Autobasculantă MAN 26 322 ZF Manual , 6x4 , 3 way tipper , Spring suspension











































Dacă ați decis achiziționarea echipamentului la un preț mic, trebuie să fiți sigur că persoana cu care comunicați este un vânzător real. Aflați toate informațiile disponibile cu privire la proprietarul echipamentului. O metodă de înșelăciune este aceea de a se prezenta ca o societate existentă în mod real. În caz de îndoială, vă rugăm să luați legătura cu noi prin formularul de feedback, pentru alte controale.
Înainte de a decide o achiziție, examinați cu atenție diferite oferte de vânzare pentru a cunoaște costul mediu al modelului ales. Dacă prețul din oferta care vă place este mult mai mic față de alte oferte asemănătoare, gândiți-vă bine. O diferență de preț importantă poate indica defecte ascunse sau o tentativă a vânzătorului de a comite o înșelăciune.
Nu cumpărați produse care au prețuri mult diferite față de prețul mediu al altor produse asemănătoare
Nu dați acordul la plata unor cauțiuni suspecte sau plăți anticipate ale mărfurilor. În caz de îndoieli, clarificați amănuntele, solicitați mai multe fotografii și documente privind mașina, verificați autenticitatea documentelor, puneți întrebări.
Cel mai răspândit tip de înșelăciune. Vânzătorii necinstiți pot cere o anumită sumă din avans, pentru ”rezervarea” dreptului de achiziționare a mijlocului. În acest mod ei strâng o mare sumă de bani, după care dispar, fără a putea fi contactați.
- Transferul plății anticipate pe card
- Nu efectuați plata anticipată fără semnarea documentelor care să ateste procesul de transfer de bani, dacă în timpul tratativei vânzătorul are îndoieli.
- Transfer în contul ”curatorului”
- O astfel de solicitare trebuie să vă alarmeze, foarte probabil comunicați cu o persoană care urmărește să vă înșele.
- Transferul în contul societății cu un nume asemănător
- Atenție, persoanele rău intenționate se pot ascunde în spatele unor societăți renumite, aducând mici modificări numelui societății. Nu efectuați transfer de bani dacă numele societății este dubios.
- Înlocuirea propriilor date în factura societății reale
- Înainte de efectua transferul de bani, vă rugăm să verificați corectitudinea datelor bancare și dacă acestea aparțin societății indicate.
Contactează vânzătorul

















- Coupling
- Leaf spring suspension
- Tipper hydraulics
= Remarks =
= Additional options and accessories =
- Sunroof
= More information =
Bodywork: 3-way tipper
Tipper: Left / Right / Back
Damages: none
= More information =
General information
Cab: 26.402, day
Axle configuration
Tyre size: 315/70R22.5
Front axle: Max. axle load: 7500 kg; Steering; Tyre profile left: 10%; Tyre profile right: 10%
Rear axle 1: Max. axle load: 13000 kg; Tyre profile left inner: 10%; Tyre profile left outer: 10%; Tyre profile right outer: 10%; Tyre profile right outer: 10%
Rear axle 2: Max. axle load: 13000 kg; Tyre profile left inner: 5%; Tyre profile left outer: 5%; Tyre profile right outer: 5%; Tyre profile right outer: 5%
Functional
Make of bodywork: IFE
Height of cargo floor: 157 cm
Pump: Yes
Tipper: Left / Right / Back
Other information
Cargo space outer length: cm
Cargo space outer width: cm
Cargo space outer height: cm
Additional information
Please contact Willem Zelissen for more information
- Съединение
- Хидравлика на самосвала
- Připojení
- Vyklápěcí hydraulika
- Blattfederung
- Kipphydraulik
- Zugmaul
= Anmerkungen =
= Weitere Optionen und Zubehör =
- Schiebedach
= Weitere Informationen =
Aufbau: 3-Seiten-Kipper
Kipper: Links / Rechts / Hinten
Schäden: keines
= Weitere Informationen =
Allgemeine Informationen
Kabine: 26.402, Tag
Achskonfiguration
Refenmaß: 315/70R22.5
Vorderachse: Max. Achslast: 7500 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 10%; Reifen Profil rechts: 10%
Hinterachse 1: Max. Achslast: 13000 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 10%; Reifen Profil links außen: 10%; Reifen Profil rechts innerhalb: 10%; Reifen Profil rechts außen: 10%
Hinterachse 2: Max. Achslast: 13000 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 5%; Reifen Profil links außen: 5%; Reifen Profil rechts innerhalb: 5%; Reifen Profil rechts außen: 5%
Funktionell
Marke des Aufbaus: IFE
Höhe der Ladefläche: 157 cm
Pumpe: Ja
Kipper: Links / Rechts / Hinten
Weitere Informationen
Wenden Sie sich an Willem Zelissen, um weitere Informationen zu erhalten.
- Bladaffjedring
- Kobling
- Tipladshydraulik
= Yderligere oplysninger =
Førerhus: 26.402, day cab
Dækstørrelse: 315/70R22.5
Foraksel: Maks. akselbelastning: 7500 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 10%; Dækprofil højre: 10%
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 13000 kg; Dækprofil venstre indvendige: 10%; Dækprofil venstre udvendige: 10%; Dækprofil højre udvendige: 10%; Dækprofil højre udvendige: 10%
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 13000 kg; Dækprofil venstre indvendige: 5%; Dækprofil venstre udvendige: 5%; Dækprofil højre udvendige: 5%; Dækprofil højre udvendige: 5%
Karosserifabrikat: IFE
Gulvhøjde i lastrum: 157 cm
Pumpe: Ja
Tiplad: Venstre / Højre / Tilbage
- Κοτσαδόρος
- Υδραυλικό σύστημα ανατρεπόμενου οχήματος
- Hidráulica de volquete
- horquilla
- Suspensión
= Más información =
Cabina: 26.402, día
Tamaño del neumático: 315/70R22.5
Eje delantero: Carga máxima del eje: 7500 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 10%; Dibujo del neumático derecha: 10%
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 13000 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 10%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 10%; Dibujo del neumático derecha exterior: 10%; Dibujo del neumático derecha exterior: 10%
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 13000 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 5%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 5%; Dibujo del neumático derecha exterior: 5%; Dibujo del neumático derecha exterior: 5%
Marca carrocería: IFE
Altura piso de carga: 157 cm
Bomba: Sí
Volquete: Izquierda / Derecha / Trasera
- Lehtijousitus
- Liitäntä
- Attraper taupe
- Hydraulique
- Suspension de feuille
= Plus d'informations =
Informations générales
Cabine: 26.402, jour
Configuration essieu
Dimension des pneus: 315/70R22.5
Essieu avant: Charge maximale sur essieu: 7500 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 10%; Sculptures des pneus droite: 10%
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 13000 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 10%; Sculptures des pneus gauche externe: 10%; Sculptures des pneus droit externe: 10%; Sculptures des pneus droit externe: 10%
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 13000 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 5%; Sculptures des pneus gauche externe: 5%; Sculptures des pneus droit externe: 5%; Sculptures des pneus droit externe: 5%
Pratique
Marque de construction: IFE
Hauteur du plancher de chargement: 157 cm
Pompe: Oui
Kipper: Gauche / Droite / Arrière
Informations complémentaires
Veuillez contacter Willem Zelissen pour plus d'informations
- Lisnata opruga
- Spojnica
- Csatlakoztatás
- Rugós felfüggesztés
- Sistem hidraulic pentru basculantă
- Suspensie pe arcuri
- Raccordo
- Sospensione balestra
- Bladvering
- Dubbele banden
- Kiphydrauliek
- Vangmuil
= Bijzonderheden =
= Aanvullende opties en accessoires =
- Open dak
= Meer informatie =
Opbouw: 3-zijdenkipper
Kipper: Links / Rechts / Achter
Schade: schadevrij
= Meer informatie =
Algemene informatie
Cabine: 26.402, dag
Asconfiguratie
Bandenmaat: 315/70R22.5
Vooras: Max. aslast: 7500 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 10%; Bandenprofiel rechts: 10%
Achteras 1: Max. aslast: 13000 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 10%; Bandenprofiel linksbuiten: 10%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 10%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 10%
Achteras 2: Max. aslast: 13000 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 5%; Bandenprofiel linksbuiten: 5%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 5%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 5%
Functioneel
Merk opbouw: IFE
Hoogte laadvloer: 157 cm
Pomp: Ja
Kipper: Links / Rechts / Achter
Overige informatie
Buiten lengte laadruimte: cm
Buiten breedte laadruimte: cm
Buiten hoogte laadruimte: cm
Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Willem Zelissen
- Hydraulikk for tippvogn
- Kobling
- Hydraulika
- Resory
- Sprzęg
= Więcej informacji =
Informacje ogólne
Kabina: 26.402, dzienna
Konfiguracja osi
Rozmiar opon: 315/70R22.5
Oś przednia: Maksymalny nacisk na oś: 7500 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 10%; Profil opon prawa: 10%
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 13000 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 10%; Profil opon lewa zewnętrzna: 10%; Profil opon prawa zewnętrzna: 10%; Profil opon prawa zewnętrzna: 10%
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 13000 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 5%; Profil opon lewa zewnętrzna: 5%; Profil opon prawa zewnętrzna: 5%; Profil opon prawa zewnętrzna: 5%
Funkcjonalność
Marka konstrukcji: IFE
Wysokość podłogi ładowni: 157 cm
Pompa: Tak
Wywrotka: Lewa / Prawa / Tył
Informacje dodatkowe
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Willem Zelissen
- Acoplamento
- Sistema hidráulico de camião basculante
- Suspensão de molas
= Mais informações =
Cabina: 26.402, dia
Tamanho dos pneus: 315/70R22.5
Eixo dianteiro: Máx carga por eixo: 7500 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 10%; Perfil do pneu direita: 10%
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 13000 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 10%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 10%; Perfil do pneu exterior direito: 10%; Perfil do pneu exterior direito: 10%
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 13000 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 5%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 5%; Perfil do pneu exterior direito: 5%; Perfil do pneu exterior direito: 5%
Marca da carroçaria: IFE
Altura do piso da bagageira: 157 cm
Bomba: Sim
Camião basculante: Esquerda / Direita / Retroceder
- Гидравлическая система самосвала
- Рессорная подвеска
- Сцепление
= Дополнительная информация =
Кабина: 26.402, кабина без спального места (day)
Размер шин: 315/70R22.5
Передний мост: Макс. нагрузка на ось: 7500 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 10%; Профиль шин справа: 10%
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 13000 kg; Профиль шин левое внутреннее: 10%; Профиль шин левое внешнее: 10%; Профиль шин правое внешнее: 10%; Профиль шин правое внешнее: 10%
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 13000 kg; Профиль шин левое внутреннее: 5%; Профиль шин левое внешнее: 5%; Профиль шин правое внешнее: 5%; Профиль шин правое внешнее: 5%
Марка кузова: IFE
Высота грузового пола: 157 cm
Насос: Да
Самосвал: Слева / Справа / Сзади
- Odpruženie listovými pružinami
- Spojka
- Bladfjäder
- Koppling
- Tippvagnshydraulik
= Ytterligare information =
Hytt: 26.402, dag
Däckets storlek: 315/70R22.5
Framaxel: Max. axellast: 7500 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 10%; Däckprofil rätt: 10%
Bakaxel 1: Max. axellast: 13000 kg; Däckprofil inuti vänster: 10%; Däckprofil lämnades utanför: 10%; Däckprofil innanför höger: 10%; Däckprofil utanför höger: 10%
Bakaxel 2: Max. axellast: 13000 kg; Däckprofil inuti vänster: 5%; Däckprofil lämnades utanför: 5%; Däckprofil innanför höger: 5%; Däckprofil utanför höger: 5%
Fabrikat av karosseri: IFE
Höjd på lastgolv: 157 cm
Pump: Ja
Tippbil: Vänster / Höger / Bakom
- Kaplin
- Yaprak yaylı süspansiyon