Cap tractor DAF XF 480 FT











Dacă ați decis achiziționarea echipamentului la un preț mic, trebuie să fiți sigur că persoana cu care comunicați este un vânzător real. Aflați toate informațiile disponibile cu privire la proprietarul echipamentului. O metodă de înșelăciune este aceea de a se prezenta ca o societate existentă în mod real. În caz de îndoială, vă rugăm să luați legătura cu noi prin formularul de feedback, pentru alte controale.
Înainte de a decide o achiziție, examinați cu atenție diferite oferte de vânzare pentru a cunoaște costul mediu al modelului ales. Dacă prețul din oferta care vă place este mult mai mic față de alte oferte asemănătoare, gândiți-vă bine. O diferență de preț importantă poate indica defecte ascunse sau o tentativă a vânzătorului de a comite o înșelăciune.
Nu cumpărați produse care au prețuri mult diferite față de prețul mediu al altor produse asemănătoare
Nu dați acordul la plata unor cauțiuni suspecte sau plăți anticipate ale mărfurilor. În caz de îndoieli, clarificați amănuntele, solicitați mai multe fotografii și documente privind mașina, verificați autenticitatea documentelor, puneți întrebări.
Cel mai răspândit tip de înșelăciune. Vânzătorii necinstiți pot cere o anumită sumă din avans, pentru ”rezervarea” dreptului de achiziționare a mijlocului. În acest mod ei strâng o mare sumă de bani, după care dispar, fără a putea fi contactați.
- Transferul plății anticipate pe card
- Nu efectuați plata anticipată fără semnarea documentelor care să ateste procesul de transfer de bani, dacă în timpul tratativei vânzătorul are îndoieli.
- Transfer în contul ”curatorului”
- O astfel de solicitare trebuie să vă alarmeze, foarte probabil comunicați cu o persoană care urmărește să vă înșele.
- Transferul în contul societății cu un nume asemănător
- Atenție, persoanele rău intenționate se pot ascunde în spatele unor societăți renumite, aducând mici modificări numelui societății. Nu efectuați transfer de bani dacă numele societății este dubios.
- Înlocuirea propriilor date în factura societății reale
- Înainte de efectua transferul de bani, vă rugăm să verificați corectitudinea datelor bancare și dacă acestea aparțin societății indicate.
Contactează vânzătorul




















- Fuste laterale
- Inele laterale
- Spoiler plafon şi reglare
Bară şi echipament de tracţiune
- Cutie de depozitare pentru conectarea remorcii
Caroserii şi pregătirea pentru carosare
- Conector aplicare
Comunicaţii şi gestionarea condusului
- Antene
- Conector FMS universal
- Controlul prognozat al vitezei de croazieră
Exterior cabină
- Fascicul far
- Lumini auxiliare pe plafonul cabinei
- Oglindă pentru vedere frontală
- Suspensie cabină
- Încuietoare uşă
Interior cabină
- Centură de siguranţă
- Cuşetă superioară
- Dispozitive de deschidere geamuri
- Filtru de polen
- Perdele
- Protecţie a cuşetelor
- Rulou pe partea copilotului
- Scaun copilot
- Scaun copilot cu cotieră
- Scaun şofer
- Scaun şofer cu cotieră
- Telecomandă ECAS
- Trapă în plafon şi control
- Volan
- Încălzitor cabină auxiliar
Livrare vehicul
- Kit de scule
- Omologarea de tip a întregului vehicul (WVTA)
Roţi şi anvelope
- Inele de protecţie roată
- Roţi
Service şi întreţinere
- Service ITS
Siguranţă şi securitate
- Controlul stabilităţii vehiculului (VSC)
- Sisteme antifurt
Sistem de frânare
- Controlul frânei de parcare
- Monitorizarea performanţei de frânare
Suspensie şi punţi
- Monitorizare sarcină punte
Transmisie
- Mod Eco
Şasiu
- Apărători de noroi spate
- Certificat direcţie
- Lumini spate
- Lumină de lucru spate
- Scut secundar faţă (FUP)
- Sistem anti-împroşcare
Stilul de condus: Normal
Cerinţe OBD: OBD, Euro VI Pasul E
Tip cursă: Complet (ne)încărcat
Poziţie EAS: Unitate EAS amplasată pe partea dreaptă
Pneu remorca 2 faţă: A doua remorcă fără pneuri faţă
Lumini auxiliare faţă: Lumini de ceaţă
Cuplaj (semi)remorcă: Prima remorcă fără cuplare
Oprirea motorului la ralanti: Oprirea motorului la ralanti, 5 minute
Setare limitator de viteză: Setare limitator viteză 85 km/h; fără Eco 90 km/h
Tip şi poziţie admisie aer: Admisie de aer ridicată
Rezervor de combustibil: Rez. comb. al. 845+430 l cu treaptă, înălţ. 620 mm
Sistem audio: Radio/USB player, 2 difuzoare
Suprafaţă oglindă principală: Oglinzi principale convexe
Tip (semi-)remorcă: Semiremorcă
Asistent performanţă şofer: Driver Performance Assistant
Montură spoiler plafon: Deflector de aer de plafon slăbit
Punte spate: Spate: 13,00 t, suspensie pneumatică, SR1344
Indicaţie CO2: Indicaţie CO2: Da
Poziţia treptei pentru pasarelă: Treaptă pasarelă pe partea stângă
Lumini de zi: Faruri de zi cu LED-uri
Zonă de funcţionare: Zonă de funcţionare în Bulgaria
Software cutie de viteze automată: Transport standard, versiune completă
Parasolar extern: Parasolar extern verde translucid
Pneuri punţi motoare spate: R1,315/60R22.5MI XLED 152/148 L Traction BCA 3P
Material rezervor de aer: Rezervor de aer din oţel
Număr de punţi faţă pentru remorcă: Prima remorcă fără punte faţă
Sistem de direcţie: circuit 1 sistem de direcţie
Culoarea tapiţeriei din interiorul cabinei: Tapiţerie interior cabină, culoare Dark Sand
Alternator şi baterie: Alternator de 80 A, baterii 2 x 230 Ah
Aplicare: Transport general
Distribuţie cu multiple opriri: Fără distribuţie cu multiple opriri
Pneuri spate (semi)remorcă: Prima remorcă 385/65R22,5 pe puntea spate
Fuste laterale în culori: Culoare fuste laterale: Alb strălucitor
Ţara de înmatriculare: Înmatriculare în Bulgaria
punte (punţi) spate a 2-a (semi)remorcă: A doua remorcă fără punte(punţi) spate
Echipamente auxiliare cabină: Admisie aer, mâner şi carcase oglinzi negre
Poziţia şi conţinutul rezervorului de AdBlue(R): Rezervor AdBlue (R) 90 l, apărătoare noroi stânga
Saltea cuşetă inferioară: Saltea cu spumă pentru cuşeta inferioară
Număr de punţi faţă pentru a 2-a remorcă: A doua remorcă fără punte(punţi) faţă
Pene pentru blocarea roţilor: O pană de blocare
Număr de punţi spate pentru a 2-a (semi)remorcă: A doua remorcă fără punţi spate
Poziţia eşapamentului: Ţeavă de eşapament orizontală, joasă
Pneuri spate a 2-a (semi)remorcă: A doua remorcă fără pneuri spate
Colectare taxe: Pregătire pentru Maut
Punte (punţi) spate (semi)remorcă: Prima remorcă punte(punţi) spate 9 tone
Decoraţiune din interiorul cabinei: Decoraţiune neagră Delta interior cabină
Tapiţerie uşi: Feţe uşi: material ţesut moale
Punte (punţi) faţă a 2-a remorcă: A doua remorcă fără punte(punţi) faţă
Element cadru caroserie: Înălţime piesă laterală 260 mm, grosime 6,0 mm
Număr de punţi spate pentru (semi)remorcă: Prima remorcă 3 punţi spate
Clasă aplicaţie: Grup de piaţă 0
Conectare electrică remorcă: Con. el. rem. 24V/15 pini, cabluri: 15 pini + EBS
Masa totală combinată GCM în funcţie de transmisie: GCM max. în funcţie de transmisie 44000 kg clasa 2
Culoare şasiu: C4P500GRY Şasiu de culoare gri
Profil vehicul: Cap tractor, semiremorcă
Cuşetă inferioară: Cuşetă inferioară fără sertar
Anvelope furnizor: Michelin
Înălţime de conducere pentru şasiu: O poziţie de înălţime de conducere, înălţime std
Dimensiune semicuplă (KA): Dimensiune semicuplă 670 mm (KA)
Pneuri punţi faţă 1 sau faţă: F1,315/60R22.5MI XLEZ 154/148 L Steering BBA
Ampatament/consolă spate: Distanţă între osii 3,80 m/consolă spate 0,99 m
Segment de afaceri: Distanţe mari
Punte (punţi) faţă remorcă: Prima remorcă fără punte(punţi) faţă
Regim de funcţionare: Legislaţie standard privind transportul
Execuţie suspensie spate: Suspensie spate cu Stabilink
Conectare pneumatică remorcă: Conectare pneumatică remorcă, tip palmă
Tip caroserie: Caroserie cu prelată laterală/cortină
Plăcuţă pentru tip: Plăcu¨ă pentru tip, standard
DAF Connect: Servicii conectate
Vitezometru: Vitezometru cu scală în km/h
Lungime profil şa de cuplare: Lungime profil şa de cuplare: standard
Nivel poluare fonică externă: Nivel standard de zgomot
Şa de cuplare: JOST JSK42, fontă, 150+12 mm
Diametru pivot: Diametru pivot 2 ţoli
Alimentarea electrică a accesoriilor: Sursă de alimentare accesorii: standard
Aplicare cadru şasiu: Pregătire standard şasiu
Culoare panou faruri şi bară de protecţie: Panou faruri şi bară de protecţie: Brilliant White
Roată de rezervă: SP, neaplicabil
Poziţie componentă şasiu: Localizare componentă standard
Cutie de viteze: TraXon 12TX2210 DD cu 12 trepte, 16,69-1,00
Combustibil: conţinut de sulf: Fără caract.: conţinut de sulf în combustibil
Condiţii drum: Normal
Execuţie pre-filtru de combustibil: Pre-filtru de combustibil încălzit
Pasarelă: Pasarelă cu treaptă, standard
Culoare capac treaptă inferioară, trepte cu aripă: Tr. infer. Br White, tr. cab. şi aripă Stone Grey
Punte faţă: Faţă: 8,00 t, parabolică, 163N
Pneu remorcă faţă: Prima remorcă pneu 385/65R22,5
Măsuri de siguranţă: ADR, clasa AT
Manşoane laterale în culori: Culoare manşoane laterale: Alb strălucitor
Blocare diferenţial: Blocare mecanică diferenţial
Drumuri de munte: Plan (0-3%)> Deluros (3-6%)/Montan (7-11%)
Cuplaj a 2-a (semi)remorcă: A doua remorcă fără cuplare
Faruri: Faruri cu LED-uri
Interval de service: Interval de service standard
Serie vehicul: XF
Temperatură ambiantă maximă: Temperatură ambiantă maximă 38 de grade
Setare asistenţă: Asistenţă de bază
Poziţie rezervor de combustibil: Rezervoare de combustibil stânga şi dreapta
Cutia bateriei şi suportul roţii de rezervă: Baterii consola spate, fără suprt roată rezervă
Sistem dispozitiv de încetinire: MX Engine Brake
Placă de montare pentru şaua de cuplare: Placă de montare standard
Culoare deflector de aer de plafon: Culoare deflector aer de plafon: Alb strălucitor
Control cutie de viteze automată: Cutie viteze aut. cu control man. - Vers. completă
Raport punte spate: Raport de transmisie la puntea spate 2.21