Cap tractor IVECO Stralis 500 AS 440S50TX/P Stuur/Liftas





































Dacă ați decis achiziționarea echipamentului la un preț mic, trebuie să fiți sigur că persoana cu care comunicați este un vânzător real. Aflați toate informațiile disponibile cu privire la proprietarul echipamentului. O metodă de înșelăciune este aceea de a se prezenta ca o societate existentă în mod real. În caz de îndoială, vă rugăm să luați legătura cu noi prin formularul de feedback, pentru alte controale.
Înainte de a decide o achiziție, examinați cu atenție diferite oferte de vânzare pentru a cunoaște costul mediu al modelului ales. Dacă prețul din oferta care vă place este mult mai mic față de alte oferte asemănătoare, gândiți-vă bine. O diferență de preț importantă poate indica defecte ascunse sau o tentativă a vânzătorului de a comite o înșelăciune.
Nu cumpărați produse care au prețuri mult diferite față de prețul mediu al altor produse asemănătoare
Nu dați acordul la plata unor cauțiuni suspecte sau plăți anticipate ale mărfurilor. În caz de îndoieli, clarificați amănuntele, solicitați mai multe fotografii și documente privind mașina, verificați autenticitatea documentelor, puneți întrebări.
Cel mai răspândit tip de înșelăciune. Vânzătorii necinstiți pot cere o anumită sumă din avans, pentru ”rezervarea” dreptului de achiziționare a mijlocului. În acest mod ei strâng o mare sumă de bani, după care dispar, fără a putea fi contactați.
- Transferul plății anticipate pe card
- Nu efectuați plata anticipată fără semnarea documentelor care să ateste procesul de transfer de bani, dacă în timpul tratativei vânzătorul are îndoieli.
- Transfer în contul ”curatorului”
- O astfel de solicitare trebuie să vă alarmeze, foarte probabil comunicați cu o persoană care urmărește să vă înșele.
- Transferul în contul societății cu un nume asemănător
- Atenție, persoanele rău intenționate se pot ascunde în spatele unor societăți renumite, aducând mici modificări numelui societății. Nu efectuați transfer de bani dacă numele societății este dubios.
- Înlocuirea propriilor date în factura societății reale
- Înainte de efectua transferul de bani, vă rugăm să verificați corectitudinea datelor bancare și dacă acestea aparțin societății indicate.
Contactează vânzătorul











- Air suspension system
- Aluminium fuel tank
- Cabin
- Climate control
- Disc brakes
- Extra steering axle
- Leaf spring suspension
- Passenger seat
- Power steering
- Sleeper cab
- Vehicle heater
= More information =
General information
Bodywork: Standard tractor
Axle configuration
Tyre size: 315-80-22.5
Front axle: Steering; Tyre profile left: 75%; Tyre profile right: 75%
Rear axle 1: Steering; Tyre profile left: 90%; Tyre profile right: 90%
Rear axle 2: Tyre profile left inner: 90%; Tyre profile left outer: 90%; Tyre profile right outer: 90%; Tyre profile right outer: 90%
Maintenance
APK (MOT): tested until 08/2025
Condition
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
Damages: none
Additional information
Please contact Jan-Willem Keurentjes for more information
- Въздушно окачване
- Дискови спирачки
- Кабина
- Нагревател
- Нагревател на автомобила
- Регулиране на температурата
- Ресорно пружинно окачване
- Спална кабина
- Усилвател на волана
- Kabina
- Kotoučové brzdy
- Odpružení listovými pružinami
- Ovládání klimatizace
- Posilovač řízení
- Sleeper Cab (spací kabina)
- Topení
- Vyhřívání vozidla
- Vzduchové odpružení
- Aluminium-Kraftstofftank
- Blattfederung
- Kabine
- Klimaanlage
- Luftfederung
- Scheibenbremsen
- Schlafkabine
- Servolenkung
- Standheizung
= Weitere Informationen =
Allgemeine Informationen
Aufbau: Standard-SZM
Achskonfiguration
Refenmaß: 315-80-22.5
Vorderachse: Gelenkt; Reifen Profil links: 75%; Reifen Profil rechts: 75%
Hinterachse 1: Gelenkt; Reifen Profil links: 90%; Reifen Profil rechts: 90%
Hinterachse 2: Reifen Profil links innnerhalb: 90%; Reifen Profil links außen: 90%; Reifen Profil rechts innerhalb: 90%; Reifen Profil rechts außen: 90%
Wartung
APK (Technische Hauptuntersuchung): geprüft bis 08.2025
Zustand
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
Schäden: keines
Weitere Informationen
Wenden Sie sich an Jan-Willem Keurentjes, um weitere Informationen zu erhalten.
- Aluminiumsbrændstoftank
- Bladaffjedring
- Førerhus
- Klimaanlæg
- Luftaffjedring
- Servostyring
- Skivebremser
- Sleeper Cab
- Varmeapparat
- Varmer
= Yderligere oplysninger =
Karosseri: Standardtrækker
Dækstørrelse: 315-80-22.5
Foraksel: Styretøj; Dækprofil venstre: 75%; Dækprofil højre: 75%
Bagaksel 1: Styretøj; Dækprofil venstre: 90%; Dækprofil højre: 90%
Bagaksel 2: Dækprofil venstre indvendige: 90%; Dækprofil venstre udvendige: 90%; Dækprofil højre udvendige: 90%; Dækprofil højre udvendige: 90%
APK (Bileftersyn): testet indtil aug. 2025
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
- Ανάρτηση φυλλοειδούς ελατηρίου
- Δισκόφρενα
- Καλοριφέρ
- Καλοριφέρ οχήματος
- Καμπίνα
- Καμπίνα με κρεβάτι
- Ρεζερβουάρ καυσίμου από αλουμίνιο
- Σύστημα ελέγχου κλιματισμού
- υδραυλικό τιμόνι
- Cabina
- Cabina de dormir
- Calefacción auxiliar
- Climatizador
- Dirección asistida
- Estufa
- Frenos de disco
- Suspensión
- Suspensión neumática
- Tanque de combustible de aluminio
= Más información =
Información general
Carrocería: Tractor estándar
Configuración de ejes
Tamaño del neumático: 315-80-22.5
Eje delantero: Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 75%; Dibujo del neumático derecha: 75%
Eje trasero 1: Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 90%; Dibujo del neumático derecha: 90%
Eje trasero 2: Dibujo del neumático izquierda interior: 90%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 90%; Dibujo del neumático derecha exterior: 90%; Dibujo del neumático derecha exterior: 90%
Mantenimiento
APK (ITV): inspeccionado hasta ago. 2025
Estado
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
Daños: ninguno
- Alumiininen polttoainesäiliö
- Ilmajousitus
- Ilmastointi
- Lehtijousitus
- Levyjarrut
- Lämmitin
- Makuutilallinen ohjaamo
- Ohjaamo
- Ohjaustehostin
- Cabine
- Cabine de couchage
- Chauffage
- Climate control
- Direction assistée
- Freins à disque
- Réservoir de carburant en aluminium
- Suspension de feuille
- Suspension pneumatique
= Plus d'informations =
Informations générales
Construction: Tracteur standard
Configuration essieu
Dimension des pneus: 315-80-22.5
Essieu avant: Direction; Sculptures des pneus gauche: 75%; Sculptures des pneus droite: 75%
Essieu arrière 1: Direction; Sculptures des pneus gauche: 90%; Sculptures des pneus droite: 90%
Essieu arrière 2: Sculptures des pneus gauche interne: 90%; Sculptures des pneus gauche externe: 90%; Sculptures des pneus droit externe: 90%; Sculptures des pneus droit externe: 90%
Entretien
APK (CT): valable jusqu'à août 2025
Condition
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
Dommages: aucun
- Disk kočnice
- Grijač
- Grijač vozila
- Kabina
- Lisnata opruga
- Servo-upravljač
- Spavaća kabina
- Upravljanje klimatizacijom
- Zračni ovjes
- Fülke
- Fűtőberendezés
- Járműfűtés
- Klímavezérlés
- Légrugós felfüggesztés
- Rugós felfüggesztés
- Sleeper Cab
- Szervokormány
- Tárcsafékek
- Cabină
- Cabină de dormit
- Climatizare
- Frâne cu disc
- Rezervor de combustibil din aluminiu
- Servodirecţie
- Suspensie pe arcuri
- Suspensie pneumatică
- Încălzitor vehicul
- Freni a disco
- Quadro di comando climatizzatore
- Riscaldamento
- Riscaldamento supplementare
- Serbatoio del carburante in alluminio
- Servosterzo
- Sleeper Cab
- Sospensione balestra
- Sospensioni pneumatiche
- Aluminium brandstoftank
- Bladvering
- Cabine
- Climate control
- Extra stuuras
- Lucht veringsysteem
- Passagiersstoel
- Radio/cd/audio systeem
- Schijfremmen
- Slaapcabine
- Standkachel
- Stuurbekrachtiging
= Bijzonderheden =
Nederlandse registratie / Dutch registration
Standkachel
Airco
Koelkast
Sperdifferentieel
= Meer informatie =
Algemene informatie
Opbouw: Standaard trekker
Asconfiguratie
Bandenmaat: 315-80-22.5
Vooras: Meesturend; Bandenprofiel links: 75%; Bandenprofiel rechts: 75%
Achteras 1: Meesturend; Bandenprofiel links: 90%; Bandenprofiel rechts: 90%
Achteras 2: Bandenprofiel linksbinnen: 90%; Bandenprofiel linksbuiten: 90%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 90%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 90%
Onderhoud
APK: gekeurd tot aug. 2025
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Schade: schadevrij
Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Jan-Willem Keurentjes
- Drivstofftank i aluminium
- Førerhus
- Førerhus med soveplass
- Klimaanlegg
- Luftfjæring
- Servostyring
- Skivebremser
- Varmeapparat
- Varmeapparat for kjøretøy
- Aluminiowy zbiornik na paliwo
- Hamulce tarczowe
- HVAC
- Kabina
- Kabina sypialna
- Ogrzewacz bloku cylindrów
- Piec
- Resory
- Wspomaganie kierownicy
- Zawieszenie pneumatyczne
= Więcej informacji =
Informacje ogólne
Budowa: Standardowy ciągnik
Konfiguracja osi
Rozmiar opon: 315-80-22.5
Oś przednia: Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 75%; Profil opon prawa: 75%
Oś tylna 1: Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 90%; Profil opon prawa: 90%
Oś tylna 2: Profil opon lewa wewnętrzna: 90%; Profil opon lewa zewnętrzna: 90%; Profil opon prawa zewnętrzna: 90%; Profil opon prawa zewnętrzna: 90%
Obsługa serwisowa
APK (Przegląd techniczny): zatwierdzone do aug. 2025
Stan
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
Uszkodzenia: brak
- Aquecedor
- Cabina
- Cabina c/cama
- Controlo da climatização
- Depósito de combustível em alumínio
- Direcção assistida
- Sofagem de parque
- Suspensão de molas
- Suspensão pneumática
- Travão de discos
= Mais informações =
Informações gerais
Carroçaria: Unidade de tração standard
Configuração dos eixos
Tamanho dos pneus: 315-80-22.5
Eixo dianteiro: Direção; Perfil do pneu esquerda: 75%; Perfil do pneu direita: 75%
Eixo traseiro 1: Direção; Perfil do pneu esquerda: 90%; Perfil do pneu direita: 90%
Eixo traseiro 2: Perfil do pneu interior esquerdo: 90%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 90%; Perfil do pneu exterior direito: 90%; Perfil do pneu exterior direito: 90%
Manutenção
APK (MOT): testado até aug. 2025
Estado
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
Danos: nenhum
- Алюминиевый топливный бак
- Дисковые тормоза
- Кабина
- Кабина со спальным местом Sleeper Cab
- Климат-контроль
- Обогреватель
- Обогреватель автомобиля
- Пневматическая подвеска
- Рессорная подвеска
- Усилитель рулевого управления
= Дополнительная информация =
Кузов: Стандартный седельный тягач
Размер шин: 315-80-22.5
Передний мост: Рулевое управление; Профиль шин слева: 75%; Профиль шин справа: 75%
Задний мост 1: Рулевое управление; Профиль шин слева: 90%; Профиль шин справа: 90%
Задний мост 2: Профиль шин левое внутреннее: 90%; Профиль шин левое внешнее: 90%; Профиль шин правое внешнее: 90%; Профиль шин правое внешнее: 90%
APK (TO): проверка пройдена до aug. 2025
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
- Kabína
- Kabína na spanie
- Kotúčové brzdy
- Kúrenie
- Odpruženie listovými pružinami
- Ovládanie klimatizácie
- Posilňovač riadenia
- Vyhrievanie vozidla
- Vzduchové odpruženie
- Bladfjäder
- Bränsletank av aluminium
- Kabin
- Klimatanläggning
- Kupévärmare
- Luftfjädring
- Servostyrning
- Skivbromsar
- Sovhytt
- Värmare
= Ytterligare information =
Allmän information
Överbyggnad: Standardtraktor
Konfiguration av axlar
Däckets storlek: 315-80-22.5
Framaxel: Styrning; Däckprofil vänster: 75%; Däckprofil rätt: 75%
Bakaxel 1: Styrning; Däckprofil vänster: 90%; Däckprofil rätt: 90%
Bakaxel 2: Däckprofil inuti vänster: 90%; Däckprofil lämnades utanför: 90%; Däckprofil innanför höger: 90%; Däckprofil utanför höger: 90%
Underhåll
MOT: besiktigat till aug. 2025
Delstat
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra
Skada på fordon: skadefri
- Araç ısıtıcısı
- Disk frenler
- Havalı süspansiyon
- Hidrolik direksiyon
- Isıtıcı
- Kabin
- Klima kontrolü
- Sleeper cab
- Yaprak yaylı süspansiyon