Semiremorcă transport agabaritic Broshuis 3AOU-48/3, 3x TELE 36M, 3x LENK









































Dacă ați decis achiziționarea echipamentului la un preț mic, trebuie să fiți sigur că persoana cu care comunicați este un vânzător real. Aflați toate informațiile disponibile cu privire la proprietarul echipamentului. O metodă de înșelăciune este aceea de a se prezenta ca o societate existentă în mod real. În caz de îndoială, vă rugăm să luați legătura cu noi prin formularul de feedback, pentru alte controale.
Înainte de a decide o achiziție, examinați cu atenție diferite oferte de vânzare pentru a cunoaște costul mediu al modelului ales. Dacă prețul din oferta care vă place este mult mai mic față de alte oferte asemănătoare, gândiți-vă bine. O diferență de preț importantă poate indica defecte ascunse sau o tentativă a vânzătorului de a comite o înșelăciune.
Nu cumpărați produse care au prețuri mult diferite față de prețul mediu al altor produse asemănătoare
Nu dați acordul la plata unor cauțiuni suspecte sau plăți anticipate ale mărfurilor. În caz de îndoieli, clarificați amănuntele, solicitați mai multe fotografii și documente privind mașina, verificați autenticitatea documentelor, puneți întrebări.
Cel mai răspândit tip de înșelăciune. Vânzătorii necinstiți pot cere o anumită sumă din avans, pentru ”rezervarea” dreptului de achiziționare a mijlocului. În acest mod ei strâng o mare sumă de bani, după care dispar, fără a putea fi contactați.
- Transferul plății anticipate pe card
- Nu efectuați plata anticipată fără semnarea documentelor care să ateste procesul de transfer de bani, dacă în timpul tratativei vânzătorul are îndoieli.
- Transfer în contul ”curatorului”
- O astfel de solicitare trebuie să vă alarmeze, foarte probabil comunicați cu o persoană care urmărește să vă înșele.
- Transferul în contul societății cu un nume asemănător
- Atenție, persoanele rău intenționate se pot ascunde în spatele unor societăți renumite, aducând mici modificări numelui societății. Nu efectuați transfer de bani dacă numele societății este dubios.
- Înlocuirea propriilor date în factura societății reale
- Înainte de efectua transferul de bani, vă rugăm să verificați corectitudinea datelor bancare și dacă acestea aparțin societății indicate.
Contactează vânzătorul






































- Erstzulassung: 10-2003
- 3x hydraulisch gelenkt
- Luftfederung
- SAF-Achsen
- Trommelbremsen
- Gesamtlänge 1350 cm
- 2250 cm ausziehbar (730 cm + 750 cm + 770 cm)
- Anhängerhöhe 144 cm
- Höhe der Sattelkupplung 119 cm
- 8.000 kg technisch pro Achse (12.000 kg pro Achse bei 60 km/h)
- 42.000 kg Gesamtgewicht (61.000 kg Gesamtgewicht bei 60 km/h)
- Reifen 50/60 %
- Anhänger läuft mit NATO 24 V
- Mit Lenksteuerung
Für weitere Informationen kontaktieren Sie uns unter:
arată contacte
Mobiltelefon arată contacte
WhatsApp arată contacte
= Weitere Informationen =
Federung: Luftfederung
Hinterachse 1: Gelenkt
Hinterachse 2: Gelenkt
Hinterachse 3: Gelenkt
Ausziehbarer Aufbau: Ja
APK (Technische Hauptuntersuchung): geprüft bis 06.2025
Wenden Sie sich an Geert Paul Engel, um weitere Informationen zu erhalten.
Bagaksel 1: Styretøj
Bagaksel 2: Styretøj
Bagaksel 3: Styretøj
APK (Bileftersyn): testet indtil jun. 2025
Kontakt Geert Paul Engel for yderligere oplysninger
- First registration: 10-2003
- 3x hydraulic steered
- Air suspension
- SAF axles
- Drum brakes
- Total length 1350cm
- 2250cm extendable ( 730cm + 750cm + 770cm )
- trailer height 144cm
- 5th wheel height 119cm
- 8.000kg technical per axle ( 12.000kg per axle 60kmpu )
- 42.000kg total weight ( 61.000kg total weight 60kmpu )
- Tires 50/60%
- Trailer works on NATO 24V
- With steering control
For more info contact us at;
arată contacte
Mobile Phone arată contacte
WhatsApp arată contacte
= More information =
Suspension: air suspension
Rear axle 1: Steering
Rear axle 2: Steering
Rear axle 3: Steering
Extendable superstructure: Yes
APK (MOT): tested until 06/2025
Please contact Geert Paul Engel for more information
Eje trasero 1: Dirección
Eje trasero 2: Dirección
Eje trasero 3: Dirección
Superestructura extensible: Sí
APK (ITV): inspeccionado hasta jun. 2025
Póngase en contacto con Geert Paul Engel para obtener más información.
Essieu arrière 1: Direction
Essieu arrière 2: Direction
Essieu arrière 3: Direction
Superstructure extensible: Oui
APK (CT): valable jusqu'à juin 2025
Veuillez contacter Geert Paul Engel pour plus d'informations
- First registration: 10-2003
- 3x hydraulic steered
- Air suspension
- SAF axles
- Drum brakes
- Total length 1350cm
- 2250cm extendable ( 730cm + 750cm + 770cm )
- trailer height 144cm
- 5th wheel height 119cm
- 8.000kg technical per axle ( 12.000kg per axle 60kmpu )
- 42.000kg total weight ( 61.000kg total weight 60kmpu )
- Tires 50/60%
- Trailer works on NATO 24V
- With steering control
For more info contact us at;
arată contacte
Mobile Phone arată contacte
WhatsApp arată contacte
= Meer informatie =
Vering: luchtvering
Achteras 1: Meesturend
Achteras 2: Meesturend
Achteras 3: Meesturend
Uitschuifbare opbouw: Ja
APK: gekeurd tot jun. 2025
Neem voor meer informatie contact op met Geert Paul Engel
Oś tylna 1: Układ kierowniczy
Oś tylna 2: Układ kierowniczy
Oś tylna 3: Układ kierowniczy
Wysuwana nadbudowa: Tak
APK (Przegląd techniczny): zatwierdzone do jun. 2025
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Geert Paul Engel
Eixo traseiro 1: Direção
Eixo traseiro 2: Direção
Eixo traseiro 3: Direção
Superestrutura extensível: Sim
APK (MOT): testado até jun. 2025
Contacte Geert Paul Engel para obter mais informações
Задний мост 1: Рулевое управление
Задний мост 2: Рулевое управление
Задний мост 3: Рулевое управление
APK (TO): проверка пройдена до jun. 2025
Свяжитесь с Geert Paul Engel для получения дополнительной информации
Bakaxel 1: Styrning
Bakaxel 2: Styrning
Bakaxel 3: Styrning
Utdragbar kaross: Ja
MOT: besiktigat till jun. 2025
Kontakta Geert Paul Engel för mer information