Autocisternă Indox 37.500L / 1-COMP /4-BAFFELS, ADR, L4BH, INOX, NL-trailer, ADR/AP





























































































Dacă ați decis achiziționarea echipamentului la un preț mic, trebuie să fiți sigur că persoana cu care comunicați este un vânzător real. Aflați toate informațiile disponibile cu privire la proprietarul echipamentului. O metodă de înșelăciune este aceea de a se prezenta ca o societate existentă în mod real. În caz de îndoială, vă rugăm să luați legătura cu noi prin formularul de feedback, pentru alte controale.
Înainte de a decide o achiziție, examinați cu atenție diferite oferte de vânzare pentru a cunoaște costul mediu al modelului ales. Dacă prețul din oferta care vă place este mult mai mic față de alte oferte asemănătoare, gândiți-vă bine. O diferență de preț importantă poate indica defecte ascunse sau o tentativă a vânzătorului de a comite o înșelăciune.
Nu cumpărați produse care au prețuri mult diferite față de prețul mediu al altor produse asemănătoare
Nu dați acordul la plata unor cauțiuni suspecte sau plăți anticipate ale mărfurilor. În caz de îndoieli, clarificați amănuntele, solicitați mai multe fotografii și documente privind mașina, verificați autenticitatea documentelor, puneți întrebări.
Cel mai răspândit tip de înșelăciune. Vânzătorii necinstiți pot cere o anumită sumă din avans, pentru ”rezervarea” dreptului de achiziționare a mijlocului. În acest mod ei strâng o mare sumă de bani, după care dispar, fără a putea fi contactați.
- Transferul plății anticipate pe card
- Nu efectuați plata anticipată fără semnarea documentelor care să ateste procesul de transfer de bani, dacă în timpul tratativei vânzătorul are îndoieli.
- Transfer în contul ”curatorului”
- O astfel de solicitare trebuie să vă alarmeze, foarte probabil comunicați cu o persoană care urmărește să vă înșele.
- Transferul în contul societății cu un nume asemănător
- Atenție, persoanele rău intenționate se pot ascunde în spatele unor societăți renumite, aducând mici modificări numelui societății. Nu efectuați transfer de bani dacă numele societății este dubios.
- Înlocuirea propriilor date în factura societății reale
- Înainte de efectua transferul de bani, vă rugăm să verificați corectitudinea datelor bancare și dacă acestea aparțin societății indicate.
Contactează vânzătorul































- Air suspension
- Disc brakes
= Remarks =
very nice 11/2007 INDOX tank trailer with a capacity of 37,500L, 1 compartment with 4 baffels, 3x SAF axles with disc brakes (INTRADISC) 1st + 2nd axle = lift axle, ADR (FL, AT) valid until 25-07-2025, ADR Inspection and Construction Report valid until 09-2025, tank code: L4BH, TE19, TU15, Stainless steel tank: X6CrNiMo 17-12-2, empty weight: 7,510kg, max. mass: 39,000kg, 385/65-R22.5 tires (L: 10/8/7mm; R: 11/9/9mm), Dutch registration with valid technical inspection (APK) until 25-07-2025
= More information =
General information
Bodywork: Tank
Registration number: OK-38-DS
Axle configuration
Tyre size: 385/65-R22.5
Brakes: disc brakes
Suspension: air suspension
Rear axle 1: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 60%; Tyre profile right: 70%
Rear axle 2: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 50%; Tyre profile right: 55%
Rear axle 3: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 45%; Tyre profile right: 55%
Functional
Make of bodywork: INDOX IN3CIR
Number of compartments: 1
Maintenance
APK (MOT): tested until 07/2025
Condition
General condition: very good
Technical condition: very good
Visual appearance: very good
- Дискови спирачки
- Vzduchové odpružení
- Luftfederung
- Scheibenbremsen
= Anmerkungen =
schöner 11/2007 INDOX Tankauflieger mit einem Fassungsvermögen von 37.500L, 1 Abteil mit 4 Pendelschotts, 3x SAF-Achsen mit Scheibenbremsen (INTRADISC) 1. + 2. Achse = Liftachse, ADR (FL, AT) gültig bis 25.07.2025, ADR-Prüf- und Baubericht gültig bis 09-2025, Tankcode: L4BH, TE19, TU15, Edelstahltank: X6CrNiMo 17-12-2,, Leergewicht: 7.510 kg, max. Masse: 39.000 kg, 385/65-R22,5-Reifen (L: 10/8/7mm; R: 11/9/9mm), niederländische Zulassung mit gültiger technischer Inspektion (APK) bis zu und einschließlich 25.07.2025
= Weitere Informationen =
Allgemeine Informationen
Aufbau: Tank
Kennzeichen: OK-38-DS
Achskonfiguration
Refenmaß: 385/65-R22.5
Hinterachse 1: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 60%; Reifen Profil rechts: 70%
Hinterachse 2: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 50%; Reifen Profil rechts: 55%
Hinterachse 3: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 45%; Reifen Profil rechts: 55%
Funktionell
Marke des Aufbaus: INDOX IN3CIR
Zahl der Kammern: 1
Wartung
APK (Technische Hauptuntersuchung): geprüft bis 07.2025
Zustand
Allgemeiner Zustand: sehr gut
Technischer Zustand: sehr gut
Optischer Zustand: sehr gut
- Luftaffjedring
- Skivebremser
= Yderligere oplysninger =
Generelle oplysninger
Karosseri: Tank
Registreringsnummer: OK-38-DS
Akselkonfiguration
Dækstørrelse: 385/65-R22.5
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 60%; Dækprofil højre: 70%
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 50%; Dækprofil højre: 55%
Bagaksel 3: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 45%; Dækprofil højre: 55%
Funktionelle
Karosserifabrikat: INDOX IN3CIR
Antal rum: 1
Vedligeholdelse
APK (Bileftersyn): testet indtil jul. 2025
Stand
Overordnet stand: meget god
Teknisk stand: meget god
Visuelt udseende: meget god
- Δισκόφρενα
- Frenos de disco
- Suspensión neumática
= Más información =
Información general
Carrocería: Tanque
Matrícula: OK-38-DS
Configuración de ejes
Tamaño del neumático: 385/65-R22.5
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 60%; Dibujo del neumático derecha: 70%
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 50%; Dibujo del neumático derecha: 55%
Eje trasero 3: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 45%; Dibujo del neumático derecha: 55%
Funcional
Marca carrocería: INDOX IN3CIR
Número de compartimentos: 1
Mantenimiento
APK (ITV): inspeccionado hasta jul. 2025
Estado
Estado general: muy bueno
Estado técnico: muy bueno
Estado óptico: muy bueno
- Levyjarrut
- Freins à disque
- Suspension pneumatique
= Plus d'informations =
Informations générales
Construction: Réservoir
Numéro d'immatriculation: OK-38-DS
Configuration essieu
Dimension des pneus: 385/65-R22.5
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 60%; Sculptures des pneus droite: 70%
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 50%; Sculptures des pneus droite: 55%
Essieu arrière 3: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 45%; Sculptures des pneus droite: 55%
Pratique
Marque de construction: INDOX IN3CIR
Nombre de compartiments: 1
Entretien
APK (CT): valable jusqu'à juil. 2025
Condition
État général: très bon
État technique: très bon
État optique: très bon
- Zračni ovjes
- Tárcsafékek
- Suspensie pneumatică
- Sospensioni pneumatiche
- 3 assen
- Luchtvering
- SAF-Assen
- Schijfremmen
= Bijzonderheden =
mooie 11/2007 INDOX tankoplegger met een inhoud van 37.500L, 1 compartiment met 4 slingerschotten, 3x SAF assen met schijfremmen (INTRADISC) 1e +2e as = liftas, ADR (FL, AT) geldig t/m 25-07-2025, ADR Inspectie- en constructierapport geldig t/m 09-2025, tankcode: L4BH, TE19, TU15, Tank van RVS: X6CrNiMo 17-12-2, leeggewicht: 7.510kg, max. massa: 39.000kg, 385/65-R22.5 banden (L: 10/8/7mm; R: 11/9/9mm), Nederlandse registratie met geldige technische keuring (APK) t/m 25-07-2025
= Meer informatie =
Algemene informatie
Opbouw: Tank
Kenteken: OK-38-DS
Asconfiguratie
Bandenmaat: 385/65-R22.5
Achteras 1: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 60%; Bandenprofiel rechts: 70%
Achteras 2: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 50%; Bandenprofiel rechts: 55%
Achteras 3: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 45%; Bandenprofiel rechts: 55%
Functioneel
Merk opbouw: INDOX IN3CIR
Aantal compartimenten: 1
Onderhoud
APK: gekeurd tot jul. 2025
Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
- Skivebremser
- Hamulce tarczowe
- Zawieszenie pneumatyczne
= Więcej informacji =
Informacje ogólne
Budowa: Zbiornik
Numer rejestracyjny: OK-38-DS
Konfiguracja osi
Rozmiar opon: 385/65-R22.5
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 60%; Profil opon prawa: 70%
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 50%; Profil opon prawa: 55%
Oś tylna 3: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 45%; Profil opon prawa: 55%
Funkcjonalność
Marka konstrukcji: INDOX IN3CIR
Liczba komór: 1
Obsługa serwisowa
APK (Przegląd techniczny): zatwierdzone do jul. 2025
Stan
Stan ogólny: bardzo dobrze
Stan techniczny: bardzo dobrze
Stan wizualny: bardzo dobrze
- Suspensão pneumática
- Travão de discos
= Mais informações =
Informações gerais
Carroçaria: Tanque
Número de registo: OK-38-DS
Configuração dos eixos
Tamanho dos pneus: 385/65-R22.5
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 60%; Perfil do pneu direita: 70%
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 50%; Perfil do pneu direita: 55%
Eixo traseiro 3: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 45%; Perfil do pneu direita: 55%
Funcional
Marca da carroçaria: INDOX IN3CIR
Número de compartimentos: 1
Manutenção
APK (MOT): testado até jul. 2025
Estado
Estado geral: muito bom
Estado técnico: muito bom
Aspeto visual: muito bom
- Дисковые тормоза
- Пневматическая подвеска
= Дополнительная информация =
Общая информация
Кузов: Цистерна
Регистрационный номер: OK-38-DS
Конфигурация осей
Размер шин: 385/65-R22.5
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 60%; Профиль шин справа: 70%
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 50%; Профиль шин справа: 55%
Задний мост 3: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 45%; Профиль шин справа: 55%
Функциональность
Марка кузова: INDOX IN3CIR
Количество отсеков: 1
Техническое обслуживание
APK (TO): проверка пройдена до jul. 2025
Состояние
Общее состояние: очень хорошее
Техническое состояние: очень хорошее
Внешнее состояние: очень хорошее
- Vzduchové odpruženie
- Luftfjädring
- Skivbromsar
= Ytterligare information =
Allmän information
Överbyggnad: Tank
Registreringsnummer: OK-38-DS
Konfiguration av axlar
Däckets storlek: 385/65-R22.5
Bakaxel 1: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 60%; Däckprofil rätt: 70%
Bakaxel 2: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 50%; Däckprofil rätt: 55%
Bakaxel 3: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 45%; Däckprofil rätt: 55%
Funktionell
Fabrikat av karosseri: INDOX IN3CIR
Antal fack: 1
Underhåll
MOT: besiktigat till jul. 2025
Delstat
Allmänt tillstånd: mycket bra
Tekniskt tillstånd: mycket bra
Optiskt tillstånd: mycket bra
- Havalı süspansiyon