Camion frigorific Volvo FE 250 4X2 - EURO 6 + THERMOKING T-500R + DHOLLANDIA LIFT + TÜV





















































Dacă ați decis achiziționarea echipamentului la un preț mic, trebuie să fiți sigur că persoana cu care comunicați este un vânzător real. Aflați toate informațiile disponibile cu privire la proprietarul echipamentului. O metodă de înșelăciune este aceea de a se prezenta ca o societate existentă în mod real. În caz de îndoială, vă rugăm să luați legătura cu noi prin formularul de feedback, pentru alte controale.
Înainte de a decide o achiziție, examinați cu atenție diferite oferte de vânzare pentru a cunoaște costul mediu al modelului ales. Dacă prețul din oferta care vă place este mult mai mic față de alte oferte asemănătoare, gândiți-vă bine. O diferență de preț importantă poate indica defecte ascunse sau o tentativă a vânzătorului de a comite o înșelăciune.
Nu cumpărați produse care au prețuri mult diferite față de prețul mediu al altor produse asemănătoare
Nu dați acordul la plata unor cauțiuni suspecte sau plăți anticipate ale mărfurilor. În caz de îndoieli, clarificați amănuntele, solicitați mai multe fotografii și documente privind mașina, verificați autenticitatea documentelor, puneți întrebări.
Cel mai răspândit tip de înșelăciune. Vânzătorii necinstiți pot cere o anumită sumă din avans, pentru ”rezervarea” dreptului de achiziționare a mijlocului. În acest mod ei strâng o mare sumă de bani, după care dispar, fără a putea fi contactați.
- Transferul plății anticipate pe card
- Nu efectuați plata anticipată fără semnarea documentelor care să ateste procesul de transfer de bani, dacă în timpul tratativei vânzătorul are îndoieli.
- Transfer în contul ”curatorului”
- O astfel de solicitare trebuie să vă alarmeze, foarte probabil comunicați cu o persoană care urmărește să vă înșele.
- Transferul în contul societății cu un nume asemănător
- Atenție, persoanele rău intenționate se pot ascunde în spatele unor societăți renumite, aducând mici modificări numelui societății. Nu efectuați transfer de bani dacă numele societății este dubios.
- Înlocuirea propriilor date în factura societății reale
- Înainte de efectua transferul de bani, vă rugăm să verificați corectitudinea datelor bancare și dacă acestea aparțin societății indicate.
Contactează vânzătorul























- Aluminium fuel tank
- Heavy duty engine brake
= Remarks =
VIDEO AVAILABLE
Cool unit brand: Thermo King
= Dealer information =
we'll do our best to get the right in information on the website but their can be no rights
derived from the information on the website.
= More information =
General information
Cab: day
Registration number: 41-BDN-2
Axle configuration
Tyre size: 315/70R22.5
Front axle: Max. axle load: 8000 kg; Steering; Tyre profile left: 50%; Tyre profile right: 50%
Rear axle: Max. axle load: 13000 kg; Tyre profile left inner: 80%; Tyre profile left outer: 80%; Tyre profile right outer: 80%; Tyre profile right outer: 80%; Reduction: single reduction
Functional
Tail lift: DHOLLANDIA DHLM.20, tail lift, 2000 kg
Make of bodywork: THERMOKING T-500R
Maintenance
APK (MOT): tested until 06/2025
Other information
Cool unit make: Thermo King
Additional information
Please contact Rene Jerphanion, Sven Rommens or Stephan Witzier for more information
- Моторна спирачка-забавител в тежки условия
- Robustní motorová brzda
- Aluminium-Kraftstofftank
- Bremskraftverstärker
= Anmerkungen =
VIDEO AVAILABLE
Kühlgerät Marke: Thermo King
= Weitere Informationen =
Kabine: Tag
Refenmaß: 315/70R22.5
Vorderachse: Max. Achslast: 8000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 50%; Reifen Profil rechts: 50%
Hinterachse: Max. Achslast: 13000 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 80%; Reifen Profil links außen: 80%; Reifen Profil rechts innerhalb: 80%; Reifen Profil rechts außen: 80%; Reduzierung: einfach reduziert
Ladebordwand: DHOLLANDIA DHLM.20, Heckklappe, 2000 kg
Marke des Aufbaus: THERMOKING T-500R
APK (Technische Hauptuntersuchung): geprüft bis 06.2025
Kennzeichen: 41-BDN-2
Wenden Sie sich an Rene Jerphanion oder Sven Rommens, um weitere Informationen zu erhalten.
- Aluminiumsbrændstoftank
- Kraftig motorbremse
= Yderligere oplysninger =
Førerhus: day cab
Dækstørrelse: 315/70R22.5
Foraksel: Maks. akselbelastning: 8000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 50%; Dækprofil højre: 50%
Bagaksel: Maks. akselbelastning: 13000 kg; Dækprofil venstre indvendige: 80%; Dækprofil venstre udvendige: 80%; Dækprofil højre udvendige: 80%; Dækprofil højre udvendige: 80%; Reduktion: enkeltreduktion
Læssebagsmæk: DHOLLANDIA DHLM.20, læssebagsmæk, 2000 kg
Karosserifabrikat: THERMOKING T-500R
APK (Bileftersyn): testet indtil jun. 2025
Registreringsnummer: 41-BDN-2
- Φρένο κινητήρα βαρέος τύπου
- Freno de motor reforzado
- Tanque de combustible de aluminio
= Comentarios =
VIDEO AVAILABLE
Marca de unidad de frío: Thermo King
= Más información =
Cabina: día
Tamaño del neumático: 315/70R22.5
Eje delantero: Carga máxima del eje: 8000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 50%; Dibujo del neumático derecha: 50%
Eje trasero: Carga máxima del eje: 13000 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 80%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 80%; Dibujo del neumático derecha exterior: 80%; Dibujo del neumático derecha exterior: 80%; Reducción: reducción sencilla
Trampilla elevadora: DHOLLANDIA DHLM.20, válvula de cierre trasera, 2000 kg
Marca carrocería: THERMOKING T-500R
APK (ITV): inspeccionado hasta jun. 2025
Matrícula: 41-BDN-2
- Raskaan käytön moottorijarru
- Frein moteur renforcé
- Réservoir de carburant en aluminium
= Remarques =
VIDEO AVAILABLE
Marque d'unité froide: Thermo King
= Plus d'informations =
Cabine: jour
Dimension des pneus: 315/70R22.5
Essieu avant: Charge maximale sur essieu: 8000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 50%; Sculptures des pneus droite: 50%
Essieu arrière: Charge maximale sur essieu: 13000 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 80%; Sculptures des pneus gauche externe: 80%; Sculptures des pneus droit externe: 80%; Sculptures des pneus droit externe: 80%; Réduction: réduction simple
Trappe de chargement: DHOLLANDIA DHLM.20, soupape arrière, 2000 kg
Marque de construction: THERMOKING T-500R
APK (CT): valable jusqu'à juin 2025
Numéro d'immatriculation: 41-BDN-2
- Snažna kočnica motora
- Nagy teljesítményű motorfék
- Rezervor de combustibil din aluminiu
- Serbatoio del carburante in alluminio
- Aluminium brandstoftank
- Versterkte motorrem
= Bijzonderheden =
VIDEO AVAILABLE
Merk koel unit: Thermo King
= Bedrijfsinformatie =
Wij doen ons best om de gegevens zo accuraat mogelijk weer te geven toch kunnen er geen rechten ontleent worden aan deze gegevens
Ook kunnen wij voor u de financiering regelen binnen Nederland.
= Meer informatie =
Algemene informatie
Cabine: dag
Kenteken: 41-BDN-2
Asconfiguratie
Bandenmaat: 315/70R22.5
Vooras: Max. aslast: 8000 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 50%; Bandenprofiel rechts: 50%
Achteras: Max. aslast: 13000 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 80%; Bandenprofiel linksbuiten: 80%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 80%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 80%; Reductie: enkelvoudige reductie
Functioneel
Laadklep: DHOLLANDIA DHLM.20, achtersluitklep, 2000 kg
Merk opbouw: THERMOKING T-500R
Onderhoud
APK: gekeurd tot jun. 2025
Overige informatie
Merk koeleenheid: Thermo King
Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Rene Jerphanion, Sven Rommens of Stephan Witzier
- Kraftig motorbrems
- Aluminiowy zbiornik na paliwo
- Wzmocnione hamowanie silnikiem
= Więcej informacji =
Kabina: dzienna
Rozmiar opon: 315/70R22.5
Oś przednia: Maksymalny nacisk na oś: 8000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 50%; Profil opon prawa: 50%
Oś tylna: Maksymalny nacisk na oś: 13000 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 80%; Profil opon lewa zewnętrzna: 80%; Profil opon prawa zewnętrzna: 80%; Profil opon prawa zewnętrzna: 80%; Redukcja: redukcja pojedyncza
Klapa załadunkowa: DHOLLANDIA DHLM.20, klapa tylna, 2000 kg
Marka konstrukcji: THERMOKING T-500R
APK (Przegląd techniczny): zatwierdzone do jun. 2025
Numer rejestracyjny: 41-BDN-2
- Depósito de combustível em alumínio
- Travão do motor reforçado
= Mais informações =
Cabina: dia
Tamanho dos pneus: 315/70R22.5
Eixo dianteiro: Máx carga por eixo: 8000 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 50%; Perfil do pneu direita: 50%
Eixo traseiro: Máx carga por eixo: 13000 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 80%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 80%; Perfil do pneu exterior direito: 80%; Perfil do pneu exterior direito: 80%; Redução: redução simples
Monta-cargas: DHOLLANDIA DHLM.20, monta-cargas, 2000 kg
Marca da carroçaria: THERMOKING T-500R
APK (MOT): testado até jun. 2025
Número de registo: 41-BDN-2
- Алюминиевый топливный бак
- Моторный тормоз для тяжелых условий работы
= Дополнительная информация =
Кабина: кабина без спального места (day)
Размер шин: 315/70R22.5
Передний мост: Макс. нагрузка на ось: 8000 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 50%; Профиль шин справа: 50%
Задний мост: Макс. нагрузка на ось: 13000 kg; Профиль шин левое внутреннее: 80%; Профиль шин левое внешнее: 80%; Профиль шин правое внешнее: 80%; Профиль шин правое внешнее: 80%; Редуктор: один редуктор
Заднее подъемное устройство: DHOLLANDIA DHLM.20, заднее подъемное устройство, 2000 kg
Марка кузова: THERMOKING T-500R
APK (TO): проверка пройдена до jun. 2025
Регистрационный номер: 41-BDN-2
- Vysokovýkonná motorová brzda
- Bränsletank av aluminium
- Extra kraftig motorbroms
= Ytterligare information =
Hytt: dag
Däckets storlek: 315/70R22.5
Framaxel: Max. axellast: 8000 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 50%; Däckprofil rätt: 50%
Bakaxel: Max. axellast: 13000 kg; Däckprofil inuti vänster: 80%; Däckprofil lämnades utanför: 80%; Däckprofil innanför höger: 80%; Däckprofil utanför höger: 80%; Minskning: enda minskning
Baklucka: DHOLLANDIA DHLM.20, baklucka, 2000 kg
Fabrikat av karosseri: THERMOKING T-500R
MOT: besiktigat till jun. 2025
Registreringsnummer: 41-BDN-2
- Ağır hizmet tipi motor freni