Camion şasiu DAF CF 440 6X2 / Chassis / CF440 / Apk 06-2026








Dacă ați decis achiziționarea echipamentului la un preț mic, trebuie să fiți sigur că persoana cu care comunicați este un vânzător real. Aflați toate informațiile disponibile cu privire la proprietarul echipamentului. O metodă de înșelăciune este aceea de a se prezenta ca o societate existentă în mod real. În caz de îndoială, vă rugăm să luați legătura cu noi prin formularul de feedback, pentru alte controale.
Înainte de a decide o achiziție, examinați cu atenție diferite oferte de vânzare pentru a cunoaște costul mediu al modelului ales. Dacă prețul din oferta care vă place este mult mai mic față de alte oferte asemănătoare, gândiți-vă bine. O diferență de preț importantă poate indica defecte ascunse sau o tentativă a vânzătorului de a comite o înșelăciune.
Nu cumpărați produse care au prețuri mult diferite față de prețul mediu al altor produse asemănătoare
Nu dați acordul la plata unor cauțiuni suspecte sau plăți anticipate ale mărfurilor. În caz de îndoieli, clarificați amănuntele, solicitați mai multe fotografii și documente privind mașina, verificați autenticitatea documentelor, puneți întrebări.
Cel mai răspândit tip de înșelăciune. Vânzătorii necinstiți pot cere o anumită sumă din avans, pentru ”rezervarea” dreptului de achiziționare a mijlocului. În acest mod ei strâng o mare sumă de bani, după care dispar, fără a putea fi contactați.
- Transferul plății anticipate pe card
- Nu efectuați plata anticipată fără semnarea documentelor care să ateste procesul de transfer de bani, dacă în timpul tratativei vânzătorul are îndoieli.
- Transfer în contul ”curatorului”
- O astfel de solicitare trebuie să vă alarmeze, foarte probabil comunicați cu o persoană care urmărește să vă înșele.
- Transferul în contul societății cu un nume asemănător
- Atenție, persoanele rău intenționate se pot ascunde în spatele unor societăți renumite, aducând mici modificări numelui societății. Nu efectuați transfer de bani dacă numele societății este dubios.
- Înlocuirea propriilor date în factura societății reale
- Înainte de efectua transferul de bani, vă rugăm să verificați corectitudinea datelor bancare și dacă acestea aparțin societății indicate.
Contactează vânzătorul




















Zadní náprava 1: Max. zatížení nápravy: 11500 kg; Profil pneumatiky vlevo: 40%; Profil pneumatiky vpravo: 40%
Zadní náprava 2: Max. zatížení nápravy: 7500 kg; Řízení; Profil pneumatiky vlevo: 40%; Profil pneumatiky vpravo: 40%
MOT: zkontrolováno do jun. 2026
Obecný stav: dobrý
Technický stav: dobrý
Optický stav: dobrý
Registrační číslo: 53-BJP-3
Hinterachse 1: Max. Achslast: 11500 kg; Reifen Profil links: 40%; Reifen Profil rechts: 40%
Hinterachse 2: Max. Achslast: 7500 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 40%; Reifen Profil rechts: 40%
APK (Technische Hauptuntersuchung): geprüft bis 06.2026
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
Kennzeichen: 53-BJP-3
Wenden Sie sich an Martijn Schuiling, Arno De Leeuw oder Algemeen, um weitere Informationen zu erhalten.
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 11500 kg; Dækprofil venstre: 40%; Dækprofil højre: 40%
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 7500 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 40%; Dækprofil højre: 40%
APK (Bileftersyn): testet indtil jun. 2026
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
Registreringsnummer: 53-BJP-3
Kontakt Algemeen for yderligere oplysninger
Rear axle 1: Max. axle load: 11500 kg; Tyre profile left: 40%; Tyre profile right: 40%
Rear axle 2: Max. axle load: 7500 kg; Steering; Tyre profile left: 40%; Tyre profile right: 40%
APK (MOT): tested until 06/2026
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
Registration number: 53-BJP-3
Please contact Martijn Schuiling, Arno De Leeuw or Algemeen for more information
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 11500 kg; Dibujo del neumático izquierda: 40%; Dibujo del neumático derecha: 40%
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 7500 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 40%; Dibujo del neumático derecha: 40%
APK (ITV): inspeccionado hasta jun. 2026
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
Matrícula: 53-BJP-3
Póngase en contacto con Algemeen para obtener más información.
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 11500 kg; Sculptures des pneus gauche: 40%; Sculptures des pneus droite: 40%
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 7500 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 40%; Sculptures des pneus droite: 40%
APK (CT): valable jusqu'à juin 2026
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
Numéro d'immatriculation: 53-BJP-3
Veuillez contacter Algemeen pour plus d'informations
Hátsó tengely 1: Maximális tengelyterhelés: 11500 kg; Gumiabroncs profilja balra: 40%; Gumiabroncs profilja jobbra: 40%
Hátsó tengely 2: Maximális tengelyterhelés: 7500 kg; Kormányzás; Gumiabroncs profilja balra: 40%; Gumiabroncs profilja jobbra: 40%
MOT: vizsgálták, amíg jun. 2026
Általános állapot: jó
Műszaki állapot: jó
Optikai állapot: jó
Rendszám: 53-BJP-3
További információért kérjük, vegye fel a kapcsolatot Algemeen-vel
Asse posteriore 1: Carico massimo per asse: 11500 kg; Profilo del pneumatico sinistra: 40%; Profilo del pneumatico destra: 40%
Asse posteriore 2: Carico massimo per asse: 7500 kg; Sterzo; Profilo del pneumatico sinistra: 40%; Profilo del pneumatico destra: 40%
MOT: ispezionato fino a giu 2026
Stato generale: buono
Stato tecnico: buono
Stato ottico: buono
Numero di immatricolazione: 53-BJP-3
Achteras 1: Max. aslast: 11500 kg; Bandenprofiel links: 40%; Bandenprofiel rechts: 40%
Achteras 2: Max. aslast: 7500 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 40%; Bandenprofiel rechts: 40%
APK: gekeurd tot jun. 2026
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Kenteken: 53-BJP-3
Neem voor meer informatie contact op met Algemeen
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 11500 kg; Profil opon lewa: 40%; Profil opon prawa: 40%
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 7500 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 40%; Profil opon prawa: 40%
APK (Przegląd techniczny): zatwierdzone do jun. 2026
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
Numer rejestracyjny: 53-BJP-3
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Algemeen
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 11500 kg; Perfil do pneu esquerda: 40%; Perfil do pneu direita: 40%
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 7500 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 40%; Perfil do pneu direita: 40%
APK (MOT): testado até jun. 2026
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
Número de registo: 53-BJP-3
Contacte Algemeen para obter mais informações
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 11500 kg; Профиль шин слева: 40%; Профиль шин справа: 40%
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 7500 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 40%; Профиль шин справа: 40%
APK (TO): проверка пройдена до jun. 2026
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
Регистрационный номер: 53-BJP-3
Свяжитесь с Algemeen для получения дополнительной информации
Zadná náprava 1: Max. zaťaženie nápravy: 11500 kg; Profil pneumatiky vľavo: 40%; Profil pneumatiky vpravo: 40%
Zadná náprava 2: Max. zaťaženie nápravy: 7500 kg; Riadenie; Profil pneumatiky vľavo: 40%; Profil pneumatiky vpravo: 40%
MOT: skontrolované do jun. 2026
Všeobecný stav: dobré
Technický stav: dobré
Optický stav: dobré
Registračné číslo: 53-BJP-3
Bakaxel 1: Max. axellast: 11500 kg; Däckprofil vänster: 40%; Däckprofil rätt: 40%
Bakaxel 2: Max. axellast: 7500 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 40%; Däckprofil rätt: 40%
MOT: besiktigat till jun. 2026
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra
Registreringsnummer: 53-BJP-3
Kontakta Algemeen för mer information