Semiremorcă transport agabaritic Özgül 60 Ton 3 axle - LW3 AFR FIX nouă



Dacă ați decis achiziționarea echipamentului la un preț mic, trebuie să fiți sigur că persoana cu care comunicați este un vânzător real. Aflați toate informațiile disponibile cu privire la proprietarul echipamentului. O metodă de înșelăciune este aceea de a se prezenta ca o societate existentă în mod real. În caz de îndoială, vă rugăm să luați legătura cu noi prin formularul de feedback, pentru alte controale.
Înainte de a decide o achiziție, examinați cu atenție diferite oferte de vânzare pentru a cunoaște costul mediu al modelului ales. Dacă prețul din oferta care vă place este mult mai mic față de alte oferte asemănătoare, gândiți-vă bine. O diferență de preț importantă poate indica defecte ascunse sau o tentativă a vânzătorului de a comite o înșelăciune.
Nu cumpărați produse care au prețuri mult diferite față de prețul mediu al altor produse asemănătoare
Nu dați acordul la plata unor cauțiuni suspecte sau plăți anticipate ale mărfurilor. În caz de îndoieli, clarificați amănuntele, solicitați mai multe fotografii și documente privind mașina, verificați autenticitatea documentelor, puneți întrebări.
Cel mai răspândit tip de înșelăciune. Vânzătorii necinstiți pot cere o anumită sumă din avans, pentru ”rezervarea” dreptului de achiziționare a mijlocului. În acest mod ei strâng o mare sumă de bani, după care dispar, fără a putea fi contactați.
- Transferul plății anticipate pe card
- Nu efectuați plata anticipată fără semnarea documentelor care să ateste procesul de transfer de bani, dacă în timpul tratativei vânzătorul are îndoieli.
- Transfer în contul ”curatorului”
- O astfel de solicitare trebuie să vă alarmeze, foarte probabil comunicați cu o persoană care urmărește să vă înșele.
- Transferul în contul societății cu un nume asemănător
- Atenție, persoanele rău intenționate se pot ascunde în spatele unor societăți renumite, aducând mici modificări numelui societății. Nu efectuați transfer de bani dacă numele societății este dubios.
- Înlocuirea propriilor date în factura societății reale
- Înainte de efectua transferul de bani, vă rugăm să verificați corectitudinea datelor bancare și dacă acestea aparțin societății indicate.
Contactează vânzătorul




















Construction and Chassis: The chassis is a heavy-duty I-type frame made of S355 steel with fully automated ARC welding. The axles are Özgül 16-ton drum-brake axles with mechanical leaf spring suspension (12–14 leaves). The vehicle has a single-position kingpin (2” EU approved) and 12+1 tires on steel rims. The braking system is a two-line air brake with emergency brake chambers. The loading platform features a combination of chequered steel plates and hardwood edges.
Technical Specifications and Accessories: Equipped with hydraulic rear loading ramps (2800 x 900 mm) with remote control, a 24V electrical system (SAE/ADR standard), and lighting all around.
Construction and Chassis: The chassis is a heavy-duty I-type frame made of S355 steel with fully automated ARC welding. The axles are Özgül 16-ton drum-brake axles with mechanical leaf spring suspension (12–14 leaves). The vehicle has a single-position kingpin (2” EU approved) and 12+1 tires on steel rims. The braking system is a two-line air brake with emergency brake chambers. The loading platform features a combination of chequered steel plates and hardwood edges.
Technical Specifications and Accessories: Equipped with hydraulic rear loading ramps (2800 x 900 mm) with remote control, a 24V electrical system (SAE/ADR standard), and lighting all around.
Construction and Chassis: The chassis is a heavy-duty I-type frame made of S355 steel with fully automated ARC welding. The axles are Özgül 16-ton drum-brake axles with mechanical leaf spring suspension (12–14 leaves). The vehicle has a single-position kingpin (2” EU approved) and 12+1 tires on steel rims. The braking system is a two-line air brake with emergency brake chambers. The loading platform features a combination of chequered steel plates and hardwood edges.
Technical Specifications and Accessories: Equipped with hydraulic rear loading ramps (2800 x 900 mm) with remote control, a 24V electrical system (SAE/ADR standard), and lighting all around.
Construction and Chassis: The chassis is a heavy-duty I-type frame made of S355 steel with fully automated ARC welding. The axles are Özgül 16-ton drum-brake axles with mechanical leaf spring suspension (12–14 leaves). The vehicle has a single-position kingpin (2” EU approved) and 12+1 tires on steel rims. The braking system is a two-line air brake with emergency brake chambers. The loading platform features a combination of chequered steel plates and hardwood edges.
Technical Specifications and Accessories: Equipped with hydraulic rear loading ramps (2800 x 900 mm) with remote control, a 24V electrical system (SAE/ADR standard), and lighting all around.