Camion cu cârlig DAF FAN CF 430 Euro 6 VDL 21 Ton haakarmsysteem

























Dacă ați decis achiziționarea echipamentului la un preț mic, trebuie să fiți sigur că persoana cu care comunicați este un vânzător real. Aflați toate informațiile disponibile cu privire la proprietarul echipamentului. O metodă de înșelăciune este aceea de a se prezenta ca o societate existentă în mod real. În caz de îndoială, vă rugăm să luați legătura cu noi prin formularul de feedback, pentru alte controale.
Înainte de a decide o achiziție, examinați cu atenție diferite oferte de vânzare pentru a cunoaște costul mediu al modelului ales. Dacă prețul din oferta care vă place este mult mai mic față de alte oferte asemănătoare, gândiți-vă bine. O diferență de preț importantă poate indica defecte ascunse sau o tentativă a vânzătorului de a comite o înșelăciune.
Nu cumpărați produse care au prețuri mult diferite față de prețul mediu al altor produse asemănătoare
Nu dați acordul la plata unor cauțiuni suspecte sau plăți anticipate ale mărfurilor. În caz de îndoieli, clarificați amănuntele, solicitați mai multe fotografii și documente privind mașina, verificați autenticitatea documentelor, puneți întrebări.
Cel mai răspândit tip de înșelăciune. Vânzătorii necinstiți pot cere o anumită sumă din avans, pentru ”rezervarea” dreptului de achiziționare a mijlocului. În acest mod ei strâng o mare sumă de bani, după care dispar, fără a putea fi contactați.
- Transferul plății anticipate pe card
- Nu efectuați plata anticipată fără semnarea documentelor care să ateste procesul de transfer de bani, dacă în timpul tratativei vânzătorul are îndoieli.
- Transfer în contul ”curatorului”
- O astfel de solicitare trebuie să vă alarmeze, foarte probabil comunicați cu o persoană care urmărește să vă înșele.
- Transferul în contul societății cu un nume asemănător
- Atenție, persoanele rău intenționate se pot ascunde în spatele unor societăți renumite, aducând mici modificări numelui societății. Nu efectuați transfer de bani dacă numele societății este dubios.
- Înlocuirea propriilor date în factura societății reale
- Înainte de efectua transferul de bani, vă rugăm să verificați corectitudinea datelor bancare și dacă acestea aparțin societății indicate.
Contactează vânzătorul















- Coupling 40 mm
- Euro 6
- Liftable and steering axle
- Rental container truck
= Remarks =
- VDL 21 ton's hooklift (type S-21-6600)
- Inside / outside container locking
- Adjustable hook height
- Multifaster connection
- Hydraulic extendable bumper
- Aluminum storage box
- Coupling 40 mm
- Nets rack
- 9 tons front axle
= More information =
General information
Number of doors: 2
Cab: day
Registration number: 53-BZH-5
Axle configuration
Front axle: Tyre size: 385/65 22.5; Max. axle load: 9000 kg; Steering
Rear axle 1: Tyre size: 315/70 22.5; Max. axle load: 11500 kg; Reduction: single reduction
Rear axle 2: Tyre size: 315/70 22.5; Max. axle load: 7500 kg; Steering
Interior
Number of seats: 2
Maintenance
APK (MOT): tested until 10/2025
Condition
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
- AHK 40 mm
- Euro 6
- Hebbare gelenk asche
- Vermietung abrollkipper
= Anmerkungen =
- VDL 21 Tonnen des Abrollkipper (Typ S-21-6600)
- Innen- / Aussen behalters chloss
- Einstellbare Hakenhohe
- Multifaster Verbindung
- Hydraulisch ausziehbarer unterfahrschutz
- Aufbewahrungsbox aus Aluminium
- AHK 40 mm
- Netzgestell
- 9 Tonnen des Vorderachse
= Weitere Informationen =
Allgemeine Informationen
Türenzahl: 2
Kabine: Tag
Kennzeichen: 53-BZH-5
Achskonfiguration
Vorderachse: Refenmaß: 385/65 22.5; Max. Achslast: 9000 kg; Gelenkt
Hinterachse 1: Refenmaß: 315/70 22.5; Max. Achslast: 11500 kg; Reduzierung: einfach reduziert
Hinterachse 2: Refenmaß: 315/70 22.5; Max. Achslast: 7500 kg; Gelenkt
Innenraum
Zahl der Sitzplätze: 2
Wartung
APK (Technische Hauptuntersuchung): geprüft bis 10.2025
Zustand
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
- Euro 6
= Yderligere oplysninger =
Generelle oplysninger
Antal døre: 2
Førerhus: day cab
Registreringsnummer: 53-BZH-5
Akselkonfiguration
Foraksel: Dækstørrelse: 385/65 22.5; Maks. akselbelastning: 9000 kg; Styretøj
Bagaksel 1: Dækstørrelse: 315/70 22.5; Maks. akselbelastning: 11500 kg; Reduktion: enkeltreduktion
Bagaksel 2: Dækstørrelse: 315/70 22.5; Maks. akselbelastning: 7500 kg; Styretøj
Interiør
Antal sæder: 2
Vedligeholdelse
APK (Bileftersyn): testet indtil okt. 2025
Stand
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
- Camión portacontenedores de alquiler
- Eje trasero elevable y direccional
- Euro 6
= Comentarios =
- Equipo de gancho VDL de 21 toneladas (tipo S-21-6600)
- Cerradura interior / exterior del contenedor
- Altura de gancho ajustable
- Conexión multifaster
- Parachoques extensible hidráulico
- Caja de almacenamiento de aluminio.
- Mordaza 40 mm
- Estante de redes
- 9 toneladas de eje delantero
= Más información =
Información general
Número de puertas: 2
Cabina: día
Matrícula: 53-BZH-5
Configuración de ejes
Eje delantero: Tamaño del neumático: 385/65 22.5; Carga máxima del eje: 9000 kg; Dirección
Eje trasero 1: Tamaño del neumático: 315/70 22.5; Carga máxima del eje: 11500 kg; Reducción: reducción sencilla
Eje trasero 2: Tamaño del neumático: 315/70 22.5; Carga máxima del eje: 7500 kg; Dirección
Interior
Número de plazas sentadas: 2
Mantenimiento
APK (ITV): inspeccionado hasta oct. 2025
Estado
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
- Camion porteconteneur à louer
- Essieu derrière elevable et directionel
- Euro 6
= Remarques =
- Nacelle élévatrice VDL 21 tonnes (type S-21-6600)
- Serrure intérieure / extérieure du conteneur
- Hauteur de crochet réglable
- Connexion Multifaster
- Pare-chocs hydraulique extensible
- Boîte de rangement en aluminium
- Mors 40 mm
- Support à filets
- 9 tonnes d'essieu avant
= Plus d'informations =
Informations générales
Nombre de portes: 2
Cabine: jour
Numéro d'immatriculation: 53-BZH-5
Configuration essieu
Essieu avant: Dimension des pneus: 385/65 22.5; Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Direction
Essieu arrière 1: Dimension des pneus: 315/70 22.5; Charge maximale sur essieu: 11500 kg; Réduction: réduction simple
Essieu arrière 2: Dimension des pneus: 315/70 22.5; Charge maximale sur essieu: 7500 kg; Direction
Intérieur
Nombre de places assises: 2
Entretien
APK (CT): valable jusqu'à oct. 2025
Condition
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
- Euro 6
- Hefbare gestuurde naloopas
- Huur Container wagen
- Vangmuil 40 mm
= Bijzonderheden =
- VDL 21 ton's haakarmsysteem (type S-21-6600)
- Binnen/buiten containerborging
- Verstelbare haakhoogte
- Multifaster aansluiting
- Hydraulisch uitschuifbare bumper
- Aluminium opbergkist
- Vangmuil 40 mm
- Nettenrek
- 9 ton's vooras
= Bedrijfsinformatie =
Alle genoemde prijzen zijn exclusief BTW. Aan de afgelezen kilometerstand, opgegeven maten, gewichten en specificaties kunnen geen rechten worden ontleend.
= Meer informatie =
Algemene informatie
Aantal deuren: 2
Cabine: dag
Kenteken: 53-BZH-5
Asconfiguratie
Vooras: Bandenmaat: 385/65 22.5; Max. aslast: 9000 kg; Meesturend
Achteras 1: Bandenmaat: 315/70 22.5; Max. aslast: 11500 kg; Reductie: enkelvoudige reductie
Achteras 2: Bandenmaat: 315/70 22.5; Max. aslast: 7500 kg; Meesturend
Interieur
Aantal zitplaatsen: 2
Onderhoud
APK: gekeurd tot okt. 2025
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
- Euro 6
= Więcej informacji =
Informacje ogólne
Liczba drzwi: 2
Kabina: dzienna
Numer rejestracyjny: 53-BZH-5
Konfiguracja osi
Oś przednia: Rozmiar opon: 385/65 22.5; Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Układ kierowniczy
Oś tylna 1: Rozmiar opon: 315/70 22.5; Maksymalny nacisk na oś: 11500 kg; Redukcja: redukcja pojedyncza
Oś tylna 2: Rozmiar opon: 315/70 22.5; Maksymalny nacisk na oś: 7500 kg; Układ kierowniczy
Wnętrze
Liczba miejsc siedzących: 2
Obsługa serwisowa
APK (Przegląd techniczny): zatwierdzone do okt. 2025
Stan
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
- Euro 6
= Mais informações =
Informações gerais
Número de portas: 2
Cabina: dia
Número de registo: 53-BZH-5
Configuração dos eixos
Eixo dianteiro: Tamanho dos pneus: 385/65 22.5; Máx carga por eixo: 9000 kg; Direção
Eixo traseiro 1: Tamanho dos pneus: 315/70 22.5; Máx carga por eixo: 11500 kg; Redução: redução simples
Eixo traseiro 2: Tamanho dos pneus: 315/70 22.5; Máx carga por eixo: 7500 kg; Direção
Interior
Número de bancos: 2
Manutenção
APK (MOT): testado até okt. 2025
Estado
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
- Грузовик для аренды
- Евро 6
- Подъемная и управляемая ось
- Фаркоп 40 мм
= Примечания =
- VDL 21 тонн (тип S-21-6600)
- Внутренний / внешний контейнерный замок
- Регулирумая высота крюка
- Гидравлический выдвижной бампер
- Алюминиевый инструментальный ящик
- Фаркоп 40 мм
- 9 тонная передняя ось
= Дополнительная информация =
Общая информация
Количество дверей: 2
Кабина: кабина без спального места (day)
Регистрационный номер: 53-BZH-5
Конфигурация осей
Передний мост: Размер шин: 385/65 22.5; Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Рулевое управление
Задний мост 1: Размер шин: 315/70 22.5; Макс. нагрузка на ось: 11500 kg; Редуктор: один редуктор
Задний мост 2: Размер шин: 315/70 22.5; Макс. нагрузка на ось: 7500 kg; Рулевое управление
Внутреннее пространство кабины
Количество мест: 2
Техническое обслуживание
APK (TO): проверка пройдена до okt. 2025
Состояние
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
- Euro 6
= Ytterligare information =
Allmän information
Antal dörrar: 2
Hytt: dag
Registreringsnummer: 53-BZH-5
Konfiguration av axlar
Framaxel: Däckets storlek: 385/65 22.5; Max. axellast: 9000 kg; Styrning
Bakaxel 1: Däckets storlek: 315/70 22.5; Max. axellast: 11500 kg; Minskning: enda minskning
Bakaxel 2: Däckets storlek: 315/70 22.5; Max. axellast: 7500 kg; Styrning
Interiör
Antal sittplatser: 2
Underhåll
MOT: besiktigat till okt. 2025
Delstat
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra