Camion furgon Volvo FL 250 4X2 - EURO 6 + DHOLLANDIA LIFT + TÜV 04-2026





































Dacă ați decis achiziționarea echipamentului la un preț mic, trebuie să fiți sigur că persoana cu care comunicați este un vânzător real. Aflați toate informațiile disponibile cu privire la proprietarul echipamentului. O metodă de înșelăciune este aceea de a se prezenta ca o societate existentă în mod real. În caz de îndoială, vă rugăm să luați legătura cu noi prin formularul de feedback, pentru alte controale.
Înainte de a decide o achiziție, examinați cu atenție diferite oferte de vânzare pentru a cunoaște costul mediu al modelului ales. Dacă prețul din oferta care vă place este mult mai mic față de alte oferte asemănătoare, gândiți-vă bine. O diferență de preț importantă poate indica defecte ascunse sau o tentativă a vânzătorului de a comite o înșelăciune.
Nu cumpărați produse care au prețuri mult diferite față de prețul mediu al altor produse asemănătoare
Nu dați acordul la plata unor cauțiuni suspecte sau plăți anticipate ale mărfurilor. În caz de îndoieli, clarificați amănuntele, solicitați mai multe fotografii și documente privind mașina, verificați autenticitatea documentelor, puneți întrebări.
Cel mai răspândit tip de înșelăciune. Vânzătorii necinstiți pot cere o anumită sumă din avans, pentru ”rezervarea” dreptului de achiziționare a mijlocului. În acest mod ei strâng o mare sumă de bani, după care dispar, fără a putea fi contactați.
- Transferul plății anticipate pe card
- Nu efectuați plata anticipată fără semnarea documentelor care să ateste procesul de transfer de bani, dacă în timpul tratativei vânzătorul are îndoieli.
- Transfer în contul ”curatorului”
- O astfel de solicitare trebuie să vă alarmeze, foarte probabil comunicați cu o persoană care urmărește să vă înșele.
- Transferul în contul societății cu un nume asemănător
- Atenție, persoanele rău intenționate se pot ascunde în spatele unor societăți renumite, aducând mici modificări numelui societății. Nu efectuați transfer de bani dacă numele societății este dubios.
- Înlocuirea propriilor date în factura societății reale
- Înainte de efectua transferul de bani, vă rugăm să verificați corectitudinea datelor bancare și dacă acestea aparțin societății indicate.
Contactează vânzătorul






















- Aluminium fuel tank
- Heavy duty engine brake
- Roof spoiler
- Sleeper cab
- Spoilers
= Remarks =
VIDEO AVAILABLE
= Dealer information =
we'll do our best to get the right in information on the website but their can be no rights
derived from the information on the website.
= More information =
Tyre size: 305/70R22.5
Front axle: Max. axle load: 7100 kg; Steering; Tyre profile left: 10%; Tyre profile right: 10%
Rear axle: Max. axle load: 11500 kg; Tyre profile left inner: 30%; Tyre profile left outer: 30%; Tyre profile right outer: 30%; Tyre profile right outer: 30%; Reduction: single reduction
Tail lift: DHOLLANDIA DHLM.30, tail lift, 1500 kg
APK (MOT): tested until 04/2026
Registration number: 06-BKV-2
Please contact Rene Jerphanion, Sven Rommens or Stephan Witzier for more information
- Моторна спирачка-забавител в тежки условия
- Спална кабина
- Спойлер на покрива
- Robustní motorová brzda
- Sleeper Cab (spací kabina)
- Střešní spoiler
- Aluminium-Kraftstofftank
- Bremskraftverstärker
- Dachspoiler
- Schlafkabine
= Anmerkungen =
VIDEO AVAILABLE
= Weitere Informationen =
Refenmaß: 305/70R22.5
Vorderachse: Max. Achslast: 7100 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 10%; Reifen Profil rechts: 10%
Hinterachse: Max. Achslast: 11500 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 30%; Reifen Profil links außen: 30%; Reifen Profil rechts innerhalb: 30%; Reifen Profil rechts außen: 30%; Reduzierung: einfach reduziert
Ladebordwand: DHOLLANDIA DHLM.30, Heckklappe, 1500 kg
APK (Technische Hauptuntersuchung): geprüft bis 04.2026
Kennzeichen: 06-BKV-2
Wenden Sie sich an Rene Jerphanion oder Sven Rommens, um weitere Informationen zu erhalten.
- Aluminiumsbrændstoftank
- Kraftig motorbremse
- Sleeper Cab
- Tagspoiler
= Yderligere oplysninger =
Dækstørrelse: 305/70R22.5
Foraksel: Maks. akselbelastning: 7100 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 10%; Dækprofil højre: 10%
Bagaksel: Maks. akselbelastning: 11500 kg; Dækprofil venstre indvendige: 30%; Dækprofil venstre udvendige: 30%; Dækprofil højre udvendige: 30%; Dækprofil højre udvendige: 30%; Reduktion: enkeltreduktion
Læssebagsmæk: DHOLLANDIA DHLM.30, læssebagsmæk, 1500 kg
APK (Bileftersyn): testet indtil apr. 2026
Registreringsnummer: 06-BKV-2
- Καμπίνα με κρεβάτι
- Ρεζερβουάρ καυσίμου από αλουμίνιο
- Φρένο κινητήρα βαρέος τύπου
- Cabina de dormir
- Freno de motor reforzado
- Spoiler para el techo
- Tanque de combustible de aluminio
= Comentarios =
VIDEO AVAILABLE
= Más información =
Tamaño del neumático: 305/70R22.5
Eje delantero: Carga máxima del eje: 7100 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 10%; Dibujo del neumático derecha: 10%
Eje trasero: Carga máxima del eje: 11500 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 30%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 30%; Dibujo del neumático derecha exterior: 30%; Dibujo del neumático derecha exterior: 30%; Reducción: reducción sencilla
Trampilla elevadora: DHOLLANDIA DHLM.30, válvula de cierre trasera, 1500 kg
APK (ITV): inspeccionado hasta abr. 2026
Matrícula: 06-BKV-2
- Kattospoileri
- Makuutilallinen ohjaamo
- Raskaan käytön moottorijarru
- Cabine de couchage
- Frein moteur renforcé
- Réservoir de carburant en aluminium
- Spoiler de toit
- Spoilers
= Remarques =
VIDEO AVAILABLE
= Plus d'informations =
Dimension des pneus: 305/70R22.5
Essieu avant: Charge maximale sur essieu: 7100 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 10%; Sculptures des pneus droite: 10%
Essieu arrière: Charge maximale sur essieu: 11500 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 30%; Sculptures des pneus gauche externe: 30%; Sculptures des pneus droit externe: 30%; Sculptures des pneus droit externe: 30%; Réduction: réduction simple
Trappe de chargement: DHOLLANDIA DHLM.30, soupape arrière, 1500 kg
APK (CT): valable jusqu'à avr. 2026
Numéro d'immatriculation: 06-BKV-2
- Krovni spojler
- Snažna kočnica motora
- Spavaća kabina
- Nagy teljesítményű motorfék
- Sleeper Cab
- Tetőlégterelő
- Frână de motor heavy-duty
- Rezervor de combustibil din aluminiu
- Spoiler pavilion
- Serbatoio del carburante in alluminio
- Sleeper Cab
- Spoiler per il tetto
- Aluminium brandstoftank
- Dakspoiler
- Slaapcabine
- Spoilers
- Versterkte motorrem
= Bijzonderheden =
VIDEO AVAILABLE
= Bedrijfsinformatie =
Wij doen ons best om de gegevens zo accuraat mogelijk weer te geven toch kunnen er geen rechten ontleent worden aan deze gegevens
Ook kunnen wij voor u de financiering regelen binnen Nederland.
= Meer informatie =
Bandenmaat: 305/70R22.5
Vooras: Max. aslast: 7100 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 10%; Bandenprofiel rechts: 10%
Achteras: Max. aslast: 11500 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 30%; Bandenprofiel linksbuiten: 30%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 30%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 30%; Reductie: enkelvoudige reductie
Laadklep: DHOLLANDIA DHLM.30, achtersluitklep, 1500 kg
APK: gekeurd tot apr. 2026
Kenteken: 06-BKV-2
Neem voor meer informatie contact op met Rene Jerphanion, Sven Rommens of Stephan Witzier
- Førerhus med soveplass
- Kraftig motorbrems
- Takspoiler
- Aluminiowy zbiornik na paliwo
- Kabina sypialna
- Spoiler dachowy
- Wzmocnione hamowanie silnikiem
= Więcej informacji =
Rozmiar opon: 305/70R22.5
Oś przednia: Maksymalny nacisk na oś: 7100 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 10%; Profil opon prawa: 10%
Oś tylna: Maksymalny nacisk na oś: 11500 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 30%; Profil opon lewa zewnętrzna: 30%; Profil opon prawa zewnętrzna: 30%; Profil opon prawa zewnętrzna: 30%; Redukcja: redukcja pojedyncza
Klapa załadunkowa: DHOLLANDIA DHLM.30, klapa tylna, 1500 kg
APK (Przegląd techniczny): zatwierdzone do apr. 2026
Numer rejestracyjny: 06-BKV-2
- Cabina c/cama
- Depósito de combustível em alumínio
- Spoiler de tejadilho
- Travão do motor reforçado
= Mais informações =
Tamanho dos pneus: 305/70R22.5
Eixo dianteiro: Máx carga por eixo: 7100 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 10%; Perfil do pneu direita: 10%
Eixo traseiro: Máx carga por eixo: 11500 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 30%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 30%; Perfil do pneu exterior direito: 30%; Perfil do pneu exterior direito: 30%; Redução: redução simples
Monta-cargas: DHOLLANDIA DHLM.30, monta-cargas, 1500 kg
APK (MOT): testado até apr. 2026
Número de registo: 06-BKV-2
- Алюминиевый топливный бак
- Кабина со спальным местом Sleeper Cab
- Моторный тормоз для тяжелых условий работы
- Спойлер на крыше
= Дополнительная информация =
Размер шин: 305/70R22.5
Передний мост: Макс. нагрузка на ось: 7100 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 10%; Профиль шин справа: 10%
Задний мост: Макс. нагрузка на ось: 11500 kg; Профиль шин левое внутреннее: 30%; Профиль шин левое внешнее: 30%; Профиль шин правое внешнее: 30%; Профиль шин правое внешнее: 30%; Редуктор: один редуктор
Заднее подъемное устройство: DHOLLANDIA DHLM.30, заднее подъемное устройство, 1500 kg
APK (TO): проверка пройдена до apr. 2026
Регистрационный номер: 06-BKV-2
- Kabína na spanie
- Strešný spojler
- Vysokovýkonná motorová brzda
- Bränsletank av aluminium
- Extra kraftig motorbroms
- Sovhytt
- Takspoiler
= Ytterligare information =
Däckets storlek: 305/70R22.5
Framaxel: Max. axellast: 7100 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 10%; Däckprofil rätt: 10%
Bakaxel: Max. axellast: 11500 kg; Däckprofil inuti vänster: 30%; Däckprofil lämnades utanför: 30%; Däckprofil innanför höger: 30%; Däckprofil utanför höger: 30%; Minskning: enda minskning
Baklucka: DHOLLANDIA DHLM.30, baklucka, 1500 kg
MOT: besiktigat till apr. 2026
Registreringsnummer: 06-BKV-2
- Ağır hizmet tipi motor freni
- Sleeper cab
- Tavan spoyleri