intenționate se pot ascunde în spatele unor societăți renumite, aducând mici modificări numelui societății. Nu efectuați transfer de bani dacă numele societății este dubios.
- Înlocuirea propriilor date în factura societății reale
- Înainte de efectua transferul de bani, vă rugăm să verificați corectitudinea datelor bancare și dacă acestea aparțin societății indicate.
Contactează vânzătorul





















Maximální zatížení nápravy pro: 2900 kg
Maximální zatížení zadní nápravy: 5600 kg
MOT: zkontrolováno do apr. 2026
Obecný stav: dobrý
Technický stav: dobrý
Optický stav: dobrý
Maximale Vorderachslast: 2900 kg
Maximale Hinterachslast: 5600 kg
APK (Technische Hauptuntersuchung): geprüft bis 04.2026
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
Wenden Sie sich an Tjeerd Croezen, um weitere Informationen zu erhalten.
Maks. frontakselbelastning: 2900 kg
Maks. bagakselbelastning: 5600 kg
APK (Bileftersyn): testet indtil apr. 2026
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
Kontakt Tjeerd Croezen for yderligere oplysninger
Max. front axle load: 2900 kg
Max. rear axle load: 5600 kg
APK (MOT): tested until 04/2026
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
Please contact Tjeerd Croezen for more information
Carga máxima del eje delantero: 2900 kg
Carga máxima del eje trasero: 5600 kg
APK (ITV): inspeccionado hasta abr. 2026
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
Póngase en contacto con Tjeerd Croezen para obtener más información.
Charge max. sur essieu avant: 2900 kg
Charge max. sur essieu arrière: 5600 kg
APK (CT): valable jusqu'à avr. 2026
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
Veuillez contacter Tjeerd Croezen pour plus d'informations
Max. tengelyterhelés: 2900 kg
Max. tengelyterhelés hátul: 5600 kg
MOT: vizsgálták, amíg apr. 2026
Általános állapot: jó
Műszaki állapot: jó
Optikai állapot: jó
További információért kérjük, vegye fel a kapcsolatot Tjeerd Croezen-vel
Carico massimo per asse per: 2900 kg
Carico massimo sull'asse posteriore: 5600 kg
MOT: ispezionato fino a apr 2026
Stato generale: buono
Stato tecnico: buono
Stato ottico: buono
Max. aslast voor: 2900 kg
Max. aslast achter: 5600 kg
APK: gekeurd tot apr. 2026
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Neem voor meer informatie contact op met Tjeerd Croezen
Maks. nośność osi przedniej: 2900 kg
Maks. nośność osi tylnej: 5600 kg
APK (Przegląd techniczny): zatwierdzone do apr. 2026
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Tjeerd Croezen
Carga máx. do eixo dianteiro: 2900 kg
Carga máx. do eixo traseiro: 5600 kg
APK (MOT): testado até apr. 2026
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
Contacte Tjeerd Croezen para obter mais informações
Макс. нагрузка на переднюю ось: 2900 kg
Макс. нагрузка на заднюю ось: 5600 kg
APK (TO): проверка пройдена до apr. 2026
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
Свяжитесь с Tjeerd Croezen для получения дополнительной информации
Maximálne zaťaženie nápravy pre: 2900 kg
Maximálne zaťaženie zadnej nápravy: 5600 kg
MOT: skontrolované do apr. 2026
Všeobecný stav: dobré
Technický stav: dobré
Optický stav: dobré
Max. axellast för: 2900 kg
Max. axellast bak: 5600 kg
MOT: besiktigat till apr. 2026
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra
Kontakta Tjeerd Croezen för mer information