Cisternă siloz ZVVZ NKR 46/7 Feed silo semi-trailer - krmivový silo návěs nouă


Dacă ați decis achiziționarea echipamentului la un preț mic, trebuie să fiți sigur că persoana cu care comunicați este un vânzător real. Aflați toate informațiile disponibile cu privire la proprietarul echipamentului. O metodă de înșelăciune este aceea de a se prezenta ca o societate existentă în mod real. În caz de îndoială, vă rugăm să luați legătura cu noi prin formularul de feedback, pentru alte controale.
Înainte de a decide o achiziție, examinați cu atenție diferite oferte de vânzare pentru a cunoaște costul mediu al modelului ales. Dacă prețul din oferta care vă place este mult mai mic față de alte oferte asemănătoare, gândiți-vă bine. O diferență de preț importantă poate indica defecte ascunse sau o tentativă a vânzătorului de a comite o înșelăciune.
Nu cumpărați produse care au prețuri mult diferite față de prețul mediu al altor produse asemănătoare
Nu dați acordul la plata unor cauțiuni suspecte sau plăți anticipate ale mărfurilor. În caz de îndoieli, clarificați amănuntele, solicitați mai multe fotografii și documente privind mașina, verificați autenticitatea documentelor, puneți întrebări.
Cel mai răspândit tip de înșelăciune. Vânzătorii necinstiți pot cere o anumită sumă din avans, pentru ”rezervarea” dreptului de achiziționare a mijlocului. În acest mod ei strâng o mare sumă de bani, după care dispar, fără a putea fi contactați.
- Transferul plății anticipate pe card
- Nu efectuați plata anticipată fără semnarea documentelor care să ateste procesul de transfer de bani, dacă în timpul tratativei vânzătorul are îndoieli.
- Transfer în contul ”curatorului”
- O astfel de solicitare trebuie să vă alarmeze, foarte probabil comunicați cu o persoană care urmărește să vă înșele.
- Transferul în contul societății cu un nume asemănător
- Atenție, persoanele rău intenționate se pot ascunde în spatele unor societăți renumite, aducând mici modificări numelui societății. Nu efectuați transfer de bani dacă numele societății este dubios.
- Înlocuirea propriilor date în factura societății reale
- Înainte de efectua transferul de bani, vă rugăm să verificați corectitudinea datelor bancare și dacă acestea aparțin societății indicate.
Contactează vânzătorul
















Počet kuželů, komor 7
Plnící hrdla - posuvná (mechanicky) 7
Materiál nádoby (EN 573-3, EN AW 5083), pracovní tlak 1,5 bar,
objem cca. 46 m3
Rám - EN 573-3, EN AW 5083
Zadní box s ovládáním + plastový box na nářadí
Boční ochrana
1x dvojitý tubus na hadice - DN 200, 5 000 mm
Zadní nárazník - ALU Elox
Podpěrné nohy (levostranné ovládání)
Kola - hliníkový disk 11,75x 22,5, Pneu 385/65 R22,5 - 6x
Nápravy BPW/SAF/JOST, třetí náprava natáčená - systém TRIDEC
Zvedací náprava (na 1. nápravě)
Kotoučové brzdy 22"
Brzdový systém - WABCO 2S/2M, TEBS-E
ROZVOD VZDUCHU, VYPRAZDŇOVÁNÍ A ČEŘENÍ
Rozvod vzduchu vpředu, ovládání vzadu
Filtr rozvodu vzduchu (1 ks uvnitř nádoby)
Manometr rozvodu vzduchu (Glycerin, D 63 mm, 0-4 bar)
Rozvod vzduchu - trubka 3", Storz koncovka
Pojišťovací ventil (1 1/4", nastavený tlak 1,5 bar)
Zpětná klapka rozvodu vzduchu (DN 80 mm, PN6, CE)
Kulové kohouty 2" a 3" (CE)
Vyprazdňování (ovládání v zadním boxu)
Vyprazdňování - DN 100 mm, směr dozadu nad nárazník
Vyprazdňování - ocelová rovná trubka, klapky DN 200, pneumaticky ovládané
Přífuk (2" + zpětný ventil G 2" na prvním kuželu a kruhové trysce)
Kruhová tryska (1 ks DN 100, G4" + přífuk G2")
Cones, sections 7
Manholes - sliding type (mechanical) 7
Tank material (EN 573-3, EN AW 5083), operating pressure 1,5 bar,
volume app. 46 m3
Frame - EN 573-3, EN AW 5083
Rear operating box + plastic tool box
Side guards - Elox
1x double hose tube carrier - DN 200, 5000 mm
Bumper - Elox
Wheels on aluminium rims, 11,75x22,5, Tyres 385/65 R22,5, 6 pcs
Axles BPW/SAF/JOST, third steered axle - TRIDEC
Lifting axle (on 1. axle)
Disc brakes 22"
Braking system - WABCO 2S/2M,TEBS-E
AIR DISTRIBUTION & DISCHARGING & AERATION
Air distribution at the front, operation at rear
Air distribution filter (1pc inside the tank)
Air distribution manometer (Glycerin, D 63mm, 0-4 bars)
Air distribution pipe - 3", STORZ ending
Safety valve (1 1/4", 1,5 bars)
Air distribution non-return valve (DN 80mm, PN6, CE)
Ball valves 2" and 3" CE
Discharging (operation in rear box)
Discharging diameter (DN 100mm, direction to the rear above the bumper
Discharging - steel, straight pipe, valves DN 200, pneumatic operated
Air boost (2" + clack valve G2" on the 1. cone and circle valve)
Circle valve (1pc DN 100mm, G4" + boost air G2")