Camion sistem de cablare GINAF M 3335 S 6x6 Palfinger PK 14080 + NCH








































Dacă ați decis achiziționarea echipamentului la un preț mic, trebuie să fiți sigur că persoana cu care comunicați este un vânzător real. Aflați toate informațiile disponibile cu privire la proprietarul echipamentului. O metodă de înșelăciune este aceea de a se prezenta ca o societate existentă în mod real. În caz de îndoială, vă rugăm să luați legătura cu noi prin formularul de feedback, pentru alte controale.
Înainte de a decide o achiziție, examinați cu atenție diferite oferte de vânzare pentru a cunoaște costul mediu al modelului ales. Dacă prețul din oferta care vă place este mult mai mic față de alte oferte asemănătoare, gândiți-vă bine. O diferență de preț importantă poate indica defecte ascunse sau o tentativă a vânzătorului de a comite o înșelăciune.
Nu cumpărați produse care au prețuri mult diferite față de prețul mediu al altor produse asemănătoare
Nu dați acordul la plata unor cauțiuni suspecte sau plăți anticipate ale mărfurilor. În caz de îndoieli, clarificați amănuntele, solicitați mai multe fotografii și documente privind mașina, verificați autenticitatea documentelor, puneți întrebări.
Cel mai răspândit tip de înșelăciune. Vânzătorii necinstiți pot cere o anumită sumă din avans, pentru ”rezervarea” dreptului de achiziționare a mijlocului. În acest mod ei strâng o mare sumă de bani, după care dispar, fără a putea fi contactați.
- Transferul plății anticipate pe card
- Nu efectuați plata anticipată fără semnarea documentelor care să ateste procesul de transfer de bani, dacă în timpul tratativei vânzătorul are îndoieli.
- Transfer în contul ”curatorului”
- O astfel de solicitare trebuie să vă alarmeze, foarte probabil comunicați cu o persoană care urmărește să vă înșele.
- Transferul în contul societății cu un nume asemănător
- Atenție, persoanele rău intenționate se pot ascunde în spatele unor societăți renumite, aducând mici modificări numelui societății. Nu efectuați transfer de bani dacă numele societății este dubios.
- Înlocuirea propriilor date în factura societății reale
- Înainte de efectua transferul de bani, vă rugăm să verificați corectitudinea datelor bancare și dacă acestea aparțin societății indicate.
Contactează vânzătorul

















- Hub reduction
- Truck from the Netherlands
= Remarks =
Manual gearbox
Crane: Palfinger PK 14080 , lifting capacity 14 ton/meter, 2 x hydraulic extendable till 8.0 meter
Lifting capacity at 8.0 meter/1530 kg
2 extra connections for rotator, gripper, etc
Hub reduction
Rear axle is steering axle
NCH Cable system 30 ton
Length system from the front to heart of rolls 506 cm
= Dealer information =
We Buy and sell used trucks, trailers and cranes and we are located in the middle of the Netherlands.We always have a current stock of technical high quality trucks, trailers and cranes from the Netherlands and most of them are from the first owner.
We export to over 75 countries around the world. Our customers are located throughout Europe, Eastern Europe, the Middle East, Africa and South America.
If you want to drive back home to your country, we can arrange the export documents and a temporary export registration with insurance.
Of course we can arrange shipping for you including transport to the harbor. We also take care of the export documents for you.
= More information =
Cab: day
Front axle: Tyre size: 445/65 22,5; Max. axle load: 11500 kg; Steering; Tyre profile left: 50%; Tyre profile right: 50%; Reduction: hub reduction; Suspension: leaf suspension
Rear axle 1: Tyre size: 13R 22,5; Max. axle load: 11500 kg; Tyre profile left: 50%; Tyre profile right: 40%; Reduction: hub reduction; Suspension: hydraulic suspension
Rear axle 2: Tyre size: 13R 22,5; Max. axle load: 11500 kg; Steering; Tyre profile left: 50%; Tyre profile right: 50%; Reduction: hub reduction; Suspension: hydraulic suspension
Crane: Palfinger PK 14080, behind the cab
Registration number: BL-HP-52
Please contact Thijs Kentie or Thijs Kentie for more information
- Nabereduktion
- Niederländische LKW
= Anmerkungen =
Schaltgetriebe
Kran: Palfinger PK 14080 , Hebekapazität 14 Ton/Meter, 2 x Hydraulisch ausziehbar bis 8.0 Meter
Hebekapazität, 8.0 meter/1530 kg
2 zusätzliche Anschlüsse für Rotator, Greifer, usw
Nabereduktion
Hinterachse ist Lenkachse
NCH Kabelsystem
Länge System vorne zum Herz Rollen 506 cm
= Weitere Informationen =
Kabine: Tag
Vorderachse: Refenmaß: 445/65 22,5; Max. Achslast: 11500 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 50%; Reifen Profil rechts: 50%; Federung: Blattfederung
Hinterachse 1: Refenmaß: 13R 22,5; Max. Achslast: 11500 kg; Reifen Profil links: 50%; Reifen Profil rechts: 40%; Federung: hydraulische Federung
Hinterachse 2: Refenmaß: 13R 22,5; Max. Achslast: 11500 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 50%; Reifen Profil rechts: 50%; Federung: hydraulische Federung
Kran: Palfinger PK 14080, hinter der Kabine
Kennzeichen: BL-HP-52
Wenden Sie sich an Thijs Kentie oder Thijs Kentie, um weitere Informationen zu erhalten.
- Navreduktion
= Yderligere oplysninger =
Førerhus: day cab
Foraksel: Dækstørrelse: 445/65 22,5; Maks. akselbelastning: 11500 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 50%; Dækprofil højre: 50%; Affjedring: bladaffjedring
Bagaksel 1: Dækstørrelse: 13R 22,5; Maks. akselbelastning: 11500 kg; Dækprofil venstre: 50%; Dækprofil højre: 40%; Affjedring: hydraulisk affjedring
Bagaksel 2: Dækstørrelse: 13R 22,5; Maks. akselbelastning: 11500 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 50%; Dækprofil højre: 50%; Affjedring: hydraulisk affjedring
Kran: Palfinger PK 14080, bag førerhuset
Registreringsnummer: BL-HP-52
Kontakt Thijs Kentie eller Thijs Kentie for yderligere oplysninger
- Reducción de buje
= Más información =
Cabina: día
Eje delantero: Tamaño del neumático: 445/65 22,5; Carga máxima del eje: 11500 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 50%; Dibujo del neumático derecha: 50%; Suspensión: suspensión de ballestas
Eje trasero 1: Tamaño del neumático: 13R 22,5; Carga máxima del eje: 11500 kg; Dibujo del neumático izquierda: 50%; Dibujo del neumático derecha: 40%; Suspensión: suspensión hidráulica
Eje trasero 2: Tamaño del neumático: 13R 22,5; Carga máxima del eje: 11500 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 50%; Dibujo del neumático derecha: 50%; Suspensión: suspensión hidráulica
Grúa: Palfinger PK 14080, detrás de la cabina
Matrícula: BL-HP-52
Póngase en contacto con Thijs Kentie o Thijs Kentie para obtener más información.
- Réduction au moyeu
= Plus d'informations =
Cabine: jour
Essieu avant: Dimension des pneus: 445/65 22,5; Charge maximale sur essieu: 11500 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 50%; Sculptures des pneus droite: 50%; Suspension: suspension à lames
Essieu arrière 1: Dimension des pneus: 13R 22,5; Charge maximale sur essieu: 11500 kg; Sculptures des pneus gauche: 50%; Sculptures des pneus droite: 40%; Suspension: suspension hydraulique
Essieu arrière 2: Dimension des pneus: 13R 22,5; Charge maximale sur essieu: 11500 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 50%; Sculptures des pneus droite: 50%; Suspension: suspension hydraulique
Grue: Palfinger PK 14080, derrière la cabine
Numéro d'immatriculation: BL-HP-52
Veuillez contacter Thijs Kentie ou Thijs Kentie pour plus d'informations
- Naafreductie
- Nederlandse truck
= Bijzonderheden =
Handgeschakeld
Kraan: Palfinger PK 14080, hefcapaciteit 14 ton/meter, 2 x hydraulisch uitschuifbaar tot 8.0 m
Hefvermogen 8.0 meter/1530 kg
2 extra aansluitingen voor rotator, knijper, etc
Hoogsta bediening
Naafreductie
Achteras is stuuras
NCH Kabelsysteem 30 ton
Lengte systeem tot hart rollen 506 cm
= Bedrijfsinformatie =
We Buy and sell used trucks, trailers and cranes and we are located in the middle of the Netherlands.We always have a current stock of technical high quality trucks, trailers and cranes from the Netherlands and most of them are from the first owner.
We export to over 75 countries around the world. Our customers are located throughout Europe, Eastern Europe, the Middle East, Africa and South America.
If you want to drive back home to your country, we can arrange the export documents and a temporary export registration with insurance.
Of course we can arrange shipping for you including transport to the harbor. We also take care of the export documents for you.
= Meer informatie =
Cabine: dag
Vooras: Bandenmaat: 445/65 22,5; Max. aslast: 11500 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 50%; Bandenprofiel rechts: 50%; Vering: bladvering
Achteras 1: Bandenmaat: 13R 22,5; Max. aslast: 11500 kg; Bandenprofiel links: 50%; Bandenprofiel rechts: 40%; Vering: hydraulische vering
Achteras 2: Bandenmaat: 13R 22,5; Max. aslast: 11500 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 50%; Bandenprofiel rechts: 50%; Vering: hydraulische vering
Kraan: Palfinger PK 14080, achter de cabine
Kenteken: BL-HP-52
Neem voor meer informatie contact op met Thijs Kentie of Thijs Kentie
- Redukcja piasty
= Więcej informacji =
Kabina: dzienna
Oś przednia: Rozmiar opon: 445/65 22,5; Maksymalny nacisk na oś: 11500 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 50%; Profil opon prawa: 50%; Zawieszenie: zawieszenie piórowe
Oś tylna 1: Rozmiar opon: 13R 22,5; Maksymalny nacisk na oś: 11500 kg; Profil opon lewa: 50%; Profil opon prawa: 40%; Zawieszenie: zawieszenie hydrauliczne
Oś tylna 2: Rozmiar opon: 13R 22,5; Maksymalny nacisk na oś: 11500 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 50%; Profil opon prawa: 50%; Zawieszenie: zawieszenie hydrauliczne
Żuraw: Palfinger PK 14080, z tyłu kabiny
Numer rejestracyjny: BL-HP-52
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Thijs Kentie lub Thijs Kentie
- Redução do cubo
= Mais informações =
Cabina: dia
Eixo dianteiro: Tamanho dos pneus: 445/65 22,5; Máx carga por eixo: 11500 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 50%; Perfil do pneu direita: 50%; Suspensão: suspensão de molas
Eixo traseiro 1: Tamanho dos pneus: 13R 22,5; Máx carga por eixo: 11500 kg; Perfil do pneu esquerda: 50%; Perfil do pneu direita: 40%; Suspensão: suspensão hidráulica
Eixo traseiro 2: Tamanho dos pneus: 13R 22,5; Máx carga por eixo: 11500 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 50%; Perfil do pneu direita: 50%; Suspensão: suspensão hidráulica
Grua: Palfinger PK 14080, atrás da cabina
Número de registo: BL-HP-52
Contacte Thijs Kentie ou Thijs Kentie para obter mais informações
- Редукторы ступицы
= Дополнительная информация =
Кабина: кабина без спального места (day)
Передний мост: Размер шин: 445/65 22,5; Макс. нагрузка на ось: 11500 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 50%; Профиль шин справа: 50%; Подвеска: рессорная подвеска
Задний мост 1: Размер шин: 13R 22,5; Макс. нагрузка на ось: 11500 kg; Профиль шин слева: 50%; Профиль шин справа: 40%; Подвеска: гидравлическая подвеска
Задний мост 2: Размер шин: 13R 22,5; Макс. нагрузка на ось: 11500 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 50%; Профиль шин справа: 50%; Подвеска: гидравлическая подвеска
Кран: Palfinger PK 14080, сзади кабины
Регистрационный номер: BL-HP-52
Свяжитесь с Thijs Kentie или Thijs Kentie для получения дополнительной информации
- Navreduktion
= Ytterligare information =
Hytt: dag
Framaxel: Däckets storlek: 445/65 22,5; Max. axellast: 11500 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 50%; Däckprofil rätt: 50%; Fjädring: bladfjädring
Bakaxel 1: Däckets storlek: 13R 22,5; Max. axellast: 11500 kg; Däckprofil vänster: 50%; Däckprofil rätt: 40%; Fjädring: hydraulisk fjädring
Bakaxel 2: Däckets storlek: 13R 22,5; Max. axellast: 11500 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 50%; Däckprofil rätt: 50%; Fjädring: hydraulisk fjädring
Kran: Palfinger PK 14080, bakom kabinen
Registreringsnummer: BL-HP-52
Kontakta Thijs Kentie eller Thijs Kentie för mer information