Semiremorcă transport agabaritic Bull Trailers Taurus nouă















Dacă ați decis achiziționarea echipamentului la un preț mic, trebuie să fiți sigur că persoana cu care comunicați este un vânzător real. Aflați toate informațiile disponibile cu privire la proprietarul echipamentului. O metodă de înșelăciune este aceea de a se prezenta ca o societate existentă în mod real. În caz de îndoială, vă rugăm să luați legătura cu noi prin formularul de feedback, pentru alte controale.
Înainte de a decide o achiziție, examinați cu atenție diferite oferte de vânzare pentru a cunoaște costul mediu al modelului ales. Dacă prețul din oferta care vă place este mult mai mic față de alte oferte asemănătoare, gândiți-vă bine. O diferență de preț importantă poate indica defecte ascunse sau o tentativă a vânzătorului de a comite o înșelăciune.
Nu cumpărați produse care au prețuri mult diferite față de prețul mediu al altor produse asemănătoare
Nu dați acordul la plata unor cauțiuni suspecte sau plăți anticipate ale mărfurilor. În caz de îndoieli, clarificați amănuntele, solicitați mai multe fotografii și documente privind mașina, verificați autenticitatea documentelor, puneți întrebări.
Cel mai răspândit tip de înșelăciune. Vânzătorii necinstiți pot cere o anumită sumă din avans, pentru ”rezervarea” dreptului de achiziționare a mijlocului. În acest mod ei strâng o mare sumă de bani, după care dispar, fără a putea fi contactați.
- Transferul plății anticipate pe card
- Nu efectuați plata anticipată fără semnarea documentelor care să ateste procesul de transfer de bani, dacă în timpul tratativei vânzătorul are îndoieli.
- Transfer în contul ”curatorului”
- O astfel de solicitare trebuie să vă alarmeze, foarte probabil comunicați cu o persoană care urmărește să vă înșele.
- Transferul în contul societății cu un nume asemănător
- Atenție, persoanele rău intenționate se pot ascunde în spatele unor societăți renumite, aducând mici modificări numelui societății. Nu efectuați transfer de bani dacă numele societății este dubios.
- Înlocuirea propriilor date în factura societății reale
- Înainte de efectua transferul de bani, vă rugăm să verificați corectitudinea datelor bancare și dacă acestea aparțin societății indicate.
Contactează vânzătorul




















Chassis: 225107
Ready for delivery – Viewable by appointment – European Type Approved
Overview:
Gooseneck lowbed semi-trailer equipped with two-piece electrohydraulic rear ramps, designed for machinery and heavy equipment transport.
Technical Specifications:
• 3 ROR axles, 11-ton capacity, air suspension and drum brakes (Made by Stefen – Verona)
• 1st liftable axle – 3rd self-steering axle
• GVW: 39,000 kg – Payload: 28,000 kg – Tare: 11,000 kg
• Chassis in high-strength steel S 420 / S 500
Dimensions:
• Total length: 13.70 m – Lower deck length: 10.00 m
• Width: 2.54 m – Deck height: 88 cm – Kingpin height: 120 cm
Systems and Safety:
• EBS braking system + ASR anti-rollover (Knorr Bremse)
• MultiLED II lighting system (Aspöck)
• Pneumatic valve for deck height adjustment
• Manual rear support legs
Lashing and Pre-Fittings:
• 6 ring hooks (3 per side)
• 16 recessed tie-down slots (8 per side)
• Additional slots on side rails
• Pre-fitted for gooseneck loading ramps
• Hydraulic winch prep on front deck
Additional Equipment:
• Two-piece electrohydraulic ramps (3600 x 800 mm)
• 12 Continental 235/75 R 17.5 tyres – Steel rims
• 2 toolboxes located on gooseneck
Construction and Warranty:
• Made in Bulgaria – European type-approved
• Warranty: 5 years on chassis – Other components per regulations
For information and viewing by appointment:
Phone: arată contacte (Emanuele)
YouTube: arată contacte
Instagram: arată contacte
Facebook: arată contacte
Website: arată contacte
Telaio: 225107 – Pronta consegna – Visionabile su appuntamento – Omologazione Europea
Panoramica:
Semirimorchio ribassato con collo d’oca, dotato di rampe posteriori elettroidrauliche a due pezzi, ideale per il trasporto di macchinari e attrezzature pesanti.
Specifiche tecniche:
• 3 assali ROR da 11 ton con sospensioni pneumatiche e freni a tamburo (prodotti da Stefen – Verona)
• 1° asse sollevabile – 3° asse autosterzante
• Massa complessiva: 39.000 kg – Portata utile: 28.000 kg – Tara: 11.000 kg
• Telaio in acciaio alto resistenziale (S 420 / S 500)
Dimensioni:
• Lunghezza totale: 13,70 m – Lunghezza piano ribassato: 10,00 m
• Larghezza: 2,54 m – Altezza pianale: 88 cm – Altezza ralla: 120 cm
Sistemi e Sicurezza:
• Sistema frenante EBS + ASR antiribaltamento (Knorr Bremse)
• Impianto elettrico MultiLED II (Aspöck)
• Valvola pneumatica per regolazione altezza piano di carico
• Piedini posteriori manuali
Ancoraggi e Predisposizioni:
• 6 ganci ad anello (3 per lato)
• 16 asole di fissaggio incassate sul pianale (8 per lato)
• Asole supplementari sulle bande laterali
• Predisposizione per rampe sul collo
• Predisposizione per verricello idraulico anteriore
Dotazioni aggiuntive:
• Rampe posteriori elettroidrauliche a due pezzi (3600 x 800 mm)
• 12 pneumatici Continental 235/75 R 17.5 con cerchi in acciaio
• 2 cassette porta attrezzi posizionate sul collo
Costruzione e Garanzia:
• Produzione: Bulgaria – Omologazione Europea
• Garanzia: 5 anni sul telaio – Altri componenti secondo normativa vigente
Per informazioni e visione su appuntamento:
Telefono: arată contacte (Emanuele)
YouTube: arată contacte
Instagram: arată contacte
Facebook: arată contacte
Sito web: arată contacte