Semiremorcă transport agabaritic Nooteboom MCO-58-04V 4 AXLE FORCED STEERING AN DOUBLE EXTENDABLE TILL 26,5

PDF
Semiremorcă transport agabaritic Nooteboom MCO-58-04V 4 AXLE FORCED STEERING AN DOUBLE EXTENDABLE TILL 26,5 - Autoline
Semiremorcă transport agabaritic Nooteboom MCO-58-04V 4 AXLE FORCED STEERING AN DOUBLE EXTENDABLE TILL 26,5 | Imagine 1 - Autoline
Semiremorcă transport agabaritic Nooteboom MCO-58-04V 4 AXLE FORCED STEERING AN DOUBLE EXTENDABLE TILL 26,5 | Imagine 2 - Autoline
Semiremorcă transport agabaritic Nooteboom MCO-58-04V 4 AXLE FORCED STEERING AN DOUBLE EXTENDABLE TILL 26,5 | Imagine 3 - Autoline
Semiremorcă transport agabaritic Nooteboom MCO-58-04V 4 AXLE FORCED STEERING AN DOUBLE EXTENDABLE TILL 26,5 | Imagine 4 - Autoline
Semiremorcă transport agabaritic Nooteboom MCO-58-04V 4 AXLE FORCED STEERING AN DOUBLE EXTENDABLE TILL 26,5 | Imagine 5 - Autoline
Semiremorcă transport agabaritic Nooteboom MCO-58-04V 4 AXLE FORCED STEERING AN DOUBLE EXTENDABLE TILL 26,5 | Imagine 6 - Autoline
Semiremorcă transport agabaritic Nooteboom MCO-58-04V 4 AXLE FORCED STEERING AN DOUBLE EXTENDABLE TILL 26,5 | Imagine 7 - Autoline
Semiremorcă transport agabaritic Nooteboom MCO-58-04V 4 AXLE FORCED STEERING AN DOUBLE EXTENDABLE TILL 26,5 | Imagine 8 - Autoline
Semiremorcă transport agabaritic Nooteboom MCO-58-04V 4 AXLE FORCED STEERING AN DOUBLE EXTENDABLE TILL 26,5 | Imagine 9 - Autoline
Semiremorcă transport agabaritic Nooteboom MCO-58-04V 4 AXLE FORCED STEERING AN DOUBLE EXTENDABLE TILL 26,5 | Imagine 10 - Autoline
Semiremorcă transport agabaritic Nooteboom MCO-58-04V 4 AXLE FORCED STEERING AN DOUBLE EXTENDABLE TILL 26,5 | Imagine 11 - Autoline
Semiremorcă transport agabaritic Nooteboom MCO-58-04V 4 AXLE FORCED STEERING AN DOUBLE EXTENDABLE TILL 26,5 | Imagine 12 - Autoline
Semiremorcă transport agabaritic Nooteboom MCO-58-04V 4 AXLE FORCED STEERING AN DOUBLE EXTENDABLE TILL 26,5 | Imagine 13 - Autoline
Semiremorcă transport agabaritic Nooteboom MCO-58-04V 4 AXLE FORCED STEERING AN DOUBLE EXTENDABLE TILL 26,5 | Imagine 14 - Autoline
Semiremorcă transport agabaritic Nooteboom MCO-58-04V 4 AXLE FORCED STEERING AN DOUBLE EXTENDABLE TILL 26,5 | Imagine 15 - Autoline
Semiremorcă transport agabaritic Nooteboom MCO-58-04V 4 AXLE FORCED STEERING AN DOUBLE EXTENDABLE TILL 26,5 | Imagine 16 - Autoline
Semiremorcă transport agabaritic Nooteboom MCO-58-04V 4 AXLE FORCED STEERING AN DOUBLE EXTENDABLE TILL 26,5 | Imagine 17 - Autoline
Semiremorcă transport agabaritic Nooteboom MCO-58-04V 4 AXLE FORCED STEERING AN DOUBLE EXTENDABLE TILL 26,5 | Imagine 18 - Autoline
Semiremorcă transport agabaritic Nooteboom MCO-58-04V 4 AXLE FORCED STEERING AN DOUBLE EXTENDABLE TILL 26,5 | Imagine 19 - Autoline
Semiremorcă transport agabaritic Nooteboom MCO-58-04V 4 AXLE FORCED STEERING AN DOUBLE EXTENDABLE TILL 26,5 | Imagine 20 - Autoline
Semiremorcă transport agabaritic Nooteboom MCO-58-04V 4 AXLE FORCED STEERING AN DOUBLE EXTENDABLE TILL 26,5 | Imagine 21 - Autoline
Semiremorcă transport agabaritic Nooteboom MCO-58-04V 4 AXLE FORCED STEERING AN DOUBLE EXTENDABLE TILL 26,5 | Imagine 22 - Autoline
Semiremorcă transport agabaritic Nooteboom MCO-58-04V 4 AXLE FORCED STEERING AN DOUBLE EXTENDABLE TILL 26,5 | Imagine 23 - Autoline
Semiremorcă transport agabaritic Nooteboom MCO-58-04V 4 AXLE FORCED STEERING AN DOUBLE EXTENDABLE TILL 26,5 | Imagine 24 - Autoline
Semiremorcă transport agabaritic Nooteboom MCO-58-04V 4 AXLE FORCED STEERING AN DOUBLE EXTENDABLE TILL 26,5 | Imagine 25 - Autoline
Semiremorcă transport agabaritic Nooteboom MCO-58-04V 4 AXLE FORCED STEERING AN DOUBLE EXTENDABLE TILL 26,5 | Imagine 26 - Autoline
Semiremorcă transport agabaritic Nooteboom MCO-58-04V 4 AXLE FORCED STEERING AN DOUBLE EXTENDABLE TILL 26,5 | Imagine 27 - Autoline
Semiremorcă transport agabaritic Nooteboom MCO-58-04V 4 AXLE FORCED STEERING AN DOUBLE EXTENDABLE TILL 26,5 | Imagine 28 - Autoline
Semiremorcă transport agabaritic Nooteboom MCO-58-04V 4 AXLE FORCED STEERING AN DOUBLE EXTENDABLE TILL 26,5 | Imagine 29 - Autoline
Semiremorcă transport agabaritic Nooteboom MCO-58-04V 4 AXLE FORCED STEERING AN DOUBLE EXTENDABLE TILL 26,5 | Imagine 30 - Autoline
Semiremorcă transport agabaritic Nooteboom MCO-58-04V 4 AXLE FORCED STEERING AN DOUBLE EXTENDABLE TILL 26,5 | Imagine 31 - Autoline
Semiremorcă transport agabaritic Nooteboom MCO-58-04V 4 AXLE FORCED STEERING AN DOUBLE EXTENDABLE TILL 26,5 | Imagine 32 - Autoline
Semiremorcă transport agabaritic Nooteboom MCO-58-04V 4 AXLE FORCED STEERING AN DOUBLE EXTENDABLE TILL 26,5 | Imagine 33 - Autoline
Vă interesează anunțul?
1/33
PDF
29.950 EUR
Preţ net
≈ 150.700 RON
Luați legătura cu vânzătorul
Marca: Nooteboom
Anul: 1999-06
Prima înmatriculare: 1999-06-25
Capacitatea de încărcare: 42.360 kg
Greutate proprie: 15.640 kg
Greutate cu încărcătura: 58.000 kg
Locul de amplasare: Țările de Jos Groot-Ammers6499 km to "United States/Columbus"
Numărul ID din stocul vânzătorului: NO000048
Data publicării: 12 iun. 2025
Axe
Marca: SAF
Număr de axe: 4
Ax anterior
Roţi duble
Primul ax: 245xx70x17.5
Al doilea ax: 245xx70x17.5
Al treilea ax: 245xx70x17.5
A patra axă: 245xx70x17.5
Frâne
ABS
Stare
Stare: second hand

Informaţie suplimentară — Semiremorcă transport agabaritic Nooteboom MCO-58-04V 4 AXLE FORCED STEERING AN DOUBLE EXTENDABLE TILL 26,5

Engleză
Refenmaß: 245xx70x17.5
Bremsen: Trommelbremsen
Federung: hydraulische Federung
Hinterachse 1: Gelenkt; Reifen Profil links innnerhalb: 30%; Reifen Profil links außen: 30%; Reifen Profil rechts innerhalb: 30%; Reifen Profil rechts außen: 30%
Hinterachse 2: Gelenkt; Reifen Profil links innnerhalb: 30%; Reifen Profil links außen: 30%; Reifen Profil rechts innerhalb: 30%; Reifen Profil rechts außen: 30%
Hinterachse 3: Gelenkt; Reifen Profil links innnerhalb: 30%; Reifen Profil links außen: 30%; Reifen Profil rechts innerhalb: 30%; Reifen Profil rechts außen: 30%
Hinterachse 4: Gelenkt; Reifen Profil links innnerhalb: 30%; Reifen Profil links außen: 30%; Reifen Profil rechts innerhalb: 30%; Reifen Profil rechts außen: 30%
Ladebordwand: Ja
Dækstørrelse: 245xx70x17.5
Bremser: tromlebremser
Affjedring: hydraulisk affjedring
Bagaksel 1: Styretøj; Dækprofil venstre indvendige: 30%; Dækprofil venstre udvendige: 30%; Dækprofil højre udvendige: 30%; Dækprofil højre udvendige: 30%
Bagaksel 2: Styretøj; Dækprofil venstre indvendige: 30%; Dækprofil venstre udvendige: 30%; Dækprofil højre udvendige: 30%; Dækprofil højre udvendige: 30%
Bagaksel 3: Styretøj; Dækprofil venstre indvendige: 30%; Dækprofil venstre udvendige: 30%; Dækprofil højre udvendige: 30%; Dækprofil højre udvendige: 30%
Bagaksel 4: Styretøj; Dækprofil venstre indvendige: 30%; Dækprofil venstre udvendige: 30%; Dækprofil højre udvendige: 30%; Dækprofil højre udvendige: 30%
Læssebagsmæk: Ja
Tyre size: 245xx70x17.5
Brakes: drum brakes
Suspension: hydraulic suspension
Rear axle 1: Steering; Tyre profile left inner: 30%; Tyre profile left outer: 30%; Tyre profile right outer: 30%; Tyre profile right outer: 30%
Rear axle 2: Steering; Tyre profile left inner: 30%; Tyre profile left outer: 30%; Tyre profile right outer: 30%; Tyre profile right outer: 30%
Rear axle 3: Steering; Tyre profile left inner: 30%; Tyre profile left outer: 30%; Tyre profile right outer: 30%; Tyre profile right outer: 30%
Rear axle 4: Steering; Tyre profile left inner: 30%; Tyre profile left outer: 30%; Tyre profile right outer: 30%; Tyre profile right outer: 30%
Tail lift: Yes
Tamaño del neumático: 245xx70x17.5
Frenos: frenos de tambor
Suspensión: suspensión hidráulica
Eje trasero 1: Dirección; Dibujo del neumático izquierda interior: 30%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 30%; Dibujo del neumático derecha exterior: 30%; Dibujo del neumático derecha exterior: 30%
Eje trasero 2: Dirección; Dibujo del neumático izquierda interior: 30%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 30%; Dibujo del neumático derecha exterior: 30%; Dibujo del neumático derecha exterior: 30%
Eje trasero 3: Dirección; Dibujo del neumático izquierda interior: 30%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 30%; Dibujo del neumático derecha exterior: 30%; Dibujo del neumático derecha exterior: 30%
Eje trasero 4: Dirección; Dibujo del neumático izquierda interior: 30%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 30%; Dibujo del neumático derecha exterior: 30%; Dibujo del neumático derecha exterior: 30%
Trampilla elevadora: Sí
Dimension des pneus: 245xx70x17.5
Freins: freins à tambour
Suspension: suspension hydraulique
Essieu arrière 1: Direction; Sculptures des pneus gauche interne: 30%; Sculptures des pneus gauche externe: 30%; Sculptures des pneus droit externe: 30%; Sculptures des pneus droit externe: 30%
Essieu arrière 2: Direction; Sculptures des pneus gauche interne: 30%; Sculptures des pneus gauche externe: 30%; Sculptures des pneus droit externe: 30%; Sculptures des pneus droit externe: 30%
Essieu arrière 3: Direction; Sculptures des pneus gauche interne: 30%; Sculptures des pneus gauche externe: 30%; Sculptures des pneus droit externe: 30%; Sculptures des pneus droit externe: 30%
Essieu arrière 4: Direction; Sculptures des pneus gauche interne: 30%; Sculptures des pneus gauche externe: 30%; Sculptures des pneus droit externe: 30%; Sculptures des pneus droit externe: 30%
Trappe de chargement: Oui
Bandenmaat: 245xx70x17.5
Remmen: trommelremmen
Vering: hydraulische vering
Achteras 1: Meesturend; Bandenprofiel linksbinnen: 30%; Bandenprofiel linksbuiten: 30%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 30%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 30%
Achteras 2: Meesturend; Bandenprofiel linksbinnen: 30%; Bandenprofiel linksbuiten: 30%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 30%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 30%
Achteras 3: Meesturend; Bandenprofiel linksbinnen: 30%; Bandenprofiel linksbuiten: 30%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 30%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 30%
Achteras 4: Meesturend; Bandenprofiel linksbinnen: 30%; Bandenprofiel linksbuiten: 30%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 30%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 30%
Laadklep: Ja
Neem voor meer informatie contact op met Frank de Jong
Rozmiar opon: 245xx70x17.5
Hamulce: hamulce bębnowe
Zawieszenie: zawieszenie hydrauliczne
Oś tylna 1: Układ kierowniczy; Profil opon lewa wewnętrzna: 30%; Profil opon lewa zewnętrzna: 30%; Profil opon prawa zewnętrzna: 30%; Profil opon prawa zewnętrzna: 30%
Oś tylna 2: Układ kierowniczy; Profil opon lewa wewnętrzna: 30%; Profil opon lewa zewnętrzna: 30%; Profil opon prawa zewnętrzna: 30%; Profil opon prawa zewnętrzna: 30%
Oś tylna 3: Układ kierowniczy; Profil opon lewa wewnętrzna: 30%; Profil opon lewa zewnętrzna: 30%; Profil opon prawa zewnętrzna: 30%; Profil opon prawa zewnętrzna: 30%
Oś tylna 4: Układ kierowniczy; Profil opon lewa wewnętrzna: 30%; Profil opon lewa zewnętrzna: 30%; Profil opon prawa zewnętrzna: 30%; Profil opon prawa zewnętrzna: 30%
Klapa załadunkowa: Tak
Tamanho dos pneus: 245xx70x17.5
Travões: travões de tambor
Suspensão: suspensão hidráulica
Eixo traseiro 1: Direção; Perfil do pneu interior esquerdo: 30%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 30%; Perfil do pneu exterior direito: 30%; Perfil do pneu exterior direito: 30%
Eixo traseiro 2: Direção; Perfil do pneu interior esquerdo: 30%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 30%; Perfil do pneu exterior direito: 30%; Perfil do pneu exterior direito: 30%
Eixo traseiro 3: Direção; Perfil do pneu interior esquerdo: 30%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 30%; Perfil do pneu exterior direito: 30%; Perfil do pneu exterior direito: 30%
Eixo traseiro 4: Direção; Perfil do pneu interior esquerdo: 30%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 30%; Perfil do pneu exterior direito: 30%; Perfil do pneu exterior direito: 30%
Monta-cargas: Sim
Размер шин: 245xx70x17.5
Тормоза: барабанные тормоза
Подвеска: гидравлическая подвеска
Задний мост 1: Рулевое управление; Профиль шин левое внутреннее: 30%; Профиль шин левое внешнее: 30%; Профиль шин правое внешнее: 30%; Профиль шин правое внешнее: 30%
Задний мост 2: Рулевое управление; Профиль шин левое внутреннее: 30%; Профиль шин левое внешнее: 30%; Профиль шин правое внешнее: 30%; Профиль шин правое внешнее: 30%
Задний мост 3: Рулевое управление; Профиль шин левое внутреннее: 30%; Профиль шин левое внешнее: 30%; Профиль шин правое внешнее: 30%; Профиль шин правое внешнее: 30%
Задний мост 4: Рулевое управление; Профиль шин левое внутреннее: 30%; Профиль шин левое внешнее: 30%; Профиль шин правое внешнее: 30%; Профиль шин правое внешнее: 30%
Заднее подъемное устройство: Да
Däckets storlek: 245xx70x17.5
Bromsar: trumbromsar
Fjädring: hydraulisk fjädring
Bakaxel 1: Styrning; Däckprofil inuti vänster: 30%; Däckprofil lämnades utanför: 30%; Däckprofil innanför höger: 30%; Däckprofil utanför höger: 30%
Bakaxel 2: Styrning; Däckprofil inuti vänster: 30%; Däckprofil lämnades utanför: 30%; Däckprofil innanför höger: 30%; Däckprofil utanför höger: 30%
Bakaxel 3: Styrning; Däckprofil inuti vänster: 30%; Däckprofil lämnades utanför: 30%; Däckprofil innanför höger: 30%; Däckprofil utanför höger: 30%
Bakaxel 4: Styrning; Däckprofil inuti vänster: 30%; Däckprofil lämnades utanför: 30%; Däckprofil innanför höger: 30%; Däckprofil utanför höger: 30%
Baklucka: Ja
Important
Această ofertă are caracter orientativ. Informaţiile exacte trebuie solicitate vânzătorului.
Recomandări pentru achiziționare
Sugestii privind securitatea
Verificarea vânzătorului

Dacă ați decis achiziționarea echipamentului la un preț mic, trebuie să fiți sigur că persoana cu care comunicați este un vânzător real. Aflați toate informațiile disponibile cu privire la proprietarul echipamentului. O metodă de înșelăciune este aceea de a se prezenta ca o societate existentă în mod real. În caz de îndoială, vă rugăm să luați legătura cu noi prin formularul de feedback, pentru alte controale.

Verificarea prețului

Înainte de a decide o achiziție, examinați cu atenție diferite oferte de vânzare pentru a cunoaște costul mediu al modelului ales. Dacă prețul din oferta care vă place este mult mai mic față de alte oferte asemănătoare, gândiți-vă bine. O diferență de preț importantă poate indica defecte ascunse sau o tentativă a vânzătorului de a comite o înșelăciune.

Nu cumpărați produse care au prețuri mult diferite față de prețul mediu al altor produse asemănătoare

Nu dați acordul la plata unor cauțiuni suspecte sau plăți anticipate ale mărfurilor. În caz de îndoieli, clarificați amănuntele, solicitați mai multe fotografii și documente privind mașina, verificați autenticitatea documentelor, puneți întrebări.

Plată în avans îndoielnică

Cel mai răspândit tip de înșelăciune. Vânzătorii necinstiți pot cere o anumită sumă din avans, pentru ”rezervarea” dreptului de achiziționare a mijlocului. În acest mod ei strâng o mare sumă de bani, după care dispar, fără a putea fi contactați.

Variantele acestui tip de înșelăciune pot include:
  • Transferul plății anticipate pe card
  • Nu efectuați plata anticipată fără semnarea documentelor care să ateste procesul de transfer de bani, dacă în timpul tratativei vânzătorul are îndoieli.
  • Transfer în contul ”curatorului”
  • O astfel de solicitare trebuie să vă alarmeze, foarte probabil comunicați cu o persoană care urmărește să vă înșele.
  • Transferul în contul societății cu un nume asemănător
  • Atenție, persoanele rău intenționate se pot ascunde în spatele unor societăți renumite, aducând mici modificări numelui societății. Nu efectuați transfer de bani dacă numele societății este dubios.
  • Înlocuirea propriilor date în factura societății reale
  • Înainte de efectua transferul de bani, vă rugăm să verificați corectitudinea datelor bancare și dacă acestea aparțin societății indicate.
Ați întâlnit o înșelăciune?
Vă rugăm să ne anunțați
Sugestii privind securitatea
PDF
Vindeți utilaje sau vehicule?
Faceți-o cu noi!
Anunțuri asemănătoare
27.900 EUR ≈ 140.300 RON
1999
Capacitate de încărcare 27.300 kg Număr de axe 3
Țările de Jos, Veghel
BAS World
21 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
Preț la cerere
2001
Capacitate de încărcare 60.100 kg Greutate proprie 14.900 kg Număr de axe 5
Țările de Jos, Groot-Ammers
Luați legătura cu vânzătorul
24.950 EUR ≈ 125.500 RON
2003
Capacitate de încărcare 31.440 kg Greutate proprie 13.560 kg Număr de axe 3
Țările de Jos, Groot-Ammers
Luați legătura cu vânzătorul
34.950 EUR ≈ 175.800 RON
2003
Număr de axe 3
Țările de Jos, Groot-Ammers
Luați legătura cu vânzătorul
25.950 EUR ≈ 130.500 RON
1998
Capacitate de încărcare 30.640 kg Greutate proprie 14.360 kg Număr de axe 3
Țările de Jos, Giessen
Luați legătura cu vânzătorul
31.500 EUR ≈ 158.500 RON
2002
Capacitate de încărcare 47.150 kg Greutate proprie 12.850 kg Număr de axe 3
Țările de Jos, Hoogerheide
DINGEMANSE TRUCKS & TRAILERS
20 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
12.500 EUR ≈ 62.880 RON
1999
Capacitate de încărcare 28.230 kg Bară de suspensie resort/resort Greutate proprie 7.770 kg Număr de axe 3
Țările de Jos, Erp
Luați legătura cu vânzătorul
19.900 EUR ≈ 100.100 RON
1998
Capacitate de încărcare 26.700 kg Bară de suspensie pneumo/pneumo Greutate proprie 13.300 kg Număr de axe 3
Țările de Jos, Soerendonk
Luați legătura cu vânzătorul
29.950 EUR ≈ 150.700 RON
2006
Capacitate de încărcare 31.760 kg Greutate proprie 13.240 kg Număr de axe 3
Țările de Jos, Groot-Ammers
Luați legătura cu vânzătorul
35.000 EUR ≈ 176.100 RON
2002
Capacitate de încărcare 32.140 kg Bară de suspensie pneumo/pneumo Greutate proprie 12.860 kg Număr de axe 3 Înălţimea de şa 1.240 mm
Țările de Jos, Bladel
Luați legătura cu vânzătorul
Preț la cerere
2000
Capacitate de încărcare 33.220 kg Greutate proprie 11.780 kg
Țările de Jos, Woudenberg
Luați legătura cu vânzătorul
26.950 EUR ≈ 135.600 RON
2005
Capacitate de încărcare 29.600 kg Greutate proprie 14.400 kg Număr de axe 4
Țările de Jos, Groot-Ammers
Luați legătura cu vânzătorul
28.500 EUR ≈ 143.400 RON
1995
Capacitate de încărcare 26.680 kg Greutate proprie 18.320 kg Număr de axe 3
Țările de Jos, Etten-Leur
Trucks Roosendaal B.V.
10 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
Preț la cerere
2000
Capacitate de încărcare 31.380 kg Greutate proprie 13.620 kg Număr de axe 3
Țările de Jos, Woudenberg
Luați legătura cu vânzătorul
Preț la cerere
2001
Capacitate de încărcare 33.740 kg Greutate proprie 14.260 kg Număr de axe 3
Țările de Jos, Woudenberg
Luați legătura cu vânzătorul
Preț la cerere
1997
Capacitate de încărcare 43.480 kg Bară de suspensie pneumo/pneumo Greutate proprie 18.520 kg Număr de axe 2
Țările de Jos, Woudenberg
Luați legătura cu vânzătorul
Preț la cerere
2001
Capacitate de încărcare 36.020 kg Greutate proprie 11.980 kg Număr de axe 3
Țările de Jos, Raalte
Luați legătura cu vânzătorul
Preț la cerere
1999
Capacitate de încărcare 21.120 kg Greutate proprie 6.880 kg Număr de axe 2
Țările de Jos, Groot-Ammers
Luați legătura cu vânzătorul
Preț la cerere
1997
Capacitate de încărcare 55.800 kg Greutate proprie 22.200 kg Număr de axe 6
Țările de Jos, Weert
Luați legătura cu vânzătorul
45.000 EUR ≈ 226.400 RON
2001
Capacitate de încărcare 29.440 kg Greutate proprie 16.560 kg Număr de axe 4
Țările de Jos, Andelst
Luați legătura cu vânzătorul