Semiremorcă transport agabaritic Fliegl SDS 480 nouă

PDF
Semiremorcă transport agabaritic Fliegl SDS 480 nouă - Autoline
Semiremorcă transport agabaritic Fliegl SDS 480 nouă | Imagine 1 - Autoline
Semiremorcă transport agabaritic Fliegl SDS 480 nouă | Imagine 2 - Autoline
Semiremorcă transport agabaritic Fliegl SDS 480 nouă | Imagine 3 - Autoline
Semiremorcă transport agabaritic Fliegl SDS 480 nouă | Imagine 4 - Autoline
Semiremorcă transport agabaritic Fliegl SDS 480 nouă | Imagine 5 - Autoline
Semiremorcă transport agabaritic Fliegl SDS 480 nouă | Imagine 6 - Autoline
Semiremorcă transport agabaritic Fliegl SDS 480 nouă | Imagine 7 - Autoline
Semiremorcă transport agabaritic Fliegl SDS 480 nouă | Imagine 8 - Autoline
Vă interesează anunțul?
1/8
PDF
Preţ:
la cerere
Solicită prețul
Luați legătura cu vânzătorul
Marca: Fliegl
Modelul: SDS 480
Anul: 2025
Capacitatea de încărcare: 48.000 kg
Greutate proprie: 9.950 kg
Greutate cu încărcătura: 57.950 kg
Locul de amplasare: Austria Pramet7242 km to "United States/Columbus"
Este posibilă achiziționarea în leasing
Este posibilă achiziționarea prin credit
Data publicării: 10 nov. 2025
Autoline ID: NM43427
Descriere
Înălţimea de şa: 950 mm
Dimensiuni de gabarit: 13,5 m × 2,53 m × 0,95 m
Caroserie
Şasiu: din oțel
Cadru telescopic
Axe
Marca: SAF
Număr de axe: 3
Bară de suspensie: pneumo/pneumo
Dimensiunea cauciucului: 235/75 R17.5
Frâne: cu valţuri
Frâne
EBS
Echipamente suplimentare
Cutie pentru instrumente
Stare
Stare: nou
Garanția: 12 luni
Informaţie suplimentară
Culoare: roşu

Informaţie suplimentară — Semiremorcă transport agabaritic Fliegl SDS 480 nouă

Greutate totală admisibilă/tehnică: 35.000 / 48.000 kg
Sarcina utilă aproximativă (tehnică/admisibilă): 25,050 / 38,050 kg
Sarcina agregată admisibilă/tehnică: 24.000 / 30.000 kg
Sarcina tehnică aproximativă a celei de-a cincea roți: 11.000 / 18.000 kg
Greutate fără încărcătură (versiunea de bază) aprox.: 9.950 kg +/-
Toleranță de construcție
Lungimea zonei de încărcare în lungime aprox. 13.500 mm
Lungimea maximă a zonei de încărcare aprox.: 21.000 mm
Înclinare spate aprox.: 500 mm / 8°
Lățimea platformei aprox.: 2.530 mm
Lățimea exterioară maximă: 2.550 mm
Înălțimea peretelui frontal aprox.: 1.200 mm
Înălțimea gâtului cadrului aprox.: 110 mm
Înălțimea de încărcare deasupra centrului de greutate aprox.: 1.060 mm
Înălțimea de încărcare deasupra axei a 3-a fără încărcătură aprox. 950 mm
Înălțimea semi-montată fără încărcătură aprox.: 950 mm
Dimensiunea de instalare a pivotului aproximativ: 1.580 m
Dimensiunea colțului frontal aprox.: 2.040 mm
Raza de pivotare spate aprox.: 2.150 mm
Șasiu cu șa de înaintare
Construcție sudată din oțel de înaltă calitate cu cadru de cutie închis
cadru cu cutie, extensibil max. 7.500 mm - cu închidere pneumatică
cu încuietori pneumatice la intervale:
850 / 1.000 / 1.150 / 1.300 / 1.500 și 12x la intervale de 500 mm.
Sarcina utilă/încărcarea punctului este redusă atunci când este extinsă!
Șuruburi de blocare ranforsate + hayon cu cadru față/spate drept fără teșitură.
margini bizotate. Acționarea pneumatică a încuietorilor cadrului prin
supapa de pe semiremorcă, precum și prin intermediul comutatorului de operare în
Cabina SZM (fără instalarea comutatorului)
Rama exterioară ÎNCHISĂ armată din profile în U pliate, adecvată pentru
profile în U, adecvat pentru transportul utilajelor de construcții de până la 24 de tone, profile transversale realizate din profile de oțel pliate conic.
Cadru exterior cu pregătire pentru cadru extensibil lateral
Extensii ale cadrului până la o lățime de 3000 mm
Placă de șa cu pivot interșanjabil de 2”, cu dimensiune de instalare CE
Potrivit pentru tractor cu 2+3 axe
Inclusiv suport intermediar pentru secțiunea extinsă a cadrului, fără margini teșite pe profilul elementului lateral, înălțime la același nivel cu patul de marfă rămas.
Fixat pe secțiunea extinsă a cadrului cu un zăvor cu arc.
Cadru bizotat la spate aprox. 500 mm x 8°, șină de suspensie continuă cu profil U pentru
Șină de suspensie profilată în U pentru
Rampe de alimentare
24 to. troliu de susținere cu 2 viteze, funcționare pe o singură parte, cu secțiune inferioară dreaptă, fără nivelare de împingere
Suport telescopic spate
4 cale pentru roți cu suport
Bare de protecție laterale din aluminiu anodizat
Protecție antiderapantă integrată în placa de acoperire
Apărători spate împotriva stropirii pe toată lățimea
Apărători de noroi din plastic cu covorașe de protecție împotriva stropirii
4 perechi de încuietori pentru containere încastrate în podea pentru 1 container de 40 ft. container sau 2x 20 ft. container
11 perechi de buzunare pentru stâlpi încastrate în cadrul exterior, potrivite pentru
stâlpi FR 80x50 mm, montați la nivel în cadrul exterior, cu deschidere pentru
deschidere pentru fixarea curelei de ancorare sau a lanțului.
3 buc. benzi pentru bucșe de stâlp, cu lățime continuă, fiecare sudată în exteriorul
sudate în exteriorul elementelor laterale, 1 x în zona gâtului și 2 x în zona de încărcare joasă
20 de stâlpi L=80/ P=50/ L=1500 mm, zincați la cald
Suport gol (manșoane de podea) pentru 20 de stâlpi în spatele peretelui frontal
1 cutie de plastic pentru scule, l=600 / h=425 / p=460 mm, blocabilă
Cârlige de ancorare
1 pereche de rampe din aluminiu cu lungimea de 2.400 mm, capacitate de încărcare per pereche 24.000 kg
Cutie de depozitare a rampelor instalată transversal pe șasiu, în spatele osiilor, blocabilă
Ochi de ancorare
3 perechi de ochiuri de ancorare, de 3,5 tone fiecare, încorporate în cadrul lateral - în zona gâtului
13 perechi de inele de ancorare cu balamale, fiecare de 10 000 daN, cu rotire liberă în profilul cadrului lateral suspendat (adecvat și pentru ancorarea pe lățime)
1 pereche de inele de ancorare articulate de 10 000 daN fiecare, montate lateral în suportul intermediar
Osii + suspensie
Osii cu frână cu tambur SAF
Suspensie pneumatică cu ridicare și coborâre
Distanța dintre centrele de deplasare 1310/1410 mm
Ultima axă autodirecțională, cu blocare automată a mersului înapoi prin intermediul luminii de mers înapoi lumină de mers înapoi și funcție suplimentară de blocare pe vehicul
Axa 1 cu ridicare automată, poate fi acționată și electric de pe camion, inclusiv coborâre forțată și asistență la coliziune, fără instalarea camionului (asistența la coliziune este
funcțional până la o depășire a sarcinii pe osie de 30% și până la o viteză de max.
max. 25 km/h) În plus, cu ajutorul butonului manual de pe vehicul
Sistem de frânare
Sistem de frânare cu aer comprimat pe 2 linii
Frână de parcare cu arc
2 capete de ambreiaj interschimbabile în față, fără linie de legătură
Marca EBS la alegerea producătorului, sistem electronic de frânare cu EBS
Priză în față, fără cablu de conectare
Atenție: Remorca poate fi tractată numai de vehicule de tractare , care garantează eficacitatea sistemului ABS!
Cu supapă de ridicare și coborâre + funcție de resetare automată
Sistem de stabilitate a vehiculului
Detectarea sarcinii pe osie prin semnal EBS-Canbus, pentru afișare în cabina șoferului
camionul trebuie să fie pregătit corespunzător, nu se instalează camion.
cântare calibrate)
Sistem de monitorizare a presiunii în anvelope „RDKS” în conformitate cu ECE R 141, indicație prin afișare în vehiculul tractor, prin EBS, fără instalare pe camion.
trebuie să fie prezent în camion),
Roți și anvelope
235 / 75 R 17,5”
Jante din oțel în dispunere dublă, argintii din fabrică
la alegerea producătorului
Instalații electrice
24 volți, lumini cu mai multe camere, iluminare laterală cu LED-uri de culoare chihlimbar
Iluminare laterală cu LED-uri de culoare chihlimbar, cuplată cu indicatorul „Lumini laterale intermitente”.
2 lumini de poziție cu LED alb în față
2 lumini cu LED albe/roșii pentru părăsirea benzii de circulație în spate
2 prize frontale interschimbabile cu 7 pini și 1 cu 15 pini, fără cablu de conectare
cablu de conectare
2 lumini de lucru suplimentare cu LED, în spate, comutate prin intermediul luminii de mers înapoi
1 far rotativ detașabil, pe protecția inferioară
1 priză cu 7 pini în partea din spate
6 prize laterale cu 7 pini, poziționare 2x placă frontală, 2x picioare de susținere, 2x capăt spate (stânga + dreapta)
2 lămpi de lucru suplimentare, încastrate în partea superioară a peretelui frontal
incl. întrerupător
2 perechi de panouri foarte late cu 2 lumini de semnalizare cu LED pe panou, lateral
Extensibile până la 3.500 mm
Panourile pot fi atașate și la patul de marfă
Podeaua
Podeaua serigrafiată (vehicul fără prelată - deformarea podelei din cauza posibil din cauza condițiilor meteorologice)
Perete frontal/ stâlpi de colț în față
Perete etanș din oțel cu o înălțime de aprox. 1.200 mm, cu stâlpi de colț din oțel robust, fără înclinare a colțurilor șanfrenare a colțurilor pentru încărcare laterală dreaptă
Incl. 2 orificii de ancorare în partea superioară, în interior și în exterior, în colțurile peretelui frontal
Instrucțiuni de utilizare
Este necesară o autorizație specială dacă se depășesc 40 de tone
greutatea brută a trenului!
Cu o sarcină pe osie de 10.000 kg, este necesară o autorizație specială, numai indivizibilă
încărcare indivizibilă posibilă!!!
Cercul BO nu este respectat în stare telescopată, risc pentru client!!!
Greutatea totală specificată este posibilă din punct de vedere tehnic, în funcție de sarcină,
greutatea totală în conformitate cu sarcinile admise pe axă/suport și a cincea roată
poate să nu fie atinsă. (Comportament necorespunzător la rulare și tracțiune din cauza
distribuție incorectă a sarcinii)
Autorizație specială necesară în cazul în care lungimea totală a trenului depășește
mai mare de 16 500 mm.
Lucrările de adaptare a vehiculului pentru schimbarea conexiunilor pentru lumină, aer, electricitate sau hidraulică vor fi facturate separat în funcție de timp/material,
sau hidraulice, vor fi facturate separat în funcție de costurile timp/material.
Autorizație / plăcuțe
Germania
Pregătit pentru suportul plăcuței de înmatriculare cu o singură linie
Marcaje de contur cu benzi reflectorizante conform ECE R 048, albe pe laterale și
roșu în spate
cu aprobare și certificat Dekra (în conformitate cu §13 EG - FGV)
Semn de avertizare în conformitate cu ECE - 70
Marcajul centrului de greutate al încărcăturii pentru SZM cu 2 și 3 axe
Vopsea
Cadru frontal galvanizat la cald + zona vizibilă a cadrului exterior
Vopsea finală în roșu carmin RAL 3002
Cadru spate Galvanizat la cald + zona vizibilă a cadrului exterior
Finisaj final vopsit în roșu carmin RAL 3002
Perete frontal Galvanizat la cald + vopsire finală în roșu carmin RAL 3002
Afișează tot comentariul
Important
Această ofertă are caracter orientativ. Informaţiile exacte trebuie solicitate vânzătorului.
Recomandări pentru achiziționare
Sugestii privind securitatea
Verificarea vânzătorului

Dacă ați decis achiziționarea echipamentului la un preț mic, trebuie să fiți sigur că persoana cu care comunicați este un vânzător real. Aflați toate informațiile disponibile cu privire la proprietarul echipamentului. O metodă de înșelăciune este aceea de a se prezenta ca o societate existentă în mod real. În caz de îndoială, vă rugăm să luați legătura cu noi prin formularul de feedback, pentru alte controale.

Verificarea prețului

Înainte de a decide o achiziție, examinați cu atenție diferite oferte de vânzare pentru a cunoaște costul mediu al modelului ales. Dacă prețul din oferta care vă place este mult mai mic față de alte oferte asemănătoare, gândiți-vă bine. O diferență de preț importantă poate indica defecte ascunse sau o tentativă a vânzătorului de a comite o înșelăciune.

Nu cumpărați produse care au prețuri mult diferite față de prețul mediu al altor produse asemănătoare

Nu dați acordul la plata unor cauțiuni suspecte sau plăți anticipate ale mărfurilor. În caz de îndoieli, clarificați amănuntele, solicitați mai multe fotografii și documente privind mașina, verificați autenticitatea documentelor, puneți întrebări.

Plată în avans îndoielnică

Cel mai răspândit tip de înșelăciune. Vânzătorii necinstiți pot cere o anumită sumă din avans, pentru ”rezervarea” dreptului de achiziționare a mijlocului. În acest mod ei strâng o mare sumă de bani, după care dispar, fără a putea fi contactați.

Variantele acestui tip de înșelăciune pot include:
  • Transferul plății anticipate pe card
  • Nu efectuați plata anticipată fără semnarea documentelor care să ateste procesul de transfer de bani, dacă în timpul tratativei vânzătorul are îndoieli.
  • Transfer în contul ”curatorului”
  • O astfel de solicitare trebuie să vă alarmeze, foarte probabil comunicați cu o persoană care urmărește să vă înșele.
  • Transferul în contul societății cu un nume asemănător
  • Atenție, persoanele rău intenționate se pot ascunde în spatele unor societăți renumite, aducând mici modificări numelui societății. Nu efectuați transfer de bani dacă numele societății este dubios.
  • Înlocuirea propriilor date în factura societății reale
  • Înainte de efectua transferul de bani, vă rugăm să verificați corectitudinea datelor bancare și dacă acestea aparțin societății indicate.
Ați întâlnit o înșelăciune?
Vă rugăm să ne anunțați
Sugestii privind securitatea
PDF
Vindeți utilaje sau vehicule?
Faceți-o cu noi!
Anunțuri asemănătoare
Preț la cerere
Semiremorcă transport agabaritic
2025
Capacitate de încărcare 38.000 kg Bară de suspensie pneumo/pneumo Greutate proprie 9.000 kg Număr de axe 3 Înălţimea de şa 1.200 mm
România, Iași
EVO TRAILERS S.R.L.
2 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
815 EUR ≈ 4.144 RON
Semiremorcă transport agabaritic
2024
11.500 km
Capacitate de încărcare 35.000 kg Bară de suspensie pneumo/pneumo Greutate proprie 10.970 kg Număr de axe 3 Înălţimea de şa 1.200 mm
Austria, Liesfeld
Hochstaffl Rent GmbH
Luați legătura cu vânzătorul
78.000 EUR ≈ 396.600 RON
Semiremorcă transport agabaritic
2025
Capacitate de încărcare 38.100 kg Bară de suspensie pneumo/pneumo Greutate proprie 8.900 kg Număr de axe 3 Înălţimea de şa 1.150 mm
Ucraina, Odessa
ChP "KOMVER"
15 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
Preț la cerere
Semiremorcă transport agabaritic
2025
Bară de suspensie pneumo/pneumo Număr de axe 3 Înălţimea de şa 910 mm
Ucraina, Odessa
ChP "KOMVER"
15 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
Preț la cerere
Semiremorcă transport agabaritic
2025
Bară de suspensie pneumo/pneumo Număr de axe 3 Înălţimea de şa 1.150 mm
Spania, San Clemente (Cuenca)
Talleres Esteso
3 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
815 EUR ≈ 4.144 RON
Semiremorcă transport agabaritic
2024
11.500 km
Capacitate de încărcare 35.000 kg Bară de suspensie pneumo/pneumo Greutate proprie 10.970 kg Număr de axe 3 Înălţimea de şa 1.200 mm
Austria, Liesfeld
Hochstaffl Rent GmbH
Luați legătura cu vânzătorul
Preț la cerere
Semiremorcă transport agabaritic
2022
Capacitate de încărcare 33.000 kg Bară de suspensie pneumo/pneumo Greutate proprie 6.000 kg Număr de axe 3 Înălţimea de şa 1.110 mm
România, Focșani
EVO TRAILERS S.R.L.
2 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
54.502 EUR ≈ 277.200 RON
Semiremorcă transport agabaritic
2023
Capacitate de încărcare 28.260 kg Bară de suspensie pneumo/pneumo Greutate proprie 6.740 kg Număr de axe 3
Germania, Groß Ippener
Luați legătura cu vânzătorul
54.900 EUR ≈ 279.200 RON
Semiremorcă transport agabaritic
2023
Bară de suspensie pneumo/pneumo Număr de axe 3
Germania, Friedberg
MP Maschinen Park GmbH
4 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
54.502 EUR ≈ 277.200 RON
Semiremorcă transport agabaritic
2023
Capacitate de încărcare 28.260 kg Bară de suspensie pneumo/pneumo Greutate proprie 6.740 kg Număr de axe 3
Germania, Groß Ippener
Luați legătura cu vânzătorul
Preț la cerere
Semiremorcă transport agabaritic
2025
Capacitate de încărcare 68.000 kg Bară de suspensie pneumo/pneumo Greutate proprie 16.000 kg Număr de axe 5 Înălţimea de şa 1.250 mm
Franţa, Paris
EVO TRAILERS S.R.L.
2 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
44.900 EUR ≈ 228.300 RON
Semiremorcă transport agabaritic
2021
1.001 km
Capacitate de încărcare 32.020 kg Bară de suspensie pneumo/pneumo Număr de axe 3
Germania, Bovenden
Gassmann GmbH
12 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
Preț la cerere
Semiremorcă transport agabaritic
2025
Bară de suspensie pneumo/pneumo Număr de axe 3
Turcia, Konya
Emirsan Trailer
12 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
Preț la cerere
Semiremorcă transport agabaritic
2025
Capacitate de încărcare 50.000 kg Greutate proprie 8.300 kg
Ucraina, Chernivtsi
TOV "ALEANDA"
5 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
Preț la cerere
Semiremorcă transport agabaritic
2025
Capacitate de încărcare 60.000 kg Bară de suspensie pneumo/pneumo Greutate proprie 14.000 kg Număr de axe 5 Înălţimea de şa 1.350 mm
Ucraina, Verkhn'odniprovs'k
OOO «Verhnedneprovskiy avtoremontnyy zavod»
12 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
124.800 EUR ≈ 634.600 RON
Semiremorcă transport agabaritic
2025
Bară de suspensie pneumo/pneumo Număr de axe 2 Înălţimea de şa 1.250 mm
România, București
PREMIUM TRAILERS STORE SRL
6 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
73.600 EUR ≈ 374.300 RON
Semiremorcă transport agabaritic
2025
Capacitate de încărcare 58.000 kg Număr de axe 4
România, București
PREMIUM TRAILERS STORE SRL
6 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
Preț la cerere
Semiremorcă transport agabaritic
2025
Bară de suspensie pneumo/pneumo Număr de axe 2 Înălţimea de şa 1.200 mm
Germania, Schleiz
Hochstaffl Rent GmbH
Luați legătura cu vânzătorul
Preț la cerere
Semiremorcă transport agabaritic
2025
Capacitate de încărcare 37.500 kg Bară de suspensie resort/pneumo Greutate proprie 10.500 kg Număr de axe 3
Cehia, Chrudim
Zrůst Trailers s.r.o.
11 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
semiremorcă transport agabaritic Dayman 40 t nouă semiremorcă transport agabaritic Dayman 40 t nouă
2
23.000 USD ≈ 101.100 RON ≈ 19.880 EUR
Semiremorcă transport agabaritic
2025
Capacitate de încărcare 40.000 kg
China
Intermak Group LLC
3 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul