Autobasculantă MAN TGS 49.480 10X8 NL TRUCK

PDF
Autobasculantă MAN TGS 49.480 10X8 NL TRUCK - Autoline
Autobasculantă MAN TGS 49.480 10X8 NL TRUCK | Imagine 1 - Autoline
Autobasculantă MAN TGS 49.480 10X8 NL TRUCK | Imagine 2 - Autoline
Autobasculantă MAN TGS 49.480 10X8 NL TRUCK | Imagine 3 - Autoline
Autobasculantă MAN TGS 49.480 10X8 NL TRUCK | Imagine 4 - Autoline
Autobasculantă MAN TGS 49.480 10X8 NL TRUCK | Imagine 5 - Autoline
Autobasculantă MAN TGS 49.480 10X8 NL TRUCK | Imagine 6 - Autoline
Autobasculantă MAN TGS 49.480 10X8 NL TRUCK | Imagine 7 - Autoline
Autobasculantă MAN TGS 49.480 10X8 NL TRUCK | Imagine 8 - Autoline
Autobasculantă MAN TGS 49.480 10X8 NL TRUCK | Imagine 9 - Autoline
Autobasculantă MAN TGS 49.480 10X8 NL TRUCK | Imagine 10 - Autoline
Autobasculantă MAN TGS 49.480 10X8 NL TRUCK | Imagine 11 - Autoline
Autobasculantă MAN TGS 49.480 10X8 NL TRUCK | Imagine 12 - Autoline
Autobasculantă MAN TGS 49.480 10X8 NL TRUCK | Imagine 13 - Autoline
Autobasculantă MAN TGS 49.480 10X8 NL TRUCK | Imagine 14 - Autoline
Autobasculantă MAN TGS 49.480 10X8 NL TRUCK | Imagine 15 - Autoline
Autobasculantă MAN TGS 49.480 10X8 NL TRUCK | Imagine 16 - Autoline
Autobasculantă MAN TGS 49.480 10X8 NL TRUCK | Imagine 17 - Autoline
Autobasculantă MAN TGS 49.480 10X8 NL TRUCK | Imagine 18 - Autoline
Autobasculantă MAN TGS 49.480 10X8 NL TRUCK | Imagine 19 - Autoline
Autobasculantă MAN TGS 49.480 10X8 NL TRUCK | Imagine 20 - Autoline
Autobasculantă MAN TGS 49.480 10X8 NL TRUCK | Imagine 21 - Autoline
Autobasculantă MAN TGS 49.480 10X8 NL TRUCK | Imagine 22 - Autoline
Autobasculantă MAN TGS 49.480 10X8 NL TRUCK | Imagine 23 - Autoline
Autobasculantă MAN TGS 49.480 10X8 NL TRUCK | Imagine 24 - Autoline
Autobasculantă MAN TGS 49.480 10X8 NL TRUCK | Imagine 25 - Autoline
Autobasculantă MAN TGS 49.480 10X8 NL TRUCK | Imagine 26 - Autoline
Autobasculantă MAN TGS 49.480 10X8 NL TRUCK | Imagine 27 - Autoline
Autobasculantă MAN TGS 49.480 10X8 NL TRUCK | Imagine 28 - Autoline
Autobasculantă MAN TGS 49.480 10X8 NL TRUCK | Imagine 29 - Autoline
Autobasculantă MAN TGS 49.480 10X8 NL TRUCK | Imagine 30 - Autoline
Autobasculantă MAN TGS 49.480 10X8 NL TRUCK | Imagine 31 - Autoline
Autobasculantă MAN TGS 49.480 10X8 NL TRUCK | Imagine 32 - Autoline
Vă interesează anunțul?
1/32
PDF
59.500 EUR
Preţ net
≈ 302.600 RON
Luați legătura cu vânzătorul
Marca: MAN
Anul: 2015-08
Prima înmatriculare: 2015-08
Kilometraj: 609.258 km
Capacitatea de încărcare: 28.540 kg
Greutate proprie: 20.460 kg
Greutate cu încărcătura: 49.000 kg
Locul de amplasare: Belgia Meer6513 km to "United States/Columbus"
Numărul ID din stocul vânzătorului: 3976
Data publicării: mai mult de o lună
Descriere
Dimensiuni de gabarit: lungimea - 9,73 m, lăţimea - 2,55 m
Motor
Forţă: 480 c.p. (353 kW)
Combustibil: diesel
Volum: 12.419 cm³
Numărul cilindrilor: 6
Euro: Euro 6
Cutie de viteze
Tip: automat
Axe
Număr de axe: 5
Formula roţilor: 10x8
Bară de suspensie: resort/pneumo
Interaxă: 6.800 mm
Primul ax: frâne - cu discuri
Al doilea ax: frâne - cu discuri
Al treilea ax: frâne - cu discuri
A patra axă: frâne - cu discuri
A cincea axă: frâne - cu discuri
Frâne
ABS
EBS
Interior și confort
Cruiz control
Controlul adaptiv al vitezei de croazieră
Opțiuni suplimentare
Aer conditionat
Elevator geamuri electric
Funcții de siguranță
Inchidere centralizată
Limitator de viteză
Completare adăugătoare
ASR
PTO
Rezervor AdBlue
Stare
Stare: second hand
Informaţie suplimentară
Culoare: albastru

Informaţie suplimentară — Autobasculantă MAN TGS 49.480 10X8 NL TRUCK

Română
= Additional options and accessories =

- Leaf spring suspension
- Passenger seat
- Stability control

= More information =

General information
Cab: day

Axle configuration
Front axle: Max. axle load: 10000 kg; Reduction: hub reduction
Rear axle 1: Max. axle load: 10000 kg; Reduction: hub reduction
Rear axle 2: Max. axle load: 10000 kg
Rear axle 3: Max. axle load: 9500 kg; Reduction: hub reduction
Rear axle 4: Max. axle load: 9500 kg; Reduction: hub reduction

Functional
Make of bodywork: RUIZEVELD
Pump: Yes
Tipper: Back

Condition
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good

Additional information
Please contact DHR OTTER for more information

= Dealer information =

arată contacte
- Контрол на стабилността
- Ресорно пружинно окачване

arată contacte
= Další možnosti a příslušenství =

- Odpružení listovými pružinami
- Řízení stability

= Další informace =

Obecné informace
Kabina: den

Konfigurace náprav
Přední náprava: Max. zatížení nápravy: 10000 kg; Redukce: redukce náboje
Zadní náprava 1: Max. zatížení nápravy: 10000 kg; Redukce: redukce náboje
Zadní náprava 2: Max. zatížení nápravy: 10000 kg
Zadní náprava 3: Max. zatížení nápravy: 9500 kg; Redukce: redukce náboje
Zadní náprava 4: Max. zatížení nápravy: 9500 kg; Redukce: redukce náboje

Funkční
Značka karoserie: RUIZEVELD
Čerpadlo: Ano
Sklápěč: Za

Stát
Obecný stav: dobrý
Technický stav: dobrý
Optický stav: dobrý

= Informace o společnosti =

arată contacte
= Weitere Optionen und Zubehör =

- Blattfederung
- Stabilitätskontrolle

= Weitere Informationen =

Allgemeine Informationen
Kabine: Tag

Achskonfiguration
Vorderachse: Max. Achslast: 10000 kg; Reduzierung: Ausenplanetenachsen
Hinterachse 1: Max. Achslast: 10000 kg; Reduzierung: Ausenplanetenachsen
Hinterachse 2: Max. Achslast: 10000 kg
Hinterachse 3: Max. Achslast: 9500 kg; Reduzierung: Ausenplanetenachsen
Hinterachse 4: Max. Achslast: 9500 kg; Reduzierung: Ausenplanetenachsen

Funktionell
Marke des Aufbaus: RUIZEVELD
Pumpe: Ja
Kipper: Hinten

Zustand
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut

Weitere Informationen
Wenden Sie sich an DHR OTTER, um weitere Informationen zu erhalten.

= Firmeninformationen =

arată contacte
= Flere valgmuligheder og mere tilbehør =

- Bladaffjedring
- Stabilitetskontrol

= Yderligere oplysninger =

Generelle oplysninger
Førerhus: day cab

Akselkonfiguration
Foraksel: Maks. akselbelastning: 10000 kg; Reduktion: navreduktion
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 10000 kg; Reduktion: navreduktion
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 10000 kg
Bagaksel 3: Maks. akselbelastning: 9500 kg; Reduktion: navreduktion
Bagaksel 4: Maks. akselbelastning: 9500 kg; Reduktion: navreduktion

Funktionelle
Karosserifabrikat: RUIZEVELD
Pumpe: Ja
Tiplad: Tilbage

Stand
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god

= Forhandleroplysninger =

arată contacte
- Ανάρτηση φυλλοειδούς ελατηρίου
- Σύστημα ελέγχου ευστάθειας

arată contacte
= Más opciones y accesorios =

- Control de estabilidad
- Suspensión

= Más información =

Información general
Cabina: día

Configuración de ejes
Eje delantero: Carga máxima del eje: 10000 kg; Reducción: reducción de cubo
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 10000 kg; Reducción: reducción de cubo
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 10000 kg
Eje trasero 3: Carga máxima del eje: 9500 kg; Reducción: reducción de cubo
Eje trasero 4: Carga máxima del eje: 9500 kg; Reducción: reducción de cubo

Funcional
Marca carrocería: RUIZEVELD
Bomba: Sí
Volquete: Trasera

Estado
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno

Información complementaria
Póngase en contacto con DHR OTTER para obtener más información.

= Información de la empresa =

arată contacte
- Ajonvakautusjärjestelmä
- Lehtijousitus

arată contacte
= Plus d'options et d'accessoires =

- Contrôle de stabilité
- Suspension de feuille

= Plus d'informations =

Informations générales
Cabine: jour

Configuration essieu
Essieu avant: Charge maximale sur essieu: 10000 kg; Réduction: moyeux réducteurs
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 10000 kg; Réduction: moyeux réducteurs
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 10000 kg
Essieu arrière 3: Charge maximale sur essieu: 9500 kg; Réduction: moyeux réducteurs
Essieu arrière 4: Charge maximale sur essieu: 9500 kg; Réduction: moyeux réducteurs

Pratique
Marque de construction: RUIZEVELD
Pompe: Oui
Kipper: Arrière

Condition
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon

= Information sur la société =

arată contacte
- Kontrola stabilnosti
- Lisnata opruga

arată contacte
= További opciók és tartozékok =

- Rugós felfüggesztés
- Stabilitásvezérlés

= További információk =

Általános információk
Kabin: nap

Tengelykonfiguráció
Első tengely: Maximális tengelyterhelés: 10000 kg; Csökkentés: kerékagy-csökkentés
Hátsó tengely 1: Maximális tengelyterhelés: 10000 kg; Csökkentés: kerékagy-csökkentés
Hátsó tengely 2: Maximális tengelyterhelés: 10000 kg
Hátsó tengely 3: Maximális tengelyterhelés: 9500 kg; Csökkentés: kerékagy-csökkentés
Hátsó tengely 4: Maximális tengelyterhelés: 9500 kg; Csökkentés: kerékagy-csökkentés

Funkcionális
Karosszéria gyártmánya: RUIZEVELD
Szivattyú: Igen
Billenőplatós: A mögött

Állam
Általános állapot: jó
Műszaki állapot: jó
Optikai állapot: jó

= Céginformáció =

arată contacte
- Controlul stabilității
- Suspensie pe arcuri

arată contacte
= Opzioni e accessori aggiuntivi =

- Controllo stabilità
- Sospensione balestra

= Ulteriori informazioni =

Informazioni generali
Cabina: giorno

Configurazione dell'asse
Asse anteriore: Carico massimo per asse: 10000 kg; Riduzione: riduzione del mozzo
Asse posteriore 1: Carico massimo per asse: 10000 kg; Riduzione: riduzione del mozzo
Asse posteriore 2: Carico massimo per asse: 10000 kg
Asse posteriore 3: Carico massimo per asse: 9500 kg; Riduzione: riduzione del mozzo
Asse posteriore 4: Carico massimo per asse: 9500 kg; Riduzione: riduzione del mozzo

Funzionale
Marca della carrozzeria: RUIZEVELD
Pompa: Sì
Ribaltabile: Dietro

Stato
Stato generale: buono
Stato tecnico: buono
Stato ottico: buono

= Informazioni sulla società =

arată contacte
= Aanvullende opties en accessoires =

- Bladvering
- Lane Guard Assistant
- Passagiersstoel
- Stabiliteitscontrole

= Bijzonderheden =

VIN WMA96SZZ4FM679486
DATUM 19-08-2015
10X8 MET RUIZEVELD ACHTEROVERKIPPER
VOORZIEN VAN MILIEUKLEPPEN
LIFTAS

= Bedrijfsinformatie =

WE HAVE MORE THAN 850 TRUCKS AND TRAILERS IN STOCK
arată contacte

= Meer informatie =

Algemene informatie
Cabine: dag

Asconfiguratie
Vooras: Max. aslast: 10000 kg; Reductie: naafreductie
Achteras 1: Max. aslast: 10000 kg; Reductie: naafreductie
Achteras 2: Max. aslast: 10000 kg
Achteras 3: Max. aslast: 9500 kg; Reductie: naafreductie
Achteras 4: Max. aslast: 9500 kg; Reductie: naafreductie

Functioneel
Merk opbouw: RUIZEVELD
Pomp: Ja
Kipper: Achter

Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed

Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met DHR OTTER

= Bedrijfsinformatie =

arată contacte
- Bladfjæring
- Stabilitetskontroll

arată contacte
= Więcej opcji i akcesoriów =

- Kontrola stabilności
- Resory

= Więcej informacji =

Informacje ogólne
Kabina: dzienna

Konfiguracja osi
Oś przednia: Maksymalny nacisk na oś: 10000 kg; Redukcja: redukcja piasty
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 10000 kg; Redukcja: redukcja piasty
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 10000 kg
Oś tylna 3: Maksymalny nacisk na oś: 9500 kg; Redukcja: redukcja piasty
Oś tylna 4: Maksymalny nacisk na oś: 9500 kg; Redukcja: redukcja piasty

Funkcjonalność
Marka konstrukcji: RUIZEVELD
Pompa: Tak
Wywrotka: Tył

Stan
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze

= Informacje o przedsiębiorstwie =

arată contacte
= Opções e acessórios adicionais =

- Controlo da estabilidade
- Suspensão de molas

= Mais informações =

Informações gerais
Cabina: dia

Configuração dos eixos
Eixo dianteiro: Máx carga por eixo: 10000 kg; Redução: redução do cubo
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 10000 kg; Redução: redução do cubo
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 10000 kg
Eixo traseiro 3: Máx carga por eixo: 9500 kg; Redução: redução do cubo
Eixo traseiro 4: Máx carga por eixo: 9500 kg; Redução: redução do cubo

Funcional
Marca da carroçaria: RUIZEVELD
Bomba: Sim
Camião basculante: Retroceder

Estado
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom

= Informações do concessionário =

arată contacte
= Дополнительные опции и оборудование =

- Рессорная подвеска
- Система курсовой устойчивости

= Дополнительная информация =

Общая информация
Кабина: кабина без спального места (day)

Конфигурация осей
Передний мост: Макс. нагрузка на ось: 10000 kg; Редуктор: редуктор ступицы
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 10000 kg; Редуктор: редуктор ступицы
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 10000 kg
Задний мост 3: Макс. нагрузка на ось: 9500 kg; Редуктор: редуктор ступицы
Задний мост 4: Макс. нагрузка на ось: 9500 kg; Редуктор: редуктор ступицы

Функциональность
Марка кузова: RUIZEVELD
Насос: Да
Самосвал: Сзади

Состояние
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее

= Информация о дилере =

arată contacte
= Ďalšie možnosti a príslušenstvo =

- Kontrola stability
- Odpruženie listovými pružinami

= Ďalšie informácie =

Všeobecné informácie
Kabína: deň

Konfigurácia náprav
Predná náprava: Max. zaťaženie nápravy: 10000 kg; Redukcia: redukcia náboja
Zadná náprava 1: Max. zaťaženie nápravy: 10000 kg; Redukcia: redukcia náboja
Zadná náprava 2: Max. zaťaženie nápravy: 10000 kg
Zadná náprava 3: Max. zaťaženie nápravy: 9500 kg; Redukcia: redukcia náboja
Zadná náprava 4: Max. zaťaženie nápravy: 9500 kg; Redukcia: redukcia náboja

Funkčné
Značka karosérie: RUIZEVELD
Čerpadlo: Áno
Sklápač: Za

Štát
Všeobecný stav: dobré
Technický stav: dobré
Optický stav: dobré

= Informácie o spoločnosti =

arată contacte
= Extra tillval och tillbehör =

- Bladfjäder
- Stabilitetskontroll

= Ytterligare information =

Allmän information
Hytt: dag

Konfiguration av axlar
Framaxel: Max. axellast: 10000 kg; Minskning: minskning av nav
Bakaxel 1: Max. axellast: 10000 kg; Minskning: minskning av nav
Bakaxel 2: Max. axellast: 10000 kg
Bakaxel 3: Max. axellast: 9500 kg; Minskning: minskning av nav
Bakaxel 4: Max. axellast: 9500 kg; Minskning: minskning av nav

Funktionell
Fabrikat av karosseri: RUIZEVELD
Pump: Ja
Tippbil: Bakom

Delstat
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra

= Information om företaget =

arată contacte
- Stabilite kontrolü
- Yaprak yaylı süspansiyon

arată contacte
Important
Această ofertă are caracter orientativ. Informaţiile exacte trebuie solicitate vânzătorului.
Recomandări pentru achiziționare
Sugestii privind securitatea
Verificarea vânzătorului

Dacă ați decis achiziționarea echipamentului la un preț mic, trebuie să fiți sigur că persoana cu care comunicați este un vânzător real. Aflați toate informațiile disponibile cu privire la proprietarul echipamentului. O metodă de înșelăciune este aceea de a se prezenta ca o societate existentă în mod real. În caz de îndoială, vă rugăm să luați legătura cu noi prin formularul de feedback, pentru alte controale.

Verificarea prețului

Înainte de a decide o achiziție, examinați cu atenție diferite oferte de vânzare pentru a cunoaște costul mediu al modelului ales. Dacă prețul din oferta care vă place este mult mai mic față de alte oferte asemănătoare, gândiți-vă bine. O diferență de preț importantă poate indica defecte ascunse sau o tentativă a vânzătorului de a comite o înșelăciune.

Nu cumpărați produse care au prețuri mult diferite față de prețul mediu al altor produse asemănătoare

Nu dați acordul la plata unor cauțiuni suspecte sau plăți anticipate ale mărfurilor. În caz de îndoieli, clarificați amănuntele, solicitați mai multe fotografii și documente privind mașina, verificați autenticitatea documentelor, puneți întrebări.

Plată în avans îndoielnică

Cel mai răspândit tip de înșelăciune. Vânzătorii necinstiți pot cere o anumită sumă din avans, pentru ”rezervarea” dreptului de achiziționare a mijlocului. În acest mod ei strâng o mare sumă de bani, după care dispar, fără a putea fi contactați.

Variantele acestui tip de înșelăciune pot include:
  • Transferul plății anticipate pe card
  • Nu efectuați plata anticipată fără semnarea documentelor care să ateste procesul de transfer de bani, dacă în timpul tratativei vânzătorul are îndoieli.
  • Transfer în contul ”curatorului”
  • O astfel de solicitare trebuie să vă alarmeze, foarte probabil comunicați cu o persoană care urmărește să vă înșele.
  • Transferul în contul societății cu un nume asemănător
  • Atenție, persoanele rău intenționate se pot ascunde în spatele unor societăți renumite, aducând mici modificări numelui societății. Nu efectuați transfer de bani dacă numele societății este dubios.
  • Înlocuirea propriilor date în factura societății reale
  • Înainte de efectua transferul de bani, vă rugăm să verificați corectitudinea datelor bancare și dacă acestea aparțin societății indicate.
Ați întâlnit o înșelăciune?
Vă rugăm să ne anunțați
Sugestii privind securitatea
PDF
Vindeți utilaje sau vehicule?
Faceți-o cu noi!
Anunțuri asemănătoare
53.850 EUR ≈ 273.800 RON
Autobasculantă
2015
324.162 km
Forţă 440 c.p. (323 kW) Euro Euro 6 Combustibil diesel Capacitate de încărcare 18.110 kg Formula roţilor 8x4 Bară de suspensie resort/pneumo
Belgia, Handzame
BRAEM NV/SA
17 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
55.900 EUR ≈ 284.300 RON
Autobasculantă
2014
463.136 km
Forţă 400 c.p. (294 kW) Euro Euro 5 Combustibil diesel Capacitate de încărcare 15.200 kg Formula roţilor 8x4 Bară de suspensie resort/pneumo
Belgia, Handzame
BRAEM NV/SA
17 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
23.500 EUR ≈ 119.500 RON
Autobasculantă
2016
503.353 km
Forţă 400 c.p. (294 kW) Euro Euro 6 Combustibil diesel Capacitate de încărcare 21.000 kg Formula roţilor 8x4
Belgia, Meer
GA den Otter bedrijfsauto’s BV
18 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
58.750 EUR ≈ 298.800 RON
Autobasculantă
2013
325.524 km
Forţă 400 c.p. (294 kW) Euro Euro 5 Combustibil diesel Formula roţilor 6x6 Bară de suspensie resort/resort
Belgia, Handzame
BRAEM NV/SA
17 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
59.850 EUR ≈ 304.400 RON
Autobasculantă
2014
164.370 km
Forţă 480 c.p. (353 kW) Euro Euro 6 Combustibil diesel Capacitate de încărcare 16.180 kg Formula roţilor 8x4 Bară de suspensie resort/pneumo
Belgia, Handzame
BRAEM NV/SA
17 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
39.900 EUR ≈ 202.900 RON
Autobasculantă
2015
515.127 km
Forţă 440 c.p. (323 kW) Euro Euro 6 Combustibil diesel Capacitate de încărcare 12.992 kg Formula roţilor 6x2 Bară de suspensie resort/pneumo
Belgia, Handzame
BRAEM NV/SA
17 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
39.500 EUR ≈ 200.900 RON
Autobasculantă
2011
595.955 km
Forţă 441 c.p. (324 kW) Euro Euro 5 Combustibil diesel Capacitate de încărcare 17.235 kg Formula roţilor 8x4
Belgia, Meer
GA den Otter bedrijfsauto’s BV
18 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
44.750 EUR ≈ 227.600 RON
Autobasculantă
2013
428.653 km
Forţă 400 c.p. (294 kW) Euro Euro 5 Capacitate de încărcare 17.208 kg Formula roţilor 8x4 Bară de suspensie resort/resort
Belgia, Handzame
BRAEM NV/SA
17 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
57.900 EUR ≈ 294.400 RON
Autobasculantă
2015
317.351 km
Forţă 250 c.p. (184 kW) Euro Euro 6 Combustibil diesel Formula roţilor 4x2 Bară de suspensie resort/pneumo
Belgia, Handzame
BRAEM NV/SA
17 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
28.500 EUR ≈ 144.900 RON
Autobasculantă
2015
384.584 km
Forţă 400 c.p. (294 kW) Euro Euro 6 Combustibil diesel Capacitate de încărcare 20.000 kg Formula roţilor 8x4 Bară de suspensie resort/resort
Belgia, Meer
GA den Otter bedrijfsauto’s BV
18 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
28.500 EUR ≈ 144.900 RON
Autobasculantă
2015
213.450 km
Forţă 340 c.p. (250 kW) Euro Euro 2 Combustibil diesel Capacitate de încărcare 22.250 kg Formula roţilor 6x4
Belgia, Meer
GA den Otter bedrijfsauto’s BV
18 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
51.450 EUR ≈ 261.600 RON
Autobasculantă
2011
453.835 km
Forţă 400 c.p. (294 kW) Euro Euro 5 Combustibil diesel Capacitate de încărcare 13.890 kg Formula roţilor 6x6 Bară de suspensie resort/pneumo
Belgia, Handzame
BRAEM NV/SA
17 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
28.500 EUR ≈ 144.900 RON
Autobasculantă
2015
229.707 km
Forţă 340 c.p. (250 kW) Euro Euro 2 Combustibil diesel Capacitate de încărcare 22.250 kg Volum 19,5 m³ Formula roţilor 6x4
Belgia, Meer
GA den Otter bedrijfsauto’s BV
18 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
28.500 EUR ≈ 144.900 RON
Autobasculantă
2015
213.450 km
Forţă 340 c.p. (250 kW) Euro Euro 2 Combustibil diesel Capacitate de încărcare 22.250 kg Formula roţilor 6x4
Belgia, Meer
GA den Otter bedrijfsauto’s BV
18 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
28.500 EUR ≈ 144.900 RON
Autobasculantă
2015
335.910 km
Forţă 430 c.p. (316 kW) Euro Euro 6 Combustibil diesel Capacitate de încărcare 20.000 kg Formula roţilor 8x4 Bară de suspensie resort/resort
Belgia, Meer
GA den Otter bedrijfsauto’s BV
18 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
53.450 EUR ≈ 271.800 RON
Autobasculantă
2011
414.904 km
Forţă 440 c.p. (323 kW) Euro Euro 5 Combustibil diesel Formula roţilor 6x6 Bară de suspensie resort/resort
Belgia, Handzame
BRAEM NV/SA
17 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
36.850 EUR ≈ 187.400 RON
Autobasculantă
2013
514.700 km
Forţă 480 c.p. (353 kW) Euro Euro 5 Volum 19,32 m³ Formula roţilor 8x4 Bară de suspensie resort/resort
Belgia, Wingene
DEGROOTE TRUCKS-BELGIUM
21 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
28.500 EUR ≈ 144.900 RON
Autobasculantă
2015
247.162 km
Forţă 340 c.p. (250 kW) Euro Euro 2 Combustibil diesel Capacitate de încărcare 22.250 kg Formula roţilor 6x4 Bară de suspensie resort/resort
Belgia, Meer
GA den Otter bedrijfsauto’s BV
18 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
59.900 EUR ≈ 304.600 RON
Autobasculantă
2015
278.000 km
Forţă 480 c.p. (353 kW) Euro Euro 6 Combustibil diesel Capacitate de încărcare 15.850 kg Formula roţilor 8x6
Cehia, Nové Strašecí
AR car - CZ s. r. o
14 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
65.400 EUR ≈ 332.600 RON
Autobasculantă
2015
311.000 km
Forţă 250 c.p. (184 kW) Euro Euro 6 Combustibil diesel Volum 9,1 m³ Formula roţilor 4x2 Bară de suspensie resort/pneumo Modalitate de descărcare 3 căi
Ungaria, Budapest
Laslo Truck
11 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul