

De vânzare camion cu prelata MAN KAT 1 GLW 4x4 la cel mai bun ofertant

























































































Dacă ați decis achiziționarea echipamentului la un preț mic, trebuie să fiți sigur că persoana cu care comunicați este un vânzător real. Aflați toate informațiile disponibile cu privire la proprietarul echipamentului. O metodă de înșelăciune este aceea de a se prezenta ca o societate existentă în mod real. În caz de îndoială, vă rugăm să luați legătura cu noi prin formularul de feedback, pentru alte controale.
Înainte de a decide o achiziție, examinați cu atenție diferite oferte de vânzare pentru a cunoaște costul mediu al modelului ales. Dacă prețul din oferta care vă place este mult mai mic față de alte oferte asemănătoare, gândiți-vă bine. O diferență de preț importantă poate indica defecte ascunse sau o tentativă a vânzătorului de a comite o înșelăciune.
Nu cumpărați produse care au prețuri mult diferite față de prețul mediu al altor produse asemănătoare
Nu dați acordul la plata unor cauțiuni suspecte sau plăți anticipate ale mărfurilor. În caz de îndoieli, clarificați amănuntele, solicitați mai multe fotografii și documente privind mașina, verificați autenticitatea documentelor, puneți întrebări.
Cel mai răspândit tip de înșelăciune. Vânzătorii necinstiți pot cere o anumită sumă din avans, pentru ”rezervarea” dreptului de achiziționare a mijlocului. În acest mod ei strâng o mare sumă de bani, după care dispar, fără a putea fi contactați.
- Transferul plății anticipate pe card
- Nu efectuați plata anticipată fără semnarea documentelor care să ateste procesul de transfer de bani, dacă în timpul tratativei vânzătorul are îndoieli.
- Transfer în contul ”curatorului”
- O astfel de solicitare trebuie să vă alarmeze, foarte probabil comunicați cu o persoană care urmărește să vă înșele.
- Transferul în contul societății cu un nume asemănător
- Atenție, persoanele rău intenționate se pot ascunde în spatele unor societăți renumite, aducând mici modificări numelui societății. Nu efectuați transfer de bani dacă numele societății este dubios.
- Înlocuirea propriilor date în factura societății reale
- Înainte de efectua transferul de bani, vă rugăm să verificați corectitudinea datelor bancare și dacă acestea aparțin societății indicate.
Contactează vânzătorul






• Baujahr 1977, original GLW-Ausführung der Bundeswehr
• Deutz V8 luftgekühlt (F8L413) mit 235 kW / 320 PS
• Allradantrieb 4×4, Geländeuntersetzung, mechanisches Schaltgetriebe
• Nur 90.000 km Laufleistung, davon nur 12.780 km seit Werksrevision
• Werksüberholt bei 86.000 km durch HIL GmbH (2010, Doberlug-Kirchhain)
• Original-Seilwinde mit Funkfernbedienung, voll funktionsfähig
• TÜV aktuell, sofort zulassungsfähig
• H-Zulassung vorhanden (steuerbegünstigt, sammlerfähig)
• Plane & Tarnnetz inkl. Zubehör
• Striegel (militärisches Werkzeug/Anhängegerät) im Lieferumfang
• Kabine & Rahmen gut erhalten, keine Durchrostung
• Alle Reparaturen belegbar, vollständige Servicehistorie vorhanden
• Zulässiges Gesamtgewicht: 14.800 kg | Nutzlast: 5.000 kg
Kontakt:
Line Getrost – Surplex
E-Mail: arată contacte
Tel.: arată contacte
Zulässiges Gesamtgewicht: 14.800 kg | Nutzlast: 5.000 kg
E-Mail: arată contacte
Tel: arată contacte
MAN KAT 1 GLW 4×4 – Ex-Bundeswehr | Seilwinde mit Fernbedienung | H-Zulassung | Überholt | Top gepflegt
original GLW-Ausführung der Bundeswehr
Deutz V8 luftgekühlt (F8L413) mit 235 kW / 320 PS
Allradantrieb 4×4
Geländeuntersetzung
mechanisches Schaltgetriebe
Nur 90.000 km Laufleistung
davon nur 12.780 km seit Werksrevision
Werksüberholt bei 86.000 km durch HIL GmbH (2010
Doberlug-Kirchhain)
Original-Seilwinde mit Funkfernbedienung
voll funktionsfähig
TÜV aktuell
sofort zulassungsfähig
H-Zulassung vorhanden (steuerbegünstigt
sammlerfähig)
Plane & Tarnnetz inkl. Zubehör
Striegel (militärisches Werkzeug/Anhängegerät) im Lieferumfang
Kabine & Rahmen gut erhalten
keine Durchrostung
Alle Reparaturen belegbar
vollständige Servicehistorie vorhanden
Kontakt
Line Getrost – Surplex
• Built in 1977, original GLW version of the German Armed Forces
• Deutz V8 air-cooled (F8L413) with 235 kW / 320 hp
• 4×4 all-wheel drive, off-road reduction, mechanical manual transmission
• Only 90,000 km mileage, of which only 12,780 km since factory overhaul
• Factory overhaul at 86,000 km by HIL GmbH (2010, Doberlug-Kirchhain)
• Original winch with radio remote control, fully functional
• TÜV up-to-date, immediately approvable
• H registration available (tax-privileged, collectible)
• Tarpaulin & camouflage net incl. accessories
• Harrow (military tool/hitch) included
• Cab & frame in good condition, no rust penetration
• All repairs verifiable, complete service history available
• Permissible total weight: 14,800 kg | Payload: 5,000 kg
Contact:
Line Gerost – Surplex
E-mail: arată contacte
Phone: arată contacte
• Construit en 1977, version GLW originale des forces armées allemandes
• V8 Deutz refroidi par air (F8L413) de 235 kW / 320 ch
• Traction intégrale 4×4, réduction tout-terrain, transmission
manuelle mécanique
• Seulement 90 000 km de kilométrage, dont seulement 12 780 km depuis la révision
d’usine
• Révision d’usine à 86 000 km par HIL GmbH (2010, Doberlug-Kirchhain)
• Treuil d’origine avec télécommande radio, entièrement fonctionnel
• TÜV à jour, immédiatement approuvé
• Enregistrement H disponible (fiscalement avantageux, collectionnable)
• Bâche et filet de camouflage avec accessoires
• Herse (outil militaire/attelage) incluse
• Cabine et châssis en bon état, pas de pénétration
de rouille
• Toutes les réparations sont vérifiables, historique d’entretien complet disponible
• Poids total autorisé : 14 800 kg | Charge utile : 5 000 kg
Contact:
Line Gerost – Surplex
Courriel : arată contacte
Téléphone : arată contacte
• Costruito nel 1977, versione GLW originale delle forze
armate tedesche
• Deutz V8 raffreddato ad aria (F8L413) con 235 kW / 320 CV
• 4×4 trazione integrale, riduzione fuoristrada, cambio
manuale meccanico
• Solo 90.000 km di percorrenza, di cui solo 12.780 km dalla revisione
di fabbrica
• Revisione in fabbrica a 86.000 km da parte di HIL GmbH (2010, Doberlug-Kirchhain)
• Verricello originale con radiocomando, perfettamente funzionante
• TÜV aggiornato, immediatamente approvabile
• Registrazione H disponibile (fiscalmente privilegiata, da collezione)
• Telone e rete mimetica con accessori
• Erpice (attrezzo/gancio di traino militare) incluso
• Cabina e telaio in buone condizioni, nessuna penetrazione
di ruggine
• Tutte le riparazioni verificabili, cronologia completa dei servizi disponibile
• Peso totale ammesso: 14.800 kg | Carico utile: 5.000 kg
Contatto:
Linea Gerost – Surplex
E-mail: arată contacte
Telefono: arată contacte
• Gebouwd in 1977, originele GLW-versie van de Duitse strijdkrachten
• Deutz V8 luchtgekoeld (F8L413) met 235 kW / 320 pk
• 4×4 vierwielaandrijving, offroad-reductie, mechanische handgeschakelde versnellingsbak
• Slechts 90.000 km kilometerstand, waarvan slechts 12.780 km sinds revisie
af fabriek
• Revisie van de fabriek bij 86.000 km door HIL GmbH (2010, Doberlug-Kirchhain)
• Originele lier met radiografische afstandsbediening, volledig functioneel
• TÜV up-to-date, direct goed te keuren
• H-registratie beschikbaar (fiscaal bevoorrecht, verzamelobject)
• Dekzeil & camouflagenet incl. accessoires
• Eg (militair gereedschap/trekhaak) inbegrepen
• Cabine en frame in goede staat, geen roestpenetratie
• Alle reparaties verifieerbaar, volledige servicehistorie beschikbaar
• Toegestaan totaalgewicht: 14.800 kg | Laadvermogen: 5.000 kg
Contact:
Lijn Gerost – Surplex
E-mailadres: arată contacte
Telefoon: arată contacte