Cap tractor DAF XFn 480 FT













Dacă ați decis achiziționarea echipamentului la un preț mic, trebuie să fiți sigur că persoana cu care comunicați este un vânzător real. Aflați toate informațiile disponibile cu privire la proprietarul echipamentului. O metodă de înșelăciune este aceea de a se prezenta ca o societate existentă în mod real. În caz de îndoială, vă rugăm să luați legătura cu noi prin formularul de feedback, pentru alte controale.
Înainte de a decide o achiziție, examinați cu atenție diferite oferte de vânzare pentru a cunoaște costul mediu al modelului ales. Dacă prețul din oferta care vă place este mult mai mic față de alte oferte asemănătoare, gândiți-vă bine. O diferență de preț importantă poate indica defecte ascunse sau o tentativă a vânzătorului de a comite o înșelăciune.
Nu cumpărați produse care au prețuri mult diferite față de prețul mediu al altor produse asemănătoare
Nu dați acordul la plata unor cauțiuni suspecte sau plăți anticipate ale mărfurilor. În caz de îndoieli, clarificați amănuntele, solicitați mai multe fotografii și documente privind mașina, verificați autenticitatea documentelor, puneți întrebări.
Cel mai răspândit tip de înșelăciune. Vânzătorii necinstiți pot cere o anumită sumă din avans, pentru ”rezervarea” dreptului de achiziționare a mijlocului. În acest mod ei strâng o mare sumă de bani, după care dispar, fără a putea fi contactați.
- Transferul plății anticipate pe card
- Nu efectuați plata anticipată fără semnarea documentelor care să ateste procesul de transfer de bani, dacă în timpul tratativei vânzătorul are îndoieli.
- Transfer în contul ”curatorului”
- O astfel de solicitare trebuie să vă alarmeze, foarte probabil comunicați cu o persoană care urmărește să vă înșele.
- Transferul în contul societății cu un nume asemănător
- Atenție, persoanele rău intenționate se pot ascunde în spatele unor societăți renumite, aducând mici modificări numelui societății. Nu efectuați transfer de bani dacă numele societății este dubios.
- Înlocuirea propriilor date în factura societății reale
- Înainte de efectua transferul de bani, vă rugăm să verificați corectitudinea datelor bancare și dacă acestea aparțin societății indicate.
Contactează vânzătorul




















- Inele laterale
- Spoiler plafon şi reglare
Alimentare electrică 24V
- Monitorizarea energiei bateriilor
Caroserii şi pregătirea pentru carosare
- Conector aplicare
- Conector de alimentare
- Şasiu conectori suplimentari pentru iluminare
Comunicaţii şi gestionarea condusului
- Antene
Exterior cabină
- Fascicul far
- Lumini auxiliare pe plafonul cabinei
- Lumini exterioare, faţă jos
- Oglindă pentru vedere frontală
- Oglinzi principale
- Parasolar extern
- Parbriz
- Scară cabină
- Suspensie cabină
- Încuietoare uşă
Interior cabină
- Baza scaunului copilotului
- Baza scaunului şoferului
- Centură de siguranţă
- Cuşetă superioară
- Dispozitive de deschidere geamuri
- Filtru de polen
- Frigider/sertar
- Iluminatul interior
- Masă panou de bord
- Perdele
- Protecţie a cuşetelor
- Scaun copilot
- Scaun şofer
- Scaun şofer cu cotieră
- Telecomandă ECAS
- Trapă în plafon şi control
- Volan
- Încălzitor cabină auxiliar
Livrare vehicul
- Cric
- Kit de scule
- Omologarea de tip a întregului vehicul (WVTA)
Roţi şi anvelope
- Inele de protecţie roată
- Roţi
Service şi întreţinere
- Service ITS
Siguranţă şi securitate
- Avertizare la marşarier
- Controlul stabilităţii vehiculului (VSC)
- Sisteme antifurt
Sistem de frânare
- Controlul frânei de parcare
- Eliberare activă etrier
- Monitorizarea performanţei de frânare
Suspensie şi punţi
- Monitorizare sarcină punte
Transmisie
- Mod de manevrare
- Mod Eco
Şasiu
- Apărători de noroi spate
- Certificat direcţie
- Lumini spate
- Lumină de lucru spate
- Scut secundar faţă (FUP)
- Sistem anti-împroşcare
Stilul de condus: Normal
Tip sticlă geam uşă: Sticlă securizată
Ţara de înmatriculare: Înmatriculare în Lituania
Culoare carcasă oglindă: Oglinzi vopsite în negru
Pneu remorca 2 faţă: A doua remorcă fără pneuri faţă
Cuplaj (semi)remorcă: Prima remorcă fără cuplare
EAS, baterii şi rezervor pentru AdBlue(R): EAS dr., cut. bat. AE, rez. AB 80 l ap. nor. st.
Culoare panou faruri: Culoare panou faruri: Alb cristalin
Oprirea motorului la ralanti: Oprirea motorului la ralanti, 5 minute
Setare limitator de viteză: Setare limitator viteză 85 km/h; fără Eco 90 km/h
Decoraţiune din interiorul cabinei: Decoraţiune interiorul cabinei: Hexagon
Finisajul planşei de bord: Finisaj panou de bord: Platou
Poziţie cutie baterie: Cutie pentru baterie montată în consola spate
Eliminare gaze evacuate: Eliminare noxe prin centru
Manşoane laterale în culori: Culoare manşoane laterale: Alb cristalin
Compartiment de depozitare central: Compartiment de depozitare central
Pneuri punţi faţă 1 sau faţă: F1,315/70R22.5MI XMZ 156/150 L Steering CBA 3P
Tip (semi-)remorcă: Semiremorcă
Asistent performanţă şofer: Driver Performance Assistant
Număr de punţi faţă pentru remorcă: Prima remorcă 1 punte faţă
Montură spoiler plafon: Deflector de aer de plafon slăbit
Indicaţie CO2: Indicaţie CO2: Da
Înălţime de conducere faţă: Suspensie pe arcuri faţă: obişnuită
Poziţia treptei pentru pasarelă: Treaptă pasarelă pe partea stângă
Lumini de zi: Faruri de zi cu LED-uri
Software cutie de viteze automată: Transport standard, versiune completă
Dimensiune semicuplă (KA): Dimensiune semicuplă 770 mm (KA)
Pneuri punţi motoare spate: R1,315/70R22.5MI XME D 156/153 L Traction CCA 3P
Material rezervor de aer: Rezervor de aer din oţel
Zonă de funcţionare: Zonă de funcţionare în Lituania
Sistem de direcţie: circuit 1 sistem de direcţie
Aplicare: Transport general
Distribuţie cu multiple opriri: Fără distribuţie cu multiple opriri
Rezervor (rezervoare) de combustibil: Rez. comb. alu. 1195 l: 765 tr. st.+430 dr. 620 mm
Pneuri spate (semi)remorcă: Prima remorcă 385/65R22,5 pe puntea spate
punte (punţi) spate a 2-a (semi)remorcă: A doua remorcă fără punte(punţi) spate
Sarcină punte motoare spate: Sarcină punte spate 13,00 t
Cul. tr. cab. infer.: Treaptă inferioară cabină Crystal White
Număr de punţi faţă pentru a 2-a remorcă: A doua remorcă fără punte(punţi) faţă
Număr de punţi spate pentru a 2-a (semi)remorcă: A doua remorcă fără punţi spate
Garanţie vehicul: Warranty Plus - transmisie, 3 ani, 500K
Pene pentru blocarea roţilor: Pene pentru două roţi
Poziţia eşapamentului: Ţeavă de eşapament orizontală, joasă
Pneuri spate a 2-a (semi)remorcă: A doua remorcă fără pneuri spate
Colectare taxe: Pregătire pentru Maut
Punte (punţi) spate (semi)remorcă: Prima remorcă punte(punţi) spate 9 tone
Tapiţerie uşi: Feţe uşi: material ţesut moale
Audio şi infotainment: DAF Infotainment System: Radio DAB + dif. Luxury
Executarea compresorului: Cilindri compresor 2 fără ambreiaj
Punte (punţi) faţă a 2-a remorcă: A doua remorcă fără punte(punţi) faţă
Conectare electrică remorcă: Con. el. rem. 24V/2x7 pini, cab.: 2x7 pini + EBS
Alternator şi baterie: Alternator 110 A, 2 baterii de 210 Ah AGM
Condiţii climatice: Izolaţie normală cabină
Element cadru caroserie: Înălţime piesă laterală 260 mm, grosime 6,0 mm
Controlul prognozat al vitezei de croazieră: Controlul predictiv al vitezei de croazieră Lite
Număr de punţi spate pentru (semi)remorcă: Prima remorcă 3 punţi spate
Clasă aplicaţie: Grup de piaţă 0
Fuste laterale în culori: Fără: Culoare fuste laterale
Culoare carcasă sistem de monitorizare cu cameră: Fără caract.: Culoarea carcasei CMS
Culoare bară de protecţie: Culoare bară de protecţie: Alb cristalin
Masa totală combinată GCM în funcţie de transmisie: GCM max. în funcţie de transmisie 44000 kg clasa 2
Culoare şasiu: C4P500GRY Şasiu de culoare gri
Profil vehicul: Cap tractor, semiremorcă
Anvelope furnizor: Michelin
Înălţime de conducere pentru şasiu: O poziţie de înălţime de conducere, înălţime std
Ampatament/consolă spate: Distanţă între osii 3,80 m/consolă spate 0,99 m
Segment de afaceri: Distanţe mari
Alimentarea electrică a accesoriilor: Sursă de alimentare accesorii: standard + 2x 40 A
Tip şi poziţie admisie aer: Admisie de aer faţă
Serie vehicul: XF NewGen
Regim de funcţionare: Legislaţie standard privind transportul
Execuţie suspensie spate: Suspensie spate cu Stabilink
Conectare pneumatică remorcă: Conectare pneumatică remorcă, tip palmă
Tip caroserie: Caroserie cu prelată laterală/cortină
Plăcuţă pentru tip: Plăcu¨ă pentru tip, standard
Saltea cuşetă inferioară: Saltea cu spumă pentru cuşeta inferioară
DAF Connect: Servicii conectate
Grup punte spate: Spate: suspensie pneumatică, SR1344
Nivel poluare fonică externă: Nivel standard de zgomot
Culoarea tapiţeriei din interiorul cabinei: Tapiţeria din interiorul cabinei: De lux
Şa de cuplare: JOST JSK42, fontă, 150+12 mm
Diametru pivot: Diametru pivot 2 ţoli
Interval de service: Interval de service extins
Aplicare cadru şasiu: Pregătire standard şasiu
Punte (punţi) faţă remorcă: Prima remorcă punte(punţi) faţă 7 tone
Execuţie şasiu faţă: Execuţie faţă şasiu: placă inf. aerodinamică
Mâner uşă şi execuţie perete lateral: Mân.+z. ad.: negru; p. lat.: cul. cab.
Roată de rezervă: SP, neaplicabil
Poziţie componentă şasiu: Localizare componentă standard
Cutie de viteze: TraXon 12TX2210 DD cu 12 trepte, 16,69-1,00
Condiţii drum: Normal
Execuţie pre-filtru de combustibil: Pre-filtru de combustibil încălzit
Pasarelă: Pasarelă cu treaptă, standard
Culoare deflector de aer de plafon: Culoare deflector aer de plafon: Alb cristalin
Punte faţă: Faţă: 8,00 t, parabolică, 163N
Pneu remorcă faţă: Prima remorcă pneu 385/65R22,5
Acoperirea pereţilor cabinei: Material textil pt. acoperirea pereţilor cabinei
Drumuri de munte: Plan (0-3%)> Deluros (3-6%)/Montan (7-11%)
Cuplaj a 2-a (semi)remorcă: A doua remorcă fără cuplare
Temperatură ambiantă maximă: Temperatură ambiantă maximă 38 de grade
Setare asistenţă: Asistenţă de bază
Poziţie rezervor de combustibil: Rezervoare de combustibil stânga şi dreapta
Sistem dispozitiv de încetinire: MX Engine Brake
Control cutie de viteze automată: Cutie viteze aut. cu control man. - Vers. completă
Raport punte spate: Raport de transmisie la puntea spate 2.21