Camion cu prelata culisanta IVECO Eurocargo EUrocargo 85E15 of 80E15




























Dacă ați decis achiziționarea echipamentului la un preț mic, trebuie să fiți sigur că persoana cu care comunicați este un vânzător real. Aflați toate informațiile disponibile cu privire la proprietarul echipamentului. O metodă de înșelăciune este aceea de a se prezenta ca o societate existentă în mod real. În caz de îndoială, vă rugăm să luați legătura cu noi prin formularul de feedback, pentru alte controale.
Înainte de a decide o achiziție, examinați cu atenție diferite oferte de vânzare pentru a cunoaște costul mediu al modelului ales. Dacă prețul din oferta care vă place este mult mai mic față de alte oferte asemănătoare, gândiți-vă bine. O diferență de preț importantă poate indica defecte ascunse sau o tentativă a vânzătorului de a comite o înșelăciune.
Nu cumpărați produse care au prețuri mult diferite față de prețul mediu al altor produse asemănătoare
Nu dați acordul la plata unor cauțiuni suspecte sau plăți anticipate ale mărfurilor. În caz de îndoieli, clarificați amănuntele, solicitați mai multe fotografii și documente privind mașina, verificați autenticitatea documentelor, puneți întrebări.
Cel mai răspândit tip de înșelăciune. Vânzătorii necinstiți pot cere o anumită sumă din avans, pentru ”rezervarea” dreptului de achiziționare a mijlocului. În acest mod ei strâng o mare sumă de bani, după care dispar, fără a putea fi contactați.
- Transferul plății anticipate pe card
- Nu efectuați plata anticipată fără semnarea documentelor care să ateste procesul de transfer de bani, dacă în timpul tratativei vânzătorul are îndoieli.
- Transfer în contul ”curatorului”
- O astfel de solicitare trebuie să vă alarmeze, foarte probabil comunicați cu o persoană care urmărește să vă înșele.
- Transferul în contul societății cu un nume asemănător
- Atenție, persoanele rău intenționate se pot ascunde în spatele unor societăți renumite, aducând mici modificări numelui societății. Nu efectuați transfer de bani dacă numele societății este dubios.
- Înlocuirea propriilor date în factura societății reale
- Înainte de efectua transferul de bani, vă rugăm să verificați corectitudinea datelor bancare și dacă acestea aparțin societății indicate.
Contactează vânzătorul























Kabina: den
Maximální zatížení nápravy pro: 3400 kg
Maximální zatížení zadní nápravy: 5800 kg
Obecný stav: dobrý
Technický stav: dobrý
Optický stav: dobrý
Motor: Iveco 8061 Turbo 150 PS
Kilometerstand: 368.429
TÜV: ABGELAUFEN Sept. 2025
Dautel Ladebordwand
Typ: DLB1000
1000 kg bei 60 cm Abstand
Technisch gut gewartet.
= Weitere Informationen =
Aufbau: Plane
Kabine: Tag
Maximale Vorderachslast: 3400 kg
Maximale Hinterachslast: 5800 kg
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
Wenden Sie sich an Willem de Jonge oder Willem de jonge, um weitere Informationen zu erhalten.
Førerhus: day cab
Maks. frontakselbelastning: 3400 kg
Maks. bagakselbelastning: 5800 kg
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
Engine: Iveco 8061 Turbo 150 HP
Mileage: 368,429
MOT: EXPIRED Sept: 2025
Dautel tail lift
Type: DLB1000
1000 kg at a distance of 60 centimeters
Technically well-maintained.
= More information =
Bodywork: Tarpaulin
Cab: day
Max. front axle load: 3400 kg
Max. rear axle load: 5800 kg
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
Please contact Willem de Jonge or Willem de jonge for more information
Cabina: día
Carga máxima del eje delantero: 3400 kg
Carga máxima del eje trasero: 5800 kg
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
Moteur : Iveco 8061 Turbo 150 ch
Kilométrage : 368 429 km
CT : expiré, sept. 2025
Hayon élévateur Dautel
Type : DLB1000
1 000 kg à 60 cm de distance
Techniquement bien entretenu.
= Plus d'informations =
Construction: Bâché
Cabine: jour
Charge max. sur essieu avant: 3400 kg
Charge max. sur essieu arrière: 5800 kg
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
Kabin: nap
Max. tengelyterhelés: 3400 kg
Max. tengelyterhelés hátul: 5800 kg
Általános állapot: jó
Műszaki állapot: jó
Optikai állapot: jó
Cabina: giorno
Carico massimo per asse per: 3400 kg
Carico massimo sull'asse posteriore: 5800 kg
Stato generale: buono
Stato tecnico: buono
Stato ottico: buono
Motor: Iveco 8061 Turbo 150 PK
afgelezen kilometerstand: 368.429
APK: VERLOPEN sept: 2025
Laadklep Dautel
Type: DLB1000
1000 kg op 60 centimeter afstand
technisch goed onderhouden.
= Bedrijfsinformatie =
Holland Trading B.V., een bloeiend internationaal opererende onderneming in gebruikt materieel; voornamelijk vrachtwagens, boormachines en aggregaten. Opgekocht in Nederland en vervolgens afgezet in Afrika, Oost-Europa en het Midden Oosten.
= Meer informatie =
Opbouw: Huifzeil
Cabine: dag
Max. aslast voor: 3400 kg
Max. aslast achter: 5800 kg
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Neem voor meer informatie contact op met Willem de Jonge of Willem de jonge
Kabina: dzienna
Maks. nośność osi przedniej: 3400 kg
Maks. nośność osi tylnej: 5800 kg
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
Cabina: dia
Carga máx. do eixo dianteiro: 3400 kg
Carga máx. do eixo traseiro: 5800 kg
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
Кабина: кабина без спального места (day)
Макс. нагрузка на переднюю ось: 3400 kg
Макс. нагрузка на заднюю ось: 5800 kg
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
Kabína: deň
Maximálne zaťaženie nápravy pre: 3400 kg
Maximálne zaťaženie zadnej nápravy: 5800 kg
Všeobecný stav: dobré
Technický stav: dobré
Optický stav: dobré
Hytt: dag
Max. axellast för: 3400 kg
Max. axellast bak: 5800 kg
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra