Camion furgon Volvo FE 280 4X2 EURO 6 DHOLLANDIA LIFT TÜV TILL 08-2025









































Dacă ați decis achiziționarea echipamentului la un preț mic, trebuie să fiți sigur că persoana cu care comunicați este un vânzător real. Aflați toate informațiile disponibile cu privire la proprietarul echipamentului. O metodă de înșelăciune este aceea de a se prezenta ca o societate existentă în mod real. În caz de îndoială, vă rugăm să luați legătura cu noi prin formularul de feedback, pentru alte controale.
Înainte de a decide o achiziție, examinați cu atenție diferite oferte de vânzare pentru a cunoaște costul mediu al modelului ales. Dacă prețul din oferta care vă place este mult mai mic față de alte oferte asemănătoare, gândiți-vă bine. O diferență de preț importantă poate indica defecte ascunse sau o tentativă a vânzătorului de a comite o înșelăciune.
Nu cumpărați produse care au prețuri mult diferite față de prețul mediu al altor produse asemănătoare
Nu dați acordul la plata unor cauțiuni suspecte sau plăți anticipate ale mărfurilor. În caz de îndoieli, clarificați amănuntele, solicitați mai multe fotografii și documente privind mașina, verificați autenticitatea documentelor, puneți întrebări.
Cel mai răspândit tip de înșelăciune. Vânzătorii necinstiți pot cere o anumită sumă din avans, pentru ”rezervarea” dreptului de achiziționare a mijlocului. În acest mod ei strâng o mare sumă de bani, după care dispar, fără a putea fi contactați.
- Transferul plății anticipate pe card
- Nu efectuați plata anticipată fără semnarea documentelor care să ateste procesul de transfer de bani, dacă în timpul tratativei vânzătorul are îndoieli.
- Transfer în contul ”curatorului”
- O astfel de solicitare trebuie să vă alarmeze, foarte probabil comunicați cu o persoană care urmărește să vă înșele.
- Transferul în contul societății cu un nume asemănător
- Atenție, persoanele rău intenționate se pot ascunde în spatele unor societăți renumite, aducând mici modificări numelui societății. Nu efectuați transfer de bani dacă numele societății este dubios.
- Înlocuirea propriilor date în factura societății reale
- Înainte de efectua transferul de bani, vă rugăm să verificați corectitudinea datelor bancare și dacă acestea aparțin societății indicate.
Contactează vânzătorul
















- Coupling
- Remote central locking
- Roof spoiler
= Remarks =
VIDEO AVAILABLE
= Dealer information =
we'll do our best to get the right in information on the website but their can be no rights
derived from the information on the website.
= More information =
Axle configuration
Tyre size: 315/70R22.5
Front axle: Max. axle load: 7500 kg; Steering; Tyre profile left: 30%; Tyre profile right: 30%
Rear axle: Max. axle load: 11500 kg; Tyre profile left inner: 40%; Tyre profile left outer: 40%; Tyre profile right outer: 40%; Tyre profile right outer: 40%; Reduction: single reduction
Functional
Tail lift: DHOLLANDIA DHLM20, tail lift, 1500 kg
Maintenance
APK (MOT): tested until 08/2025
Identification
Registration number: 60-BFD-2
Other information
Cargo space outer length: 719 cm
Cargo space outer width: 250 cm
Cargo space outer height: 252 cm
Additional information
Please contact Rene Jerphanion, Sven Rommens or Stephan Witzier for more information
- Спойлер на покрива
- Съединение
- Připojení
- Střešní spoiler
- Dachspoiler
- Fernbediente Zentralverriegelung
- Zugmaul
= Anmerkungen =
VIDEO AVAILABLE
= Weitere Informationen =
Refenmaß: 315/70R22.5
Vorderachse: Max. Achslast: 7500 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 30%; Reifen Profil rechts: 30%
Hinterachse: Max. Achslast: 11500 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 40%; Reifen Profil links außen: 40%; Reifen Profil rechts innerhalb: 40%; Reifen Profil rechts außen: 40%; Reduzierung: einfach reduziert
Ladebordwand: DHOLLANDIA DHLM20, Heckklappe, 1500 kg
APK (Technische Hauptuntersuchung): geprüft bis 08.2025
Kennzeichen: 60-BFD-2
Wenden Sie sich an Rene Jerphanion oder Sven Rommens, um weitere Informationen zu erhalten.
- Fjernlåsning
- Kobling
- Tagspoiler
= Yderligere oplysninger =
Dækstørrelse: 315/70R22.5
Foraksel: Maks. akselbelastning: 7500 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 30%; Dækprofil højre: 30%
Bagaksel: Maks. akselbelastning: 11500 kg; Dækprofil venstre indvendige: 40%; Dækprofil venstre udvendige: 40%; Dækprofil højre udvendige: 40%; Dækprofil højre udvendige: 40%; Reduktion: enkeltreduktion
Læssebagsmæk: DHOLLANDIA DHLM20, læssebagsmæk, 1500 kg
APK (Bileftersyn): testet indtil aug. 2025
Registreringsnummer: 60-BFD-2
- Κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό
- Κοτσαδόρος
- Bloqueo centralizado a distancia
- horquilla
- Spoiler para el techo
= Comentarios =
VIDEO AVAILABLE
= Más información =
Tamaño del neumático: 315/70R22.5
Eje delantero: Carga máxima del eje: 7500 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 30%; Dibujo del neumático derecha: 30%
Eje trasero: Carga máxima del eje: 11500 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 40%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 40%; Dibujo del neumático derecha exterior: 40%; Dibujo del neumático derecha exterior: 40%; Reducción: reducción sencilla
Trampilla elevadora: DHOLLANDIA DHLM20, válvula de cierre trasera, 1500 kg
APK (ITV): inspeccionado hasta ago. 2025
Matrícula: 60-BFD-2
- Kattospoileri
- Liitäntä
- Attraper taupe
- Spoiler de toit
- Verrouillage centralisé à distance
= Remarques =
VIDEO AVAILABLE
= Plus d'informations =
Dimension des pneus: 315/70R22.5
Essieu avant: Charge maximale sur essieu: 7500 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 30%; Sculptures des pneus droite: 30%
Essieu arrière: Charge maximale sur essieu: 11500 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 40%; Sculptures des pneus gauche externe: 40%; Sculptures des pneus droit externe: 40%; Sculptures des pneus droit externe: 40%; Réduction: réduction simple
Trappe de chargement: DHOLLANDIA DHLM20, soupape arrière, 1500 kg
APK (CT): valable jusqu'à août 2025
Numéro d'immatriculation: 60-BFD-2
- Krovni spojler
- Spojnica
- Tetőlégterelő
- Távirányításos központi zár
- Spoiler pavilion
- Închidere centralizată de la distanță
- Raccordo
- Spoiler per il tetto
- Centrale deurvergrendeling afstandbediend
- Dakspoiler
- Vangmuil
- Zendapparatuur
= Bijzonderheden =
VIDEO AVAILABLE
= Bedrijfsinformatie =
Wij doen ons best om de gegevens zo accuraat mogelijk weer te geven toch kunnen er geen rechten ontleent worden aan deze gegevens
Ook kunnen wij voor u de financiering regelen binnen Nederland.
= Meer informatie =
Asconfiguratie
Bandenmaat: 315/70R22.5
Vooras: Max. aslast: 7500 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 30%; Bandenprofiel rechts: 30%
Achteras: Max. aslast: 11500 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 40%; Bandenprofiel linksbuiten: 40%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 40%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 40%; Reductie: enkelvoudige reductie
Functioneel
Laadklep: DHOLLANDIA DHLM20, achtersluitklep, 1500 kg
Onderhoud
APK: gekeurd tot aug. 2025
Identificatie
Kenteken: 60-BFD-2
Overige informatie
Buiten lengte laadruimte: 719 cm
Buiten breedte laadruimte: 250 cm
Buiten hoogte laadruimte: 252 cm
Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Rene Jerphanion, Sven Rommens of Stephan Witzier
- Kobling
- Takspoiler
- Pilot do zamka centralnego
- Spoiler dachowy
- Sprzęg
= Więcej informacji =
Rozmiar opon: 315/70R22.5
Oś przednia: Maksymalny nacisk na oś: 7500 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 30%; Profil opon prawa: 30%
Oś tylna: Maksymalny nacisk na oś: 11500 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 40%; Profil opon lewa zewnętrzna: 40%; Profil opon prawa zewnętrzna: 40%; Profil opon prawa zewnętrzna: 40%; Redukcja: redukcja pojedyncza
Klapa załadunkowa: DHOLLANDIA DHLM20, klapa tylna, 1500 kg
APK (Przegląd techniczny): zatwierdzone do aug. 2025
Numer rejestracyjny: 60-BFD-2
- Acoplamento
- Fecho centralizado remoto
- Spoiler de tejadilho
= Mais informações =
Tamanho dos pneus: 315/70R22.5
Eixo dianteiro: Máx carga por eixo: 7500 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 30%; Perfil do pneu direita: 30%
Eixo traseiro: Máx carga por eixo: 11500 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 40%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 40%; Perfil do pneu exterior direito: 40%; Perfil do pneu exterior direito: 40%; Redução: redução simples
Monta-cargas: DHOLLANDIA DHLM20, monta-cargas, 1500 kg
APK (MOT): testado até aug. 2025
Número de registo: 60-BFD-2
- Пульт дистанционного управления центральным замком
- Спойлер на крыше
- Сцепление
= Дополнительная информация =
Размер шин: 315/70R22.5
Передний мост: Макс. нагрузка на ось: 7500 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 30%; Профиль шин справа: 30%
Задний мост: Макс. нагрузка на ось: 11500 kg; Профиль шин левое внутреннее: 40%; Профиль шин левое внешнее: 40%; Профиль шин правое внешнее: 40%; Профиль шин правое внешнее: 40%; Редуктор: один редуктор
Заднее подъемное устройство: DHOLLANDIA DHLM20, заднее подъемное устройство, 1500 kg
APK (TO): проверка пройдена до aug. 2025
Регистрационный номер: 60-BFD-2
- Spojka
- Strešný spojler
- Centralt fjärrlås
- Koppling
- Takspoiler
= Ytterligare information =
Däckets storlek: 315/70R22.5
Framaxel: Max. axellast: 7500 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 30%; Däckprofil rätt: 30%
Bakaxel: Max. axellast: 11500 kg; Däckprofil inuti vänster: 40%; Däckprofil lämnades utanför: 40%; Däckprofil innanför höger: 40%; Däckprofil utanför höger: 40%; Minskning: enda minskning
Baklucka: DHOLLANDIA DHLM20, baklucka, 1500 kg
MOT: besiktigat till aug. 2025
Registreringsnummer: 60-BFD-2
- Tavan spoyleri
- Uzaktan merkezi kilitleme