Camion cu cârlig DAF FAN CF 370 Euro 6 20 Ton haakarmsysteem















































Dacă ați decis achiziționarea echipamentului la un preț mic, trebuie să fiți sigur că persoana cu care comunicați este un vânzător real. Aflați toate informațiile disponibile cu privire la proprietarul echipamentului. O metodă de înșelăciune este aceea de a se prezenta ca o societate existentă în mod real. În caz de îndoială, vă rugăm să luați legătura cu noi prin formularul de feedback, pentru alte controale.
Înainte de a decide o achiziție, examinați cu atenție diferite oferte de vânzare pentru a cunoaște costul mediu al modelului ales. Dacă prețul din oferta care vă place este mult mai mic față de alte oferte asemănătoare, gândiți-vă bine. O diferență de preț importantă poate indica defecte ascunse sau o tentativă a vânzătorului de a comite o înșelăciune.
Nu cumpărați produse care au prețuri mult diferite față de prețul mediu al altor produse asemănătoare
Nu dați acordul la plata unor cauțiuni suspecte sau plăți anticipate ale mărfurilor. În caz de îndoieli, clarificați amănuntele, solicitați mai multe fotografii și documente privind mașina, verificați autenticitatea documentelor, puneți întrebări.
Cel mai răspândit tip de înșelăciune. Vânzătorii necinstiți pot cere o anumită sumă din avans, pentru ”rezervarea” dreptului de achiziționare a mijlocului. În acest mod ei strâng o mare sumă de bani, după care dispar, fără a putea fi contactați.
- Transferul plății anticipate pe card
- Nu efectuați plata anticipată fără semnarea documentelor care să ateste procesul de transfer de bani, dacă în timpul tratativei vânzătorul are îndoieli.
- Transfer în contul ”curatorului”
- O astfel de solicitare trebuie să vă alarmeze, foarte probabil comunicați cu o persoană care urmărește să vă înșele.
- Transferul în contul societății cu un nume asemănător
- Atenție, persoanele rău intenționate se pot ascunde în spatele unor societăți renumite, aducând mici modificări numelui societății. Nu efectuați transfer de bani dacă numele societății este dubios.
- Înlocuirea propriilor date în factura societății reale
- Înainte de efectua transferul de bani, vă rugăm să verificați corectitudinea datelor bancare și dacă acestea aparțin societății indicate.
Contactează vânzătorul























- Camera with monitor
- Coupling 40 mm
- Euro 6
- Liftable and steering axle
- Reversing camera
- Roof hatch
- Warning lights
= Remarks =
- 20 Ton sliding-Buckling hooklift (type: TA 20 N MS)
- System length: 510 cm
- Hook height: 145 cm
- Stainless steel tool box
- Engine type: MX-11
- Gearbox: ZF Ecosplit
- LED daytime running lights
- Exhaust brake
- Brake Performance Monitoring
- Driver Performance Assistant
- 9 Ton front axle!
- 13 Ton rear axle! (technical)
- Manual transmission
= More information =
Number of doors: 2
Cab: day
Front axle: Tyre size: 385/55 22.5; Max. axle load: 9000 kg; Steering; Tyre profile left: 50%; Tyre profile right: 50%
Rear axle 1: Tyre size: 315/70 22.5; Max. axle load: 12000 kg; Tyre profile left inner: 40%; Tyre profile left outer: 40%; Tyre profile right outer: 40%; Tyre profile right outer: 40%; Reduction: single reduction
Rear axle 2: Tyre size: 385/55 22.5; Max. axle load: 7400 kg; Steering; Tyre profile left: 40%; Tyre profile right: 40%
Number of seats: 2
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
- Камера за заден ход
- Люк на тавана
- Kamera couvání
- Střešní okno
- AHK 40 mm
- Camera mit monitor
- Dachluke
- Euro 6
- Hebbare gelenk asche
- Rückwärtsfahrkamera
= Anmerkungen =
- 20 Tonnen Schiebe-knick des Abrollkipper (Typ: TA 20 N MS)
- Systemlänge: 510 cm
- Hakenhöhe: 145 cm
- Aufbewahrungsbox aus Edelstahl
- Motortyp: MX-11
- Getriebe: ZF Ecosplit
- LED-Tagfahrlicht
- Exhaust brake
- Brake Performance Monitoring
- Driver Performance Assistant
- 9 Tonnen des Vorderachse!
- 13 Tonnen Hinterachse! (technisch)
- Schaltgetriebe
= Weitere Informationen =
Türenzahl: 2
Kabine: Tag
Vorderachse: Refenmaß: 385/55 22.5; Max. Achslast: 9000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 50%; Reifen Profil rechts: 50%
Hinterachse 1: Refenmaß: 315/70 22.5; Max. Achslast: 12000 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 40%; Reifen Profil links außen: 40%; Reifen Profil rechts innerhalb: 40%; Reifen Profil rechts außen: 40%; Reduzierung: einfach reduziert
Hinterachse 2: Refenmaß: 385/55 22.5; Max. Achslast: 7400 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 40%; Reifen Profil rechts: 40%
Zahl der Sitzplätze: 2
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
- Bakkamera
- Euro 6
- Taglem
= Yderligere oplysninger =
Antal døre: 2
Førerhus: day cab
Foraksel: Dækstørrelse: 385/55 22.5; Maks. akselbelastning: 9000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 50%; Dækprofil højre: 50%
Bagaksel 1: Dækstørrelse: 315/70 22.5; Maks. akselbelastning: 12000 kg; Dækprofil venstre indvendige: 40%; Dækprofil venstre udvendige: 40%; Dækprofil højre udvendige: 40%; Dækprofil højre udvendige: 40%; Reduktion: enkeltreduktion
Bagaksel 2: Dækstørrelse: 385/55 22.5; Maks. akselbelastning: 7400 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 40%; Dækprofil højre: 40%
Antal sæder: 2
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
- Άνοιγμα οροφής
- Κάμερα οπισθοπορείας
- Cámara con monitor
- Cámara de marcha atrás
- Eje trasero elevable y direccional
- Escotilla de techo
- Euro 6
= Comentarios =
- Sistema de elevación con gancho articulado deslizante de 20 toneladas (tipo: TA 20 N MS)
- Longitud del sistema: 510 cm
- Altura del gancho: 145 cm
- Caja de almacenamiento de acero inoxidable
- Tipo de motor: MX-11
- Caja de cambios: ZF Ecosplit
- Luces diurnas LED
- Freno de escape
- Monitoreo del rendimiento de los frenos
- Asistente de rendimiento del conductor
- ¡Eje delantero de 9 toneladas!
- ¡Eje trasero de 13 toneladas! (técnico)
- Transmisión manual
= Más información =
Número de puertas: 2
Cabina: día
Eje delantero: Tamaño del neumático: 385/55 22.5; Carga máxima del eje: 9000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 50%; Dibujo del neumático derecha: 50%
Eje trasero 1: Tamaño del neumático: 315/70 22.5; Carga máxima del eje: 12000 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 40%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 40%; Dibujo del neumático derecha exterior: 40%; Dibujo del neumático derecha exterior: 40%; Reducción: reducción sencilla
Eje trasero 2: Tamaño del neumático: 385/55 22.5; Carga máxima del eje: 7400 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 40%; Dibujo del neumático derecha: 40%
Número de plazas sentadas: 2
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
- Kattoluukku
- Peruutuskamera
- Caméra avec moniteur
- Caméra de recul
- Essieu derrière elevable et directionel
- Euro 6
- Trappe de toit
= Remarques =
- Système de levage à crochet coulissant et articulé 20 tonnes (type : TA 20 N MS)
- Longueur du système : 510 cm
- Hauteur du crochet : 145 cm
- Boîte de rangement en acier inoxydable
- Type de moteur : MX-11
- Boîte de vitesses : ZF Ecosplit
- Feux de jour à LED
- Frein sur échappement
- Surveillance des performances de freinage
- Assistant de performance du conducteur
- Essieu avant de 9 tonnes !
- Essieu arrière de 13 tonnes ! (technique)
- Transmission manuelle
= Plus d'informations =
Nombre de portes: 2
Cabine: jour
Essieu avant: Dimension des pneus: 385/55 22.5; Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 50%; Sculptures des pneus droite: 50%
Essieu arrière 1: Dimension des pneus: 315/70 22.5; Charge maximale sur essieu: 12000 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 40%; Sculptures des pneus gauche externe: 40%; Sculptures des pneus droit externe: 40%; Sculptures des pneus droit externe: 40%; Réduction: réduction simple
Essieu arrière 2: Dimension des pneus: 385/55 22.5; Charge maximale sur essieu: 7400 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 40%; Sculptures des pneus droite: 40%
Nombre de places assises: 2
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
- Kamera za vožnju unatrag
- Krovni otvor
- Tetőablak
- Tolatókamera
- Euro 6
- Trapă de plafon
- Euro 6
- Videocamera per retromarcia
Interieur
- Dakluik
Veiligheid
- Achteruitrijcamera
Overige
- Camera met monitor
- Euro 6
- Hefbare gestuurde naloopas
- Vangmuil 40 mm
- Zwaailampen
= Bijzonderheden =
- 20 Ton schuif-knik haakarmsysteem (type: TA 20 N MS)
- Systeemlengte: 510 cm
- Haakhoogte: 145 cm
- RVS opbergkist
- Motortype: MX-11
- Versnellingsbak: ZF Ecosplit
- LED-dagrijverlichting
- Exhaust brake
- Brake Performance Monitoring
- Driver Performance Assistant
- 9 Ton vooras!
- 13 Ton achteras! (technisch)
- Handgeschakeld
= Bedrijfsinformatie =
Alle genoemde prijzen zijn exclusief BTW. Aan de afgelezen kilometerstand, opgegeven maten, gewichten en specificaties kunnen geen rechten worden ontleend.
= Meer informatie =
Aantal deuren: 2
Cabine: dag
Vooras: Bandenmaat: 385/55 22.5; Max. aslast: 9000 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 50%; Bandenprofiel rechts: 50%
Achteras 1: Bandenmaat: 315/70 22.5; Max. aslast: 12000 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 40%; Bandenprofiel linksbuiten: 40%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 40%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 40%; Reductie: enkelvoudige reductie
Achteras 2: Bandenmaat: 385/55 22.5; Max. aslast: 7400 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 40%; Bandenprofiel rechts: 40%
Aantal zitplaatsen: 2
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
- Ryggekamera
- Takluke
- Euro 6
- Kamera do tyłu
- Luk dachowy
= Więcej informacji =
Liczba drzwi: 2
Kabina: dzienna
Oś przednia: Rozmiar opon: 385/55 22.5; Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 50%; Profil opon prawa: 50%
Oś tylna 1: Rozmiar opon: 315/70 22.5; Maksymalny nacisk na oś: 12000 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 40%; Profil opon lewa zewnętrzna: 40%; Profil opon prawa zewnętrzna: 40%; Profil opon prawa zewnętrzna: 40%; Redukcja: redukcja pojedyncza
Oś tylna 2: Rozmiar opon: 385/55 22.5; Maksymalny nacisk na oś: 7400 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 40%; Profil opon prawa: 40%
Liczba miejsc siedzących: 2
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
- Camara de marcha-atràs
- Escotilha do tejadilho
- Euro 6
= Mais informações =
Número de portas: 2
Cabina: dia
Eixo dianteiro: Tamanho dos pneus: 385/55 22.5; Máx carga por eixo: 9000 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 50%; Perfil do pneu direita: 50%
Eixo traseiro 1: Tamanho dos pneus: 315/70 22.5; Máx carga por eixo: 12000 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 40%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 40%; Perfil do pneu exterior direito: 40%; Perfil do pneu exterior direito: 40%; Redução: redução simples
Eixo traseiro 2: Tamanho dos pneus: 385/55 22.5; Máx carga por eixo: 7400 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 40%; Perfil do pneu direita: 40%
Número de bancos: 2
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
- Евро 6
- Камера заднего хода
- Камера с монитором
- Люк на крыше
- Подъемная и управляемая ось
- Сигнальные маяки
- Фаркоп 40 мм
= Примечания =
- 20-тонная система с крюком (тип: TA 20 N MS)
- Длина системы: 510 см
- Высота захвата: 145 см
- Инструментальный ящик из нержавеющей стали
- Тип двигателя: МХ-11
- Коробка передач: ZF Ecosplit
- Горный тормоз
- Мониторинг эффективности тормозов
- Помощник водителя по повышению эффективности
- 9 тонная передняя ось
- 13-тонная задняя ось (технически)
- Механическая коробка передач
= Дополнительная информация =
Количество дверей: 2
Кабина: кабина без спального места (day)
Передний мост: Размер шин: 385/55 22.5; Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 50%; Профиль шин справа: 50%
Задний мост 1: Размер шин: 315/70 22.5; Макс. нагрузка на ось: 12000 kg; Профиль шин левое внутреннее: 40%; Профиль шин левое внешнее: 40%; Профиль шин правое внешнее: 40%; Профиль шин правое внешнее: 40%; Редуктор: один редуктор
Задний мост 2: Размер шин: 385/55 22.5; Макс. нагрузка на ось: 7400 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 40%; Профиль шин справа: 40%
Количество мест: 2
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
- Euro 6
- Strešný otvor
- Backkamera
- Euro 6
- Taklucka
= Ytterligare information =
Antal dörrar: 2
Hytt: dag
Framaxel: Däckets storlek: 385/55 22.5; Max. axellast: 9000 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 50%; Däckprofil rätt: 50%
Bakaxel 1: Däckets storlek: 315/70 22.5; Max. axellast: 12000 kg; Däckprofil inuti vänster: 40%; Däckprofil lämnades utanför: 40%; Däckprofil innanför höger: 40%; Däckprofil utanför höger: 40%; Minskning: enda minskning
Bakaxel 2: Däckets storlek: 385/55 22.5; Max. axellast: 7400 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 40%; Däckprofil rätt: 40%
Antal sittplatser: 2
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra
- Geri vites kamerası
- Tavan kapağı