Camion furgon Volvo FL 280 7.8M Side doors/Seitentüren EURO 5


















































Dacă ați decis achiziționarea echipamentului la un preț mic, trebuie să fiți sigur că persoana cu care comunicați este un vânzător real. Aflați toate informațiile disponibile cu privire la proprietarul echipamentului. O metodă de înșelăciune este aceea de a se prezenta ca o societate existentă în mod real. În caz de îndoială, vă rugăm să luați legătura cu noi prin formularul de feedback, pentru alte controale.
Înainte de a decide o achiziție, examinați cu atenție diferite oferte de vânzare pentru a cunoaște costul mediu al modelului ales. Dacă prețul din oferta care vă place este mult mai mic față de alte oferte asemănătoare, gândiți-vă bine. O diferență de preț importantă poate indica defecte ascunse sau o tentativă a vânzătorului de a comite o înșelăciune.
Nu cumpărați produse care au prețuri mult diferite față de prețul mediu al altor produse asemănătoare
Nu dați acordul la plata unor cauțiuni suspecte sau plăți anticipate ale mărfurilor. În caz de îndoieli, clarificați amănuntele, solicitați mai multe fotografii și documente privind mașina, verificați autenticitatea documentelor, puneți întrebări.
Cel mai răspândit tip de înșelăciune. Vânzătorii necinstiți pot cere o anumită sumă din avans, pentru ”rezervarea” dreptului de achiziționare a mijlocului. În acest mod ei strâng o mare sumă de bani, după care dispar, fără a putea fi contactați.
- Transferul plății anticipate pe card
- Nu efectuați plata anticipată fără semnarea documentelor care să ateste procesul de transfer de bani, dacă în timpul tratativei vânzătorul are îndoieli.
- Transfer în contul ”curatorului”
- O astfel de solicitare trebuie să vă alarmeze, foarte probabil comunicați cu o persoană care urmărește să vă înșele.
- Transferul în contul societății cu un nume asemănător
- Atenție, persoanele rău intenționate se pot ascunde în spatele unor societăți renumite, aducând mici modificări numelui societății. Nu efectuați transfer de bani dacă numele societății este dubios.
- Înlocuirea propriilor date în factura societății reale
- Înainte de efectua transferul de bani, vă rugăm să verificați corectitudinea datelor bancare și dacă acestea aparțin societății indicate.
Contactează vânzătorul





















- 4x2
- Ad-Blue
- Air suspension
- Car kit
- EURO 5
- Heavy duty engine brake
- Roof spoiler
- Sleeper cab
- Steering axle
- Vehicle heater
= Remarks =
Volvo FL 280
Bouwjaar 2009
EURO 5
Zijdeuren
Slaapcabine
Airco/standkachel
Afmetingen laadbak binnenwerks: 780x249x241
= Dealer information =
We sell our trucks & trailers including export documents + transfer plates and Insurance for 14 days driving.
All pictures of this trucks at hesselink-trucks.nl
= More information =
Axle configuration
Front axle: Max. axle load: 5800 kg; Steering; Tyre profile left: 40%; Tyre profile right: 40%
Rear axle: Max. axle load: 10900 kg; Tyre profile left: 40%; Tyre profile right: 40%
Functional
Tail lift: Zepro, tail lift, 2000 kg
Condition
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
Damages: none
Identification
Registration number: 55-BTS-6
Other information
Cargo space outer length: 780 cm
Cargo space outer width: 249 cm
Cargo space outer height: 241 cm
Additional information
Please contact John Hesselink, Witek Kempa or Christel Hesselink for more information
- Euro 5
- Въздушно окачване
- Комплект за автомобил
- Моторна спирачка-забавител в тежки условия
- Нагревател
- Нагревател на автомобила
- Система AdBlue
- Спална кабина
- Спойлер на покрива
- Euro 6
- Robustní motorová brzda
- Sada do auta
- Sleeper Cab (spací kabina)
- Střešní spoiler
- Systém AdBlue
- Topení
- Vyhřívání vozidla
- Vzduchové odpružení
- 4x2
- Ad-Blue
- Bremskraftverstärker
- Carkit
- Dachspoiler
- EURO 5
- Lenkachse
- Luftfederung
- Schlafkabine
- Standheizung
= Anmerkungen =
Volvo FL 280
Bouwjaar 2009
EURO 5
Zijdeuren
Slaapcabine
Airco/standkachel
Afmetingen laadbak binnenwerks: 780x249x241
= Firmeninformationen =
Kontaktieren Sie uns für weitere Informationen!
= Weitere Informationen =
Vorderachse: Max. Achslast: 5800 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 40%; Reifen Profil rechts: 40%
Hinterachse: Max. Achslast: 10900 kg; Reifen Profil links: 40%; Reifen Profil rechts: 40%
Ladebordwand: Zepro, Heckklappe, 2000 kg
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
Schäden: keines
Kennzeichen: 55-BTS-6
Wenden Sie sich an John Hesselink oder Christel Hesselink, um weitere Informationen zu erhalten.
- 4x2
- AdBlue-system
- Bilsæt
- Euro 5
- Kraftig motorbremse
- Luftaffjedring
- Sleeper Cab
- Tagspoiler
- Varmeapparat
- Varmer
= Yderligere oplysninger =
Foraksel: Maks. akselbelastning: 5800 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 40%; Dækprofil højre: 40%
Bagaksel: Maks. akselbelastning: 10900 kg; Dækprofil venstre: 40%; Dækprofil højre: 40%
Læssebagsmæk: Zepro, læssebagsmæk, 2000 kg
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
Registreringsnummer: 55-BTS-6
- Euro 5
- Αερανάρτηση
- Αεροτομή οροφής
- Καλοριφέρ
- Καλοριφέρ οχήματος
- Καμπίνα με κρεβάτι
- Κιτ αυτοκινήτου
- Σύστημα AdBlue
- Φρένο κινητήρα βαρέος τύπου
- 4x2
- Cabina de dormir
- Calefacción auxiliar
- Estufa
- Euro 5
- Freno de motor reforzado
- Kit auto
- Sistema AdBlue
- Spoiler para el techo
- Suspensión neumática
= Comentarios =
Volvo FL 280
Bouwjaar 2009
EURO 5
Zijdeuren
Slaapcabine
Airco/standkachel
Afmetingen laadbak binnenwerks: 780x249x241
= Más información =
Eje delantero: Carga máxima del eje: 5800 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 40%; Dibujo del neumático derecha: 40%
Eje trasero: Carga máxima del eje: 10900 kg; Dibujo del neumático izquierda: 40%; Dibujo del neumático derecha: 40%
Trampilla elevadora: Zepro, válvula de cierre trasera, 2000 kg
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
Daños: ninguno
Matrícula: 55-BTS-6
- AdBlue-järjestelmä
- Ajoneuvon lämmitin
- Autosarja
- Euro 5
- Ilmajousitus
- Kattospoileri
- Lämmitin
- Makuutilallinen ohjaamo
- Raskaan käytön moottorijarru
- 4x2
- Cabine de couchage
- Chauffage
- Euro 5
- Frein moteur renforcé
- Kit auto
- Spoiler de toit
- Suspension pneumatique
- Système AdBlue
= Remarques =
Volvo FL 280
Bouwjaar 2009
EURO 5
Zijdeuren
Slaapcabine
Airco/standkachel
Afmetingen laadbak binnenwerks: 780x249x241
= Plus d'informations =
Essieu avant: Charge maximale sur essieu: 5800 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 40%; Sculptures des pneus droite: 40%
Essieu arrière: Charge maximale sur essieu: 10900 kg; Sculptures des pneus gauche: 40%; Sculptures des pneus droite: 40%
Trappe de chargement: Zepro, soupape arrière, 2000 kg
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
Dommages: aucun
Numéro d'immatriculation: 55-BTS-6
- Euro 5
- Grijač
- Grijač vozila
- Komplet za automobil
- Krovni spojler
- Snažna kočnica motora
- Spavaća kabina
- Sustav AdBlue
- Zračni ovjes
- AdBlue rendszer
- Autós készlet
- Euro 7
- Fűtőberendezés
- Járműfűtés
- Légrugós felfüggesztés
- Nagy teljesítményű motorfék
- Sleeper Cab
- Tetőlégterelő
- Aerotermă
- Cabină de dormit
- Euro 5
- Frână de motor heavy-duty
- Kit auto
- Sistem AdBlue
- Spoiler pavilion
- Suspensie pneumatică
- Încălzitor vehicul
- Euro 5
- Freno motore per impieghi gravosi
- Kit auto
- Riscaldamento
- Riscaldamento supplementare
- Sistema Adblue
- Sleeper Cab
- Sospensioni pneumatiche
- Spoiler per il tetto
- 4x2
- Ad-Blue
- Carkit
- Dakspoiler
- EURO 5
- Luchtvering
- Motorrem
- Slaapcabine
- Spoilers
- Standkachel
- Stuuras
- Versterkte motorrem
- Zendapparatuur
= Bijzonderheden =
Volvo FL 280
Bouwjaar 2009
EURO 5
Zijdeuren
Slaapcabine
Airco/standkachel
Afmetingen laadbak binnenwerks: 780x249x241
= Bedrijfsinformatie =
Dit voertuig financieren? Geen probleem. Wij regelen snel een scherpe financial lease voor u op 12, 24, 36, 48 of 60 maanden.
Bekijk alle foto's van dit voertuig op hesselink-trucks.nl
= Meer informatie =
Asconfiguratie
Vooras: Max. aslast: 5800 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 40%; Bandenprofiel rechts: 40%
Achteras: Max. aslast: 10900 kg; Bandenprofiel links: 40%; Bandenprofiel rechts: 40%
Functioneel
Laadklep: Zepro, achtersluitklep, 2000 kg
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Schade: schadevrij
Identificatie
Kenteken: 55-BTS-6
Overige informatie
Buiten lengte laadruimte: 780 cm
Buiten breedte laadruimte: 249 cm
Buiten hoogte laadruimte: 241 cm
Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met John Hesselink of Christel Hesselink
- AdBlue-system
- Bilsett
- Euro 5
- Førerhus med soveplass
- Kraftig motorbrems
- Luftfjæring
- Takspoiler
- Varmeapparat
- Varmeapparat for kjøretøy
- 4x2
- Euro 5
- Kabina sypialna
- Ogrzewacz bloku cylindrów
- Piec
- Spoiler dachowy
- Sterowanie głosem
- Układ płynu AdBlue
- Wzmocnione hamowanie silnikiem
- Zawieszenie pneumatyczne
= Więcej informacji =
Oś przednia: Maksymalny nacisk na oś: 5800 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 40%; Profil opon prawa: 40%
Oś tylna: Maksymalny nacisk na oś: 10900 kg; Profil opon lewa: 40%; Profil opon prawa: 40%
Klapa załadunkowa: Zepro, klapa tylna, 2000 kg
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
Uszkodzenia: brak
Numer rejestracyjny: 55-BTS-6
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Witek Kempa
- 4x2
- Aquecedor
- Cabina c/cama
- Euro 5
- Kit para automóvel
- Sistema de AdBlue
- Sofagem de parque
- Spoiler de tejadilho
- Suspensão pneumática
- Travão do motor reforçado
= Mais informações =
Eixo dianteiro: Máx carga por eixo: 5800 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 40%; Perfil do pneu direita: 40%
Eixo traseiro: Máx carga por eixo: 10900 kg; Perfil do pneu esquerda: 40%; Perfil do pneu direita: 40%
Monta-cargas: Zepro, monta-cargas, 2000 kg
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
Danos: nenhum
Número de registo: 55-BTS-6
- 4x2
- Euro 5
- Автомобильный комплект
- Кабина со спальным местом Sleeper Cab
- Моторный тормоз для тяжелых условий работы
- Обогреватель
- Обогреватель автомобиля
- Пневматическая подвеска
- Система AdBlue
- Спойлер на крыше
= Дополнительная информация =
Передний мост: Макс. нагрузка на ось: 5800 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 40%; Профиль шин справа: 40%
Задний мост: Макс. нагрузка на ось: 10900 kg; Профиль шин слева: 40%; Профиль шин справа: 40%
Заднее подъемное устройство: Zepro, заднее подъемное устройство, 2000 kg
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
Регистрационный номер: 55-BTS-6
Свяжитесь с Witek Kempa для получения дополнительной информации
- Euro 5
- Kabína na spanie
- Kúrenie
- Strešný spojler
- Systém AdBlue
- Súprava do vozidla
- Vyhrievanie vozidla
- Vysokovýkonná motorová brzda
- Vzduchové odpruženie
- 4x2
- AdBlue-system
- Bilsats
- Euro 5
- Extra kraftig motorbroms
- Kupévärmare
- Luftfjädring
- Sovhytt
- Takspoiler
- Värmare
= Ytterligare information =
Framaxel: Max. axellast: 5800 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 40%; Däckprofil rätt: 40%
Bakaxel: Max. axellast: 10900 kg; Däckprofil vänster: 40%; Däckprofil rätt: 40%
Baklucka: Zepro, baklucka, 2000 kg
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra
Skada på fordon: skadefri
Registreringsnummer: 55-BTS-6
- AdBlue sistemi
- Araç kiti
- Araç ısıtıcısı
- Ağır hizmet tipi motor freni
- Euro 5
- Havalı süspansiyon
- Isıtıcı
- Sleeper cab
- Tavan spoyleri