Semiremorcă transport agabaritic Goldhofer STZ VL44/80




























Dacă ați decis achiziționarea echipamentului la un preț mic, trebuie să fiți sigur că persoana cu care comunicați este un vânzător real. Aflați toate informațiile disponibile cu privire la proprietarul echipamentului. O metodă de înșelăciune este aceea de a se prezenta ca o societate existentă în mod real. În caz de îndoială, vă rugăm să luați legătura cu noi prin formularul de feedback, pentru alte controale.
Înainte de a decide o achiziție, examinați cu atenție diferite oferte de vânzare pentru a cunoaște costul mediu al modelului ales. Dacă prețul din oferta care vă place este mult mai mic față de alte oferte asemănătoare, gândiți-vă bine. O diferență de preț importantă poate indica defecte ascunse sau o tentativă a vânzătorului de a comite o înșelăciune.
Nu cumpărați produse care au prețuri mult diferite față de prețul mediu al altor produse asemănătoare
Nu dați acordul la plata unor cauțiuni suspecte sau plăți anticipate ale mărfurilor. În caz de îndoieli, clarificați amănuntele, solicitați mai multe fotografii și documente privind mașina, verificați autenticitatea documentelor, puneți întrebări.
Cel mai răspândit tip de înșelăciune. Vânzătorii necinstiți pot cere o anumită sumă din avans, pentru ”rezervarea” dreptului de achiziționare a mijlocului. În acest mod ei strâng o mare sumă de bani, după care dispar, fără a putea fi contactați.
- Transferul plății anticipate pe card
- Nu efectuați plata anticipată fără semnarea documentelor care să ateste procesul de transfer de bani, dacă în timpul tratativei vânzătorul are îndoieli.
- Transfer în contul ”curatorului”
- O astfel de solicitare trebuie să vă alarmeze, foarte probabil comunicați cu o persoană care urmărește să vă înșele.
- Transferul în contul societății cu un nume asemănător
- Atenție, persoanele rău intenționate se pot ascunde în spatele unor societăți renumite, aducând mici modificări numelui societății. Nu efectuați transfer de bani dacă numele societății este dubios.
- Înlocuirea propriilor date în factura societății reale
- Înainte de efectua transferul de bani, vă rugăm să verificați corectitudinea datelor bancare și dacă acestea aparțin societății indicate.
Contactează vânzătorul






























Manufacturer: Goldhofer
Type: STZ VL44/80 Low Loader
Chassis number: WG0STZV47N0020238
Year: 1992
Weights/Loading Capacity
King-pin load: 24.000 kg
Axle load: 10.000 kg
Total axle load: 4x 10.000 kg = 40.000 kg
GVW: 64.000 kg
Empty weight: 20.400 kg
Loading capacity: 43.600 kg
Measurements
Total lenght: 17.840 mm
Loading floor length: 8.000 mm
Extension: +4.000 mm
Maximum extendable length: 22.300 mm
Loading floor width: 2.750 mm
Height: 600 mm (+/- 100 mm)
King-Pin height: 1.300 mm
Axles
Brand Axles: BPW
ABS brake system
Air supsension
All Axles Hydraulic Steering
High Low Valve
Tyres: 9.50R17,5 Double fitted
Load index: 143/141 J
Additional Information
• Truck hydraulic connection for hydraulic functions
• Lashing rings
• 2x Spare wheel
• Detachable Gooseneck
• Hydraulic operated Gooseneck
• Working lamps
• Rear bumper with lights
• King-pin 3,5''
• Schübler lubrication system
• Outriggers for loading floor widening
• Fixed ramps on loading floor
= Weitere Informationen =
Ausziehbarer Aufbau: Ja
Schäden: keines
Wenden Sie sich an Mark Hilbolling, Mark Hilbolling oder J.A. Gejas, um weitere Informationen zu erhalten.
Manufacturer: Goldhofer
Type: STZ VL44/80 Low Loader
Chassis number: WG0STZV47N0020238
Year: 1992
Weights/Loading Capacity
King-pin load: 24.000 kg
Axle load: 10.000 kg
Total axle load: 4x 10.000 kg = 40.000 kg
GVW: 64.000 kg
Empty weight: 20.400 kg
Loading capacity: 43.600 kg
Measurements
Total lenght: 17.840 mm
Loading floor length: 8.000 mm
Extension: +4.000 mm
Maximum extendable length: 22.300 mm
Loading floor width: 2.750 mm
Height: 600 mm (+/- 100 mm)
King-Pin height: 1.300 mm
Axles
Brand Axles: BPW
ABS brake system
Air supsension
All Axles Hydraulic Steering
High Low Valve
Tyres: 9.50R17,5 Double fitted
Load index: 143/141 J
Additional Information
• Truck hydraulic connection for hydraulic functions
• Lashing rings
• 2x Spare wheel
• Detachable Gooseneck
• Hydraulic operated Gooseneck
• Working lamps
• Rear bumper with lights
• King-pin 3,5''
• Schübler lubrication system
• Outriggers for loading floor widening
• Fixed ramps on loading floor
= More information =
Extendable superstructure: Yes
Damages: none
Please contact Mark Hilbolling, Mark Hilbolling or J.A. Gejas for more information
Manufacturer: Goldhofer
Type: STZ VL44/80 Low Loader
Chassis number: WG0STZV47N0020238
Year: 1992
Weights/Loading Capacity
King-pin load: 24.000 kg
Axle load: 10.000 kg
Total axle load: 4x 10.000 kg = 40.000 kg
GVW: 64.000 kg
Empty weight: 20.400 kg
Loading capacity: 43.600 kg
Measurements
Total lenght: 17.840 mm
Loading floor length: 8.000 mm
Extension: +4.000 mm
Maximum extendable length: 22.300 mm
Loading floor width: 2.750 mm
Height: 600 mm (+/- 100 mm)
King-Pin height: 1.300 mm
Axles
Brand Axles: BPW
ABS brake system
Air supsension
All Axles Hydraulic Steering
High Low Valve
Tyres: 9.50R17,5 Double fitted
Load index: 143/141 J
Additional Information
• Truck hydraulic connection for hydraulic functions
• Lashing rings
• 2x Spare wheel
• Detachable Gooseneck
• Hydraulic operated Gooseneck
• Working lamps
• Rear bumper with lights
• King-pin 3,5''
• Schübler lubrication system
• Outriggers for loading floor widening
• Fixed ramps on loading floor
= Más información =
Superestructura extensible: Sí
Daños: ninguno
Póngase en contacto con Mark Hilbolling, Mark Hilbolling o J.A. Gejas para obtener más información.
Manufacturer: Goldhofer
Type: STZ VL44/80 Low Loader
Chassis number: WG0STZV47N0020238
Year: 1992
Weights/Loading Capacity
King-pin load: 24.000 kg
Axle load: 10.000 kg
Total axle load: 4x 10.000 kg = 40.000 kg
GVW: 64.000 kg
Empty weight: 20.400 kg
Loading capacity: 43.600 kg
Measurements
Total lenght: 17.840 mm
Loading floor length: 8.000 mm
Extension: +4.000 mm
Maximum extendable length: 22.300 mm
Loading floor width: 2.750 mm
Height: 600 mm (+/- 100 mm)
King-Pin height: 1.300 mm
Axles
Brand Axles: BPW
ABS brake system
Air supsension
All Axles Hydraulic Steering
High Low Valve
Tyres: 9.50R17,5 Double fitted
Load index: 143/141 J
Additional Information
• Truck hydraulic connection for hydraulic functions
• Lashing rings
• 2x Spare wheel
• Detachable Gooseneck
• Hydraulic operated Gooseneck
• Working lamps
• Rear bumper with lights
• King-pin 3,5''
• Schübler lubrication system
• Outriggers for loading floor widening
• Fixed ramps on loading floor
= Plus d'informations =
Superstructure extensible: Oui
Dommages: aucun
Veuillez contacter Mark Hilbolling, Mark Hilbolling ou J.A. Gejas pour plus d'informations
Manufacturer: Goldhofer
Type: STZ VL44/80 Low Loader
Chassis number: WG0STZV47N0020238
Year: 1992
Weights/Loading Capacity
King-pin load: 24.000 kg
Axle load: 10.000 kg
Total axle load: 4x 10.000 kg = 40.000 kg
GVW: 64.000 kg
Empty weight: 20.400 kg
Loading capacity: 43.600 kg
Measurements
Total lenght: 17.840 mm
Loading floor length: 8.000 mm
Extension: +4.000 mm
Maximum extendable length: 22.300 mm
Loading floor width: 2.750 mm
Height: 600 mm (+/- 100 mm)
King-Pin height: 1.300 mm
Axles
Brand Axles: BPW
ABS brake system
Air supsension
All Axles Hydraulic Steering
High Low Valve
Tyres: 9.50R17,5 Double fitted
Load index: 143/141 J
Additional Information
• Truck hydraulic connection for hydraulic functions
• Lashing rings
• 2x Spare wheel
• Detachable Gooseneck
• Hydraulic operated Gooseneck
• Working lamps
• Rear bumper with lights
• King-pin 3,5''
• Schübler lubrication system
• Outriggers for loading floor widening
• Fixed ramps on loading floor
= Meer informatie =
Uitschuifbare opbouw: Ja
Schade: schadevrij
Neem voor meer informatie contact op met Mark Hilbolling, Mark Hilbolling of J.A. Gejas
Uszkodzenia: brak
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Mark Hilbolling, Mark Hilbolling lub J.A. Gejas
Danos: nenhum
Contacte Mark Hilbolling, Mark Hilbolling ou J.A. Gejas para obter mais informações
Skada på fordon: skadefri
Kontakta Mark Hilbolling, Mark Hilbolling eller J.A. Gejas för mer information